Шифр: М3/2018/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 4
Содержание:
Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами". - С.4-5
Лилик, І. Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування / І. Лилик. - С.6-14
Сміллі, Е. Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода / Е. Сміллі, О. Давліканова. - С.15-36
Бучинська, О. Гендерні образи сучасної реклами / О. Бучинська. - С.37-41
Хобта, С. Гендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України / С. Хобта. - С.42-46
Які іграшки ви даєте своїм дітям?. - С.47-49
Машина, Ю. Крос-девайся комерція: стан та перспективи розвитку в Україні / Ю. Машина, В. Кривещенко. - С.50-57
Кулакова, В. Механізми формування корпоративної культури / В. Кулакова. - С.58-63
Чайка, Є. Ринок куберспорту: стан та структура / Є. Чайка. - С.64-71
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Сміллі, Е.
    Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода [Текст] / Е. Сміллі, О. Давліканова // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 15-36

Рубрики: Комунікація--Масова комунікація

фывфывфыв:
реклама -- PR -- звіт управління -- стандарти рекламні
Доп.точки доступа:
Давліканова, О.

Свободных экз. нет