Шифр: Н14/2019/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2019г. № 4
Содержание:
Осіпчук, Н. Розвиток іншомовної освіти в технічних закладах вищої освіти України (1955–1969 роки) / Н. Осіпчук. - С.3-7
Очеретяний, А. Трансформація життєвих цінностей українських та американських студентів у ХХІ столітті / А. Очеретяний. - С.7-10
Поліщук, І. Науково-педагогічний портрет Т. Д. Дем’янюк / І. Поліщук. - С.11-15
Шеретюк, Р. Педагогічні новації Йосифа де Каласанса (1557–1648) як «соціальна реформа» ранньомодерної доби / Р. Шеретюк, Н. Стоколос. - С.15-19
Юзик, М. Розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та Словаччини / М. Юзик. - С.19-24
Лунячек, В. Компетентнісна модель працівника закладу загальної середньої освіти у сфері інтелектуальної власності / В. Лунячек, Н. Рубан. - С.25-33
Саприкіна, Н. Якість освіти в контексті нової педагогічної парадигми / Н. Саприкіна. - С.33-37
Дивак, В. Використання медіаінформаційних технологій у змішаному навчанні системи відкритої освіти / В. Дивак. - С.38-41
Козяр, М. Чотиривимірна графіка як новий етап графічної підготовки здобувачів вищої освіти в технічних закладах вищої освіти / М. Козяр, О. Парфенюк. - С.42-46
Корольчук, В. Хмарні сервіси для виконання колективних проєктів у процесі підготовки майбутніх іт-фахівців: аналіз та критерії добору / В. Корольчук. - С.46-51
Овчарук, О. Цифрова компетентність учителя: міжнародні тенденції та рамки / О. Овчарук. - С.52-55
Сороко, Н. Функції та роль steam-орієнтованого освітнього середовища основної школи для розвитку steam-освіти / Н. Сороко. - С.55-60
Тимчина, Н. Підсилення мотивації учасників освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Н. Тимчина. - С.60-64
Штрімайтіс, О. Використання інтеграційних технологій як запорука продуктивного освітнього процесу / О. Штрімайтіс. - С.65-68
Якимчук, І. Формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу: теоретичний аспект / І. Якимчук. - С.69-73
Яцишин, А. Хмарні технології та перспективи їх використання в підготовці майбутніх докторів філософії / А. Яцишин. - С.74-79
Коврігіна, Л. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності педагога інклюзивного класу / Л. Коврігіна. - С.80-84
Нелін, Є. Розвиток ідей психоаналітичної педагогіки в науково-практичній діяльності Анни Фрейд / Є. Нелін. - С.85-88
Співак, Я. Акмеологічні аспекти професійної підготовки соціальних працівників в умовах неперервної освіти / Я. Співак. - С.88-91
Сушик, Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології формування здорового способу життя дітей підліткового та юнацького віку з використанням методу «рівний – рівному» / Н. Сушик. - С.91-95
Заводна, Л. Неологізми, виникнення яких зумовлено сучасними модернізаційними процесами у вітчизняній освіті / Л. Заводна. - С.96-100
Озарчук, І. Особливості здобуття іншомовної освіти в закладах вищої освіти країн Балтії / І. Озарчук. - С.100-103
Сердюк, Т. Формування системного мислення здобувачів освіти на заняттях з історії україни за допомогою наочних засобів навчання / Т. Сердюк. - С.104-107
