(Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Н14/2018/1
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2018г. № 1
Содержание:
Бхіндер, Н. Вплив глобалізаційних процесів на професійну підготовку прикордонників у республіці Індії / Н. Бхіндер. - С.3-8
Полоцька, О. Засоби запобігання і боротьби з проявами академічної та наукової недоброчесності в університетах Австралії: вивчення позитивного досвіду / О. Полоцька. - С.8-13
Черній, А. Управління освітою в ОТГ Рівненщини: технологічні аспекти / А. Черній. - С.14-18
Лютко, О. Активізація професійного потенціалу педагогів засобами мотиваційного менеджменту / О. Лютко. - С.18-22
Тригубець, Г. Стратегічні орієнтири професійного розвитку педагогічних працівників в умовах закладу освіти / Г. Тригубець. - С.22-26
Гузенко, О. Виробниче навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів в умовах сучасних освітніх реформ / О. Гузенко, С. Марчук. - С.27-30
Черкашина, Т. Діяльність навчально-практичного центру самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення педагогічних працівників у контексті реалізації ідей Концепції Нової української школи / Т. Черкашина. - С.30-33
Шадий, С. Сучасний педагог : шляхи розв’язання проблеми адекватного оцінювання рівня професійної діяльності педагогів / С. Шадий. - С.34-36
Власюк, О. Електронні засоби навчання як чинник підвищення ефективності дизайн-освіти / О. Власюк. - С.37-39
Гузій, І. Інтерактивний підхід до формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи / І. Гузій. - С.40-42
Живюк, І. Вікіпедія як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності учня в умовах української школи / І. Живюк. - С.43-45
Козловський, Ю. Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю: інтерактивний підхід / Ю. Козловський. - С.46-49
Кристопчук, Т. Медіаосвітні технології як засіб підвищення якості освітньої діяльності коледжу / Т. Кристопчук, І. Якимчук. - С.50-53
Остапчук, Н. Електронні навчальні видання як засіб освітньої діяльності студентів / Н. Остапчук, Л. Матвійчук. - С.59-62
Петренко, О. Педагогічний коучинг у діяльності вчителя в контексті реалізації Концепції "Нова українська школа" / О. Петренко. - С.62-66
Позднякова, Т. Використання сервісу Learningapps для створення інтерактивних дидактичних вправ до уроків біології / Т. Позднякова, В. Тимчина. - С.67-75
Поплавська, Г. Web 2.0 У формуванні досвіду застосування інформаційно-комунікаційних технологій студентами педагогічних спеціальностей / Г. Поплавська. - С.76-78
Сидорчук, Н. Теоретичний аналіз феномена "рефлексія" / Н. Сидорчук, І. Огорнійчук. - С.79-82
Сушик, Н. Соціальна профілактика девіантної поведінки підлітків / Н. Сушик. - С.83-86
Тарадюк, Д. Професійна підготовка тьюторів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі як педагогічна проблема / Д. Тарадюк. - С.87-89
Антончук, О. Комунікативна компетентність у структурі соціального інтелекту вчителя-словесника / О. Антончук. - С.90-92
Вєтрова, І. Методична підготовка майбутнього вчителя англійської мови / І. Вєтрова. - С.92-95
Костолович, Т. Експерементальна методика формування професійної комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепії української мови / Т. Костолович. - С.95-99
Лавренчук, В. Реалізація ціннісних концептів мовно-літературної освіти в аспекті Нової української школи / В. Лавренчук. - С.100-105
Магрламова, К. Іншомовна освіта майбутнього лікаря у Великій Британії / К. Магрламова. - С.106-109
Мандрик, Н. Передумови виникнення слов’янської писемності / Н. Мандрик. - С.110-113
Мушировська, Н. Побудова моделі фахівця в галузі іноземної філології в межах курсу української мови за професійним спрямуванням / Н. Мушировська. - С.113-118
Крівцов, В. Деякі аспекти алгоритмізації навчального процесу / В. Крівцов, В. Крівцов, Г. Приймачук. - С.119-123
Бессараб, Н. Виховання толерантності та міжкультурної комунікації в учнів початкової школи на уроках іноземної мови / Н. Бессараб. - С.124-126
Шутяк, В. Ознайомлення молодших школярів зі згинанням і складанням паперу, технікою орігамі / В. Шутяк. - С.127-129
Лисиця, Д. Методичні рекомендації щодо організації підготовки майбутніх зубних гігієністів до професійної діяльності / Д. Лисиця. - С.130-133
Пайкуш, М. Формування інтегрованої системи природничо-наукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря / М. Пайкуш. - С.133-136
Шегеда, А. Кваліметричний підхід до оцінювання якості процесів в освітніх системах / А. Шегеда, О. Стефанович. - С.136-141
Пустовіт, Г. Формування компетентностей міжкультурної комунікації дітей та учнівської молоді у закладах позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.142-146
Жулковський, Б. Ігор Стравінський і православна церква / Б. Жулковський. - С.147-150
Калустьян, О. Деякі аспекти комплексної систематизації навчального процесу в ході підготовки фахівців спеціальності "Музичне мистецтво" / О. Калустьян, М. Ковлева. - С.151-153
Крижановська, Т. Емоційний розвиток підлітків у процесі сприймання творів барокової музики / Т. Крижановська, М. Данилюк. - С.153-157
Музиченко, Л. Володимир Музиченко: викладач, композитор, письменник, громадський діяч / Л. Музиченко. - С.157-161
Нарожна, Н. Основні напрями фахового навчання в хоровій педагогіці / Н. Нарожна. - С.162-166
Радковська, Л. Роль викладача-інструменталіста у подоланні сценічного хвилювання учнів-піаністів дитячої музичної школи / Л. Радковська, О. Єсіпова. - С.166-168
Столярчук, Б. Петро Степанюк: збирач і виконавець народних пісень / Б. Столярчук. - С.169-170
Ганжа, М. Мистецтво дизайну в освітньому середовищі як засфб виховання особистості / М. Ганжа. - С.171-174
Гатеж, Н. Емпіричне дослідження готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів / Н. Гатеж. - С.175-177
Денисенко, Н. Крос-функціональна мобільність як складова формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури / Н. Денисенко. - С.178-180
Северіна, Л. Формування компетентностей здоров’язбереження в студентів педагогічного коледжу / Л. Северіна. - С.180-183
Нет сведений об экземплярах



