Шифр: Е967532/2018/2
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2018г. № 2
Содержание:
Гудзь, О. Є. Цифрова економіка: зміна цінностей та орієнтирів управління підприємствами / О. Є. Гудзь. - С.4-12
Стецюк, П. А. Методологічний базис управління джерелами формування фінансових ресурсів підприємств / П. А. Стецюк. - С.13-23
Зеліско, І. М. Інноваційна парадигма підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / І. М. Зеліско. - С.24-29
Лазоренко, Л. В. Модернізація управління соціально-економічним розвитком підприємств в умовах цифрової економіки / Л. В. Лазоренко. - С.30-35
Сьомкіна, Т. В. Адаптація вітчизняного ВНЗ до функціонування умовах сучасного інституціонального середовища / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань. - С.36-41
Легомінова, С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємств: ситуаційний підхід / С. В. Легомінова. - С.43-54
Глушенкова, А. А. Розвиток інноваційного потенціалу телекомунікаційних підприємств на основі 4G / А. А. Глушенкова. - С.55-61
Євтушенко, Н. О. Система показників ефективності функціонування колсантингової взаємодії / Н. О. Євтушенко. - С.62-68
Воскобоєва, О. В. Бюджетування, як засіб антикризового управління підприємством / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.69-75
Сорока, А. М. Інформаційні технології в управлінні бізнес-процесами на підприємствах / А. М. Сорока. - С.76-81
Яковчук, А. М. Перспективи стратегічного розвитку машинобудівних підприємств Рівненської області / А. М. Яковчук. - С.82-90
Якубенко, І. М. Комунікаційна привабливість підприємств, як основа інформаційного управлінського простору / І. М. Якубенко. - С.91-96
Гусєва, О. Ю. Напрями реалізації концепції цифрової економіки України / О. Ю. Гусєва. - С.97-102
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Сьомкіна, Т. В.
    Адаптація вітчизняного ВНЗ до функціонування умовах сучасного інституціонального середовища [Текст] / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 2. - С. 36-41

Рубрики: Вищі навчальні заклади

фывфывфыв:
аспект організаційно-правовий
Доп.точки доступа:
Лобань, О. О.

Свободных экз. нет


Шифр: Е967532/2018/3
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2018г. № 3
Содержание:
Гудзь, О. Є. Модернізація інформаційного забезпечення корпоративного управління на основі сучасних цифрових технологій / О. Є. Гудзь. - С.4-13
Стецюк, П. А. Методичний інструментарій оційнки ефективності оборотних активів підприємства / П. А. Стецюк. - С.13-20
Прокопенко, Н. С. Структурно-функціональна діагностика антикризового управління підприємств / Н. С. Прокопенко, О. В. Коваленко. - С.20-27
Дергачова, В. В. Економічна безпека підприємства на засадах антикризового управління / В. В. Дергачова, Я. О. Колешня. - С.27-35
Сьомкіна, Т. В. Концептуальні основи реалізації конкурентних переваг в межах корпоративних структур / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань. - С.35-42
Гусєва, О. Ю. Діагностика пріоритетності ключових факторів впливу на управління поведінкою персоналу підприємств готельно-ресторанного господарства / О. Ю. Гусєва, М. В. Гакова. - С.42-52
Ольхова, І. О. Інформаційне забезпечення процесу управління телекомунікаційного підприємства / І. О. Ольхова. - С.52-58
Гудзь, О. Є. Стратегічні напрями формування конкурентних переваг підприємств / О. Є. Гудзь, В. В. Щербина. - С.58-65
Дименко, Р. А. Роль держави у формуванні конкурентних стратегій / Р. А. Дименко, О. В. Литвинова. - С.65-73
Легомінова, С. В. NBIC - спрямування у формуванні ефектів діяльності підприємства / С. В. Легомінова. - С.73-79
Капелюшина, Т. В. Динаміка розвитку інтернет речей та їх вплив на управління підприємствами / Т. В. Капелюшина, О. М. Згурська. - С.79-87
Воскобоєва, О. В. Антикризове управління - передумова розвитку сучасного підприємства / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.87-93
Вороненко, І. В. Моделювання динаміки соціальних мереж на прикладі Facebook / І. В. Вороненко, А. В. Скрипник, Є. Клименко. - С.93-103
Труш, М. С. Феномен корпоративної культури: генеза, еволюція, термінологічні інтерпретації / М. С. Труш. - С.103-110
Гавриш, О. М. Формування прибутку при антикризовому управлінні підприємством / О. М. Гавриш. - С.110-118
Маковецька, І. М. Важливість глобальних інформаційних тенденцій 2018 року в управлінні підприємством / І. М. Маковецька. - С.118-123
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Сьомкіна, Т. В.
    Концептуальні основи реалізації конкурентних переваг в межах корпоративних структур [Текст] / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 3. - С. 35-42

