> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: В1235/2017/3 Журнал 2017г. № 3 Арешонков, В. В. Юридична психологія" як складова підготовки фахівців психологів / В. В. Арешонков. - С.3-7 Бреусенко-Кузнецов, А. А. Монодуалистическая теория личности Н. Я. Грота / А. А. Бреусенко-Кузнецов. - С.7-11 Вострова, О. Ю. Таксономія гідності особистості / О. Ю. Вострова. - С.11-18 Гридковець, Л. М. Детермінанти сімейно-родинної структури як система впливу на характер життєдіяльності особистості / Л. М. Гридковець. - С.19-24 Дмитрієва, С. М. Особливості соціальної ситуації розвитку неповнолітніх злочинців / С. М. Дмитрієва, О. В. Степанчук. - С.25-29 Дубравська, Н. М. Професійна підготовка майбутніх підприємців: теоретичний аспект / Н. М. Дубравська. - С.29-35 Євдокимова, Д. О. Проблема кризи дітей третього року життя у віковій психології / Д. О. Євдокимова, Л. П. Шкребтієнко. - С.35-39 Казьмерчук, А. В. Конфліктологічна культура майбутніх економістів / А. В. Казьмерчук. - С.39-42 Кузнецова, О. Ю. Теоретичний аналіз проблеми дитячих страхів у дошкільному віці / О. Ю. Кузнецова, Л. П. Шкребтієнко. - С.43-46 Левченко, В. В. Особливості професійного розвитку особистості в ситуації невизначеності / В. В. Левченко. - С.47-50 Максимець, С. М. Роль міжособових комунікацій у попередженні конфліктів в організації / С. М. Максимець. - С.50-54 Мельник, Н. Ю. Доверительный статус студентов в межличностных отношениях в образовательном пространстве высшего учебного заведения / Н. Ю. Мельник. - С.54-58 Миценко, Д. В. Застосування методів проеків у навчально-виховному процесі вищої школи / Д. В. Миценко. - С.59-62 Можаровська, Т. В. Вивчення домінантності суб'єктивного ставлення до природи підлітків з деструктивних сімей / Т. В. Можаровська. - С.63-68 Петровська, О. В. Основні проблеми та особливості психічного розвитку дітей з раннім дитячим аутизмом (РДА) / О. В. Петровська, Л. П. Шкребтієнко. - С.68-73 Тарасова, Ю. В. Особливості викладання біологічних дисциплін у фаховій підготовці майбутніх психологів / Ю. В. Тарасова. - С.73-77 Ткач, Т. Теоретичний аспект проблеми психологічних змін, зумовлених віком / Т. Ткач. - С.78-82 Храпачевська, В. О. Психологічні особливості розвитку уяви дошкільника / В. О. Храпачевська, Л. П. Шкребтієнко. - С.83-87 Шкребтієнко, Л. П. Сутнісно-змістові показники патріотичного виховання дошкільників засобами художньої літератури / Л. П. Шкребтієнко. - С.87-91 Яцюк, М. В. Вплив бойового стресу на психоемоційне благополуччя військовослужбовця / М. В. Яцюк. - С.91-96 Нет сведений об экземплярах |
Мельник, Н. Ю. Доверительный статус студентов в межличностных отношениях в образовательном пространстве высшего учебного заведения [Текст] / Н. Ю. Мельник> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2017. - №3. - С. 54-58 Рубрики: Психологія соціальна--Спілкування соціальне фывфывфыв: довіра -- відносини довірчі -- довіра міжособистісна -- статус довірчий Свободных экз. нет |
> Шифр: К044896/2018/9 Газета 2018г. № 9 Сташко, Ж. Міжпредметні зв’язки у вивченні географії : формування картини світу / Ж. Сташко. - С.4-9 Гонтарук, К. Північний Льодовитий океан : навчаємось за фільмами й книгами, 7-й клас / К. Гонтарук, Н. Мельник. - С.10-14 Шуліка, К. Релігійний склад населення України та світу : 8-й клас / К. Шуліка. - С.15-20 Шевченко, Т. Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров’я : третинний сектор економіки, 9-й клас / Т. Шевченко. - С.21-25 Шевченко, Т. Фінансові послуги. Комп’ютерне програмування : третинний сектор економіки, 9-й клас / Т. Шевченко. - С.26-27 Євтушенко, О. Формування природничої компетентності учнів : компетентнісні завдання / О. Євтушенко. - С.28-32 Шипко, Н. Географія як профільний предмет : тестові завдання з географії 10-11-ті класи / Н. Шипко. - С.33-41. - Продовж. Початок : № 8, 2018 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Гонтарук, К. Північний Льодовитий океан : навчаємось за фільмами й книгами, 7-й клас [Текст] / К. Гонтарук, Н. Мельник> // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2018. - № 9. - С. 10-14 Рубрики: Географія--Методика викладання Північний Льодовитий, океан фывфывфыв: уроки Доп.точки доступа: Мельник, Н. Свободных экз. нет |
