Шифр: Е967532/2017/4
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2017г. № 4
Содержание:
Гудзь, О. Є. Маркетингові аспекти стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-11
Стецюк, П. А. Теоретичні та практичні аспекти організації планування фінансового потенціалу підприємств / П. А. Стецюк, Г. В. Корнійчук. - С.12-18
Виноградова, О. В. Сутність інструментів гейміфікації в системі мотивації персоналу / О. В. Виноградова, О. В. Литвинова. - С.19-25
Гусєва, О. Ю. Стан та структура машинобудівної галузі України в умовах глобальних економічних трансформацій / О. Ю. Гусєва, А. М. Яковчук. - С.26-33
Лазоренко, Л. В. Методика визначення соціально-економічного ефекту діяльності підприємств зв'язку / Л. В. Лазоренко. - С.34-40
Нестерчук, Ю. В. Концептуальні підходи до визначення ефективності маркетингового комунікаційного забезпечення інноваційних процесів підприємств / Ю. В. Нестерчук, М. В. Аршевська. - С.41-49
Варналій, З. С. Моделювання системи фінансового забезпечення розвитку малих підприємств / З. С. Варналій. - С.50-56
Легомінова, С. В. Визначення довгострокових трендів розвитку високого конкурентного статусу підприємств на основі використання нематеріальних ресурсів / С. В. Легомінова. - С.57-62
Євтушенко, Н. О. Європейський ринок консалтингових послуг: особливості і перспективи розвитку / Н. О. Євтушенко. - С.63-72
Вороненко, І. В. Концептуальні засади щодо регулювання кіберпростору. Міжнародний аспект / І. В. Вороненко, К. Л. Тужик. - С.73-80
Воскобоєва, О. В. Моделювання асортиментної структури товарних запасів торговельного підприємства / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.81-87
Старинець, О. Г. Методи діагностики банкрутства телекомунікаційних підприємств в системі антикризового управління / О. Г. Старинець. - С.88-94
Глушенкова, А. А. Основні тенденції інноваційної діяльності телекомунікаційних підприємств України / А. А. Глушенкова. - С.95-100
Халімон, Т. М. Розвиток потенціалу конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / Т. М. Халімон. - С.102-110
Сотниченко, В. М. Стан розвитку телекомунікаційних підприємств в Україні / В. М. Сотниченко, Л. В. Шмалій. - С.111-120
Сорока, А. М. Мережевий принцип організації франчайзингової системи для інтернет провайдерів в Україні / А. М. Сорока. - С.121-125
Стєкольщиков, В. В. Тенденції розвитку кон'юнктури у сфері інфокомунікацій / В. В. Стєкольщиков, Р. А. Дименко. - С.126-131
Згурська, О. М. Інформаційно-комунікаційне забезпечення підприємств фармацевтичної галузі / О. М. Згурська. - С.132-139
Шморгун, Ю. В. Регіональні особливості проектного фінансування у підприємствах телекомунікацій / Ю. В. Шморгун. - С.140-145
Гончаренко, С. В. Сутність конвергенції як соціально-економічного феномену процесу розвитку підприємств / С. В. Гончаренко. - С.146-152
Лобань, О. О. Державне регулювання корпоративних відносин в Україні (історичний аспект) / О.О. Лобань. - С.153-159
Мартиненко, М. О. Актуальність впровадження "хмарних" сервісів у навчальному процесі / М. О. Мартиненко. - С.160-166
Якубенко, І. М. Agile-менеджмент, як дієве управління проектами для цілеспрямованих команд / І. М. Якубенко. - С.167-172
Степанюк, З. А. Огляд сучасних методів кількісної оцінки ризиків та впровадження інформаційних технологій в систему ризик-менеджменту / З. А. Степанюк. - С.173-181
Маковій, В. В. Аналіз інформаційних каналів телекомунікаційних підприємств / В. В. Маковій. - С.182-186
Захаренко, Д. С. Клієнтоорієнтованість підприємства: сутнісні характеристики / Д. С. Захаренко. - С.187-194
Сазонова, С. В. Управління стратегічним розвитком телекомунікаційних підприємств у сучасних умовах / С. В. Сазонова. - С.195-201
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Сазонова, С. В.
    Управління стратегічним розвитком телекомунікаційних підприємств у сучасних умовах [Текст] / С. В. Сазонова // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 195-201

Рубрики: Управління підприємством

фывфывфыв:
УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ РОЗВИТКОМ -- СТРАТЕГІЧНИЙ РОЗВИТОК
Свободных экз. нет


