Шифр: У393107/2017/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текстььь] : науково-методичний журнал. - К., 1997 - . - Выходит раз в два месяца
2017г. № 5
Содержание:
Фасоля, А. Методичний коментар щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням змін у навчальних програмах (2017-2018 навчальний рік) / А. Фасоля. - С.2-6
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова 5-9 класи (6-7 класи). - С.7-35
Бондаренко, Н. Проектна діяльність учнів на уроках української мови / Л. Галаєвська; Л. Овдійчук; Ю. Бондаренко; В. Нищета; О. Шестак. - С.36-40
Галаєвська, Л. Удосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів 8-9 класів на уроках розвитку мовлення / Л. Галаєвська ; Л. Овдійчук; Ю. Бондаренко; В. Нищета; О. Шестак. - С.41-44
Овдійчук, Л. Павло Грабовський як особистість : вивчення біографії письменника у загальноосвітній школі та ВНЗ за першоджерелами на основі критичного мислення / Л. Овдійчук ; Ю. Бондаренко; В. Нищета; О. Шестак. - С.45-52
Бондаренко, Ю. Метод лекції : загальнодидактична та методико-літературна специфіка / Ю. Бондаренко ; В. Нищета; О. Шестак. - С.53-56
Нищета, В. Про риторику просто. Освітні діалоги з уявним співрозмовником / В. Нищета ; О. Шестак. - С.57-61
Шестак, О. Родинне свято "Вічний дарунок - хустина квітчаста" / О. Шестак. - С.62-64
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Овдійчук, Л.
    Павло Грабовський як особистість: вивчення біографії письменника у загальноосвітній школі та ВНЗ за першоджерелами на основі критичного мислення [Текст] / Л. Овдійчук // Українська мова і література в школі. - 2017. - №5. - С. 45-52

Рубрики: Українська література--Методика викладання

   Вища освіта--Методика викладання дисциплін


фывфывфыв:
літературно-психологічний портрет
Доп.точки доступа:
Грабовський, П. \о нем\

Свободных экз. нет


Шифр: У393107/2018/2
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текстььь] : науково-методичний журнал. - К., 1997 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 2
Содержание:
Голуб, Н. До проблем компетентнісно орієнтованого навчання української мови в сучасних закладах / Н. Голуб. - С.2-7
Хом’як, І. Орфографічна термінологія в теорії предметної компетентності / І. Хом’як. - С.8-13
Семенів, Н. Формування ІКТ-компетентності учнів на уроках української мови / Н. Семенів. - С.14-18
Овдійчук, Л. Василь Стус як особистість: вивчення життєпису митця на основі критичного осмислення мемуарів, листів, документів / Л. Овдійчук. - С.19-25
Азьомов, В. Поетичні пошуки національної долі у вірші Тараса Шевченка "Думка" ("Тече вода в синє море...") / В. Азьомов. - С.26-31
Вертій, О. З’ясування народних джерел творчості Михайла Коцюбинського / О. Вертій. - С.32-36
Рудик, Л. Уроки вивчення повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Рудик. - С.37-44
Луцак, О. Проблема компетентісно орієнтованого підходу до розвитку культурно-мовних цінностей учнів на уроках української мови / О. Луцак. - С.45-48
Полосіна, Л. Контрольна робота з теми "Риторика" / Л. Полосіна. - С.49-51
Шульга-Пасічник, О. Позакласний захід. Квест "Козацькому роду нема переводу" : (за твором В. Рутківського "Джури козака Швайки") (6 клас) / О. Шульга-Пасічник. - С.52-57
Потопляк, Г. Світ української поезії / Г. Потопляк. - С.58-60
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Овдійчук, Л.
    Василь Стус як особистість: вивчення життєпису митця на основі критичного осмислення мемуарів, листів, документів [Текст] / Л. Овдійчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 19-25

Рубрики: Українська література--Методика викладання

   Літературознавство українське--Персоналії


фывфывфыв:
методи навчання
Доп.точки доступа:
Стус, В. \о нем\

Свободных экз. нет


Шифр: У393107/2018/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текстььь] : науково-методичний журнал. - К., 1997 - . - Выходит раз в два месяца
2018г. № 5
Содержание:
Голуб, Н. До проблеми розроблення методики навчання української мови учнів ліцею на засадах компетентнісного підходу : (аналітичні матеріали констатувального етапу експерименту) / Н. Голуб. - С.2-11
Овдійчук, Л. Літературний портрет Олеся Гончара: особистість на тлі доби : (до 100-річчя від дня народження письменника) / Л. Овдійчук. - С.11-19
Сидоріна, О. Алюзії в романі В. Підмогильного "Місто" на "Божественну комедію" Данте Аліг'єрі / О. Сидоріна. - С.19-24
Фасоля, А. Інноваційні форми навчання: педагогічна майстерня / А. Фасоля. - С.24-27
Фариба, І. Вивчення творчості Панаса Мирного / І. Фариба. - С.27-34
Третяк, С. Узагальнення та систематизація вивченого з теми "Однорідні члени речення. Звертання. Вставні слова, (словосполучення, речення)" / С. Третяк. - С.34-37
Уліщенко, В. Рецензія на навчальну програму спецкурсу "Шедеври модернізму: вивчення української і зарубіжної літератури у мистецькому контексті" / В. Уліщенко. - С.37-39
Яценко, Т. Шедеври модернізму: вивчення української і зарубіжної літератури у мистецькому контексті. Програма спеціального курсу / Т. Яценко. - С.39-60
Городенська, К. Культура мовлення / К. Городенська. - С.60-62
Дубиківська, Л. Світ української поезії : [вірші] / Л. Дубиківська. - С.62-65
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)




