(Немає відомостей про примірники)
Шифр: Б13/2017/4
   Журнал

Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія [Текст] : науковий журнал. - Київ, 2004 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. № 4
Зміст:
Бездрабко, В. В. Історичне документознавство в Україні: сучасний стан і перспективи / В. В. Бездрабко. - С.4-23
Шевченко, О. В. Теоретико-методологічні основи дослідження системи документаційного забезпечення торговельної галузі України / О. В. Шевченко. - С.24-31
Збанацька, О. М. Документна евристика як наука / О. М. Збанацька. - С.31-36
Стронська, Н. Т. Електронна бібліотека як структурна частина інформаційної моделі "Українська бібліографія в особах" : постановка проблеми / Н. Т. Стронська. - С.37-43
Тєвікова, О. В. Бібліотеки як соціальні інститути в українському суспільстві періоду 1953-1964 рр. (на матеріалах Державного архіву Полтавської області) / О. В. Тєвікова. - С.43-50
Єрмолаєва, Г. А. Кадрово-управлінський склад українських бібліотек в сучасному вимірі / Г. А. Єрмолаєва. - С.51-56
Прокопенко, Л. С. Ретроспективна національна бібліографія Швеції: 17-21 ст. / Л. С. Прокопенко. - С.57-63
Островська, О. М. Аналіз зарубіжного досвіду створення сайтів військових бібліотек / О. М. Островська. - С.64-71
Комова, М. В. Документально-інтерпретаційне поле як інтегроване масовокомунікаційне середовище / М. В. Комова. - С.72-80
Яценко, С. С. Сучасна концепція ділової комунікації / С. С. Яценко. - С.81-86
Ісаєнко, О. О. Соціокомунікативна модель медіаспоживання / О. О. Ісаєнко. - С.86-91
Сошинська, В. Є. Формування комунікаційних компетенцій майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи / В. Є. Сошинська. - С.92-96
Зацерківна, М. О. Специфіка відносин вишів з основними контактними групами / М. О. Зацерківна. - С.97-103
Варцаба, Н. В. Стратегічні напрямки PR-діяльності в побудові іміджу центрів зарубіжних культур в Україні / Н. В. Варцаба. - С.104-109
Немає відомостей про примірники



    Ісаєнко, О. О.
    Соціокомунікативна модель медіаспоживання [Текст] / О. О. Ісаєнко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2017. - №4. - С. 86-91

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

   Культура масова


Кл.слова (ненормовані):
медіакультура -- комунікативне середовище -- мас-медіа
Вільних прим. немає




    Лебединська, Т.
    Медіаповедінка української молоді у процесі професійного самовизначення [Текст] / Т. Лебединська // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - № 11. - С. 26-30

Рубрики: Ресурси трудові--Професії

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаспоживання -- молодь -- респондент
Вільних прим. немає


Шифр: М3/2020/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - Киiв, 1998 - . - Виходит раз на два місяця
2020р. № 4
Зміст:
Коржов, Г. Види соціологічних досліджень : кількісні та якісні / Г. Коржов. - С.15-19
Коржов, Г. Методи соціологічних досліджень / Г. Коржов. - С.19-23
Коржов, Г. Кабінетне дослідження / Г. Коржов. - С.23-26
Федорченко, А. Як правильно скласти опитувальник / А. Федорченко. - С.26-30
Єнін, М. Дослідження соціальних явищ онлайн / М. Єнін. - С.30-34
Харченко, Н. Специфіка опитувань у передвиборчий період. Екзит-поли / Н. Харченко. - С.41-45
Паніотто, В. Інтерпретація електоральних рейтингів - типові помилки / В. Паніотто. - С.45-47
Шахдінарян, А. Медіаландшафт та медіаспоживання в Україні / А. Шахдінарян. - С.47-50
Костюченко, Т. Дослідження медіаспоживання : сегментація аудиторії та фокус на місцеві медіа / Т. Костюченко. - С.50-54
Винославська, С. Дані та інтерпретація даних / С. Винославська. - С.54-56
Яшкіна, О. Аналіз аудиторії сайтів та соціальних мереж / О. Яшкіна. - С.59-64
Яшкіна, О. Проведення опитування в соціальних мережах та тематичних групах власними силами / О. Яшкіна. - С.64-68
Погорелов, О. Як не перетворитися на маніпулятора громадською думкою, подаючи аудиторії результати досліджень / О. Погорелов. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Шахдінарян, А.
    Медіаландшафт та медіаспоживання в Україні [Текст] / А. Шахдінарян // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 47-50

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
споживання медіа
Вільних прим. немає




    Костюченко, Т.
    Дослідження медіаспоживання : сегментація аудиторії та фокус на місцеві медіа [Текст] / Т. Костюченко // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 50-54

Рубрики: Соціологічні дослідження

Кл.слова (ненормовані):
аудиторії медіа-джерел
Вільних прим. немає