> Шифр: У393107/2018/4 Журнал 2018г. № 4 Новосьолова, В. Методичні рекомендації щодо навчання української мови у 5-11 класах закладів загальної середньої освіти (2018-2019 навчальний рік) / В. Новосьолова. - С.2-8 Яценко, Т. Методичні рекомендації щодо навчання української літератури у 5-11 класах закладів загальної середньої освіти (2018 - 2019 навчальний рік) / Т. Яценко. - С.8-16 Бондаренко, Н. Порушення лексичних норм та шляхи запобігання їх в українському мовленні старшокласників / Н. Бондаренко. - С.16-22 Маркотенко, Т. Роль фразеології у формуванні комунікативної компетентності студентів / Т. Маркотенко. - С.22-26 Попова, Л. Конспект уроку української мови для 9 класу (з поглибленим вивченням української мови) / Л. Попова. - С.26-29 Яценко, Т. Шедеври модернізму: вивчення української і зарубіжної літератури у мистецькому контексті : програма спеціального курсу / Т. Яценко. - С.29-56 Жайворон, М. Світ української поезії : [вірші] / М. Жайворон. - С.56-60 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Новосьолова, В. Методичні рекомендації щодо навчання української мови у 5-11 класах закладів загальної середньої освіти (2018-2019 навчальний рік) [Текстььь] / В. Новосьолова> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал . - 2018. - № 4. - С. 2-8 Рубрики: Мова українська--Методика викладання фывфывфыв: нова українська школа -- компетентнісний підхід -- новий зміст освіти -- підручники -- види контрольних робіт Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: У393107/2019/2 Журнал 2019г. № 2 Бондаренко, Н. Опрацювання морфологічних норм української мови на засадах компетентнісного підходу / Н. Бондаренко. - С.2-6 Новосьолова, В. Основні аспекти формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами компетентнісно спрямованого підручника української мови / В. Новосьолова. - С.7-9 Холоша, Т. Акценти Шевченкової біографії / Т. Холоша. - С.10-14 Костюшко, В. Лінгводидактичні засади формування лексикологічної компетентності іноземних студентів / В. Костюшко. - С.15-19 Робота з текстами культурологічного спрямування на уроках української мови. - С.20-25 Корицька, Г. Організація пошукової творчої діяльності учнів у процесі навчання української мови засобами веб-квест технології (для вчителів української мови та літератури) : навчально-методичний посібник (частина II) / Г. Корицька, І. Подлєсна. - С.26-39 Міхно, О. Зоя Шевченко: життя методикою української літератури / О. Міхно. - С.40-43 Балаховська, Ю. Педагогічні ідеї Зої Шевченко в контексті сучасної методичної думки / Ю. Балаховська. - С.44 Забарний, О. Згадуючи наставника... / О. Забарний. - С.45-47 Азьомов, В. Герменевтичний аналіз вірша Володимира Сосюри "Коли потяг у даль загуркоче" в духовній архетипній системі етнонаціонального : (до 120-річчя з дня народження поета) / В. Азьомов. - С.48-51 Культура мовлення. - С.52 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Новосьолова, В. Основні аспекти формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею засобами компетентнісно спрямованого підручника української мови [Текст] / В. Новосьолова> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 7-9 Рубрики: Мова українська--Методика викладання фывфывфыв: моральні цінності -- ключові компетентності Свободных экз. нет |
> Шифр: Д212508/2020/7/8 Журнал 2020г. № 7/8 Методичні рекомендації щодо викладання укаїнської мови і літератури у 2020/2021 навчальному році. - С.2-9 Скорина, Л. "Камо грядеши", нова українська школо? або Мова + / - література / Л. Скорина. - С.10-13 Новосьолова, В. Результати проведення PISA-2018 як інструмент підвищення рівня сформованості читацької компетентності учнів / В. Новосьолова. - С.20-26 Тищенко, К. Український східний світ: галамаги, витязі (2) / К. Тищенко. - С.31-40 Поворознюк, С. Аксіологічність міського дискурсу / С. Поворознюк. - С.41-44 Коцар, О. Фразеологізми з антроцентричним компонентом: особливості опрацювання / О. Коцар. - С.45-49 Новиков, А. "Суду історії я не боюся..." Нарис життя і творчості Марка Кропивницького / А. Новиков. - С.50-55 Бойко, Н. Аристократи духу й праці: діяльність Олександра та Володимира Барвінських на тлі епохи / Н. Бойко. - С.56-63 Яручик, В. Українська література в Польщі: зародження , прблематика, новаторство / В. Яручик. - С.64-69 Іван Андрусяк: якби мені тоді хтось сказав, що я писатиму для дітей, я б не повірив і хіба лише розсміявся. - С.70-72 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Новосьолова, В. Результати проведення PISA-2018 як інструмент підвищення рівня сформованості читацької компетентності учнів [Текст] / В. Новосьолова> // Дивослово : українська мова й література в навчальних закладах . - 2020. - № 7/8. - С. 20-26 Рубрики: Мова українська--Методика викладання фывфывфыв: дослідження PISA -- читацька грамотніть -- базова середня освіта Свободных экз. нет |
> Шифр: У393107/2021/3 Журнал 2021г. № 3 Скуратівський, Л. світоглядні засади навчання словесності / Л. Скуратівський. - С.5-8 До питання про значення поняття "мовленнєвий розвиток" та інші близькі за змістом поняття. - С.12-14 Історичний погляд на проблему мовленнєвого розвитку особистості у взаємозв’язку з тенденціями суспільного поступу в Європі. - С.15-19 Проблеми практичної риторики в сучасному курсі української мови. - С.20-23 Вивчення мовної теми як засіб мовленнєвого розвитку учнів. - С.23-28 Новосьолова, В. Проблема формування ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у лінгводидактичній спадщині Л. В. Скуратівського / В. Новосьолова. - С.29-30 Азьомов, В. "Лісова пісня" Лесі Українки: ораторія вітаїзму буття чи лакримоза егоцентричній цивілізації / В. Азьомов. - С.31-35 Вертій, О. Способи організації самостійного читання учнями художніх творів / О. Вертій. - С.36-38 Кучеренко, І. Професійна компетентність сучасного вчителя / І. Кучеренко. - С.39-44 Підсумкові контрольні роботи з української літератури, 9 клас. - С.47-59 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Новосьолова, В. Проблема формування ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у лінгводидактичній спадщині Л. В. Скуратівського [Текст] / В. Новосьолова> // Українська мова і література в школі : науково-методичний журнал. - 2021. - № 3. - С. 29-30 Рубрики: Мова українська--Лінгвістика фывфывфыв: ціннісні орієнтації -- мовленнєвий розвиток Свободных экз. нет |