Шифр: О738663/2021/2
   Журнал

Особлива дитина : навчання і виховання [Текстььь]. - К., 2015 - . - Выходит ежеквартально
2021г. № 2
Содержание:
Кобильченко, В. Закономірності психічного розвитку в онтогенезі й дизонтогенезі: медичний та психологічний аспекти / В. Кобильченко. - С.7-19
Чеботарьова, О. Дистанційне навчанння учнів з порушеннями інтелектуального розвитку: реалії та перспективи / О. Чеботарьова. - С.20-30
Рібцун, Ю. До питання таксономії логопсиходіагностичних методів / Ю. Рібцун : 31-38
Афанасьєв, С. Використання інноваційних технологій в адаптивному фізичному вихованні в умовах спеціальної школи-інтернату для дітей з порушеннями слуху / С. Афанасьєв, І. Родименко, К. Бурдаєв. - С.39-49
Ільяна, В. Психолінгвістичний методичний інструментарій подолання дислексій у молодших школярів (на допомогу практикам) / В. Ільяна. - С.50-63
Коломійченко, О. Особливості мовленнєвого розвитку дітей зі зниженим слухом / О. Коломійченко : 64-68
Довгополова, К. Психологічні аспекти годування незрячих дітей від народження до трьох років / К. Довгополова. - С.69-76
Горбатюк, О. Використання корекційно-оздоровчих вправ у роботі з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку / О. Горбатюк. - С.77-83
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Афанасьєв, С.
    Використання інноваційних технологій в адаптивному фізичному вихованні в умовах спеціальної школи-інтернату для дітей з порушеннями слуху [Текст] / С. Афанасьєв, І. Родименко, К. Бурдаєв // Особлива дитина : навчання і виховання. - 2021. - № 2. - С. 39-49

Рубрики: Педагогіка спеціальна--Діти з інвалідністю

   Психокорекція


фывфывфыв:
МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ -- порушення слуху -- адаптивне фізичне виховання -- авторська технологія
Доп.точки доступа:
Родименко, І.
Бурдаєв, К.

Свободных экз. нет


Шифр: В58827588/2022/1
   

Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка [Текстььь] : науково-виробниче видання. - Дніпро, 2021 -
2022г. N 1
Содержание:
Лисоколенко, Т. Феномен трансгресії у фокусі філософської рефлексії / Т. Лисоколенко. - С.6-10
Мурашкін, М. Припинення в категорії свобода / М. Мурашкін. - С.11-17
Братаніч, Б. Взаємодетермінація здоров’я та здорового способу життя як філософська проблема / Б. Братаніч. - С.18-22
Коляда, І. Самоідентифікація людини в умовах техно-інформаційної реальності / І. Коляда. - С.23-27
Кісель, О. Феномен суспільства споживання: ціннісно-культурні виміри / О. Кісель. - С.34-39
Швидун, Л. Дошкільна освіта в контексті модернізації освітньої системи / Л. Швидун. - С.40-44
Кірман, В. Про вимірювання параметрів предметно-методичної компетентності вчителів біології закладів загальної середньої освіти / В. Кірман. - С.45-51
Наказний, М. Булінг: алгоритм вирішення проблеми / М. Наказний. - С.52-56
Хватова, О. Освітні пропозиції сучасних альтернативних шкіл / О. Хватова. - С.57-61
Базилевська, О. Використання елементів арт-терапії в корекційно-розвитковій роботі з дітьми / О. Базилевська. - С.62-65
Кобзева, І. Подолання психічної травми у дітей засобами казкотерапії / І. Кобзева. - С.66-72
Родименко, І. Аналіз наукових досліджень сенсомоторного розвитку дітей з порушенням інтелектуального розвитку / І. Родименко. - С.73-76
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Родименко, І.
    Аналіз наукових досліджень сенсомоторного розвитку дітей з порушенням інтелектуального розвитку [Текст] / І. Родименко // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка : науково-виробниче видання. - 2022. - N 1. - С. 73-76

Рубрики: Педагогіка спеціальна--Діти з інвалідністю

   Освіта інклюзивна


фывфывфыв:
корекційна педагогіка -- вестибулярно-білатерально-постуральні реакції
Свободных экз. нет