> Шифр: Е967532/2017/4 прочее 2017г. № 4 Гудзь, О. Є. Маркетингові аспекти стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-11 Стецюк, П. А. Теоретичні та практичні аспекти організації планування фінансового потенціалу підприємств / П. А. Стецюк, Г. В. Корнійчук. - С.12-18 Виноградова, О. В. Сутність інструментів гейміфікації в системі мотивації персоналу / О. В. Виноградова, О. В. Литвинова. - С.19-25 Гусєва, О. Ю. Стан та структура машинобудівної галузі України в умовах глобальних економічних трансформацій / О. Ю. Гусєва, А. М. Яковчук. - С.26-33 Лазоренко, Л. В. Методика визначення соціально-економічного ефекту діяльності підприємств зв'язку / Л. В. Лазоренко. - С.34-40 Нестерчук, Ю. В. Концептуальні підходи до визначення ефективності маркетингового комунікаційного забезпечення інноваційних процесів підприємств / Ю. В. Нестерчук, М. В. Аршевська. - С.41-49 Варналій, З. С. Моделювання системи фінансового забезпечення розвитку малих підприємств / З. С. Варналій. - С.50-56 Легомінова, С. В. Визначення довгострокових трендів розвитку високого конкурентного статусу підприємств на основі використання нематеріальних ресурсів / С. В. Легомінова. - С.57-62 Євтушенко, Н. О. Європейський ринок консалтингових послуг: особливості і перспективи розвитку / Н. О. Євтушенко. - С.63-72 Вороненко, І. В. Концептуальні засади щодо регулювання кіберпростору. Міжнародний аспект / І. В. Вороненко, К. Л. Тужик. - С.73-80 Воскобоєва, О. В. Моделювання асортиментної структури товарних запасів торговельного підприємства / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.81-87 Старинець, О. Г. Методи діагностики банкрутства телекомунікаційних підприємств в системі антикризового управління / О. Г. Старинець. - С.88-94 Глушенкова, А. А. Основні тенденції інноваційної діяльності телекомунікаційних підприємств України / А. А. Глушенкова. - С.95-100 Халімон, Т. М. Розвиток потенціалу конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / Т. М. Халімон. - С.102-110 Сотниченко, В. М. Стан розвитку телекомунікаційних підприємств в Україні / В. М. Сотниченко, Л. В. Шмалій. - С.111-120 Сорока, А. М. Мережевий принцип організації франчайзингової системи для інтернет провайдерів в Україні / А. М. Сорока. - С.121-125 Стєкольщиков, В. В. Тенденції розвитку кон'юнктури у сфері інфокомунікацій / В. В. Стєкольщиков, Р. А. Дименко. - С.126-131 Згурська, О. М. Інформаційно-комунікаційне забезпечення підприємств фармацевтичної галузі / О. М. Згурська. - С.132-139 Шморгун, Ю. В. Регіональні особливості проектного фінансування у підприємствах телекомунікацій / Ю. В. Шморгун. - С.140-145 Гончаренко, С. В. Сутність конвергенції як соціально-економічного феномену процесу розвитку підприємств / С. В. Гончаренко. - С.146-152 Лобань, О. О. Державне регулювання корпоративних відносин в Україні (історичний аспект) / О.О. Лобань. - С.153-159 Мартиненко, М. О. Актуальність впровадження "хмарних" сервісів у навчальному процесі / М. О. Мартиненко. - С.160-166 Якубенко, І. М. Agile-менеджмент, як дієве управління проектами для цілеспрямованих команд / І. М. Якубенко. - С.167-172 Степанюк, З. А. Огляд сучасних методів кількісної оцінки ризиків та впровадження інформаційних технологій в систему ризик-менеджменту / З. А. Степанюк. - С.173-181 Маковій, В. В. Аналіз інформаційних каналів телекомунікаційних підприємств / В. В. Маковій. - С.182-186 Захаренко, Д. С. Клієнтоорієнтованість підприємства: сутнісні характеристики / Д. С. Захаренко. - С.187-194 Сазонова, С. В. Управління стратегічним розвитком телекомунікаційних підприємств у сучасних умовах / С. В. Сазонова. - С.195-201 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Сорока, А. М. Мережевий принцип організації франчайзингової системи для інтернет провайдерів в Україні [Текст] / А. М. Сорока> // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 121-125 Рубрики: Підприємництво мале фывфывфыв: ФРАНЧАЙЗИНГ -- ІНТЕРНЕТ ПРОВАЙДЕРИ -- ІНТЕРНЕТ КОМПАНІЇ Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2018/2 прочее 2018г. № 2 Гудзь, О. Є. Цифрова економіка: зміна цінностей та орієнтирів управління підприємствами / О. Є. Гудзь. - С.4-12 Стецюк, П. А. Методологічний базис управління джерелами формування фінансових ресурсів підприємств / П. А. Стецюк. - С.13-23 Зеліско, І. М. Інноваційна парадигма підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / І. М. Зеліско. - С.24-29 Лазоренко, Л. В. Модернізація управління соціально-економічним розвитком підприємств в умовах цифрової економіки / Л. В. Лазоренко. - С.30-35 Сьомкіна, Т. В. Адаптація вітчизняного ВНЗ до функціонування умовах сучасного інституціонального середовища / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань. - С.36-41 Легомінова, С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємств: ситуаційний підхід / С. В. Легомінова. - С.43-54 Глушенкова, А. А. Розвиток інноваційного потенціалу телекомунікаційних підприємств на основі 4G / А. А. Глушенкова. - С.55-61 Євтушенко, Н. О. Система показників ефективності функціонування колсантингової взаємодії / Н. О. Євтушенко. - С.62-68 Воскобоєва, О. В. Бюджетування, як засіб антикризового управління підприємством / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.69-75 Сорока, А. М. Інформаційні технології в управлінні бізнес-процесами на підприємствах / А. М. Сорока. - С.76-81 Яковчук, А. М. Перспективи стратегічного розвитку машинобудівних підприємств Рівненської області / А. М. Яковчук. - С.82-90 Якубенко, І. М. Комунікаційна привабливість підприємств, як основа інформаційного управлінського простору / І. М. Якубенко. - С.91-96 Гусєва, О. Ю. Напрями реалізації концепції цифрової економіки України / О. Ю. Гусєва. - С.97-102 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Сорока, А. М. Інформаційні технології в управлінні бізнес-процесами на підприємствах [Текст] / А. М. Сорока> // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 2. - С. 76-81 Рубрики: Управління підприємством Інформаційні технології фывфывфыв: бізнес електронний Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2018/4 прочее 2018г. № 4 Гудзь, О. Є. Формування і розвиток креативного менеджменту в інноційних підприємствах / О. Є. Гудзь. - С.4-10 Стецюк, П. А. Механізм забезпечення фінансової конкурентоспроможності підприємств / П. А. Стецюк. - С.12-19 Лазоренко, Л. В. Методи управління та оцінки людських ресурсів підприємств зв’язку / Л. В. Лазоренко. - С.20-25 Гудзь, О. Є. Побудова економічної безпеки підприємств / О. Є. Гудзь, Л. В. Шмалій. - С.26-33 Зеліско, І. М. Аналіз сучасних тенденцій розвитку підприємств зв'язку України / І. М. Зеліско, О. О. Сосновська. - С.34-46 Гусєва, О. Ю. Соціальна відповідальність бізнесу в Україні: поточний стан та перспективи розвитку / О. Ю. Гусєва. - С.47-55 Воскобоєва, О. В. Індекс цифровізації як основний фактор розвитку цифрових технологій / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.56-61 Ольховая, І. О. Основні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств України / І. О. Ольховая. - С.62-68 Легомінова, С. В. Управління конкурентними перевагами підприємств / С. В. Легомінова. - С.69-76 Сорока, А. М. Операційна стратегія менеджменту в системі управління підприємством / А. М. Сорока. - С.77-81 Сазонова, С. В. Особливості стратегічного планування на телекомунікаційних підприємствах / С. В. Сазонова. - С.82-86 Пісковець, О. В. До питання вдосконалення економічних відносин в системі "орендар-орендодавець" / О. В. Пісковець. - С.87-92 Хлевицька, Т. Б. Моделювання стратегії логістичного управління грошовими потоками суб’єктів господарювання / Т. Б. Хлевицька. - С.93-100 Труш, М. С. Соціально-економічні параметри корпоративної культури сучасного підприємства / М. С. Труш. - С.101-106 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Сорока, А. М. Операційна стратегія менеджменту в системі управління підприємством [Текст] / А. М. Сорока> // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 4. - С. 77-81 Рубрики: Менеджмент стратегічний фывфывфыв: конкурентоспроможність підприємства Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2019/1 прочее 2019г. № 1 Князева, О. Стратегія забезпечення конкурентних переваг малих та середніх телекомунікаційних підприємств / О. Князева. - С.4-11 Гудзь, О. Є. Банківське кредитування інноваційного розвитку підприємств: можливості та ризики / О. Є. Гудзь. - С.12-19 Гудзь, О. Є. Інформаційна інфраструктура телекомунікаційних підприємств / О. Є. Гудзь. - С.20-25 Виноградова, О. В. Маркетингові інновації і телекомунікації: конвергенція послуг / О. В. Виноградова. - С.26-32 Зеліско, І. М. Розвиток інформаційного суспільства як домінанта інноваційного зростання / І. М. Зеліско. - С.33-39 Лазоренко, Л. В. Шляхи вдосконалення кадрової політики ПРАТ "Київстар" / Л. В. Лазоренко. - С.40-44 Гусєва, О. Ю. Корпоративна соціальна відповідальність телекомунікаційних