> Шифр: Е967532/2018/2 прочее 2018г. № 2 Гудзь, О. Є. Цифрова економіка: зміна цінностей та орієнтирів управління підприємствами / О. Є. Гудзь. - С.4-12 Стецюк, П. А. Методологічний базис управління джерелами формування фінансових ресурсів підприємств / П. А. Стецюк. - С.13-23 Зеліско, І. М. Інноваційна парадигма підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / І. М. Зеліско. - С.24-29 Лазоренко, Л. В. Модернізація управління соціально-економічним розвитком підприємств в умовах цифрової економіки / Л. В. Лазоренко. - С.30-35 Сьомкіна, Т. В. Адаптація вітчизняного ВНЗ до функціонування умовах сучасного інституціонального середовища / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань. - С.36-41 Легомінова, С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємств: ситуаційний підхід / С. В. Легомінова. - С.43-54 Глушенкова, А. А. Розвиток інноваційного потенціалу телекомунікаційних підприємств на основі 4G / А. А. Глушенкова. - С.55-61 Євтушенко, Н. О. Система показників ефективності функціонування колсантингової взаємодії / Н. О. Євтушенко. - С.62-68 Воскобоєва, О. В. Бюджетування, як засіб антикризового управління підприємством / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.69-75 Сорока, А. М. Інформаційні технології в управлінні бізнес-процесами на підприємствах / А. М. Сорока. - С.76-81 Яковчук, А. М. Перспективи стратегічного розвитку машинобудівних підприємств Рівненської області / А. М. Яковчук. - С.82-90 Якубенко, І. М. Комунікаційна привабливість підприємств, як основа інформаційного управлінського простору / І. М. Якубенко. - С.91-96 Гусєва, О. Ю. Напрями реалізації концепції цифрової економіки України / О. Ю. Гусєва. - С.97-102 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Сьомкіна, Т. В. Адаптація вітчизняного ВНЗ до функціонування умовах сучасного інституціонального середовища [Текст] / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань> // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 2. - С. 36-41 Рубрики: Вищі навчальні заклади фывфывфыв: аспект організаційно-правовий Доп.точки доступа: Лобань, О. О. Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2018/3 прочее 2018г. № 3 Гудзь, О. Є. Модернізація інформаційного забезпечення корпоративного управління на основі сучасних цифрових технологій / О. Є. Гудзь. - С.4-13 Стецюк, П. А. Методичний інструментарій оційнки ефективності оборотних активів підприємства / П. А. Стецюк. - С.13-20 Прокопенко, Н. С. Структурно-функціональна діагностика антикризового управління підприємств / Н. С. Прокопенко, О. В. Коваленко. - С.20-27 Дергачова, В. В. Економічна безпека підприємства на засадах антикризового управління / В. В. Дергачова, Я. О. Колешня. - С.27-35 Сьомкіна, Т. В. Концептуальні основи реалізації конкурентних переваг в межах корпоративних структур / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань. - С.35-42 Гусєва, О. Ю. Діагностика пріоритетності ключових факторів впливу на управління поведінкою персоналу підприємств готельно-ресторанного господарства / О. Ю. Гусєва, М. В. Гакова. - С.42-52 Ольхова, І. О. Інформаційне забезпечення процесу управління телекомунікаційного підприємства / І. О. Ольхова. - С.52-58 Гудзь, О. Є. Стратегічні напрями формування конкурентних переваг підприємств / О. Є. Гудзь, В. В. Щербина. - С.58-65 Дименко, Р. А. Роль держави у формуванні конкурентних стратегій / Р. А. Дименко, О. В. Литвинова. - С.65-73 Легомінова, С. В. NBIC - спрямування у формуванні ефектів діяльності підприємства / С. В. Легомінова. - С.73-79 Капелюшина, Т. В. Динаміка розвитку інтернет речей та їх вплив на управління підприємствами / Т. В. Капелюшина, О. М. Згурська. - С.79-87 Воскобоєва, О. В. Антикризове управління - передумова розвитку сучасного підприємства / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.87-93 Вороненко, І. В. Моделювання динаміки соціальних мереж на прикладі Facebook / І. В. Вороненко, А. В. Скрипник, Є. Клименко. - С.93-103 Труш, М. С. Феномен корпоративної культури: генеза, еволюція, термінологічні інтерпретації / М. С. Труш. - С.103-110 Гавриш, О. М. Формування прибутку при антикризовому управлінні підприємством / О. М. Гавриш. - С.110-118 Маковецька, І. М. Важливість глобальних інформаційних тенденцій 2018 року в управлінні підприємством / І. М. Маковецька. - С.118-123 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Сьомкіна, Т. В. Концептуальні основи реалізації конкурентних переваг в межах корпоративних структур [Текст] / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань> // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 3. - С. 35-42 Рубрики: Управління корпоративне фывфывфыв: КОРПОРАТИВНА СТРУКТУРА -- КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ -- ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ -- ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ЕКОНОМІЧНИХ РЕСУРСІВ Доп.