    Мушировська, Н.
    Побудова моделі фахівця в галузі іноземної філології в межах курсу української мови за професійним спрямуванням [Текст] / Н. Мушировська // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - №1. - С. 113-118

Рубрики: Мови іноземні--Методика викладання

   Професійна освіта


фывфывфыв:
спілкування професійне -- професіограма
Свободных экз. нет


Шифр: Н14/2021/4
   Журнал

Нова педагогічна думка [Текстььь] : науково-методичний журнал. - Рівне, 1994 -
2021г. № 4
Содержание:
Пустовіт, Г. Володимир Вернадський і сучасність / Г. Пустовіт. - С.3-10
Мельник, Н. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів / Н. Мельник. - С.11-15
Ілійчук, Л. Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації / Л. Ілійчук. - С.16-19
Віролайнен, О. Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-23
Іванюк, І. Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень / І. Іванюк. - С.24-30
Кінах, Н. Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва / Н. Кінах. - С.30-36
Рисинець, Н. Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності / Н. Рисинець. - С.37-43
Сологуб, О. Результати науково-дослідної роботи з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності методистів регіональних служб / О. Сологуб. - С.44-49
Вернидуб, О. Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад / О. Вернидуб. - С.50-54
Дубровіна, І. Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика / І. Дубровіна. - С.55-62
Ковбасюк, Т. Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності / Т. Ковбасюк. - С.62-68
Ковригіна, Л. Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти / Л. Ковригіна. - С.69-74
Третяк, О. Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / О. Третяк. - С.75-80
Барабаш, С. Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов / С. Барабаш. - С.81-86
Лавренчук, В. Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі / В. Лавренчук. - С.87-91
Мушировська, Н. Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія» / Н. Мушировська. - С.91-98
Гон, М. Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення / М. Гон. - С.99-104
Давидюк, Р. Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні» / Р. Давидюк, В. Данильчук. - С.105-109
Генсіцька-Антонюк, Н. Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння / Н. Генсіцька-Антонюк. - С.110-113
Гнепа, О. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах Нової української школи / О. Гнепа. - С.114-118
Демченко, В. Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів / В. Демченко. - С.119-123
Гребінь, С. Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти / С. Гребінь. - С.124-128
Черній, А. Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі / А. Черній. - С.129-134
Кіян, О. Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти / О. Кіян. - С.134-140
Мосякова, І. Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника / І. Мосякова. - С.141-145
Щербина, В. Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського / В. Щербина, О. Чабан. - С.146-151
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Мушировська, Н.
    Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія» [Текст] / Н. Мушировська // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 4. - С. 91-98

Рубрики: Мова українська--Лексикологія

фывфывфыв:
мовна особистість -- етнолологічний підхід -- текстоцентричний підхід
Свободных экз. нет