Открой рыбный мир в новых гранях: "Дон Маре" - эксперт рыбного бизнеса [Текст]> // Мир продуктов : информационно-аналитическое издание. - 2017. - №7. - С. 36-38 Рубрики: Промисловість харчова--Рибопродукти Кл.слова (ненормовані): бренд "Дон Маре" -- фірмові магазини -- франчайзинг Вільних прим. немає |
Тонкий утеплювач Slimtex: коротко фактами [Текст]> // Швейное дело. - 2017. - №12. - С. 8 Рубрики: Промисловість швейна Кл.слова (ненормовані): матеріали -- бренд -- новинка ринку Вільних прим. немає |
Красовська, О. Ю. Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства [Текст] / О. Ю. Красовська> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - №12. - С. 89-92 Рубрики: Управління підприємством Кл.слова (ненормовані): бренд -- марочний капітал -- види Вільних прим. немає |
Дорош, Є. Киянка, що одягала Голівуд [Текст] / Є. Дорош> // Пенсійний кур'єр : тижневик пенсійного фонду України. - 2018. - № 9/2 бер./. - С. 12 Рубрики: Мода--Історія США Кл.слова (ненормовані): бренд Valentina Дод.точки доступу: Саніна-Шлеє, В. \о ней\ Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: Б615258/2018/1 Журнал 2018р. № 1 Вилегжагіна, Т. Трансформація функцій публічних бібліотек у реаліях сьогодення / Т. Вилегжагіна. - С.4-7 Бояринова, О. Внесок українських фахівців у глобальне бачення майбутнього бібліотек / О. Бояринова. - С.7-9 Розколупа, Н. Питання оплати праці працівників публічних біліотек / Н. Розколупа. - С.9-11 Капустіна, Н. Міжнародний проект "Бібліотекознавець Л. Б. Хавкіна поза часом і кордоном" / Н. Капустіна. - С.11-15 Серебріян, О. "Букфест" - присвята - присвята письменнику М. Івасюку / О. Серебріян. - С.15-16 Амельченко, Ю. Новий простір бібліотеки : популярність, репутація, бренд / Ю. Амельченко. - С.17-19 Талалаєвська, М. Нові бачення просторових рішень бібліотек : за матеріалами зарубіжних і українських інтернет-джерел / М. Талалаєвська. - С.20-22 Федорченко, Н. Соціокультурна діяльність Богуславської ЦРБ / Н. Федорченко. - С.23-25 Скаченко, О. Бібліотрансформер - сучасна форма бібліографічної діяльності бібліотек / О. Скаченко. - С.25-27 Приймак, С. Відображення історії корифеїв у документах із фонду ОУНБ ім. Д. І. Чижевського / С. Приймак. - С.27-29 Здановська, В. Стратегії розвитку бібліотек: від ідеї до втілення : науково-практичний семінар / В. Здановська. - С.33-35 Майдак, Т. Славний шлях бібліотеки : до 125-річчя Центральної міської бібліотеки ім. М. Горького м. Кременчука / Т. Майдак. - С.36-38 Немає відомостей про примірники |
Амельченко, Ю. Новий простір бібліотеки : популярність, репутація, бренд [Текст] / Ю. Амельченко> // Бібліотечна планета : щоквартальний науково-виробничий журнал. - 2018. - №1. - С. 17-19 Рубрики: Бібліотеки обласні Бібліотечна справа--Маркетинг Кл.слова (ненормовані): Одеська ОУНБ Вільних прим. немає |
> (Немає відомостей про примірники) Шифр: І212511/2017/23 Журнал 2017р. № 23 Стирський, М. Макроекономічні чинники інвесстиційної діяльності в країнах Центральної та Східної Європи / М. Стирський. - С.5-10 Дюжев, В. Организацилнно-экономические проблемы инновационно-инвестиционной деятельности в сфере нетрадиционной возобновляемой энергетики Укрины / В. Дюжев. - С.11-15 Босовська, М. Вплив виставкового бізнесу на економіку міста / М. Босовська. - С.16-22 Фурдичко, Л. Фінансова децентралізація: формування і використання місцевих бюджетів України, їх вплив на розвиток країни / Л. Фурдичко. - С.23-30 Тульчинська, С. Загрози економічної безпеки малого підприємства / С. Тульчинська. - С.31-33 Мелещенко, А. Міжнародні особливості світового руху капіталуу докризовий (2007-2009 рр.) та посткризовий періоди в умовах глобалізації / А. Мелещенко. - С.34-38 Харченко, Н. Порівняльний аналіз стандартів бухгалтерського обліку нематеріальних активів в Україні та зарубіжних країнах / Н. Харченко. - С.39-42 Демчишак, Н. Фінансове регулювання іннвацінного розвитку аграрного сектору України в умовах інтеграціних процесів / Н. Демчишак. - С.43-48 Дзюбенко, О. Формування інвестиційно-інноваційної стратегії розвитку лісового господарства в контксті підвищення ефективності використання лісоресурсного потенціалу / О. Дзюбенко. - С.49-58 Жук, І. Глобальні орієнтири розвитку конкурентоспроможності робочої сили / І. Жук. - С.59-64 Олійник, Т. Оптитмізація виробничих систем - перехід до бережливого виробництва: теоретичний аспект становлення та розвитку вітчизняних підприємств / Т. Олійник. - С.65-68 Прокопенко, Ю. Податкове стимулювання - запорука активізації інноваційної діяльності підприємств та ефективності управління інноваційними проектами / Ю. Прокопенко. - С.69-75 Бублик, Л. Тенденції розвику процесу рефінансування банківської системи як ключового інструменту державного регулювання кредитних послуг в Україні / Л. Бублик. - С.76-81 Кульбач, Ю. Механізм управління вартстю підприємства / Ю. Кульбач. - С.82-86 Жовнірчик, Я. Щодо дієвості та ефективності організації національної системи державного контролю / Я. Жовнірчик. - С.87-92 Тихончук, Л. Ідентифікація глобальних корпорацій в системі державного регулювання міжнародних економічних відносин / Л. Тихончук. - С.93-97 Гбур, З. Структура забезпечення економічної бехпеки України в контексті європейської інтеграції / З. Гбур. - С.98-102 Єфремов, Д. Нова мораль китайського зростання: концепт та перспективи сучасної державної економічної політики / Д. Єфремов. - С.103-108 Мешковський, К. Доброчесність як нормоутворюючий принцип державного управління: уроки Платона і Аристотеля / К. Мешковський. - С.109-112 Миколаєць, І. Становлення та розвиток державного регулювання надання медичних послуг / І. Миколаєць. - С.113-116 Чаплай, І. Система побудови індивіддуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадської комунікації в автоматичному режимі / І. Чаплай. - С.117-119 Козак, Т. Досвід провідних країн світу в побудові дієвої пенсійної системи / Т. Козак. - С.120-125 Курганевич, В. Комплексний механізм реалізації політики державного регулювання суспільно-масових явищ у контексті забезпечення національної безпеки / В. Курганевич. - С.126-131 Вичалківська, Ю. Залучення інституцій громадського суспільства до здійснення ефективного громадського контролю за діяльністю складових сектору безпеки та оборони України / Ю. Вичалківська. - С.132-138 Немає відомостей про примірники |
Чаплай, І. Система побудови індивідуального маркетингу для формування бренд-стратегії розвитку державно-громадської комунікації в автоматичному режимі [Текст] / І. Чаплай> // Інвестиції: практика та досвід. - 2017. - №23. - С. 117-119 Рубрики: Управління державне Кл.слова (ненормовані): бренд-менеджери державно-громадянської комунікації Вільних прим. немає |
Тодорова, О. Тренды в корпоративном контенте [Текст] / О. Тодорова> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 20-21 Рубрики: Корпорації Кл.слова (ненормовані): бренд Вільних прим. немає |
Пустотин, В. Идентичность бренда: что это и как ее создать? [Текст] / В. Пустотин> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №1. - С. 40-46 Рубрики: Реклама торгова Кл.слова (ненормовані): бренд Вільних прим. немає |
