Шифр: М3/2022/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - Киiв, 1998 - . - Выходит раз в два месяца
2022г. № 1
Содержание:
Лилик, І. Українська асоціація маркетингу під час війни / І. Лилик. - С.5-7
Ильчук, А. Безопастность сотрудников - основные задачи компании во время войны / А. Ильчук. - С.17-19
Харченко, Н. Досвід Київського міжнародного інституту соціології / Н. Харченко. - С.20-21
Швець, В. Роби, що можеш, там, де ти є / В. Швець. - С.22-23
Досвід ГфК. - С.24-25
Мариненко, І. Growth Hacking, він же маркетинг зростання, тренд у 2021-2022 роках / І. Мариненко. - С.26-28
Овчар, О. Дослідження психічного стану українців, що звертаються під час війни за психологічною допомогою / О. Овчар, С. Больман. - С.29-31
Світ наклав санкції на півтори тисячі осіб з РФ. А що Україна? : [Центр R&D YouControl] . - С.32-34
Свиноус, І. Малі молочарі Білоцерківщини та війна / І. Свиноус. - С.36-39
Горда, О. Молочарство на Сумщині - перспективи розвитку під час війни : [точка зору аграріїв] / О. Горда. - С.40-45
Нетворкінг "Працюємо заради миру!". - С.46-53
V Всеукраїнська наукова-практична конференція студентів і молодих вчених "Маркетинг очима молоді". - С.54-55
Підтримка асоціації національних рекламістів (USA). ANA (Association of National Advertisers https://www.ana.net/. - С.62-63
Меморандум та коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України. - С.67-72
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Овчар, О.
    Дослідження психічного стану українців, що звертаються під час війни за психологічною допомогою [Текст] / О. Овчар, С. Больман // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 29-31

Рубрики: Маркетингові дослідження

   Психотерапія


фывфывфыв:
психодидукція -- психотерапевтична робота -- емоційні ресурси
Доп.точки доступа:
Больман, С.

Свободных экз. нет