Шифр: Е967532/2018/4
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2018г. № 4
Содержание:
Гудзь, О. Є. Формування і розвиток креативного менеджменту в інноційних підприємствах / О. Є. Гудзь. - С.4-10
Стецюк, П. А. Механізм забезпечення фінансової конкурентоспроможності підприємств / П. А. Стецюк. - С.12-19
Лазоренко, Л. В. Методи управління та оцінки людських ресурсів підприємств зв’язку / Л. В. Лазоренко. - С.20-25
Гудзь, О. Є. Побудова економічної безпеки підприємств / О. Є. Гудзь, Л. В. Шмалій. - С.26-33
Зеліско, І. М. Аналіз сучасних тенденцій розвитку підприємств зв'язку України / І. М. Зеліско, О. О. Сосновська. - С.34-46
Гусєва, О. Ю. Соціальна відповідальність бізнесу в Україні: поточний стан та перспективи розвитку / О. Ю. Гусєва. - С.47-55
Воскобоєва, О. В. Індекс цифровізації як основний фактор розвитку цифрових технологій / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.56-61
Ольховая, І. О. Основні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств України / І. О. Ольховая. - С.62-68
Легомінова, С. В. Управління конкурентними перевагами підприємств / С. В. Легомінова. - С.69-76
Сорока, А. М. Операційна стратегія менеджменту в системі управління підприємством / А. М. Сорока. - С.77-81
Сазонова, С. В. Особливості стратегічного планування на телекомунікаційних підприємствах / С. В. Сазонова. - С.82-86
Пісковець, О. В. До питання вдосконалення економічних відносин в системі "орендар-орендодавець" / О. В. Пісковець. - С.87-92
Хлевицька, Т. Б. Моделювання стратегії логістичного управління грошовими потоками суб’єктів господарювання / Т. Б. Хлевицька. - С.93-100
Труш, М. С. Соціально-економічні параметри корпоративної культури сучасного підприємства / М. С. Труш. - С.101-106
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Сазонова, С. В.
    Особливості стратегічного планування на телекомунікаційних підприємствах [Текст] / С. В. Сазонова // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 4. - С. 82-86

Рубрики: Планування стратегічне

фывфывфыв:
аналіз теоретичних підходів
Свободных экз. нет


Шифр: Е967532/2019/2
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2019г. № 2
Содержание:
Гудзь, О. Є. Формування стратегії антикризового управління підприємств / О. Є. Гудзь. - С.4-10
Стецюк, П. А. Методичні аспекти формування інвестиційного портфеля підприємств / П. А. Стецюк. - С.11-20
Комеліна, О. В. Системно-інформаційний підхід у забезпеченні енергетичної ефективності житлового сектору економіки / О. В. Комеліна. - С.21-31
Плахотнкова, Л. О. Аналіз діяльності ІТ компаній на ринку освітніх послуг України / Л. О. Плахотнкова, О. В. Литвинова. - С.32-36
Сазонова, С. В. Роль збалансованої системи показників в системі стратегічного планування на підприємствах в сучасних умовах / С. В. Сазонова. - С.37-41
Гавриш, О. М. Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.42-49
Легомінова, С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємства / С. В. Легомінова. - С.50-57
Гніденко, М. П. Трансформація традиційних форм і методів навчання в університетській освіті / М. П. Гніденко. - С.66-71
Дименко, Р. А. Ризики впровадження та проблеми правового регулювання цифрової валюти в Україні / Р. А. Дименко. - С.72-79
Воскобоєва, О. В. Збалансована система показників – ефективний інструмент управління підприємством / О. В. Воскобоєва. - С.80-87
Сьомкіна, Т. В. Концептуальні чинники застосування методів оцінки ефективності диверсифікації діяльності підприємства / Т. В. Сьомкіна. - С.88-96
Шмалій, Л. В. Інформаційно-комунікаційне забезпечення економічної безпеки телекомунікаційного підприємства: організаційно-методичні підходи / Л. В. Шмалій. - С.97-103
Ващенок, О. П. Сутність та класифікація ресурсів підприємств / О. П. Ващенок. - С.104-108
Труш, М. С. Класифікаційні критерії корпоративної культури / М. С. Труш. - С.109-114
Сунцзе, Х. Сучасні тенденції та перспективи розвитку телекомунікаційних підприємств України / Х. Сунцзе. - С.115-120
Мартиненко, М. О. Сутність стратегічного розвитку підприємства / М. О. Мартиненко. - С.121-125
Гусєва, О. Теоретичні та практичні підходи до обґрунтування інструментарію стратегічного управління сталим розвитком телекомунікаційного підприємства / О. Гусєва. - С.126-135
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Сазонова, С. В.
    Роль збалансованої системи показників в системі стратегічного планування на підприємствах в сучасних умовах [Текст] / С. В. Сазонова // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 2. - С. 37-41

