> Шифр: Е045753/2018/3 Журнал 2018г. № 3 Паливода, К. В. Проблеми формування привабливого інвестиційного клімату як зсобу подолання деструкцій в економіці України / К. В. Паливода. - С.4-9 Антоненко, І. Я. Економічна оцінка регіонального рекреаційно-туристичного природокористування / І. Я. Антоненко, Мельник І. Л. . - С.10-13 Селіверстова, Л. С. Особливості функціонування фінансових систем у зарубіжних країнах / Л. С. Селіверстова. - С.14-16 Ходаківська, О. В. Регулювання ринкового обігу земель сільськогосподарського призначення / О. В. Ходаківська, І. В. Юрченко. - С.17-21 Панченко, В. Г. Критичний аналіз підходів до моніторингу протекціонізму: / В. Г. Панченко. - С.22-28 Березіна, С. Б Соціальні ризики ймовірнісного виду та їх оцінка / С. Б Березіна. - С.33-39 Тимощук О. М.,. Формування логістичної стратегії підприємств водного транспорту / О. М., Тимощук, Мельник О. В. , О. А. Сьомін. - С.40-44 Крайчак, Є. В. Концептуальні засади управління державним зовнішнім боргом / Є. В. Крайчак. - С.45-49 Кудлаєнко, С. В. Пріоритетні напрями державної соціальної підтримки та захисту / С. В. Кудлаєнко. - С.50-51 Мухтарлы, Ниджат Хафис оглу. Стимулы, влияющие на развитие позиций Азербайджана / Ниджат Хафис оглу Мухтарлы. - С.53-56 Разінькова, М. Ю. Маркетингова політика розподілу / М. Ю. Разінькова. - С.57-59 Хомутенко, А. В Проблематика управління державними бюджетними та позабюджетними / А. В Хомутенко. - С.60-66 Речка, К. М. Загальні риси управління персоналом у системі менеджменту / К. М. Речка. - С.67-70 Переверзєва, А. В. Синергетичний ефект у розвитку людських ресурсів об'єднаних територіальних громад / А. В. Переверзєва. - С.71-74 Охота, В. І Теоретичні та практичні аспекти формування споживчої лояльності / В. І Охота. - С.80-83 Ткаченко, В. В. Ринок маркетингових досліджень в Україні / В. В. Ткаченко, А. М. Громова. - С.84-87 Лубковський, С. А. Модель гармонізації податкового перерозподілу доходів фізичних осіб / С. А. Лубковський. - С.88-99 Рубан, М. О. Інституційні особливості формування доходної частини місцевих / М. О. Рубан. - С.100-104 Варшавська, Н. Г. Оцінювання та прогнозування рівня конкурентоспроможності / Н. Г. Варшавська. - С.105-109 Полєнніков, М. О. Вітчизняний та зарубіжний досвід формування державної стратегії соціально-орієнтованого економічного розвитку національної економіки / М. О. Полєнніков. - С.110-112 Левченко, К. А. Маркетингова стратегія підприємства на ринку промислових товарів України: порядок формування та стратегічні ризики / К. А. Левченко. - С.113-117 Льовочкін, М. О. Соціально-економічна специфіка публічно-приватного партнерства в сфері державної інфраструктури / М. О. Льовочкін. - С.118-122 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Ткаченко, В. В. Ринок маркетингових досліджень в Україні [Текст] / В. В. Ткаченко, А. М. Громова> // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 84-87 Рубрики: Маркетингові дослідження фывфывфыв: компанії маркетингових досліджень -- обсяг ринку маркетингових досліджень -- вартість -- проблеми ринку -- тенденції ринку Доп.точки доступа: Громова, А. М. Свободных экз. нет |