> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: В1235/2017/3 Журнал 2017г. № 3 Арешонков, В. В. Юридична психологія" як складова підготовки фахівців психологів / В. В. Арешонков. - С.3-7 Бреусенко-Кузнецов, А. А. Монодуалистическая теория личности Н. Я. Грота / А. А. Бреусенко-Кузнецов. - С.7-11 Вострова, О. Ю. Таксономія гідності особистості / О. Ю. Вострова. - С.11-18 Гридковець, Л. М. Детермінанти сімейно-родинної структури як система впливу на характер життєдіяльності особистості / Л. М. Гридковець. - С.19-24 Дмитрієва, С. М. Особливості соціальної ситуації розвитку неповнолітніх злочинців / С. М. Дмитрієва, О. В. Степанчук. - С.25-29 Дубравська, Н. М. Професійна підготовка майбутніх підприємців: теоретичний аспект / Н. М. Дубравська. - С.29-35 Євдокимова, Д. О. Проблема кризи дітей третього року життя у віковій психології / Д. О. Євдокимова, Л. П. Шкребтієнко. - С.35-39 Казьмерчук, А. В. Конфліктологічна культура майбутніх економістів / А. В. Казьмерчук. - С.39-42 Кузнецова, О. Ю. Теоретичний аналіз проблеми дитячих страхів у дошкільному віці / О. Ю. Кузнецова, Л. П. Шкребтієнко. - С.43-46 Левченко, В. В. Особливості професійного розвитку особистості в ситуації невизначеності / В. В. Левченко. - С.47-50 Максимець, С. М. Роль міжособових комунікацій у попередженні конфліктів в організації / С. М. Максимець. - С.50-54 Мельник, Н. Ю. Доверительный статус студентов в межличностных отношениях в образовательном пространстве высшего учебного заведения / Н. Ю. Мельник. - С.54-58 Миценко, Д. В. Застосування методів проеків у навчально-виховному процесі вищої школи / Д. В. Миценко. - С.59-62 Можаровська, Т. В. Вивчення домінантності суб'єктивного ставлення до природи підлітків з деструктивних сімей / Т. В. Можаровська. - С.63-68 Петровська, О. В. Основні проблеми та особливості психічного розвитку дітей з раннім дитячим аутизмом (РДА) / О. В. Петровська, Л. П. Шкребтієнко. - С.68-73 Тарасова, Ю. В. Особливості викладання біологічних дисциплін у фаховій підготовці майбутніх психологів / Ю. В. Тарасова. - С.73-77 Ткач, Т. Теоретичний аспект проблеми психологічних змін, зумовлених віком / Т. Ткач. - С.78-82 Храпачевська, В. О. Психологічні особливості розвитку уяви дошкільника / В. О. Храпачевська, Л. П. Шкребтієнко. - С.83-87 Шкребтієнко, Л. П. Сутнісно-змістові показники патріотичного виховання дошкільників засобами художньої літератури / Л. П. Шкребтієнко. - С.87-91 Яцюк, М. В. Вплив бойового стресу на психоемоційне благополуччя військовослужбовця / М. В. Яцюк. - С.91-96 Нет сведений об экземплярах |
Миценко, Д. В. Застосування методів проектів у навчально-виховному процесі вищої школи [Текст] / Д. В. Миценко> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2017. - №3. - С. 59-62 Рубрики: Психологія педагогічна--Вища освіта фывфывфыв: метод проектів -- флормуванняпізнавальної мотивації Свободных экз. нет |
> Шифр: В1235/2018/3 Журнал 2018г. № 3 Бутузова, Л. П. Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг / Л. П. Бутузова. - С.3-8 Гридковець, Л. М. Психологічний вплив травмічного досвіду попередніх поколінь на рівень психічного здоров’я нащадків / Л. М. Гридковець. - С.9-12 Дмирієва, С. М. Психологічні детермінанти підліткової тривожності / С. М. Дмирієва. - С.13-18 Ігнатенко, О. В. Профілактичні методи та подолання стресу в арт-терапевтичній практиці / О. В. Ігнатенко. - С.19-23 Левченко, В. В. Особистісний потенціал як умова професійного розвитку дорослої людини / В. В. Левченко. - С.24-27 Мельник, Н. Ю. Психологическое сопровождение процесса становления профессиональной идентичности в контексте формирования временной перспективы личности / Н. Ю. Мельник. - С.27-32 Петровська, О. В. Взаэмодія характеристик особистісного "я" і статусів професійної ідентичності / О. В. Петровська. - С.33-37 Стахова, О. О. Особливості професійного самовизначення старшокласників сільської місцевості / О. О. Стахова, М. М. Ястреб. - С.37-40 Тарасова, Ю. В. Самостійна робота студентів при вивченні біологічних дисциплін / Ю. В. Тарасова. - С.41-45 Димитрова, Л. М. Соціальне управління в Китаї: зустріч двох традицій / Л. М. Димитрова, В. С. Михайлов. - С.46-51 Миценко, Д. В. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій школі / Д. В. Миценко. - С.52-56 Присяжнюк, В. Ю. Психолого-педагогічні детермінанти впровадження відновних практик у діяльность фахівців соціальної сфери / В. Ю. Присяжнюк. - С.56-60 Шамне, А. В. Індивідуальні соціально-психологічні чинники адаптації студентів до умов навчання у закладах вищої освіти / А. В. Шамне. - С.60-64 Коваль, В. М. Аналіз матеріально-фінансового стану вугільної галузі, як бази енергонезалежності України / В. М. Коваль. - С.11-18 Шкребтієнко, Л. П. Психолого-педагогічні особливості взаємодії педагогів та сім’ї у вихованні патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку / Л. П. Шкребтієнко. - С.65-68 Шкробут, М. Сепарація від батьківської родини як необхідна умова щасливого подружнього життя / М. Шкробут. - С.69-72 Дубравська, Н. М. "Успіх" і "невдача" як індивідуально-особистісні кореляти підприємницької поведінки / Н. М. Дубравська. - С.82-85 Ігнатенко, О. В. Дослідження ціннісних орієнтацій у майбутніх менеджерів / О. В. Ігнатенко. - С.85-91 Лановенко, Ю. І. Система інтерпретації в тренінговій роботі / Ю. І. Лановенко. - С.91-97 Максимець, С. М. Психологічні детермінанти еммоційного вигорання працівників контактного центру / С. М. Максимець. - С.97-101 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Миценко, Д. В. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій школі [Текст] / Д. В. Миценко> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 3. - С. 52-56 Рубрики: Вища освіта--Організація, управління, економіка Інформаційні технології--Освіта фывфывфыв: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- змішане навчання Свободных экз. нет |