Рубрики: Управління корпоративне

фывфывфыв:
КОРПОРАТИВНА СТРУКТУРА -- КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ -- ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ -- ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ЕКОНОМІЧНИХ РЕСУРСІВ
Доп.точки доступа:
Лобань, О.О.

Свободных экз. нет


Шифр: Е967532/2019/1
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2019г. № 1
Содержание:
Князева, О. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств / О. Князева. - С.4-11
Гудзь, О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики / О. Є. Гудзь. - С.12-19
Гудзь, О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств / О. Є. Гудзь. - С.20-25
Виноградова, О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг / О. В. Виноградова. - С.26-32
Зеліско, І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання / І. М. Зеліско. - С.33-39
Лазоренко, Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПРАТ "Київстар" / Л. В. Лазоренко. - С.40-44
Гусєва, О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності / О. Ю. Гусєва. - С.45-50
Сьомкіна, Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом / Т. В. Сьомкіна. - С.51-56
Глушенкова, А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства / А. А. Глушенкова. - С.57-65
Борисенко, Л. М. Система фінансового контролюи і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні / Л. М. Борисенко. - С.66-75
Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід / Т. В. Сьомкіна. - С.76-84
Плахотнкова, Л. О. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект / Л. О. Плахотнкова. - С.85-91
Сорока, А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / А. М. Сорока. - С.97-102
Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.103-109
Труш, М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємства / М. С. Труш. - С.110-116
Мартиненко, М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства" / М. О. Мартиненко. - С.117-122
Шмалій, Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення / Л. В. Шмалій. - С.123-129
Щербина, В. В. Сучасні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств / В. В. Щербина. - С.130-135
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Сьомкіна, Т. В.
    Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом [Текст] / Т. В. Сьомкіна // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 1. - С. 51-56

Рубрики: Акціонерні товариства--Капітал

   Управління корпоративне


фывфывфыв:
основи організаційно-правові -- відносини корпоративні
Свободных экз. нет




    Сьомкіна, Т. В.
    Підготовка економістів: інноваційний підхід [Текст] / Т. В. Сьомкіна // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 1. - С. 76-84

Рубрики: Вища освіта--Економічна

фывфывфыв:
навчання інтерактивне -- метод кейс-стаді -- ділова гра
Свободных экз. нет