точки доступа: Лобань, О.О. Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2019/1 прочее 2019г. № 1 Князева, О. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств / О. Князева. - С.4-11 Гудзь, О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики / О. Є. Гудзь. - С.12-19 Гудзь, О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств / О. Є. Гудзь. - С.20-25 Виноградова, О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг / О. В. Виноградова. - С.26-32 Зеліско, І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання / І. М. Зеліско. - С.33-39 Лазоренко, Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПРАТ "Київстар" / Л. В. Лазоренко. - С.40-44 Гусєва, О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності / О. Ю. Гусєва. - С.45-50 Сьомкіна, Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом / Т. В. Сьомкіна. - С.51-56 Глушенкова, А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства / А. А. Глушенкова. - С.57-65 Борисенко, Л. М. Система фінансового контролюи і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні / Л. М. Борисенко. - С.66-75 Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід / Т. В. Сьомкіна. - С.76-84 Плахотнкова, Л. О. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект / Л. О. Плахотнкова. - С.85-91 Сорока, А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / А. М. Сорока. - С.97-102 Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.103-109 Труш, М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємства / М. С. Труш. - С.110-116 Мартиненко, М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства" / М. О. Мартиненко. - С.117-122 Шмалій, Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення / Л. В. Шмалій. - С.123-129 Щербина, В. В. Сучасні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств / В. В. Щербина. - С.130-135 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Сьомкіна, Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом [Текст] / Т. В. Сьомкіна> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 1. - С. 51-56 Рубрики: Акціонерні товариства--Капітал Управління корпоративне фывфывфыв: основи організаційно-правові -- відносини корпоративні Свободных экз. нет |
Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід [Текст] / Т. В. Сьомкіна> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 1. - С. 76-84 Рубрики: Вища освіта--Економічна фывфывфыв: навчання інтерактивне -- метод кейс-стаді -- ділова гра Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2019/2 прочее 2019г. № 2 Гудзь, О. Є. Формування стратегії антикризового управління підприємств / О. Є. Гудзь. - С.4-10 Стецюк, П. А. Методичні аспекти формування інвестиційного портфеля підприємств / П. А. Стецюк. - С.11-20 Комеліна, О. В. Системно-інформаційний підхід у забезпеченні енергетичної ефективності житлового сектору економіки / О. В. Комеліна. - С.21-31 Плахотнкова, Л. О. Аналіз діяльності ІТ компаній на ринку освітніх послуг України / Л. О. Плахотнкова, О. В. Литвинова. - С.32-36 Сазонова, С. В. Роль збалансованої системи показників в системі стратегічного планування на підприємствах в сучасних умовах / С. В. Сазонова. - С.37-41 Гавриш, О. М. Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.42-49 Легомінова, С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємства / С. В. Легомінова. - С.50-57 Гніденко, М. П. Трансформація традиційних форм і методів навчання в університетській освіті / М. П. Гніденко. - С.66-71 Дименко, Р. А. Ризики впровадження та проблеми правового регулювання цифрової валюти в Україні / Р. А. Дименко. - С.72-79 Воскобоєва, О. В. Збалансована система показників – ефективний інструмент управління підприємством / О. В. Воскобоєва. - С.80-87 Сьомкіна, Т. В. Концептуальні чинники застосування методів оцінки ефективності диверсифікації діяльності підприємства / Т. В. Сьомкіна. - С.88-96 Шмалій, Л. В. Інформаційно-комунікаційне забезпечення економічної безпеки телекомунікаційного підприємства: організаційно-методичні підходи / Л. В. Шмалій. - С.97-103 Ващенок, О. П. Сутність та класифікація ресурсів підприємств / О. П. Ващенок. - С.104-108 Труш, М. С. Класифікаційні критерії корпоративної культури / М. С. Труш. - С.109-114 Сунцзе, Х. Сучасні тенденції та перспективи розвитку телекомунікаційних підприємств України / Х. Сунцзе. - С.115-120 Мартиненко, М. О. Сутність