> Шифр: М3/2022/1 Журнал 2022г. № 1 Лилик, І. Українська асоціація маркетингу під час війни / І. Лилик. - С.5-7 Ильчук, А. Безопастность сотрудников - основные задачи компании во время войны / А. Ильчук. - С.17-19 Харченко, Н. Досвід Київського міжнародного інституту соціології / Н. Харченко. - С.20-21 Швець, В. Роби, що можеш, там, де ти є / В. Швець. - С.22-23 Досвід ГфК. - С.24-25 Мариненко, І. Growth Hacking, він же маркетинг зростання, тренд у 2021-2022 роках / І. Мариненко. - С.26-28 Овчар, О. Дослідження психічного стану українців, що звертаються під час війни за психологічною допомогою / О. Овчар, С. Больман. - С.29-31 Світ наклав санкції на півтори тисячі осіб з РФ. А що Україна? : [Центр R&D YouControl] . - С.32-34 Свиноус, І. Малі молочарі Білоцерківщини та війна / І. Свиноус. - С.36-39 Горда, О. Молочарство на Сумщині - перспективи розвитку під час війни : [точка зору аграріїв] / О. Горда. - С.40-45 Нетворкінг "Працюємо заради миру!". - С.46-53 V Всеукраїнська наукова-практична конференція студентів і молодих вчених "Маркетинг очима молоді". - С.54-55 Підтримка асоціації національних рекламістів (USA). ANA (Association of National Advertisers https://www.ana.net/. - С.62-63 Меморандум та коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України. - С.67-72 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Овчар, О. Дослідження психічного стану українців, що звертаються під час війни за психологічною допомогою [Текст] / О. Овчар, С. Больман> // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 29-31 Рубрики: Маркетингові дослідження Психотерапія фывфывфыв: психодидукція -- психотерапевтична робота -- емоційні ресурси Доп.точки доступа: Больман, С. Свободных экз. нет |