Шифр: Е967532/2019/2
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2019г. № 2
Содержание:
Гудзь, О. Є. Формування стратегії антикризового управління підприємств / О. Є. Гудзь. - С.4-10
Стецюк, П. А. Методичні аспекти формування інвестиційного портфеля підприємств / П. А. Стецюк. - С.11-20
Комеліна, О. В. Системно-інформаційний підхід у забезпеченні енергетичної ефективності житлового сектору економіки / О. В. Комеліна. - С.21-31
Плахотнкова, Л. О. Аналіз діяльності ІТ компаній на ринку освітніх послуг України / Л. О. Плахотнкова, О. В. Литвинова. - С.32-36
Сазонова, С. В. Роль збалансованої системи показників в системі стратегічного планування на підприємствах в сучасних умовах / С. В. Сазонова. - С.37-41
Гавриш, О. М. Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.42-49
Легомінова, С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємства / С. В. Легомінова. - С.50-57
Гніденко, М. П. Трансформація традиційних форм і методів навчання в університетській освіті / М. П. Гніденко. - С.66-71
Дименко, Р. А. Ризики впровадження та проблеми правового регулювання цифрової валюти в Україні / Р. А. Дименко. - С.72-79
Воскобоєва, О. В. Збалансована система показників – ефективний інструмент управління підприємством / О. В. Воскобоєва. - С.80-87
Сьомкіна, Т. В. Концептуальні чинники застосування методів оцінки ефективності диверсифікації діяльності підприємства / Т. В. Сьомкіна. - С.88-96
Шмалій, Л. В. Інформаційно-комунікаційне забезпечення економічної безпеки телекомунікаційного підприємства: організаційно-методичні підходи / Л. В. Шмалій. - С.97-103
Ващенок, О. П. Сутність та класифікація ресурсів підприємств / О. П. Ващенок. - С.104-108
Труш, М. С. Класифікаційні критерії корпоративної культури / М. С. Труш. - С.109-114
Сунцзе, Х. Сучасні тенденції та перспективи розвитку телекомунікаційних підприємств України / Х. Сунцзе. - С.115-120
Мартиненко, М. О. Сутність стратегічного розвитку підприємства / М. О. Мартиненко. - С.121-125
Гусєва, О. Теоретичні та практичні підходи до обґрунтування інструментарію стратегічного управління сталим розвитком телекомунікаційного підприємства / О. Гусєва. - С.126-135
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Сьомкіна, Т. В.
    Концептуальні чинники застосування методів оцінки ефективності диверсифікації діяльності підприємства [Текст] / Т. В. Сьомкіна // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 2. - С. 88-96

Рубрики: Економіко-математичні методи

фывфывфыв:
управлінський механізм -- ресурсний потенціал
Свободных экз. нет


Шифр: Е967532/2019/3
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2019г. № 3
Содержание:
Гудзь, О. Є. Розвиток страхування: нові інструменти та методи управління ризиками в цифровій економіці / О. Є. Гудзь. - С.4-12
Лазоренко, Л. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства / Л. В. Лазоренко. - С.13-17
Гудзь, О. Є. Диджиталізація, як конкурентна перевага підприємств / О. Є. Гудзь. - С.18-24
Сьомкіна, Т. В. Теоретико-методологічний підхід до вибору стратегій диверсифікації підприємства / Т. В. Сьомкіна. - С.25-34
Гужавіна, І. В. Економіко-правові аспекти впровадження інновацій на підприємствах / І. В. Гужавіна. - С.35-41
Воскобоєва, О. В. Інтегральна оцінка ефективності управління товарними запасами / О. В. Воскобоєва. - С.42-48
Пісковець, О. В. Теоретико-методичні засади ефективного функціонування підприємств в сучасних умовах господарювання / О. В. Пісковець. - С.49-54
Ільїн, О. О. Управління якістю підготовки студентів шляхом застосування окремих форм інтернаціоналізації / О. О. Ільїн. - С.55-59
Ващенок, О. П. Оцінка забезпечення інформаційними ресурсами ПРАТ «Київстар» / О. П. Ващенок. - С.60-63
Гудзь, О. Є. Cтратегія і тактика інформаційно-комунікаційного забезпечення економічної безпеки підприємств / О. Є. Гудзь. - С.64-70
Капелюшна, Т. В. Роль інноваційного підприємства в умовах нового технологічного укладу / Т. В. Капелюшна. - С.71-77
Гусєва, О. Ю. Перспективи розвитку цифрової економіки в Україні / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.78-82
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Сьомкіна, Т. В.
    Теоретико-методологічний підхід до вибору стратегій диверсифікації підприємства [Текст] / Т. В. Сьомкіна // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 3. - С. 25-34

