> Шифр: П21/2018/21/22 Газета 2018г. № 21/22 Хачатурян, Ю. Психокорекційні методи : незамінні техніки / Ю. Хачатурян. - С.4-13 Якимчук, Г. Порушення писемного мовлення : розпізнати й попередити / Г. Якимчук. - С.14-21 Краснік, О. Морська пригода : інтегроване заняття психолога й логопеда з учнями 1 - 4-х класів / О. Краснік. - С.22-35 Вовнянко, Т. Чарівність професії : заняття з елементами тренінгу / Т. Вовнянко. - С.36-45 "No blame approach" : методика "Без звинувачень". - С.46-57 Лаєвська, Н. Сенсорна інтеграція : інноваційні технології / Н. Лаєвська, В. Дорошенко. - С.58-95 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Хачатурян, Ю. Психокорекційні методи : незамінні техніки [Текст] / Ю. Хачатурян> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - № 21/22. - С. 4-13 Рубрики: Психокорекція Психологічна служба--Освіта фывфывфыв: психологічні прийоми -- ігри -- ігрові техніки -- ігрова терапія Свободных экз. нет |
> Шифр: П21/2018/23/24 Газета 2018г. № 23/24 Козлова, А. Психологічні терміни : на замітку фахівцям / А. Козлова. - С.4-7 Хачатурян, Ю. Метафоротерапія : як допомогти дітям-переселенцям / Ю. Хачатурян. - С.8-19 Ілляшенко, Т. Реформування початкової школи : як допомогти дітям із труднощами в навчанні / Т. Ілляшенко. - С.20-29 Емоційний інтелект : психодіагностика. - С.30-48 Ткачук, В. Конфлікт - загроза чи можливість... : батьківські збори у формі практичного заняття / В. Ткачук. - С.50-67 Вовнянко, Т. Життя - неоціненний дар : практичне заняття для підлітків / Т. Вовнянко. - С.68-85 Нечипоренко, Т. Лідер світу : заняття з елементами тренінгу для підлітків / Т. Нечипоренко. - С.86-97 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Хачатурян, Ю. Метафоротерапія : як допомогти дітям-переселенцям [Текст] / Ю. Хачатурян> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - № 23/24. - С. 8-19 Рубрики: Психологія практична Психотерапія фывфывфыв: психологічна корекція -- адаптація дітей -- емоційні порушення -- корекція емоційних порушень -- соціально-психологічна підтримка -- казки -- притчі Свободных экз. нет |
> Шифр: П21/2019/9 Газета 2019г. № 9 Хачатурян, Ю. Метод корекції шкільної тривожності / Ю. Хачатурян. - С.4-11 Третяк, Р. Розвиток обдарованої дитини / Р. Третяк. - С.12-19 Діденко, М. Техніка саморегуляції та психотерапія / М. Діденко. - С.20-27 Вавілова, А. Тривожність у дітей та підлітків : діагностика / А. Вавілова. - С.28-33 Удачіна, Г. Рухливі ігри. Ігри для заняття емоційного напруження / Г. Удачіна. - С.34-37 Козак, Н. Із початкової до середньої школи : профілактика тривожності дітей / Н. Козак. - С.38-67 Чек-лист: 10 ознак високого рівня тривожності. - С.47-49. - Вкладка Як перемогти тривожність?. - С.52. - Вкладка Рекомендації батькам. - С.54. - Вкладка Бондарчук, І. Знижуємо рівень шкільної тривожності : корекційні заняття / І. Бондарчук. - С.68-84 Пасивна поведінка(загальна характеристика). - С.90-91 Агресивна поведінка (загальна характеристика). - С.92-95 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Хачатурян, Ю. Метод корекції шкільної тривожності [Текст] / Ю. Хачатурян> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2019. - № 9. - С. 4-11 Рубрики: Психологія особистості--Особливий стан психіки фывфывфыв: тривожність -- психокорекція -- психогімнастика -- невербальний метод Свободных экз. нет |