Михасюк, Т. Вплив родинних цінностей на формування духовності та мовленнєвий розвиток молодшого школяра / Т. Михасюк. - С.108-111
Онищук, І. Чинники розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в художній діяльності / І. Онищук. - С.112-115
Гребінь, С. Вивчення глобальних проблем людства у формуванні екологічної компетентності учнів / С. Гребінь, І. Варламова. - С.116-118
Клочко, О. Концептуалізація дискурсивно-комунікативної моделі розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя інформатики / О. Клочко. - С.119-124
Лейбик, Л. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті розвитку творчих здібностей студентів на заняттях з фізики та астрономії / Л. Лейбик. - С.125-129
Березівська, Л. В. О. Сухомлинський про роль бібліотеки в організації методичної роботи школи / Л. Березівська. - С.130-133
Бухальська, С. Формування толерантності студентів у виховному просторі медичних закладів вищої освіти / С. Бухальська. - С.134-137
Ворон, О. педaгoгікa пapтнеpcтвa в cпaдщині В. O. Cухoмлинcькoгo / О. Ворон. - С.138-141
Галатюк, Т. Творча пізнавальна ситуація як чинник формування методологічної культури учня / Т. Галатюк, Ю. Галатюк. - С.142-145
Гладун, В. Партисипація учнівської молоді як складова формування громадянської компетентності / В. Гладун. - С.145-149
Ковбасюк, Т. Моральні цінності сучасного виховання / Т. Ковбасюк. - С.149-153
Кропочева, Н. Бібліографічна складова системи інформаційного супроводу наукових досліджень із національно патріотичного виховання / Н. Кропочева. - С.153-158
Лавренчук, В. Ціннісні концепти Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / В. Лавренчук. - С.158-161
Павлова, О. Аспекти партнерського підходу в педагогічній системі В. О. Сухомлинського / О. Павлова. - С.161-163
Харченко, Н. Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя / Н. Харченко. - С.164-166
Гнепа, О. Музикотерапія в освітньому процесі педагогічного коледжу / О. Гнепа. - С.167-170
Даюк, Ж. Дитяча фортепіанна музика на теренах України / Ж. Даюк. - С.170-173
Димченко, С. Музична орнаментика та її роль у формуванні виконавської майстерності студентів класу баяна / С. Димченко. - С.173-177
Муайяд, А. Особливості формування естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва / А. Муайяд. - С.178-181
Прокопчук, В. Законодавче забезпечення розвитку мистецького краєзнавства в Україні / В. Прокопчук. - С.181-185
Фіськов, Г. Особливості формування морально-естетичних якостей студентів кафедри народних інструментів у процесі занять в оркестровому колективі / Г. Фіськов. - С.189-191
Галатюк, М. Соціально-педагогічний аспект розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк. - С.192-195
Федорець, В. Концептуалізація інтелектуально-ціннісного компонента здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури / В. Федорець. - С.195-199
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Сороко, Н.
    Функції та роль steam-орієнтованого освітнього середовища основної школи для розвитку steam-освіти [Текст] / Н. Сороко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 55-60

