> Шифр: М3/2020/4 Журнал 2020г. № 4 Коржов, Г. Види соціологічних досліджень : кількісні та якісні / Г. Коржов. - С.15-19 Коржов, Г. Методи соціологічних досліджень / Г. Коржов. - С.19-23 Коржов, Г. Кабінетне дослідження / Г. Коржов. - С.23-26 Федорченко, А. Як правильно скласти опитувальник / А. Федорченко. - С.26-30 Єнін, М. Дослідження соціальних явищ онлайн / М. Єнін. - С.30-34 Харченко, Н. Специфіка опитувань у передвиборчий період. Екзит-поли / Н. Харченко. - С.41-45 Паніотто, В. Інтерпретація електоральних рейтингів - типові помилки / В. Паніотто. - С.45-47 Шахдінарян, А. Медіаландшафт та медіаспоживання в Україні / А. Шахдінарян. - С.47-50 Костюченко, Т. Дослідження медіаспоживання : сегментація аудиторії та фокус на місцеві медіа / Т. Костюченко. - С.50-54 Винославська, С. Дані та інтерпретація даних / С. Винославська. - С.54-56 Яшкіна, О. Аналіз аудиторії сайтів та соціальних мереж / О. Яшкіна. - С.59-64 Яшкіна, О. Проведення опитування в соціальних мережах та тематичних групах власними силами / О. Яшкіна. - С.64-68 Погорелов, О. Як не перетворитися на маніпулятора громадською думкою, подаючи аудиторії результати досліджень / О. Погорелов. - С.68-70 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Яшкіна, О. Аналіз аудиторії сайтів та соціальних мереж [Текст] / О. Яшкіна> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 59-64 Рубрики: Соціологічні дослідження фывфывфыв: знання аудиторії Свободных экз. нет |
Яшкіна, О. Проведення опитування в соціальних мережах та тематичних групах власними силами [Текст] / О. Яшкіна> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 4. - С. 64-68 Рубрики: Соціологічні дослідження фывфывфыв: обмеження використання Інтернет Свободных экз. нет |