Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано [Текст]> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 5. - С. 20-27 Рубрики: Маркетинг--Стратегія Кл.слова (ненормовані): брендинг -- бренд території Вільних прим. немає |
Горова, В. Проблеми соціокультурного розвитку об’єднаних громад в Україні: сучасний стан і перспективи досліджень [Текст] / В. Горова> // Народна творчість та етнологія. - 2019. - № 6. - С. 48-57 Рубрики: Місцеві органи виконавчої влади--Об'єднані територіальні громади Культурна політика Кл.слова (ненормовані): самоорганізація -- співпраця -- краудфандинг -- креативні кластери -- бренд території -- сквоти Вільних прим. немає |