> Шифр: М3/2019/6 Журнал 2019г. № 6 Лазебник, М. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об’ємів ринку 2020 / М. Лазебник. - С.12-18 Ринок маркетингових сервісів - 2019-2020: прогноз 2020. - С.19-25 Новикова, І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах / І. Новикова. - С.26-35 Субот, О. Якість українського молока - шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку? / О. Субот, О. Гладунов. - С.36-41 Танасійчук, А. Вивчення попиту на мінеральну воду / А. Танасійчук, А. Габрид. - С.42-49 Лилик, І. 2019: звіт про діяльність індустріального гендерного комітету з реклами / І. Лилик, О. Бучинська. - С.52-58 Савицька, Н. Звіт про діяльність Харківського регіонального представництва індустріального гендерного комітету з реклами / Н. Савицька, М. Михайлова. - С.59-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Савицька, Н. Звіт про діяльність Харківського регіонального представництва індустріального гендерного комітету з реклами [Текст] / Н. Савицька, М. Михайлова> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 59-62 Рубрики: Реклама--Маркетинг фывфывфыв: Стандарт недискримінаційної реклами -- гендерна культура -- зовнішня реклама -- ознаки дискримінації Доп.точки доступа: Михайлова, М. Свободных экз. нет |
> Шифр: У317902/2020/4/6 Журнал 2020г. № 4/6 Михайлова, М. Територія А: із 90-х - назавжди / М. Михайлова. - С.2-6 Рильський, М. Максим Рильський-онук: "Коли родина не займається вшануванням пам’яті класиків, їх забувають" / М. Рильський. - С.7-16 Нестеренко, П. Художник, який відчуває нерозривний зв’язок часів / П. Нестеренко. - С.17-21 Тимошик, М. Шинок як культурний і діловий осередок українського села / М. Тимошик. - С.22-27 Пекун, О. Оксана Пекун: "За 25 років в українському шоу-бізнесі я стала дуже сильною" / О. Пекун. - С.28-30 Олещук, І. Традиційна культура Буковини, Покуття та Гуцульщини: обрядово-сакральний вимір / І. Олещук. - С.38-41 Нижник, О. Немає Франка без України, а України - без Франка / О. Нижник. - С.42-48 Щербина, І. Часто поштовхом для руху вперед стає здатність перетворити виклики на можливості : [про Центральну бібліотеку Солом’янки - кращу бібліотеку 2020 р.] / І. Щербина. - С.49-51 Череп-Пероганич, Т. Коли мистецтво повертає до життя... / Т. Череп-Пероганич. - С.52-56 Горбань, Н. Як бібліотекарки з Прилук "перевтілилися" в образах героїнь відомих картин світових художників / Н. Горбань. - С.57-59 Радушинська, О. Феномен аудіокниги на прикладі повісті для підлітків "Метелики в крижаних панцирах" / О. Радушинська, С. Грищук. - С.60-62 Ткачук, М. Режисерка Марина Ткачук: "Здавалося, що ми не в Казахстан приїхали, а в якесь село в Західній Україні" / М. Ткачук. - С.89-99 Тесленко, Л. "Прийде час і мій труд прийде до людей" : в Україні вперше за 300 років видали в повному обзязі Літопис Самійла Величка / Л. Тесленко. - С.79-82 Кущ, Т. Павло Кущ: "Для малих читачів потрібно писати у тому стані, коли у тебе в самого в душі весело світить сонечко" / Т. Кущ. - С.73-78 Ковальчук, І. Рондель як версифікаційний універсум / І. Ковальчук. - С.67-68 Баран, Є. "Наш професійний обов’язок, щоб праця кожного з нас була "ділом кожного"" / Є. Баран. - С.63-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Михайлова, М. Територія А: із 90-х - назавжди [Текст] / М. Михайлова> // Українська культура : культурно-освітній та літературно-мистецький ілюстрований журнал. - 2020. - № 4/6. - С. 2-6 Рубрики: Музика--Конкурси--Україна Засоби масової інформації--Телебачення--Україна фывфывфыв: мистецький канал -- українська попмузика -- музичний конкурс -- хіт-парад Свободных экз. нет |