> Шифр: М3/2018/2 Журнал 2018р. № 2 Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала. - С.4-7 Мельник, Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник. - С.8-25 Ангелова, С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство / С. Ангелова. - С.26-31 Лилик, І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / І. Лилик. - С.32-35 Романовская, А. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? / А. Романовская. - С.36-45 Зозульов, О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку / О. Зозульов. - С.46-54 Яцишина, Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння / Л. Яцишина. - С.55-62 Зубковський, Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України / Ю. Зубковський. - С.63-68 Лук'янихін, В. Формування ефективних комунікацій у системі "університет студент роботодавець" через призму дуальної освіти / В. Лук'янихін. - С.69-71 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Яцишина, Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння [Текст] / Л. Яцишина> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 55-62 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): технології -- пивоваріння -- формування -- розвиток Вільних прим. немає |
Пасхавер, А. Вот так наварили [Текст] / А. Пасхавер> // Новое время. - 2018. - № 26. - С. 52-54 Рубрики: Економіка окремих країн--Бельгія Кл.слова (ненормовані): пивоваріння -- бізнес -- світові бренди пива Вільних прим. немає |
Вместо тысячи слов [Текст]> // Мир продуктов : информационно-аналитическое издание. - 2018. - № 6. - С. 48-50 Рубрики: Напої Кл.слова (ненормовані): пивоваріння -- ринок пива Вільних прим. немає |
Екологічна біотехнологія переробки відходів харчового виробництва [Текст]> // Бібліотека всеукраїнської екологічної ліги. Стан навколишнього середовища. - 2020. - № 5. - С. 25-27 Рубрики: Відходи виробництва--Переробка Кл.слова (ненормовані): проблема утилізації -- підприємства з пивоваріння Вільних прим. немає |