    Овдійчук, Л.
    Літературний портрет Олеся Гончара: особистість на тлі доби : (до 100-річчя від дня народження письменника) [Текстььь] / Л. Овдійчук // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал . - 2018. - № 5. - С. 11-19

Рубрики: Літературознавство українське--Персоналії

фывфывфыв:
епістолярна спадщина -- мемуари -- індивідуальність письменника -- спадщина -- листи
Доп.точки доступа:
Гончар, О. \о нем\

Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)


Шифр: Н14/2021/1
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2021г. № 1
Содержание:
Савчук, Б. Поняття «педагогічна персоналістика» крізь призму науково-дефінітивного дискурсу / Б. Савчук, І. Розман. - С.3-7
Сліпенко, В. Аналіз змісту підприємницької освіти у сучасній середній школі США / В. Сліпенко. - С.8-11
Бондаренко, Н. Класифікаційна модель запитань для реалізації в освітньому процесі / Н. Бондаренко, С. Косянчук. - С.12-17
Долід, В. Особливості оцінювання діяльності педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в контексті інституційного аудиту / В. Долід, О. Лютко. - С.17-22
Сєрих, Л. Детермінанти спільної діяльності закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків / Л. Сєрих. - С.23-27
Дивак, В. Особливості застосування ms excel online у практиці підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей / В. Дивак. - С.28-35
Крівцов, В. Дистракторний аналіз тестових завдань як засіб підвищення їхньої якості в технічних закладах вищої освіти / В. Крівцов, В. Крівцов. - С.35-42
Пустовіт, Г. Упровадження stem-освіти на уроках географії: спрямованість на самостійний творчий розвиток дитини / Г. Пустовіт, Я. Сивохоп. - С.42-48
Соколовська, О. Застосування інноваційних технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти для роботи в умовах Нової української школи / О. Соколовська, І. Січко. - С.49-53
Заліток, Л. Особливості формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців фізичної терапії у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін / Л. Заліток. - С.54-59
Папуша, В. Cучасне трактування проблем насильства над дитиною / В. Папуша. - С.60-63
Сушик, Н. Особливості впливу сім’ї на соціалізацію дитини / Н. Сушик. - С.64-70
Тищенко, Л. Формування взаємостосунків учасників освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства / Л. Тищенко. - С.70-75
Салейчук, Е. Теоретико-прикладний контекст поняття «творчий потенціал» у психолого-педагогічній літературі / Е. Салейчук. - С.75-79
Шульжук, Н. Cемантико-синтаксичний підхід до вивчення поліпредикативних конструкцій у науковому доробку академіка К. Шульжука / Н. Шульжук. - С.80-83
Денисюк, Л. Платформа Moodle у викладанні іноземної мови під час дистанційного навчання у закладах вищої освіти / Л. Денисюк, Н. Данілова. - С.84-87
Саприкіна, О. Семантичні особливості фразеологічних одиниць в українській та англійській мовах: порівняльний аспект / О. Саприкіна, М. Мазурок. - С.87-91
Овдійчук, Л. Літературне краєзнавство у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови та літератури: інтеграційний аспект / Л. Овдійчук. - С.91-96
Міщук, М. Динаміка нормативно-правового забезпечення діяльності реєстрового козацтва в Україні / М. Міщук. - С.97-101
Джаман, Т. Взаємозв’язок критеріїв та показників ефективності неперервної підготовки вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання / Т. Джаман. - С.106-110
Ляхоцька, Л. Педагогічна взаємодія закладу дошкільної освіти і сім’ї із застосуванням цифрових технологій у процесі дистанційного навчання / Л. Ляхоцька. - С.110-114
Марчук, О. Професійна підготовка майбутніх педагогічних працівників у сфері дошкільної освіти до роботи з дітьми у різновіковій групі / О. Марчук. - С.115-119
Степанова, О. Формування зв’язного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення у спеціальних закладах освіти / О. Степанова. - С.120-123
Фіськов, Г. Особливості формування метроритму в студентів на заняттях в оркестровому колективі / Г. Фіськов, О. Палаженко. - С.124-127
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Овдійчук, Л.
    Літературне краєзнавство у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови та літератури: інтеграційний аспект [Текст] / Л. Овдійчук // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 1. - С. 91-96

Рубрики: Вища освіта--Педагогічна

фывфывфыв:
міждисциплінарна інтеграція -- інтеграційно-літературознавча компетентність
Свободных экз. нет