стратегічного розвитку підприємства / М. О. Мартиненко. - С.121-125 Гусєва, О. Теоретичні та практичні підходи до обґрунтування інструментарію стратегічного управління сталим розвитком телекомунікаційного підприємства / О. Гусєва. - С.126-135 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Сьомкіна, Т. В. Концептуальні чинники застосування методів оцінки ефективності диверсифікації діяльності підприємства [Текст] / Т. В. Сьомкіна> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 2. - С. 88-96 Рубрики: Економіко-математичні методи фывфывфыв: управлінський механізм -- ресурсний потенціал Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2019/3 прочее 2019г. № 3 Гудзь, О. Є. Розвиток страхування: нові інструменти та методи управління ризиками в цифровій економіці / О. Є. Гудзь. - С.4-12 Лазоренко, Л. В. Управління маркетинговою діяльністю підприємства / Л. В. Лазоренко. - С.13-17 Гудзь, О. Є. Диджиталізація, як конкурентна перевага підприємств / О. Є. Гудзь. - С.18-24 Сьомкіна, Т. В. Теоретико-методологічний підхід до вибору стратегій диверсифікації підприємства / Т. В. Сьомкіна. - С.25-34 Гужавіна, І. В. Економіко-правові аспекти впровадження інновацій на підприємствах / І. В. Гужавіна. - С.35-41 Воскобоєва, О. В. Інтегральна оцінка ефективності управління товарними запасами / О. В. Воскобоєва. - С.42-48 Пісковець, О. В. Теоретико-методичні засади ефективного функціонування підприємств в сучасних умовах господарювання / О. В. Пісковець. - С.49-54 Ільїн, О. О. Управління якістю підготовки студентів шляхом застосування окремих форм інтернаціоналізації / О. О. Ільїн. - С.55-59 Ващенок, О. П. Оцінка забезпечення інформаційними ресурсами ПРАТ «Київстар» / О. П. Ващенок. - С.60-63 Гудзь, О. Є. Cтратегія і тактика інформаційно-комунікаційного забезпечення економічної безпеки підприємств / О. Є. Гудзь. - С.64-70 Капелюшна, Т. В. Роль інноваційного підприємства в умовах нового технологічного укладу / Т. В. Капелюшна. - С.71-77 Гусєва, О. Ю. Перспективи розвитку цифрової економіки в Україні / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.78-82 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Сьомкіна, Т. В. Теоретико-методологічний підхід до вибору стратегій диверсифікації підприємства [Текст] / Т. В. Сьомкіна> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 3. - С. 25-34 Рубрики: Стратегія підприємства фывфывфыв: мотиваційний підхід -- підприємницький ризик -- ресурсний потенціал Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2020/1 прочее 2020г. № 1 Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційні аспекти управління розвитком сучасного підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-10 Виноградова, О. В. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті / О. В. Виноградова. - С.11-20 Крейдич, І. М. Сучасний стан та тенденції організаційного розвитку телекомунікаційних підприємств / І. М. Крейдич, М. В. Ноняк. - С.21-28 Легомінова, С. В. Інноваційний потенціал сучасного підприємства / С. В. Легомінова. - С.29-37 Глушенкова, А. А. Основні напрями розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства за об’єктами інноваційної діяльності / А. А. Глушенкова. - С.38-43 Мордас, І. В. Забезпечення економічної безпеки україни в контексті глобалізаційних процесів / І. В. Мордас. - С.44-48 Парій, Л. В. Ситуаційний аналіз в антикризовому управлінні підприємством / Л. В. Парій. - С.49-53 Трусова, Н. В. Формування потенціалу фінансової безпеки суб’єктів аграрного бізнесу / Н. В. Трусова. - С.54-63 Якименко, Ю. М. Формування потенціалу фінансової безпеки суб’єктів аграрного бізнесу / Ю. М. Якименко, Т. М. Мужанова. - С.64-69 Філіна, О. В. Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах / О. В. Філіна. - С.75-81 Шмалій, Л. В. Пріоритетні напрями розвитку інформаційно-комунікаційного забезпечення економічної безпеки підприємств зв?язку / Л. В. Шмалій. - С.90-96 Балановська, Т. І. Формування та розвиток цифрової компетентності працівників як складова антикризового управління організацією / Т. І. Балановська. - С.97-106 Сьомкіна, Т. В. Методологічні засади управління прибутком торгівельного підприємства / Т. В. Сьомкіна. - С.107-113 Сазонова, С. В. Обґрунтування стратегії інноваційного розвитку для сучасних телекомунікаційних підприємств України / С. В. Сазонова. - С.114-121 Пильнова, В. П. Інтернет-торгівля: особливості реалізації товару за допомогою інтернету / В. П. Пильнова. - С.122-129 Виноградова, О. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності на ринку телекомунікаційних послуг України / О. В. Виноградова. - С.130-140 Крижко, О. В. Особливості стимулювання збуту на підприємстві залежно від суб'єктів стимулювання / О. В. Крижко. - С.141-148 Крижко, О. В. Ейдос маркетингової стратегії підприємства / О. В. Крижко. - С.149-155 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Сьомкіна, Т. В. Методологічні засади управління прибутком торгівельного підприємства [Текст] / Т. В. Сьомкіна> // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 107-113 Рубрики: Економіка торгівлі фывфывфыв: фінансовий результат -- точка беззбитковості Свободных экз. нет |
