> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: Н14/2017/3 Журнал 2017г. № 3 Задорожна-Княгницька, Л. Самостійна робота як чинник підвищення ефективності деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти / Л. Задорожна-Княгницька. - С.3-7 Захарченко, Ю. Педагогічні умови фрормування дослідницької компетентності майбутніх фахівців із маркетингу / Ю. Захарченко. - С.7-10 Ненько, Ю. Модель системи професійно орієнтованої комунікативної підготовки майбутніх офіцерів служби цивільного захисту / Ю. Ненько. - С.10-14 Толочко, С. Науково-дослідний компонент науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. Толочко. - С.14-17 Удовиченко, І. Принципи та умови розроблення й використання методичного забезпечення вчителями старшої профільної школи / І. Удовиченко. - С.18-21 Шацька, Н. Особливості форм самоосвіти педагога в системі неперервної освіти / Н. Шацька. - С.22-24 Динько, В. Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів як один із чинників їх розвитку та модернізації / В. Динько. - С.25-27 Калінська, О. Упровадження освітніх інновацій як шлях до формування професіоналізму та педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу / О. Калінська. - С.28-30 Юденкова, О. Деякі аспекти формування єдиного освітньо-інформаційного середовища міжрегіонального вищого професійного училища з поліграфії та інформаційних технологій / О. Юденкова. - С.31-34 Нуржинська, А. Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності / А. Нуржинська. - С.35-38 Бронзенко, Т. Методика індивідуалізації творчої постаті В. Винниченка в уявленнях учнів старшої школи на уроках української літератури / Т. Бронзенко. - С.39-42 Вовчаста, Н. Методика іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту / Н. Вовчаста. - С.42-44 Мелешко, Л. Мовна гра як лінгводидактична проблема / Л. Мелешко. - С.45-48 Ковтонюк, Г. До питання формування інформатичної компетентності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін / Г. Ковтонюк. - С.49-51 Драшко, О. Ефективність інноваційних методик у підготовці майбутніх учителів трудового навчання / О. Драшко. - С.52-55 Кудря, О. Науково-методичні аспекти формування національної самосвідомості в учнів у процесі трудового навчання / О. Кудря. - С.55-58 Сліпчишин, Л. До питання художньо-технічної творчості майбутніх робітників технічних професій / Л. Сліпчишин. - С.59-62 Рукопашний бій українських козаків як вид бойового мистецтва та особливості термінології школи козацьких єдиноборств. - С.63-65 Криштанович, С. Процес формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту / С. Криштанович ; І. Оксенюк, С. Семенович; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.65-70 Оксенюк, І. Значення факторів психологічної сумісності у взаємовідносинах між тренером та гравцями футбольної команди / І. Оксенюк ; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.71-73 Бухальська, С. Значимість професійно зорієнтованого виховання у формуванні професійної компетентності студентів в освітньому процесі вищих медичних навчальних закладів / С. Бухальська ; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.74-78 Халемендик, Н. Необхідність формування громадянської компетенції молоді - виклик сучасності / Н. Халемендик ; О. Калустьян. - С.78-80 Калустьян, О. Методичні особливості організації музичних звукових одиниць у системі нормативних конструктивних положень / О. Калустьян. - С.81-85 Нет сведений об экземплярах |
