> Шифр: М3/2019/6 Журнал 2019г. № 6 Лазебник, М. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об’ємів ринку 2020 / М. Лазебник. - С.12-18 Ринок маркетингових сервісів - 2019-2020: прогноз 2020. - С.19-25 Новикова, І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах / І. Новикова. - С.26-35 Субот, О. Якість українського молока - шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку? / О. Субот, О. Гладунов. - С.36-41 Танасійчук, А. Вивчення попиту на мінеральну воду / А. Танасійчук, А. Габрид. - С.42-49 Лилик, І. 2019: звіт про діяльність індустріального гендерного комітету з реклами / І. Лилик, О. Бучинська. - С.52-58 Савицька, Н. Звіт про діяльність Харківського регіонального представництва індустріального гендерного комітету з реклами / Н. Савицька, М. Михайлова. - С.59-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Танасійчук, А. Вивчення попиту на мінеральну воду [Текст] / А. Танасійчук, А. Габрид> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 42-49 Рубрики: Ринок товарів--Безалкогольні напої фывфывфыв: структура споживання -- структура попиту -- рівень популярності -- фактори впливу на вибір Доп.точки доступа: Габрид, А. Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2020/1 Журнал 2020г. № 1 Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-29 Танасійчук, А. Маркетингові дослідження ринку приладдя для малювання / А. Танасійчук, О. Гуцало. - С.30-44 Бучинська, О. Як маркетинг заробляє на коронавірусі / О. Бучинська. - С.45-54 Решетілова, Т. Особливості просування інноваційних товарів на промисловому ринку / Т. Решетілова. - С.55-57 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Танасійчук, А. Маркетингові дослідження ринку приладдя для малювання [Текст] / А. Танасійчук, О. Гуцало> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 1. - С. 30-44 Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції фывфывфыв: канцелярські товари -- структура споживання -- попит Доп.точки доступа: Гуцало, О. Свободных экз. нет |