> Шифр: Е5/2020/9 Журнал 2020г. № 9 Калетнік, Г. Економічні розрахунки потенціалу виробництва відновлювальної біоенергії у формуванні енергетичної незалежності агропромислового комплексу / Г. Калетнік, І. Гончарук. - С.6-16 Россоха, В. Потенціал ринку вина в Україні / В. Россоха, О. Петриченко. - С.17-29 Малік, М. Й. Соціально-економічна орієнтація сімейних фермерських господарств у підприємницькій діяльності / М. Й. Малік, В. А. Мамчур. - С.30-41 Патика, Н. І. Стан і шляхи забезпечення зайнятості сільського населення в Україні / Н. І. Патика, О. В. Нартюк. - С.42-52 Захарчук, О. В. Інноваційно-інвестиційне забезпечення розвитку сільського господарства України / О. В. Захарчук, Ю. Іоніцой. - С.53-59 Згурська, О. М. Стан інноваційно-інформаційного розвитку агропромислових підприємств / О. М. Згурська, Т. В. Сьомкіна. - С.59-71 Бакун, Ю. О. Аналіз особливостей ринкового попиту сільськогосподарських товаровиробників на дорадчі послуги в Україні / Ю. О. Бакун, Р. Я. Корінець. - С.72-85 Кернасюк, Ю. В. Кластери як інноваційна організаційно-економічна форма ефективного аграрного виробництва в системі сталого розвитку / Ю. В. Кернасюк. - С.86-94 Духницький, Б. Ефективність зовнішньої торгівлі України плодово-ягідною продукцією / Б. Духницький. - С.95-102 Шпикуляк, О. Г. Формування індексів та індикаторів сталого розвитку підприємництва в сільському господарстві: теоретико-методичні підходи / О. Г. Шпикуляк, В. О. Іванченко. - С.114-122 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Згурська, О. М. Стан інноваційно-інформаційного розвитку агропромислових підприємств [Текст] / О. М. Згурська, Т. В. Сьомкіна> // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2020. - № 9. - С. 59-71 Рубрики: Інформаційні технології Сільське господарство--Інновації фывфывфыв: інформаційно-комунікативне зебезпечення -- стратегічний розвиток Доп.точки доступа: Сьомкіна, Т. В. Свободных экз. нет |
> Шифр: Е5/2020/10 Журнал 2020г. № 10 Нечипоренко, О. М. Об’єднання виробників як інструмент стратегічного розвитку лікарського рослинництва в Україні / О. М. Нечипоренко. - С.6-13 Кернасюк, Ю. В. Застосування методу DEA для оцінки розвитку аграрного сектору економіки / Ю. В. Кернасюк. - С.14-21 Долгіх, Я. Оцінка та аналіз ефективності виробництва продукції рослинництва в Україні методом DEA / Я. Долгіх. - С.22-28 Захарчук, О. В. Ринок нафти та нафтопродуктів в Україні / О. В. Захарчук, О. В. Вишневецька. - С.29-37 Беженар, І. М. Інтеграційний аспект розвитку суб’єктів господарювання в сільському господарстві України / І. М. Беженар, Л. М. Малік. - С.38-48 Ходаківська, О. В. Еволюція економічних теорій сталого сільського розвитку / О. В. Ходаківська. - С.49-61 Сіренко, Н. М. Стратегічний підхід до формування соціальної відповідальності суб’єктів аграрного сектору економіки України / Н. М. Сіренко, А. В. Бурковська. - С.62-70 Згурська, О. М. Структура управління агропромисловими підприємствами в умовах розвитку інформаційних технологій / О. М. Згурська, Т. В. Сьомкіна. - С.71-86 Грицаєнко, М. І. Соціальний капітал аграрної сфери: теоретичний концепт оцінки засад формування і функціонування / М. І. Грицаєнко. - С.87-98 Мельник, К. П. Застосування рамкового методу трансформації методології аудиту для забезпечення сталого розвитку сільських територій / К. П. Мельник. - С.98-108 Іванченко, В. О. Посилення державного впливу на забезпечення сталого розвитку підприємництва в сільському господарстві / В. О. Іванченко. - С.108-117 Хіоні, Г. О. Методичні підходи до оцінки потреби інвестицій сільськогосподарського підприємства у нову технологію / Г. О. Хіоні. - С.118-124 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Згурська, О. М. Структура управління агропромисловими підприємствами в умовах розвитку інформаційних технологій [Текст] / О. М. Згурська, Т. В. Сьомкіна> // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2020. - № 10. - С. 71-86 Рубрики: Управління підприємством Агропромисловий комплекс фывфывфыв: агрохолдинги -- інноваційне забезпечення Доп.точки доступа: Сьомкіна, Т. В. Свободных экз. нет |