Рубрики: Навчання особистісно орієнтоване

фывфывфыв:
функціональна підтримка -- оцінювання результатів -- освітні проекти
Свободных экз. нет


Шифр: Н14/2020/3
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2020г. № 3
Содержание:
Сухомлинська, О. Моральне виховання як константа виховного процесу: характеристика проблематики у часовому вимірі / О. Сухомлинська. - С.3-12
Цісар, О. Світоглядна позиція І. Гізеля у духовній діяльності XVII століття / О. Цісар. - С.13-16
Загородня, А. Реформування середньої освітив добу незалежності: система профільного навчаннястаршої школи / А. Загородня. - С.17-20
Кулаковський, О. Компетентнісна модель скника педагогічного закладу вищої освіти у сфері інтелектуальної власності / О. Кулаковський. - С.21-28
Пастовенський, О. Cистемний підхід у реалізації ідей педагогіки партнерства / О. Пастовенський. - С.29-32
Якимович, Т. Інтегративний підхід до формування професійного мислення майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі навчання в закладі вищої освіти / Т. Якимович, І. Зінчук. - С.32-35
Заячківська, Н. Формування готовності викладачів закладів вищої освіти до використання сучасних освітніх технологій у професійній діяльності / Н. Заячківська. - С.36-40
Іванова, С. Моніторинг використання вебсайтів закладів освіти та наукових установ із мобільних пристроїв засобами Google Analytics / С. Іванова, А. Кільченко. - С.41-48
Іванюк, І. Стан готовності педагогів ззсо до застосування інформаційно-освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання в умовах карантину, спричиненого Covid-19 / І. Іванюк, О. Овчарук. - С.48-54
Литвинова, С. Організація дистанційної форми навчання в закладах загальної середньої освіти у період пандемії Covіd-19 / С. Литвинова. - С.55-61
Марченко, О. Реалізація steam-підходу до формування креативної компетенції здобувачів освіти у процесі вивчення математики / О. Марченко. - С.62-65
Рисинець, Н. Застосування інноваційних технологій з метою формування готовності фахівців із міжнародного права до професійної діяльності / Н. Рисинець. - С.65-69
Сороко, Н. Процедура проєктування steam-орієнтованого освітнього середовища для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школи / Н. Сороко. - С.75-79
Дичківська, І. Гуманістична технологія М. Монтессорі в системі спеціальної освіти України / І. Дичківська. - С.80-84
Ковбасюк, Т. Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти / Т. Ковбасюк. - С.85-88
Кошелева, Н. Розроблення моделі методичної компетентності майбутніх викладачів психології / Н. Кошелева. - С.89-93
Слуцький, Я. Загальні вимоги до освітньої програми соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів / Я. Слуцький. - С.93-97
Шаров, С. Структура та зміст соціальної компетентності студентів педагогічного університету / С. Шаров. - С.97-100
Шпичак, І. Мотивація професійного зростання педагогів в умовах Нової української школи / І. Шпичак. - С.100-104
Озарчук, І. Особливості навчання обдарованих учнів у Латвійській республіці / І. Озарчук. - С.105-109
Мельникович, Г. Формування компетентної особистості учня закладу загальної середньої освіти на уроках української літератури / Г. Мельникович. - С.110-113
Онищенко, І. Композити в сучасній англійській мові як складова семантичної конденсації лексики / І. Онищенко, А. Яновець. - С.114-117
Бондар, І. Cистема завдань із формування креативності старшокласників у процесі навчання історії / І. Бондар. - С.118-121
Козлюк, О. Вплив стилів батьківського ставлення на емоційні характеристики дошкільників із порушеннями мовлення / О. Козлюк. - С.122-126
Джаман, Т. Один з аспектів професійної компетентності вчителів початкової школи з організації інклюзивного навчання / Т. Джаман. - С.127-130
Донець, В. Формування готовності до інноваційної діяльності вчителів початкових класів в умовах інклюзії у процесі фахової діяльності / В. Донець. - С.131-135
Попадич, О. Педагогічні умови підготовки вчителів до формування правових знань молодших школярів / О. Попадич. - С.135-139
Лисиця, Д. Упровадження освітньої моделі підготовки асистента лікаря-стоматолога у закладах фахової передвищої освіти / Д. Лисиця, Ю. Лисиця. - С.144-147
Рогоза, В. Педагогічні умови формування екологічних цінностей майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки / В. Рогоза. - С.148-153
Харченко, Н. Правові засади формування компетенцій із домедичної допомоги в педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти / Н. Харченко. - С.153-158
Ворона, Л. Вплив органів місцевого самоврядування Полтавщини на розвиток позашкільної освіти в області: проєктно-програмний підхід / Л. Ворона. - С.163-166
Лавриченко, Н. Соціально обдарована особистість: здібності, якості, розвиток / Н. Лавриченко. - С.172-177
Дубровіна, І. Ідеї поширення вокального виховання І. С. Козловського у мистецькій практиці / І. Дубровіна, А. Кармазін. - С.178-181
Іваник, Н. Феномен регентства в системі координат української православної співацької традиції / Н. Іваник. - С.181-186
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Сороко, Н.
    Процедура проєктування steam-орієнтованого освітнього середовища для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школи [Текст] / Н. Сороко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 3. - С. 75-79

Рубрики: Педагогічні кадри

фывфывфыв:
електронні освітні ресурси -- хмаро орієнтовне середовище
Свободных экз. нет