Территориальный маркетинг и территориальный брендинг в Украине: скорее, поздно, чем рано [Текст] // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - № 5. - С. 20-27

Рубрики: Маркетинг--Стратегія

Кл.слова (ненормовані):
брендинг -- бренд території
Вільних прим. немає




    Горова, В.
    Проблеми соціокультурного розвитку об’єднаних громад в Україні: сучасний стан і перспективи досліджень [Текст] / В. Горова // Народна творчість та етнологія. - 2019. - № 6. - С. 48-57

Рубрики: Місцеві органи виконавчої влади--Об'єднані територіальні громади

   Культурна політика


Кл.слова (ненормовані):
самоорганізація -- співпраця -- краудфандинг -- креативні кластери -- бренд території -- сквоти
Вільних прим. немає