Мельник, Т.
    Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах [Текст] / Т. Мельник // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 8-25

Рубрики: Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- реклама -- відеореклама -- дослідження
Вільних прим. немає




    Осаула, В. О.
    Соціальна реклама як засіб формування патріотизму молоді України: емпіричне дослідження [Текст] / В. О. Осаула // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія : науковий журнал. - 2022. - № 1. - С. 72-79

Рубрики: Реклама політична

   Ресурси інформаційні


Кл.слова (ненормовані):
соціальна реклама -- патріотична реклама -- патріотизм -- відеореклама -- медіаосвіта
Вільних прим. немає