С-88 Рафальська, Н. М. Сучасні тенденції брендингової діяльності підприємств пивоварної галузі України / Н. М. Рафальська> // Студентський вісник Національного університету водного господарства та природокористування / Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування ; голов. ред. В. С. Мошинський. - Рівне, 2017. - Вип. 1(7) . - С. 117-120
Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): БРЕНДИНГ -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ -- БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ -- МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ -- РИНОК ПИВУ Примірників всього: 1 КР (1) Вільні: КР (1) |
Колод, И. В омниканальность стремится весь украинский ритейл! [Текст] / И. Колод> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 24-26 Рубрики: Маркетинг--Стратегія Кл.слова (ненормовані): бренд -- комунікації Вільних прим. немає |
Фокин, В. Интегрированность - основа омниканальности! [Текст] / В. Фокин> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 30-31 Рубрики: Маркетинг--Стратегія Кл.слова (ненормовані): бренд -- банківська сфера Вільних прим. немає |
Макаров, Т. Омниканальность - это мировой тренд, и Украина имеет все возможности не отставать [Текст] / Т. Макаров> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 38-39 Рубрики: Маркетинг--Стратегія Кл.слова (ненормовані): споживча аудиторія -- бренд Вільних прим. немає |
Романченко, Т. Омниканальность не является панацеей для всех ритейлеров [Текст] / Т. Романченко> // Маркетинг и реклама : професиональный. - 2018. - №2/3. - С. 48-49 Рубрики: Маркетинг--Стратегія Кл.слова (ненормовані): повідомлення персонализовані -- бренд Вільних прим. немає |
Есмаханова, А. У. Сущность і тенденции развития брендинга [Текст] / А. У. Есмаханова> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - №1. - С. 59-63 Рубрики: Бренд Кл.слова (ненормовані): брендбук Вільних прим. немає |
Коваленко, А. Энергии хватит на все [Электронный ресурс] / А. Коваленко> // Новое время. - 2018. - № 19. - С. 34-35 Рубрики: Харчування Кл.слова (ненормовані): здорове харчування -- бренд Епікур -- зелена продукція Вільних прим. немає |
Єжижанська, Т. Комунікація видавництв очима читачів: оцінка відвідувачів найбільших книжкових заходів України [Текст] / Т. Єжижанська> // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2018. - №4. - С. 5-12 Рубрики: Видавнича справа--Робота редакції Кл.слова (ненормовані): медіапростір -- бренд -- репутація Вільних прим. немає |
Локшин, В. Формування професійної компетентності майбутніх харизматичних лідерів з менеджменту соціокультурної сфери [Текст] / В. Локшин> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2018. - № 4. - С. 80-88 Рубрики: Менеджмент комунікаційний Соціологія культури Кл.слова (ненормовані): методологія формування -- бренд персональний Вільних прим. немає |
> Шифр: Д1/2018/120 Газета 2018р. № 120 Пушкарук, І. Вирішальний час для компромісів / І. Пушкарук. - С.3 Ніколаєвис, С. Чого чекати від самміту НАТО? / С. Ніколаєвис. - С.4-5 Найдюк, О. Дуже ціную нашу систему музичної освіти / О. Найдюк. - С.6 Малімон, І. Шацький бренд : майстер-клас / І. Малімон. - С.8 Козирєва, Т. Енергія для миру та демократії / Т. Козирєва. - С.9 Прокопенко, М. Польоти "космічних козаків" / М. Прокопенко. - С.10 Шевченко, В. Три золота і одно срібло / В. Шевченко. - С.12 Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |