> Шифр: М3/2018/4 Журнал 2018г. № 4 Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами". - С.4-5 Лилик, І. Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування / І. Лилик. - С.6-14 Сміллі, Е. Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода / Е. Сміллі, О. Давліканова. - С.15-36 Бучинська, О. Гендерні образи сучасної реклами / О. Бучинська. - С.37-41 Хобта, С. Гендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України / С. Хобта. - С.42-46 Які іграшки ви даєте своїм дітям?. - С.47-49 Машина, Ю. Крос-девайся комерція: стан та перспективи розвитку в Україні / Ю. Машина, В. Кривещенко. - С.50-57 Кулакова, В. Механізми формування корпоративної культури / В. Кулакова. - С.58-63 Чайка, Є. Ринок куберспорту: стан та структура / Є. Чайка. - С.64-71 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Сміллі, Е. Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода [Текст] / Е. Сміллі, О. Давліканова> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 15-36 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація фывфывфыв: реклама -- PR -- звіт управління -- стандарти рекламні Доп.точки доступа: Давліканова, О. Свободных экз. нет |