> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: Н14/2018/1 Журнал 2018г. № 1 Бхіндер, Н. Вплив глобалізаційних процесів на професійну підготовку прикордонників у республіці Індії / Н. Бхіндер. - С.3-8 Полоцька, О. Засоби запобігання і боротьби з проявами академічної та наукової недоброчесності в університетах Австралії: вивчення позитивного досвіду / О. Полоцька. - С.8-13 Черній, А. Управління освітою в ОТГ Рівненщини: технологічні аспекти / А. Черній. - С.14-18 Лютко, О. Активізація професійного потенціалу педагогів засобами мотиваційного менеджменту / О. Лютко. - С.18-22 Тригубець, Г. Стратегічні орієнтири професійного розвитку педагогічних працівників в умовах закладу освіти / Г. Тригубець. - С.22-26 Гузенко, О. Виробниче навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів в умовах сучасних освітніх реформ / О. Гузенко, С. Марчук. - С.27-30 Черкашина, Т. Діяльність навчально-практичного центру самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення педагогічних працівників у контексті реалізації ідей Концепції Нової української школи / Т. Черкашина. - С.30-33 Шадий, С. Сучасний педагог : шляхи розв’язання проблеми адекватного оцінювання рівня професійної діяльності педагогів / С. Шадий. - С.34-36 Власюк, О. Електронні засоби навчання як чинник підвищення ефективності дизайн-освіти / О. Власюк. - С.37-39 Гузій, І. Інтерактивний підхід до формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи / І. Гузій. - С.40-42 Живюк, І. Вікіпедія як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності учня в умовах української школи / І. Живюк. - С.43-45 Козловський, Ю. Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю: інтерактивний підхід / Ю. Козловський. - С.46-49 Кристопчук, Т. Медіаосвітні технології як засіб підвищення якості освітньої діяльності коледжу / Т. Кристопчук, І. Якимчук. - С.50-53 Остапчук, Н. Електронні навчальні видання як засіб освітньої діяльності студентів / Н. Остапчук, Л. Матвійчук. - С.59-62 Петренко, О. Педагогічний коучинг у діяльності вчителя в контексті реалізації Концепції "Нова українська школа" / О. Петренко. - С.62-66 Позднякова, Т. Використання сервісу Learningapps для створення інтерактивних дидактичних вправ до уроків біології / Т. Позднякова, В. Тимчина. - С.67-75 Поплавська, Г. Web 2.0 У формуванні досвіду застосування інформаційно-комунікаційних технологій студентами педагогічних спеціальностей / Г. Поплавська. - С.76-78 Сидорчук, Н. Теоретичний аналіз феномена "рефлексія" / Н. Сидорчук, І. Огорнійчук. - С.79-82 Сушик, Н. Соціальна профілактика девіантної поведінки підлітків / Н. Сушик. - С.83-86 Тарадюк, Д. Професійна підготовка тьюторів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі як педагогічна проблема / Д. Тарадюк. - С.87-89 Антончук, О. Комунікативна компетентність у структурі соціального інтелекту вчителя-словесника / О. Антончук. - С.90-92 Вєтрова, І. Методична підготовка майбутнього вчителя англійської мови / І. Вєтрова. - С.92-95 Костолович, Т. Експерементальна методика формування професійної комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепії української мови / Т. Костолович. - С.95-99 Лавренчук, В. Реалізація ціннісних концептів мовно-літературної освіти в аспекті Нової української школи / В. Лавренчук. - С.100-105 Магрламова, К. Іншомовна освіта майбутнього лікаря у Великій Британії / К. Магрламова. - С.106-109 Мандрик, Н. Передумови виникнення слов’янської писемності / Н. Мандрик. - С.110-113 Мушировська, Н. Побудова моделі фахівця в галузі іноземної філології в межах курсу української мови за професійним спрямуванням / Н. Мушировська. - С.113-118 Крівцов, В. Деякі аспекти алгоритмізації навчального процесу / В. Крівцов, В. Крівцов, Г. Приймачук. - С.119-123 Бессараб, Н. Виховання толерантності та міжкультурної комунікації в учнів початкової школи на уроках іноземної мови / Н. Бессараб. - С.124-126 Шутяк, В. Ознайомлення молодших школярів зі згинанням і складанням паперу, технікою орігамі / В. Шутяк. - С.127-129 Лисиця, Д. Методичні рекомендації щодо організації підготовки майбутніх зубних гігієністів до професійної діяльності / Д. Лисиця. - С.130-133 Пайкуш, М. Формування інтегрованої системи природничо-наукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря / М. Пайкуш. - С.133-136 Шегеда, А. Кваліметричний підхід до оцінювання якості процесів в освітніх системах / А. Шегеда, О. Стефанович. - С.136-141 Пустовіт, Г. Формування компетентностей міжкультурної комунікації дітей та учнівської молоді у закладах позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.142-146 Жулковський, Б. Ігор Стравінський і православна церква / Б. Жулковський. - С.147-150 Калустьян, О. Деякі аспекти комплексної систематизації навчального процесу в ході підготовки фахівців спеціальності "Музичне мистецтво" / О. Калустьян, М. Ковлева. - С.151-153 Крижановська, Т. Емоційний розвиток підлітків у процесі сприймання творів барокової музики / Т. Крижановська, М. Данилюк. - С.153-157 Музиченко, Л. Володимир Музиченко: викладач, композитор, письменник, громадський діяч / Л. Музиченко. - С.157-161 Нарожна, Н. Основні напрями фахового навчання в хоровій педагогіці / Н. Нарожна. - С.162-166 Радковська, Л. Роль викладача-інструменталіста у подоланні сценічного хвилювання учнів-піаністів дитячої музичної школи / Л. Радковська, О. Єсіпова. - С.166-168 Столярчук, Б. Петро Степанюк: збирач і виконавець народних пісень / Б. Столярчук. - С.169-170 Ганжа, М. Мистецтво дизайну в освітньому середовищі як засфб виховання особистості / М. Ганжа. - С.171-174 Гатеж, Н. Емпіричне дослідження готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів / Н. Гатеж. - С.175-177 Денисенко, Н. Крос-функціональна мобільність як складова формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури / Н. Денисенко. - С.178-180 Северіна, Л. Формування компетентностей здоров’язбереження в студентів педагогічного коледжу / Л. Северіна. - С.180-183 Нет сведений об экземплярах |
Мушировська, Н. Побудова моделі фахівця в галузі іноземної філології в межах курсу української мови за професійним спрямуванням [Текст] / Н. Мушировська> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - №1. - С. 113-118 Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання Професійна освіта фывфывфыв: спілкування професійне -- професіограма Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2021/4 Журнал 2021г. № 4 Пустовіт, Г. Володимир Вернадський і сучасність / Г. Пустовіт. - С.3-10 Мельник, Н. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів / Н. Мельник. - С.11-15 Ілійчук, Л. Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації / Л. Ілійчук. - С.16-19 Віролайнен, О. Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-23 Іванюк, І. Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень / І. Іванюк. - С.24-30 Кінах, Н. Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва / Н. Кінах. - С.30-36 Рисинець, Н. Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності / Н. Рисинець. - С.37-43 Сологуб, О. Результати науково-дослідної роботи з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності методистів регіональних служб / О. Сологуб. - С.44-49 Вернидуб, О. Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад / О. Вернидуб. - С.50-54 Дубровіна, І. Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика / І. Дубровіна. - С.55-62 Ковбасюк, Т. Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності / Т. Ковбасюк. - С.62-68 Ковригіна, Л. Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти / Л. Ковригіна. - С.69-74 Третяк, О. Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / О. Третяк. - С.75-80 Барабаш, С. Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов / С. Барабаш. - С.81-86 Лавренчук, В. Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі / В. Лавренчук. - С.87-91 Мушировська, Н. Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія» / Н. Мушировська. - С.91-98 Гон, М. Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення / М. Гон. - С.99-104 Давидюк, Р. Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні» / Р. Давидюк, В. Данильчук. - С.105-109 Генсіцька-Антонюк, Н. Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння / Н. Генсіцька-Антонюк. - С.110-113 Гнепа, О. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах Нової української школи / О. Гнепа. - С.114-118 Демченко, В. Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів / В. Демченко. - С.119-123 Гребінь, С. Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти / С. Гребінь. - С.124-128 Черній, А. Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі / А. Черній. - С.129-134 Кіян, О. Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти / О. Кіян. - С.134-140 Мосякова, І. Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника / І. Мосякова. - С.141-145 Щербина, В. Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського / В. Щербина, О. Чабан. - С.146-151 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Мушировська, Н. Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія» [Текст] / Н. Мушировська> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 4. - С. 91-98 Рубрики: Мова українська--Лексикологія фывфывфыв: мовна особистість -- етнолологічний підхід -- текстоцентричний підхід Свободных экз. нет |