> Шифр: М051879/2018/22/24 Журнал 2018г. № 22/24 11-й інтернет-марафон: крокуємо до нової української школи натхненно та впевнено. - С.2-3 Методичні рекомендації щодо викладання математики у 2018/2019 навчальному році. - С.4-6 Свєтлова, Т. В. Сучасний урок математики компетентнісного спрямування / Т. В. Свєтлова. - С.7-31 Старова, О. О. Орієнтовний календарно-тематичний план вивчення математики в 5-8 класах / О. О. Старова : 32-43 Прохоров, В. Б. Орієнтовний каленадрно-тематичний план вивчення математики в 9 класі / В. Б. Прохоров. - С.44-49 Прохоров, В. Б. Орієнтовний календарно-тематичний план вивчення алгебри і початків аналізу, геометрії в 10 класі. Рівень стандарту / В. Б. Прохоров. - С.50-55 Прохоров, В. Б. Орієнтовний календарно-тематичний план вивчення алгебри і початків аналізу, геометрії в 10 класі. Профільний рівень / В. Б. Прохоров. - С.56-69 Старова, О. О. Орієнтовний календарно-тематичний план вивчення математики в 11 класах / О. О. Старова. - С.70-74 Біла, Н. С. Контрольні роботи з математики. 5 клас / Н. С. Біла. - С.75-97 Ушаков, Р. П. Нерівності, пов'язані з числами Фібоначчі, Люка і відношенням золотого перерізу / Р. П. Ушаков. - С.98-104 Филипповский, Г. Б. Влюбленные часов не наблюдают? / Г. Б. Филипповский. - С.106-113 Василенко, О. Між аксіом і теорем : календар від "Серенади Математиці" / О. Василенко. - С.114-119 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Свєтлова, Т. В. Сучасний урок математики компетентнісного спрямування [Текст] / Т. В. Свєтлова> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2018. - № 22/24. - С. 7-31 Рубрики: Математика--Методика викладання Дидактика--Процес навчання фывфывфыв: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД -- НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ -- ПРОЦЕС НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ Свободных экз. нет |
> Шифр: М051879/2018/27 Журнал 2018г. № 27 Свєтлова, Т. В. Методичні рекомендації щодо реалізації наскрізних ліній ключових компетентностей у процесі навчання математики / Т. В. Свєтлова. - С.2-14 Бродський, Я. С. Про вивчення похідних тригонометричних функцій / Я. С. Бродський. - С.14 Кушнір, І. А. Трилисник у 21 столітті / І. А. Кушнір. - С.21-24 Старова, О. О. Тригонометричні рівняння / О. О. Старова. - С.24-28 Михайленко, Л. І. Вивчаємо історію і математику. Вересень 2018 року / Л. І. Михайленко. - С.28-36 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Свєтлова, Т. В. Методичні рекомендації щодо реалізації наскрізних ліній ключових компетентностей у процесі навчання математики [Текст] / Т. В. Свєтлова> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2018. - № 27. - С. 2-14 Рубрики: Математика--Методика викладання фывфывфыв: ПРОЦЕС НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ Свободных экз. нет |
> Шифр: М051879/2018/31/32 Журнал 2018г. № 31/32 Свєтлова, Т. В. Формування культури математичних записів учнів у процесі розв’язування задач і вправ (методичні рекомендації) / Т. В. Свєтлова. - С.4-5 Баран, О. І. Бенефіс однієї задачі / О. І. Баран. - С.6-14 Левковець, Д. Г. Задачі практичного змісту в шкільному курсі математики / Д. Г. Левковець. - С.15-33 Мандражи, О. Побудувати кут 15градусів / О. Мандражи, О. Богомолова. - С.34-36 Домрачева, Н. Ю. Середня лінія трикутника : урок геометрії. 8 клас / Н. Ю. Домрачева. - С.37-40 Демусенко, Л. О. Розв’язування задач із теми "Піраміда" / Л. О. Демусенко. - С.41-44 Панченко, С. Ю. Різниця квадратів : пленарний урок. Алгебра. 7 клас / С. Ю. Панченко, О. П. Гуляр. - С.45-54 Филипповский, Г. Б. Механические и маятниковые часы : история барона Мюнхгаузена / Г. Б. Филипповский. - С.55-64 Гусейнов, Р. Обернені тригометрині функції та прямокутний трикутник / Р. Гусейнов. - С.65-68 Карпік, В. В. Тригометричні функції. Область визначення і множина значень : тренувальні завдання з підказками / В. В. Карпік. - С.69-73 Василенко, О. Між аксіом і теорем. Календар від "Серенади Математиці" / О. Василенко. - С.74-79 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Свєтлова, Т. В. Формування культури математичних записів учнів у процесі розв’язування задач і вправ (методичні рекомендації) [Текст] / Т. В. Свєтлова> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2018. - № 31/32. - С. 4-5 Рубрики: Математика--Методика викладання фывфывфыв: математична культура -- інтелектуальний рзвиток учнів -- інтуїція Свободных экз. нет |