Попадин, Р.
    Особистісна тривожність практичних психологів: її вплив на соціально-перцептивну взаємодію з клієнтом [Текст] / Р. Попадин // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 6. - С. 62-65

Рубрики: Психологія практична

   Деонтологія--Педагогічна


Кл.слова (ненормовані):
емоційне переживання -- рівні тривожності
Вільних прим. немає


Шифр: П21/2020/11/12
   Газета

Психолог [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів. - К, 2001 - . - Виходить щотижня
2020р. № 11/12
Зміст:
Бондарчук, І. Подолання психологічної травми / І. Бондарчук. - С.6-15
Козлова, А. Як говорити з дітьми на складні теми / А. Козлова. - С.16-21
Козлова, А. Сучасні методи психодіагностики особливостей переживання психотравми / А. Козлова. - С.22-29
Козлова, А. Психологічні захисні механізми / А. Козлова. - С.32-42
Толок, Н. Арттерапевтичні методи для роботи з переживаннями / Н. Толок. - С.42-59
Краснік, О. Психологічна гра. Уявляндія / О. Краснік. - С.60-73
Краснік, О. Метафорична гра для вчителів / О. Краснік. - С.74-90
Гармаш, І. Запобігання психотравмам у дитини / І. Гармаш. - С.90-95
Журов, В. Методи психоемоціної стабілізації та психорегуляції / В. Журов. - С.96-103
Краснік, О. Передноворічний тренінг для підлітків / О. Краснік. - С.104-115
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Козлова, А.
    Сучасні методи психодіагностики особливостей переживання психотравми [Текст] / А. Козлова // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2020. - № 11/12. - С. 22-29

Рубрики: Психодіагностика

Кл.слова (ненормовані):
діагностика психотравми -- особливості переживання -- методи діагностики
Вільних прим. немає




    Чорток, О.
    Особливості застосування в роботі психолога [Текст] / О. Чорток // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2021. - № 1/2. - С. 16-27

Рубрики: Психологія практична

Кл.слова (ненормовані):
шкільний психолог -- каністерапія(від лат. canis-собака) -- ДИТЯЧІ СТРАХИ -- переживання -- тривожність
Вільних прим. немає


Шифр: П21/2021/3/4
   Газета

Психолог [Текст] : всеукраїнська газета для вчителів. - К, 2001 - . - Виходить щотижня
2021р. № 3/4
Зміст:
Ахунова, Л. Етапи переживання втрати / Л. Ахунова, М. Демощук. - С.8-21
Козлова, А. Рекомендації для людей, які переживають втрату / А. Козлова. - С.22-23
Пашко, Н. Групи підтримки. Особливості створення та реалізації / Н. Пашко. - С.24-36
Демощук, М. Брати і сестри. Що говорити, а що ні / М. Демощук. - С.36-37
Краснік, О. Володар емоцій. Розвиток емоційного інтелекту / О. Краснік. - С.42-92
Зомчак, О. Стежина здоров’я. Практичне заняття для учнів молодших класів / О. Зомчак. - С.92-97
Кеба, Т. Руйнуємо стіни. Мінітренінг для батьків і дітей / Т. Кеба. - С.98-113
Приходько, В. Професійний стандарт "Практичний психолог закладу освіти". Вивчаємо новий документ разом / В. Приходько. - С.114-116
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Ахунова, Л.
    Етапи переживання втрати [Текст] / Л. Ахунова, М. Демощук // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2021. - № 3/4. - С. 8-21

Рубрики: Психологія дитяча

Кл.слова (ненормовані):
психологіяя переживання -- діагностичні ознаки горя -- дошкільний вік -- підлітковий вік
Дод.точки доступу:
Демощук, М.

Вільних прим. немає




    Бевзенко, Л.
    Парадигма складності в соціологічному теоретизуванні та культура метамодерну — контури взаємної легітимації [Текст] / Л. Бевзенко // Соціологія : теорія , методи , маркетинг. - 2022. - № 1. - С. 45-80

Рубрики: Соціологія держави

Кл.слова (ненормовані):
соціокультурна динаміка -- базове переживання світу
Вільних прим. немає