Шифр: В58827588/2022/1
   

Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка [Текстььь] : науково-виробниче видання. - Дніпро, 2021 -
2022г. N 1
Содержание:
Лисоколенко, Т. Феномен трансгресії у фокусі філософської рефлексії / Т. Лисоколенко. - С.6-10
Мурашкін, М. Припинення в категорії свобода / М. Мурашкін. - С.11-17
Братаніч, Б. Взаємодетермінація здоров’я та здорового способу життя як філософська проблема / Б. Братаніч. - С.18-22
Коляда, І. Самоідентифікація людини в умовах техно-інформаційної реальності / І. Коляда. - С.23-27
Кісель, О. Феномен суспільства споживання: ціннісно-культурні виміри / О. Кісель. - С.34-39
Швидун, Л. Дошкільна освіта в контексті модернізації освітньої системи / Л. Швидун. - С.40-44
Кірман, В. Про вимірювання параметрів предметно-методичної компетентності вчителів біології закладів загальної середньої освіти / В. Кірман. - С.45-51
Наказний, М. Булінг: алгоритм вирішення проблеми / М. Наказний. - С.52-56
Хватова, О. Освітні пропозиції сучасних альтернативних шкіл / О. Хватова. - С.57-61
Базилевська, О. Використання елементів арт-терапії в корекційно-розвитковій роботі з дітьми / О. Базилевська. - С.62-65
Кобзева, І. Подолання психічної травми у дітей засобами казкотерапії / І. Кобзева. - С.66-72
Родименко, І. Аналіз наукових досліджень сенсомоторного розвитку дітей з порушенням інтелектуального розвитку / І. Родименко. - С.73-76
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Наказний, М.
    Булінг: алгоритм вирішення проблеми [Текст] / М. Наказний // Вісник Дніпровської академії неперервної освіти. Серія: Філософія. Педагогіка : науково-виробниче видання. - 2022. - N 1. - С. 52-56

Рубрики: Педагогіка школи

фывфывфыв:
булінг -- цькування -- насильство -- булінгова ситуація -- суб’єкти реагування -- заходи виховного впливу -- алгоритм дій вчителів
Свободных экз. нет