Василенко, В.
    Визначення іміджових маркерів цільової аудиторії як один з етапів фомування іміджу закладу вищої освіти [Текст] / В. Василенко // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - № 10. - С. 25-29

Рубрики: Вищі навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
імідж -- зовнішній імідж -- іміджеві маркери -- цільова аудиторія
Вільних прим. немає




    Гольцберг, Е.
    Вид изнутри. Как культ красоты портит всем жизнь [Текст] / Е. Гольцберг // Новое время. - 2021. - № 4. - С. 39-40

Рубрики: Етикет

Кл.слова (ненормовані):
наукові трактати -- ЗОВНІШНІЙ ІМІДЖ -- особисті комплекси -- ефект ореола
Дод.точки доступу:
Юнг, К. Г. \о нем\

Вільних прим. немає