Шапоренко, О.
    Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку [Текст] / О. Шапоренко // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 25-26

Рубрики: Маркетинг інформаційний

Кл.слова (ненормовані):
івент-маркетинг -- органічний ринок
Вільних прим. немає




    Ковальчук, С.
    Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [Текст] / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 36-50

Рубрики: Маркетинг--Ринок продукції

Кл.слова (ненормовані):
товарообіг -- органічний ринок -- рентабельність
Вільних прим. немає




    Прокопчук, Н.
    Європейський органічний рух: місце органічного тваринництва та тенденції його розвитку в Україні [Текст] / Н. Прокопчук // Тваринництво сьогодні. - 2021. - № 7. - С. 8-15

Рубрики: Тваринництво

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
органічне сільське господарство -- годівля тварин -- органічний ринок
Вільних прим. немає