Мельник, Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах [Текст] / Т. Мельник> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 8-25 Рубрики: Маркетинг Кл.слова (ненормовані): комунікації -- реклама -- відеореклама -- дослідження Вільних прим. немає |
Осаула, В. О. Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження [Текст] / В. О. Осаула> // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 72-79 Рубрики: Реклама політична Ресурси інформаційні Кл.слова (ненормовані): соціальна реклама -- патріотична реклама -- патріотизм -- відеореклама -- медіаосвіта Вільних прим. немає |