> Шифр: І676516/2020/2 Журнал 2020г. № 2 Шкурко, І. Соціально-орієнтована діяльність студентів у кінці 50-х - початку 60-х років ХХ століття / І. Шкурко, Я. Шкурко. - С.2-5 Скиба, М. Міжнародний тероризм як глобальна проблема сучасності / М. Скиба, Д. Шкараба. - С.6-8 Лисенко, А. Діти французької революції / А. Лисенко. - С.9-14 Завдання ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства. 11 клас, 2019/2020 навчальний рік. - С.18-28 Санкович, М. Гуцульська "Бартка" - спадщина предків / М. Санкович. - С.29-33 Коляда, І. Богдан і Варвара Ханенки: кохання, що слугувало мистецтву. Науково-популярний нарис / І. Коляда, А. Іщенко. - С.34-41 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Шкурко, І. Соціально-орієнтована діяльність студентів у кінці 50-х - початку 60-х років ХХ століття [Текст] / І. Шкурко, Я. Шкурко> // Історія в рідній школі. - 2020. - № 2. - С. 2-5 Рубрики: Вища освіта--Історія фывфывфыв: Вища школа Української СРСР -- підготовка конкурентоспроможних спеціалістів -- студенти-виобничники -- 1950-ті.-60-ті рр. Доп.точки доступа: Шкурко, Я. Свободных экз. нет |
> Шифр: І676516/2021/2 Журнал 2021г. № 2 Державний стандарт базової середньої освіти. - С.2-20 Нечаєва-Юрійчук, Н. Етнополітична ситуація в Україні: стабільність в умовах викликів / Н. Нечаєва-Юрійчук. - С.21-25 Гонтар, Д. Сторінками історії Давньої Греції : методична розробка уроку з історії для учнів 6 класу з використанням технологій інтерактивного навчання та критичного мислення / Д. Гонтар. - С.31-34 Кучер, Н. Фастів. Від римо-католицької резиденції до сучасного українського міста / Н. Кучер, Я. Камбалова. - С.35 Коляда, І. Тарас Шевченко і Мао Дзедун? родина. Дитинство. Формування. Особистості : (спроба порівняння біографій) / І. Коляда, М. Юй. - С.36-39 Шкурко, І. Віктор Миколайович Сорока-Росінський: педагог, історик, філололог, якого треба знати (1882-1960) / І. Шкурко. - С.39-47 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Шкурко, І. Віктор Миколайович Сорока-Росінський: педагог, історик, філололог, якого треба знати (1882-1960) [Текст] / І. Шкурко> // Історія в рідній школі. - 2021. - № 2. - С. 39-47 Рубрики: Педагогіка--Історія, 19 ст.-20 ст. фывфывфыв: Санк-Петербурський університет -- гмназія -- виховання гімназистів Доп.точки доступа: Сорока-Росінський , В. \о нем\ Свободных экз. нет |
> Шифр: І676516/2022/1 Журнал 2022г. № 1 Єгрешій, О. Вивчення кримінальних справ підпільних священиків УГКЦ як мотиваційний чинник навчання історія в школі / О. Єгрешій. - С.2-7 Колесников, К. Социніанство як реформаторський рух в Україні в кінці ХVІ - першій половині ХVІІ століття / К. Колесников, О. Скочеляс. - С.8-10 Дейнега, І. Віртуальний університет освіти дорослих - перспективи переходу на нову модель післядипломної освіти / І. Дейнега. - С.10-18 Мальований, О. Сучасні інтерактивні інструменти для перевірки вивченого під час уроків всесвітньої історії у 9 класі / О. Мальований. - С.19-24 Ашортіа, Є. Що таке історичний час? / Є. Ашортіа. - С.25-27 Еткіна, І. "Судетська проблема": реалії безправності німецькомовних громадян у Чехословаччині чи брутальна інформаційна кампанія гітлерівської Німеччини? / І. Еткіна, Л. Шара. - С.28-31 Кульменко, О. Юридичні задачі як засіб формування пізнавальної активності та мотивації навчання / О. Кульменко. - С.32-38 Шкурко, І. Деякі роздуми про пережите, передумане і маловідоме : до 50-річчя відновлення історичного факультету НПУ імені М. П. Драгоманова / І. Шкурко. - С.39-41 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Шкурко, І. Деякі роздуми про пережите, передумане і маловідоме : до 50-річчя відновлення історичного факультету НПУ імені М. П. Драгоманова [Текст] / І. Шкурко> // Історія в рідній школі. - 2022. - № 1. - С. 39-41 Рубрики: Вищі навчальні заклади--Університети Вища освіта--Організація учбового процесу фывфывфыв: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова -- історико-педагогічний відділ Доп.точки доступа: Шелухін, Д. Я. \о нем\ Свободных экз. нет |