> Шифр: П21/2018/17/18 Газета 2018г. № 17/18 Актуальні питання освітнього життя : у гостях в адвоката Івана Лібермана. - С.4-9 Мельник, Н. Молодому педагогу : заняття з елементами тренінгу / Н. Мельник ; О. Яровець; Г. Удачина; Д. Умніхіна; К. Бєляєва; О. Тимченко; М. Булах; О. Краснік; Л. Калина. - С.10-21 Яровець, О. Робота вчителя в 5 класі : психологічні аспекти роботи вчителя / О. Яровець ; Г. Удачина; Д. Умніхіна; К. Бєляєва; О. Тимченко; М. Булах; О. Краснік; Л. Калина. - С.22-29 Удачина, Г. Психологічний клімат у колективі : гра-роздум для педагогів / Г. Удачина ; Д. Умніхіна; К. Бєляєва; О. Тимченко; М. Булах; О. Краснік; Л. Калина. - С.30-33 Умніхіна, Д. Солодке життя : згуртування колективу / Д. Умніхіна ; К. Бєляєва; О. Тимченко; М. Булах; О. Краснік; Л. Калина. - С.34-37 Бєляєва, К. Профілактика конфліктів : впив практичного психолога на їх вирішення / К. Бєляєва ; О. Тимченко; М. Булах; О. Краснік; Л. Калина. - С.38-51 Тимченко, О. Єдина освітня команда : заняття з елементами тренінгу / О. Тимченко ; М. Булах; О. Краснік; Л. Калина. - С.52-65 Булах, М. Кроки до взаєморозуміння : практичне заняття для підлітків / М. Булах ; О. Краснік; Л. Калина. - С.66-69 Краснік, О. Життя неіснуючих тварин : психологічна гра для підлітків / О. Краснік ; Л. Калина. - С.70-77 Калина, Л. Діти з порушеннями психофізичного розвитку : корекційно-розвивальні заняття з дітьми (6-8 років) / Л. Калина. - С.78-95 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Мельник, Н. Молодому педагогу : заняття з елементами тренінгу [Текст] / Н. Мельник> // Психолог : всеукраїнська газета для вчителів. - 2018. - №17/18. - С. 10-21 Рубрики: Психологія педагогічна Психологія практична фывфывфыв: педагогічна адаптація -- професійна діяльність -- молоді спеціалісти Свободных экз. нет |
> Шифр: Р6/2019/3 Журнал 2019г. № 3 Мельник, Н. Науково-методичний супровід учителів початкової школи, які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти / Н. Мельник. - С.1-3 Іщенко, О. Підручники для Нової української школи - помічники вчителя у формуванні критичного мислення учнів молодших класів / О. Іщенко. - С.4-7 Прищепа, О. Післябуквенний період - важливий перехід до навчання української мови в 2 класі / О. Прищепа. - С.8-11 Єгупова, В. Урок української мови з інтегративно-діяльнісним підходом за педагогічною технологією "Росток" у 2 класі / В. Єгупова. - С.12-13 Діхтяренко, Л. Урок літературного читання у 2 класі з використанням технологій критичного мислення / Л. Діхтяренко. - С.14-18 Генатуліна, С. Інтелектуальні завдання для учнів початкових класів за творами Тараса Шевченка / С. Генатуліна. - С.18-20 Хмилко, С. Інтегрований урок у 4 класі ("Я у світі", математика, логіка) / С. Хмилко. - С.21-24 Якименко, С. Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі співучителювання / С. Якименко, В. Вовк, К. Мацур. - С.25-30 Пилипів, О. Бінарний урок-подорож з природознавства і трудового навчання у 3 класі / О. Пилипів, О. Лазорко. - С.31-35 Чернігова, О. Додавання і віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка (Урок-гра "Що? Де? Коли?") / О. Чернігова. - С.36-37 Рак, Л. Птахи - наші друзі (Виховна година у 2 класі) / Л. Рак. - С.38-40 Чадукова, О. Калейдоскоп екологічнимх проектів / О. Чадукова. - С.41-42 Купцова, Л. Інтерактивні методи навчання у сучасній початковій школі: науково-практичний семінар для вчителів початкових класів / Л. Купцова. - С.43-47 Голибард, Є. Людські вади і чесноти в асортименті / Є. Голибард. - С.48-49 Пахальчук, Н. Використання ботмерівської гімнастики в роботі з молодшими школярами / Н. Пахальчук. - С.50-53 Охрімчук, Р. Як виховують дітей в американських сім’ях / Р. Охрімчук. - С.54-56 Борис, О. Лесиними стежками / О. Борис, Л. Остапова. - С.57-59 Крат, Л. Великодня пригода писанки (Лялькова вистава) / Л. Крат. - С.59-60 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Мельник, Н. Науково-методичний супровід учителів початкової школи, які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти [Текстььь] / Н. Мельник> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 1-3 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Дидактика--Навчальні плани і програми фывфывфыв: аналіз проблеми Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2018/3 Журнал 2018г. № 3 Андрощук, І. Умови забезпечення професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту польських університетів / І. Андрощук. - С.3-7 Толмачова, І. Благодійництво в педагогіці: напрямок чи парадигма? / І. Толмачова. - С.10-16 Кіян, О. Творча компетентність педагога в рамках реалізації концепції "Нова українська школа" / О. Кіян. - С.17-20 Мельник, Н. Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників / Н. Мельник. - С.21-25 Москалець, М. Розвиток професійних компетентностей учителів в умовах реформування української школи в системі післядипломної педагогічної освіти / М. Москалець, В. Швидун. - С.25-29 Толочко, С. Модернізація компетентнісного підходу в системі післядипломної педагогічної освіти України для сталого розвитку / С. Толочко. - С.29-36 Дем’янюк, В. Професійно-ціннісна підготовка майбутніх фахівців у контексті модернізації вищої освіти в Україні / В. Дем’янюк. - С.36-39 Кристопчук, Т. Проектні технології як засіб стимулювання творчих здібностей здобувачів освіти / Т. Кристопчук. - С.40-43 Носенко, Ю. Технологія підтримки персоніфікованого навчального середовища / Ю. Носенко, М. Шишкіна. - С.44-50 Павлова, Н. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі професійної підготовки / Н. Павлова. - С.50-55 Савченко, В. Модернізація процесу навчання завдяки застосуванню інтерактивних освітніх технологій / В. Савченко. - С.55-57 Кожушкіна, Т. Встановлення взаємозв’язків культури міжособистісної взаємодії із сучасними галузями знань / Т. Кожушкіна. - С.58-61 Воробйова, Л. Мовна особистість школярів: формування в системі Малої академії наук / Л. Воробйова, Т. Сергіюк. - С.62-65 Бондар, І. Креативні завдання як засіб формування компетентностей старшокласників на уроках всесвітньої історії / І. Бондар. - С.66-69 Белешко, Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Друге та інші формулювання теореми косинусів / Д. Белешко. - С.70-73 Ковтонюк, Г. До питання вивчення структур даних у курсі інформатики майбутніми вчителями фізико-математичних дисциплін / Г. Ковтонюк. - С.74-77 Шутяк, В. Особливості підготовки вчителя початкових класів до уроків трудового навчання / В. Шутяк. - С.78-82 Поплавська, Г. Особливості вивчення інформатики в початковій школі / Г. Поплавська. - С.82-84 Литвиненко, С. Соціально-педагогічні аспекти діяльності вихователя закладу дошкільної освіти / С. Литвиненко. - С.85-87 Юрчук, О. Сформованість готовності майбутніх вихователів до здійснення рухового режиму в закладі дошкільної освіти / О. Юрчук. - С.88-92 Бухальська, С. Здоров’язбережувальні технології як засіб формування професійної компетентності майбутнього медичного фахівця та особистості в освітньому середовищі / С. Бухальська. - С.93-96 Удовиченко, І. Педагогічні умови