> Шифр: М3/2018/6 Журнал 2018г. № 6 Яцишина, Л. Медіаринок України: аналіз і тренди розвитку / Л. Яцишина, Шевченко І. - С.4-10 Маркетинг в искусстве или как измерить творчество?. - С.11-21 Марр, Б. Найбільші помилки та пастки бенчмаркінгу, яких необхідно уникати / Б. Марр. - С.22-24 Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) в Україні провела пілотне дослідження. - С.25-32 Споживчі настрої в Україні. грудень 2018: індекс склав 62, 2. - С.33-34 Рясних, Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства / Є. Рясних, О. Савченко. - С.35-44 Савицька, Н. Контент-маркетинг: стратегія і тактика / Н. Савицька, В. Михайлова. - С.45-51 Зозульов, О. Розроблення стратегії просування компанії у кіберпросторі / О. Зозульов, К. Афанасьєва. - С.52-65 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Рясних, Є. Маржинальний підхід до аналізу асортименту продукції підприємства [Текст] / Є. Рясних, О. Савченко> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 6. - С. 35-44 Рубрики: Маркетингові дослідження--Ринок продукції фывфывфыв: УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ПРОДУКЦІЇ -- АНАЛІЗ ПРИБУТКОВОСТІ ТА РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ВИРОБІВ -- АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ПРОДУКЦІЇ Доп.точки доступа: Савченко, О. Свободных экз. нет |