Рубрики: Планування стратегічне

фывфывфыв:
методи стратегічного аналізу -- ризикозахищеність
Свободных экз. нет


Шифр: Е967532/2020/1
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2020г. № 1
Содержание:
Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційні аспекти управління розвитком сучасного підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-10
Виноградова, О. В. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті / О. В. Виноградова. - С.11-20
Крейдич, І. М. Сучасний стан та тенденції організаційного розвитку телекомунікаційних підприємств / І. М. Крейдич, М. В. Ноняк. - С.21-28
Легомінова, С. В. Інноваційний потенціал сучасного підприємства / С. В. Легомінова. - С.29-37
Глушенкова, А. А. Основні напрями розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства за об’єктами інноваційної діяльності / А. А. Глушенкова. - С.38-43
Мордас, І. В. Забезпечення економічної безпеки україни в контексті глобалізаційних процесів / І. В. Мордас. - С.44-48
Парій, Л. В. Ситуаційний аналіз в антикризовому управлінні підприємством / Л. В. Парій. - С.49-53
Трусова, Н. В. Формування потенціалу фінансової безпеки суб’єктів аграрного бізнесу / Н. В. Трусова. - С.54-63
Якименко, Ю. М. Формування потенціалу фінансової безпеки суб’єктів аграрного бізнесу / Ю. М. Якименко, Т. М. Мужанова. - С.64-69
Філіна, О. В. Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах / О. В. Філіна. - С.75-81
Шмалій, Л. В. Пріоритетні напрями розвитку інформаційно-комунікаційного забезпечення економічної безпеки підприємств зв?язку / Л. В. Шмалій. - С.90-96
Балановська, Т. І. Формування та розвиток цифрової компетентності працівників як складова антикризового управління організацією / Т. І. Балановська. - С.97-106
Сьомкіна, Т. В. Методологічні засади управління прибутком торгівельного підприємства / Т. В. Сьомкіна. - С.107-113
Сазонова, С. В. Обґрунтування стратегії інноваційного розвитку для сучасних телекомунікаційних підприємств України / С. В. Сазонова. - С.114-121
Пильнова, В. П. Інтернет-торгівля: особливості реалізації товару за допомогою інтернету / В. П. Пильнова. - С.122-129
Виноградова, О. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності на ринку телекомунікаційних послуг України / О. В. Виноградова. - С.130-140
Крижко, О. В. Особливості стимулювання збуту на підприємстві залежно від суб'єктів стимулювання / О. В. Крижко. - С.141-148
Крижко, О. В. Ейдос маркетингової стратегії підприємства / О. В. Крижко. - С.149-155
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Сазонова, С. В.
    Обґрунтування стратегії інноваційного розвитку для сучасних телекомунікаційних підприємств України [Текст] / С. В. Сазонова // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 114-121

Рубрики: Стратегія підприємства

фывфывфыв:
оцінка ефективності -- державно-приватне партнерство
Свободных экз. нет


Шифр: Е967532/2020/4
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2020г. № 4
Содержание:
Гудзь, О. Креативний менеджмент підприємства / О. Гудзь, І. Коваль. - С.4-7
Гудзь, О. Організаційний розвиток підприємства / О. Гудзь, А. Музиченко. - С.8-12
Гудзь, О. Розвиток творчого потенціалу працвників підприємства / О. Гудзь, Т. Фабричева. - С.13-16
Лазоренко, Л. Інноваційні підходи в системі управління людськими ресурсами підприємств зв’язку / Л. Лазоренко, А. Сало. - С.17-20
Зеліско, І. Інформаційна підтримка інноваційної діяльності підприємств / І. Зеліско, Д. Носов. - С.27-30
Стрельнікова, С. Концептуальні засади у досконалення управління страегічними змінами телекомункаційних підприємств в умовах цифрової трансформації / С. Стрельнікова. - С.31-35
Стецюк, П. Методичний інструмент оцінки та прогнозування інвестиційного ринку / П. Стецюк, С. Федюнін. - С.36-42
Сорока, А. Соціально-психологічні засади організації управлінської діялності / А. Сорока. - С.43-47
Глушенкова, А. Організація бінес-планування на підпиємстві / А. Глушенкова, К. Булахова. - С.48-52
Глушенкова, А. Управління прибутком підприємства / А. Глушенкова. - С.53-57
Халімон, Т. Управління технологічним розвитком, як основа конкурентоспроможності підпиємства / Т. Халімон, С. Сазонова. - С.58-62
Шмалій, Л. Шляхи вдосконалення інформаційно-комунікаційного забезпечення процесу стратегічного управління ПАТ "Укртелеком" / Л. Шмалій. - С.63-67
Шмалій, Л. Управління економічною безпекою підприємства / Л. Шмалій, М. Ількевич. - С.68-73
Кузьменкр, Л. Детермінанти фінансової архітектоніки телекомунікаційних підприємств / Л. Кузьменкр. - С.74-78
Ольхова, І. О. Особливості управління стратегічним розвитком підприємства / І. О. Ольхова, С. В. Сазонова. - С.79-83
Плевако, Н. Формування механізму стратегічного розвитку телекомунікаційних підприємств / Н. Плевако. - С.84-89
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Ольхова, І. О.
    Особливості управління стратегічним розвитком підприємства [Текст] / І. О. Ольхова, С. В. Сазонова // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 4. - С. 79-83

Рубрики: Стратегія підприємства

фывфывфыв:
управління розвитком -- ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
Доп.точки доступа:
Сазонова, С. В.

Свободных экз. нет