> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: а3/2017/9 Журнал 2017г. № 9 Куліков, Ю. Антикризова парадигма моделі соціально-економічного розвитку України : методологія та механізм реалізації / Ю. Куліков, М. Кривцова. - С.13-23 Тлеубердинова, А. Асоцыиативный образ Казахстана глазами экспертов / А. Тлеубердинова. - С.24-32 Полторак, А. Трансформація системи оподаткування майна в умовах фіскальної децентралізації в Україні / А. Полторак. - С.79-91 Шапоренко, О. Фіскальні правила в Україні та шляхи удосконалення механізму їх застосування / О. Шапоренко. - С.92-101 Хоружий, Л. Образование системы управленческого учета на основе теории ограничений / Л. Хоружий. - С.113-122 Нет сведений об экземплярах |
Шапоренко, О. Фіскальні правила в Україні та шляхи удосконалення механізму їх застосування [Текст] / О. Шапоренко> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2017. - №9. - С. 92-101 Рубрики: Податки фывфывфыв: політика фіскальна -- борг державний Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2020/5 Журнал 2020г. № 5 Сокол, М. Классификация рынка грузовых автомобилей / М. Сокол. - С.14-20 Шапоренко, О. Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку / О. Шапоренко. - С.25-26 Ларіна, Я. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення / Я. Ларіна. - С.27-35 Ковальчук, С. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції / С. Ковальчук. - С.36-50 Баша, І. Засоби он-лайн комунікації у вищій школі: переваги, недоліки та перспективи розвитку / І. Баша, О. Плачковська. - С.57-62 Серпухов, М. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств / М. Серпухов, А. Нестеренко. - С.63-69 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Шапоренко, О. Маркетинг подій, як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку [Текст] / О. Шапоренко> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 5. - С. 25-26 Рубрики: Маркетинг інформаційний фывфывфыв: івент-маркетинг -- органічний ринок Свободных экз. нет |