Рубрики: Стратегія підприємства

фывфывфыв:
мотиваційний підхід -- підприємницький ризик -- ресурсний потенціал
Свободных экз. нет


Шифр: Е967532/2020/1
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2020г. № 1
Содержание:
Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційні аспекти управління розвитком сучасного підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-10
Виноградова, О. В. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті / О. В. Виноградова. - С.11-20
Крейдич, І. М. Сучасний стан та тенденції організаційного розвитку телекомунікаційних підприємств / І. М. Крейдич, М. В. Ноняк. - С.21-28
Легомінова, С. В. Інноваційний потенціал сучасного підприємства / С. В. Легомінова. - С.29-37
Глушенкова, А. А. Основні напрями розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства за об’єктами інноваційної діяльності / А. А. Глушенкова. - С.38-43
Мордас, І. В. Забезпечення економічної безпеки україни в контексті глобалізаційних процесів / І. В. Мордас. - С.44-48
Парій, Л. В. Ситуаційний аналіз в антикризовому управлінні підприємством / Л. В. Парій. - С.49-53
Трусова, Н. В. Формування потенціалу фінансової безпеки суб’єктів аграрного бізнесу / Н. В. Трусова. - С.54-63
Якименко, Ю. М. Формування потенціалу фінансової безпеки суб’єктів аграрного бізнесу / Ю. М. Якименко, Т. М. Мужанова. - С.64-69
Філіна, О. В. Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах / О. В. Філіна. - С.75-81
Шмалій, Л. В. Пріоритетні напрями розвитку інформаційно-комунікаційного забезпечення економічної безпеки підприємств зв?язку / Л. В. Шмалій. - С.90-96
Балановська, Т. І. Формування та розвиток цифрової компетентності працівників як складова антикризового управління організацією / Т. І. Балановська. - С.97-106
Сьомкіна, Т. В. Методологічні засади управління прибутком торгівельного підприємства / Т. В. Сьомкіна. - С.107-113
Сазонова, С. В. Обґрунтування стратегії інноваційного розвитку для сучасних телекомунікаційних підприємств України / С. В. Сазонова. - С.114-121
Пильнова, В. П. Інтернет-торгівля: особливості реалізації товару за допомогою інтернету / В. П. Пильнова. - С.122-129
Виноградова, О. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності на ринку телекомунікаційних послуг України / О. В. Виноградова. - С.130-140
Крижко, О. В. Особливості стимулювання збуту на підприємстві залежно від суб'єктів стимулювання / О. В. Крижко. - С.141-148
Крижко, О. В. Ейдос маркетингової стратегії підприємства / О. В. Крижко. - С.149-155
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Сьомкіна, Т. В.
    Методологічні засади управління прибутком торгівельного підприємства [Текст] / Т. В. Сьомкіна // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 107-113