підприємств як головний чинник їх конкурентоспроможності / О. Ю. Гусєва. - С.45-50 Сьомкіна, Т. В. Порогове значення пакету акції як інструмент управління корпоративним капіталом / Т. В. Сьомкіна. - С.51-56 Глушенкова, А. А. Методичні основи експертної оцінки інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства / А. А. Глушенкова. - С.57-65 Борисенко, Л. М. Система фінансового контролюи і фінансово-бюджетна дисципліна в Україні / Л. М. Борисенко. - С.66-75 Сьомкіна, Т. В. Підготовка економістів: інноваційний підхід / Т. В. Сьомкіна. - С.76-84 Плахотнкова, Л. О. Кон’юнктура та особливості ринку праці інформаційно-комунікаційних технологій в Україні: маркетинговий аспект / Л. О. Плахотнкова. - С.85-91 Сорока, А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / А. М. Сорока. - С.97-102 Гавриш, О. М. Вплив чинників на формування стратегії розвитку телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.103-109 Труш, М. С. Теоретичні підходи до розуміння корпоративної культури підприємства / М. С. Труш. - С.110-116 Мартиненко, М. О. Теоретичні підходи до інтерпретації поняття "розвиток підприємства" / М. О. Мартиненко. - С.117-122 Шмалій, Л. В. Економічна безпека підприємства: сучасні проблеми забезпечення / Л. В. Шмалій. - С.123-129 Щербина, В. В. Сучасні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств / В. В. Щербина. - С.130-135 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Сорока, А. М. Інноваційний розвиток як механізм управління конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств [Текст] / А. М. Сорока> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 1. - С. 97-102 Рубрики: Економіка підприємств--Інновації фывфывфыв: ресурсне забезпечення -- стратегія конкуренції Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2019/4 прочее 2019г. № 4 Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційне забезпечення управління розвитком підприємства в умовах становлення цифрової економіки / О. Є. Гудзь. - С.4-13 Стецюк, П. А. Методичні особливості аналізу альтернативних інвестиційних проектів / П. А. Стецюк. - С.14-20 Гусєва, О. Ю. Оцінка відповідності стратегічного потенціалу телекоммунікаційного підприємства його конкурентній стратегії / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.22-28 Виноградов, О. В. Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградов. - С.29-37 Легомінова, С. В. Ключові проблеми управління конкурентоспроможністю вітчизняних телекомунікаційних підприємств / С. В. Легомінова. - С.38-46 Воскобоєва, О. В. Класифікація інформаційних логістичних потоків процесно-ситемного підходу управління підприємством в умовах цифровізації економічних процесів / О. В. Воскобоєва, А. Ю. Голобородько. - С.47-53 Згурська, О. М. Загальна характеристика стратегій диверсифікації на етапах життєвого циклу підприємства / О. М. Згурська. - С.54-63 Глушенкова, А. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як інструмента розвитку інноваційного потенціалу підприємства / А. А. Глушенкова. - С.64-69 Сорока, А. М. Вплив державного регулювання щодо якості телекомунікаційних послуг / А. М. Сорока. - С.70-74 Ващенок, О. П. Cтратегічний аналіз діяльності ПрАТ «Київстар» / О. П. Ващенок. - С.75-79 Сухачова, О. О. Cуть та основні вимоги до управлінських рішень / О. О. Сухачова. - С.80-84 Гужавіна, І. В. Фінансова стратегія та її роль в системі управління підприємством / І. В. Гужавіна. - С.85-91 Шинькович, А. Технології оцінювання результативності організаційно-інформаційного забезпечення антикризового управління агроформувань / А. Шинькович. - С.92-102 Цунцзе, Х. Економічний механізм інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств в парадигмі діджиталізації економіки / Х. Цунцзе. - С.103-110 Пісковець, О. В. Теоретичні аспекти управління інвестиційною діяльністю на підприємстві в сучасних умовах / О. В. Пісковець. - С.111-115 Алиев, Кянан Фархад огли. Вплив інвестицій на розвиток телекомунікаційної галузі / Кянан Фархад огли Алиев. - С.116-121 Петькун, С. М. Інформаційні комунікації як філософія бізнесу / С. М. Петькун. - С.123-128 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Сорока, А. М. Вплив державного регулювання щодо якості телекомунікаційних послуг [Текст] / А. М. Сорока> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 4. - С. 70-74 Рубрики: Управління підприємством фывфывфыв: регуляторна політика -- національна економіка Свободных экз. нет |