> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: Н14/2017/4 Журнал 2017г. № 4 Ваколя, З. Формування громадянської компетентності вчителів та учнів у контексті розбудови нової школи на Закарпатті на початку 20-х років 20 століття / З. Ваколя. - С.3-7 Демченко, В. Функціональна неграмотність - гуманітарна загроза людству? / В. Демченко. - С.7-9 Адамович, І. Інформаційна підтримка навчально-виховного процесу освітнього закладу / І. Адамович. - С.10-13 Вознюк, Л. Експертно-аналітична функція менеджера шкільної освіти / Л. Вознюк. - С.13-17 Лінник, Ю. Імплементація реформи освіти 2017 року : європейський досвід, проблеми та перспективи / Ю. Лінник : 18-21 Ткаченко, Г. Урахування профілю підготовки фахівців у викладанні філософії: з досвіду роботи Рівненського державного базового медичного коледжу / Г. Ткаченко. - С.21-23 Гуріна, А. Медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасному соціально-політичному та культурному просторі України / А. Гуріна. - С.24-26 Зубик, Л. Технології реалізації спеціалізованих ANDROID- додатків / Л. Зубик. - С.26-29 Лехіцький, Т. Особливості підготовки вчителів до створення і використання електронних підручників / Т. Лехіцький. - С.30-32 Овчарук, О. Сучасні вимоги до цифрової грамотності в системі шкільної освіти: на основі рамки цифрової компетентності / О. Овчарук. - С.32-35 Тимощук, О. Використання сервісів мережі інтернет у контурі ДЕР "Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості" / О. Тимощук, Ю. Новак. - С.36-41 Філоненко, К. Метод побудови когнітивних карт із метою визначення параметрів впливу на рівень академічної успішності студентів змішаного навчання / К. Філоненко. - С.41-45 Артемова, О. Креативність як базисна характеристика вчителя сучасної школи / /О. Артемова. - С.46-49 Федорова, Н. Діагностика сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки / Н. Федорова. - С.50-53 Цимбалюк, О. Методологічні підходи до вивчення професійно-комунікативної діяльності фахівця соціальної роботи / О. Цимбалюк. - С.54-57 Юрчук, Л. Особливості арт-терапії в соціальній інклюзії / Л. Юрчук. - С.57-60 Криницька, О. Професійна орієнтація навчально-методичних матеріалів у ході викладання української мови як іноземної / О. Криницька, Е. Варениця. - С.60-64 Лавренчук, В. Художньо-естетичне освоєння життя та діяльності гетьмана Івана Мазепи в українській літературі 19 століття / В. Лавренчук. - С.65-69 Паніна, Л. Розвиток римо-католицької церкви в сучасній Україні : особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років / Л. Паніна. - С.70-73 Приймак, О. Розвиток алгоритмічного мислення учнів початкових класів у процесі засвоєння ними математичного матеріалу / О. Приймак. - С.74-78 Онищук, І. Роль культури самовираження в особистісно-професійному становленні майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти / І. Онищук. - С.78-81 Черешнюк, О. Економічне виховання дітей дошкільного віку за кордоном / О. Черешнюк. - С.82-85 Войтович, О. Технологічна компетентність у структурі професійної підготовки фахівців-екологів / О. Войтович. - С.86-88 Побидайло, Н. Особливості реалізації краєзнавчого принципу в процесі екскурсій фізико-географічного спрямування / Н. Побидайло. - С.89-91 Бухальська, С. Розвиток комунікативних умінь студентів медичних навчальних закладів засобами навчального тренінгу / С. Бухальська, С. Бухальська. - С.92-96 Гавлітіна, Т. Системно-ціннісний підхід до виховання учнів у сучасному закладі освіти / Т. Гавлітіна. - С.97-100 Даюк, Ж. Фортепіанна мініатюра як теоретична дефініція / Ж. Даюк, А. Бубало. - С.103-105 Димченко, С. Диригентська спадщина Арнольда Маргуляна в історичному аспекті української музичної культури / С. Димченко. - С.106-109 Левчук, Я. Соціальний вимір музичних субкультур / Я. Левчук. - С.109-112 Нарожна, Н. Педагогічний концепт професійних здібностей майбутніх диригентів хорових колективів / Н. Нарожна, Л. Остапенко. - С.113-115 Радковська, Л. До питання організації вокально-хорової роботи з молодшими школярами в позакласній музичній діяльності / Л. Радковська. - С.116-118 Радковська, Л. Особливості організації роботи музиканта-акомпаніатора / Л. Радковська, Ю. Янкович. - С.119-121 Сверлюк, Я. Професійна рефлексія диригента як психологічний феномен / Я. Сверлюк, Л. Остапенко. - С.121-124 Нет сведений об экземплярах |
Приймак, О. Розвиток алгоритмічного мислення учнів початкових класів у процесі засвоєння ними математичного матеріалу [Текст] / О. Приймак> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №4. - С. 74-78 Рубрики: Математика--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: графічне описання -- форма запису таблична Свободных экз. нет |