Шацька, Н. Особливості форм самоосвіти педагога в системі неперервної освіти [Текст] / Н. Шацька> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №3. - С. 22-24 Рубрики: Освіта безперервна Самоосвіта фывфывфыв: педагогіка миру -- розвиток концепції Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2018/2 Журнал 2018г. № 2 Андрощук, І. E-learning як ефективна форма самоуправління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти / І. Андрощук. - С.3-6 Загородня, А. Компоненти професійної підготовки фахівців економічної галузі в закладах вищої освіти України та Республіки Польщі / А. Загородня. - С.7-10 Надєждіна, І. Національна складова просвітницько-педагогічної діяльності інтелігенції на півдні України у другій половині 19 - на початку 20 століть / І. Надєждіна. - С.10-13 Лунячек, В. Професійний розвиток керівників освіти в Україні: методологічна складова / В. Лунячек. - С.14-23 Литвиненко, Г. Система менеджменту освіти та сервісного обслуговування закладів освіти в умовах ОТГ / Г. Литвиненко. - С.22-24 Черніговець, Т. Формування креативності майбутніх офісних працівників у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти / Т. Черніговець. - С.25-29 Івашньова, С. Проектування змісту навчання в системі післядипломної освіти: освітні запити і потреби / С. Івашньова. - С.29-34 Фаєвська, А. Організація мультипрофільного навчання учнів на шляху до нової української школи / А. Фаєвська. - С.35-38 Герасименко, Л. Специфічні особливості інноваційних підходів у сучасних форматах освіти / Л. Герасименко. - С.39-42 Кос, М. Досвід імітаційного моделювання тактичних дій у професійній підготовці офіцерів на прикладі військовослужбовців провідних армій світу / М. Кос. - С.42-45 Крутова, Н. Визначення та оцінювання рівня розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів / Н. Крутова. - С.46-50 Стернік, В. Порівняльна характеристика традиційних та інтерактивних методів методів навчання / В. Стернік, О. Бурачик. - С.51-53 Сушик, Н. Сутність, структура, зміст науково-дослідницької компетентності викладачів закладів вищої освіти / Н. Сушик. - С.53-56 Пайкуш, М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-практичній підготовці майбутнього лікаря / М. Пайкуш. - С.56-60 Таборовець, Л. Методичні поради щодо використання інтерактивних технологій у роботі зі студентами / Л. Таборовець. - С.61-63 Шидловський, А. Формування інформаційної культури педагогів за допомогою технічних гіпермедійних можливостей / А. Шидловський. - С.63-66 Шмирук, Н. Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання технології розвитку критичного мислення / Н. Шмирук. - С.66-70 Бляшевська, А. Поліфонія трактування проблеми цінностей у наукових студіях / А. Бляшевська. - С.71-74 Васильченко, Л. Особливості організації моніторингових досліджень розбудови інклюзивного освітнього середовища / Л. Васильченко. - С.75-78 Мойсеенко, І. Теоретичні аспекти дослідження проблем сенсорної діяльності дітей дошкільного віку із порушенням аутичного спектра / І. Мойсеенко. - С.79-81 Яценюк, Л. Сучасні підходи щодо організації навчального процесу дітей із особливими освітніми потребами / Л. Яценюк. - С.82-84 Березовська, Л. Специфіка мовленнєво-комунікативної діяльності майбутніх соціальних працівників / Л. Березовська. - С.85-87 Савицька, А. Готовність майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності: порівняльний аналіз / А. Савицька. - С.88-90 Мосійчук, І. Б. Використання ігрової дидактики на уроках зарубіжної літератури з метою формування комунікативної компетентності школярів / І. Б. Мосійчук. - С.94-97 Озарчук, І. Роль мультилінгвізму в становленні іншомовної освіти постсоціалістичних країн Балтії / І. Озарчук. - С.97-100 Шацька, Н. Міжпредметні зв’язки на уроках української літератури як засіб формування ключових компетентностей школярів в умовах упровадження Концепції Нової української школи / Н. Шацька. - С.100-104 Герасименко, О. Ярмарки і торги в системі міської культури Волині 16-17 століть / О. Герасименко. - С.105-109 Гладун, В. Використання ігрових технологій на уроках історії як засіб підвищення ефективності освітнього процесу / В. Гладун. - С.109-114 Белешко, Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Основне формулювання теореми косинусів / Д. Белешко. - С.115-118 Кирилецька, Г. Тестова перевірка знань із математики / Г. Кирилецька. - С.119-122 Козяр, М. Графічна підготовка майбутнього фахівця засобами САПР / М. Козяр. - С.122-126 Боровець, О. Діагностична діяльність сучасного вчителя початкової школи / О. Боровець. - С.127-129 Муляр, Н. Проектна технологія як один із методів інтегрування галузей "Суспільствознавство" та "Мистецтво" в освітньому процесі початкової школи / Н. Муляр. - С.130-133 Онищук, І. Експерементальне дослідження особливостей розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / І. Онищук. - С.133-136 Лисиця, Д. Результати експерементальної перевірки педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх зубних гігієністів у медичних коледжах / Д. Лисиця. - С.137-140 Удовиченко, І. Навчання географії учнів старшої профільної школи засобами формування громадянської компетентності / І. Удовиченко. - С.140-143 Кирильчук, Ю. Розвиток технічного мислення старшокласників: проблемні методи навчання / Ю. Кирильчук. - С.144-146 Ковальчук, І. Освітній туризм як різновид неформальної освіти: сутність та основні завдання / І. Ковальчук. - С.147-150 Якухно, І. Духовно-моральне виховання в закладах освіти / І. Якухно. - С.151-154 Шумська, О. Зміст і завдання позакласної виховної діяльності / О. Шумська. - С.154-156 Шинкаренко, В. Критерії та показники патріотичної вихованості старшокласників в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти / В. Шинкаренко. - С.156-159 Крижановська, Т. На урок скрипки - з цікавістю: окремі аспекти проблеми розвитку навчального інтересу учнів-початківців дитячої музичної школи / Т. Крижановська. - С.160-163 Радковська, Л. "Музична казка" в роботі музичного керівника закладу дошкільної освіти: з досвіду роботи / Л. Радковська. - С.164-166 Столярчук, Б. Штрихи до творчого портрета / Б. Столярчук Столярчук, Б. Штрихи до творчого портретаОлександра Гайдабури: піаніста, диригента, аранжувальника, джазового музиканта / Б. Столярчук. - С.167-171 Одробінський, Ю. Сучасні атр-форми в системі організації житлового простору / Ю. Одробінський. - С.171-175 Федорець, В. Хронотоп здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як методологічний контект, спрямований на організацію і гармонізацію професійного буття педагога / В. Федорець. - С.176-190 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Шацька, Н. Міжпредметні зв’язки на уроках української літератури як засіб формування ключових компетентностей школярів в умовах упровадження Концепції Нової української школи [Текст] / Н. Шацька> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 100-104 Рубрики: Українська література--Методика викладання Дидактика--Інтегровані уроки фывфывфыв: уроки бінарні Свободных экз. нет |
> Шифр: Д212508/2020/1 Журнал 2020г. № 1 Шацька, Н. Формування читацького інтересу / Н. Шацька. - С.2-5 Рева, О. Урок до міжнародного дня рідної мови з використанням текстоцентричних технологій / О. Рева. - С.6-8 Сорока, Г. Урок за новелою Ольги Кобилянської "Valse Melancolique" / Г. Сорока. - С.9-14 Штефуряк, Н. Вивчаємо творчість Богдана Лепкого : урок за казкою "Мишка" / Н. Штефуряк. - С.15-18 Оскирко, О. Повторення вивченого з мови : урок-гра у 10 класі / О. Оскирко. - С.19-24 Шевченко, О. Числівники кількісні і порядкові / О. Шевченко. - С.25-26 Ющук, І. Оновлений правопис / І. Ющук. - С.27-30 Мойсієнко, А. Кореферентні номінації в сонетних текстах Максима Рильського / А. Мойсієнко. - С.31-33 Резніченко, Ю. Поняття наративна модель у сучасному українському літературознавстві / Ю. Резніченко. - С.34-39 Михайлова, Т. Проза Василя Стуса та Франца Кафки: спроба компаративного прочитання / Т. Михайлова. - С.40-48 Баган, О. Парадоксальний інтелектуал на перехрестях доби / О. Баган. - С.49-57 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Шацька, Н. Формування читацького інтересу [Текст] / Н. Шацька> // Дивослово : українська мова й література в навчальних закладах . - 2020. - № 1. - С. 2-5 Рубрики: Читання--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: читацька компетенція -- форми заохочення Свободных экз. нет |