Рубрики: Економіка торгівлі

фывфывфыв:
фінансовий результат -- точка беззбитковості
Свободных экз. нет


Шифр: Е5/2020/9
   Журнал

Економіка АПК [Текстььь] : міжнародний науково - виробничий. - К., 1994 - . - Выходит ежемесячно
2020г. № 9
Содержание:
Калетнік, Г. Економічні розрахунки потенціалу виробництва відновлювальної біоенергії у формуванні енергетичної незалежності агропромислового комплексу / Г. Калетнік, І. Гончарук. - С.6-16
Россоха, В. Потенціал ринку вина в Україні / В. Россоха, О. Петриченко. - С.17-29
Малік, М. Й. Соціально-економічна орієнтація сімейних фермерських господарств у підприємницькій діяльності / М. Й. Малік, В. А. Мамчур. - С.30-41
Патика, Н. І. Стан і шляхи забезпечення зайнятості сільського населення в Україні / Н. І. Патика, О. В. Нартюк. - С.42-52
Захарчук, О. В. Інноваційно-інвестиційне забезпечення розвитку сільського господарства України / О. В. Захарчук, Ю. Іоніцой. - С.53-59
Згурська, О. М. Стан інноваційно-інформаційного розвитку агропромислових підприємств / О. М. Згурська, Т. В. Сьомкіна. - С.59-71
Бакун, Ю. О. Аналіз особливостей ринкового попиту сільськогосподарських товаровиробників на дорадчі послуги в Україні / Ю. О. Бакун, Р. Я. Корінець. - С.72-85
Кернасюк, Ю. В. Кластери як інноваційна організаційно-економічна форма ефективного аграрного виробництва в системі сталого розвитку / Ю. В. Кернасюк. - С.86-94
Духницький, Б. Ефективність зовнішньої торгівлі України плодово-ягідною продукцією / Б. Духницький. - С.95-102
Шпикуляк, О. Г. Формування індексів та індикаторів сталого розвитку підприємництва в сільському господарстві: теоретико-методичні підходи / О. Г. Шпикуляк, В. О. Іванченко. - С.114-122
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Згурська, О. М.
    Стан інноваційно-інформаційного розвитку агропромислових підприємств [Текст] / О. М. Згурська, Т. В. Сьомкіна // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2020. - № 9. - С. 59-71

Рубрики: Інформаційні технології

   Сільське господарство--Інновації


фывфывфыв:
інформаційно-комунікативне зебезпечення -- стратегічний розвиток
Доп.точки доступа:
Сьомкіна, Т. В.

Свободных экз. нет


Шифр: Е5/2020/10
   Журнал

Економіка АПК [Текстььь] : міжнародний науково - виробничий. - К., 1994 - . - Выходит ежемесячно
2020г. № 10
Содержание:
Нечипоренко, О. М. Об’єднання виробників як інструмент стратегічного розвитку лікарського рослинництва в Україні / О. М. Нечипоренко. - С.6-13
Кернасюк, Ю. В. Застосування методу DEA для оцінки розвитку аграрного сектору економіки / Ю. В. Кернасюк. - С.14-21
Долгіх, Я. Оцінка та аналіз ефективності виробництва продукції рослинництва в Україні методом DEA / Я. Долгіх. - С.22-28
Захарчук, О. В. Ринок нафти та нафтопродуктів в Україні / О. В. Захарчук, О. В. Вишневецька. - С.29-37
Беженар, І. М. Інтеграційний аспект розвитку суб’єктів господарювання в сільському господарстві України / І. М. Беженар, Л. М. Малік. - С.38-48
Ходаківська, О. В. Еволюція економічних теорій сталого сільського розвитку / О. В. Ходаківська. - С.49-61
Сіренко, Н. М. Стратегічний підхід до формування соціальної відповідальності суб’єктів аграрного сектору економіки України / Н. М. Сіренко, А. В. Бурковська. - С.62-70
Згурська, О. М. Структура управління агропромисловими підприємствами в умовах розвитку інформаційних технологій / О. М. Згурська, Т. В. Сьомкіна. - С.71-86
Грицаєнко, М. І. Соціальний капітал аграрної сфери: теоретичний концепт оцінки засад формування і функціонування / М. І. Грицаєнко. - С.87-98
Мельник, К. П. Застосування рамкового методу трансформації методології аудиту для забезпечення сталого розвитку сільських територій / К. П. Мельник. - С.98-108
Іванченко, В. О. Посилення державного впливу на забезпечення сталого розвитку підприємництва в сільському господарстві / В. О. Іванченко. - С.108-117
Хіоні, Г. О. Методичні підходи до оцінки потреби інвестицій сільськогосподарського підприємства у нову технологію / Г. О. Хіоні. - С.118-124
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Згурська, О. М.
    Структура управління агропромисловими підприємствами в умовах розвитку інформаційних технологій [Текст] / О. М. Згурська, Т. В. Сьомкіна // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2020. - № 10. - С. 71-86

Рубрики: Управління підприємством

   Агропромисловий комплекс


фывфывфыв:
агрохолдинги -- інноваційне забезпечення
Доп.точки доступа:
Сьомкіна, Т. В.

Свободных экз. нет