навчання географії в старшій школі на профільному рівні на прикладі вивчення процесів глобалізації / І. Удовиченко. - С.96-110 Крусь, О. Національне виховання як педагогічна домінанта / О. Крусь. - С.128-131 Мазурок, І. Роль куратора в контексті особистісно орієнтованої технології виховання студентів / І. Мазурок, Л. Столярчук. - С.131-134 Войтович, О. Студійна робота аранжувальника на прикладі запису вокалу із застосуванням інноваційної мікрофонної звукотехніки / О. Войтович. - С.135-139 Левчук, Я. Молодіжні субкультури в контексті суспільно-історичного розвитку / Я. Левчук. - С.139-142 Семенюк, Н. Педагогічна спадщина Феофана Щегельського / Н. Семенюк. - С.143-147 Сінельников, І. Самостійна робота як складова формування професійної майстерності студента-вокаліста / І. Сінельников, Л. Остапенко. - С.148-151 Гаоян, С. Методи, форми та алгоритми поліхудожньої підготовки майбутнього вчителя музики у процесі вивчення музично-теоретичних дисциплін / С. Гаоян. - С.151-154 Тарчинська, Ю. Сутність сучасних принципів формування виконавської техніки піаніста / Ю. Тарчинська, Ю. Дубан. - С.155-159 Берека, В. Теоретичні аспекти побудови освітнього середовища для навчання та розвитку обдарованих дітей / В. Берека. - С.160-163 Гавлітіна, Т. Мистецтво родинного виховання за В. О. Сухомлинським / Т. Гавлітіна. - С.163-166 Городецька, О. Вплив медіа-інформаційних технологій на процес соціалізації дітей дошкільного віку / О. Городецька. - С.166-169 Демченко, В. Виявлення і розвиток креативних можливостей учнів: від педагогічної спадщини В. Сухомлинського до сучасних поглядів К. Робінсона / В. Демченко. - С.169-171 Гринькова, Н. Використання ідей В. О. Сухомлинського у моральному вихованні учнів молодшого шкільного віку / Н. Гринькова. - С.172-174 Екологічне виховання студента-медика Рівненської медичної академії на засадах викладання біології. - С.175-179 Ковбасюк, Т. Виховання особистості в аспекті педагогічного виміру Василя Сухомлинського / Т. Ковбасюк. - С.179-182 Лютко, О. Інтеграція ідей М. Ліпмана та В. Сухомлинського в освітньому процесі нової української школи / О. Лютко. - С.182-187 Михасюк, Т. Система етичних бесід Василя Сухомлинського як джерело розвитку мовленнєво-творчих здібностей молодшого школяра / Т. Михасюк. - С.188-192 Павлюк, В. Безпека освітнього процесу як важливе завдання нової української школи / В. Павлюк. - С.193-195 Пустовіт, Г. Проблеми освіти дітей з особливими потребами в педагогічній системі Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.196-199 Шпичак, І. Духовно-ціннісний розвиток особистості у спадщині В. Сухомлинського / І. Шпичак. - С.204-206 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Мельник, Н. Сучасні тенденції щодо ролі методичних служб в удосконаленні професійної компетентності педагогічних працівників [Текст] / Н. Мельник> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 3. - С. 21-25 Рубрики: Школознавство--Методична робота фывфывфыв: самоосвіта -- мережева взаємодія Свободных экз. нет |
> Шифр: В1235/2018/3 Журнал 2018г. № 3 Бутузова, Л. П. Психологічний ретроспективний аналіз уявлень майбутніх педагогів про шкільний булінг / Л. П. Бутузова. - С.3-8 Гридковець, Л. М. Психологічний вплив травмічного досвіду попередніх поколінь на рівень психічного здоров’я нащадків / Л. М. Гридковець. - С.9-12 Дмирієва, С. М. Психологічні детермінанти підліткової тривожності / С. М. Дмирієва. - С.13-18 Ігнатенко, О. В. Профілактичні методи та подолання стресу в арт-терапевтичній практиці / О. В. Ігнатенко. - С.19-23 Левченко, В. В. Особистісний потенціал як умова професійного розвитку дорослої людини / В. В. Левченко. - С.24-27 Мельник, Н. Ю. Психологическое сопровождение процесса становления профессиональной идентичности в контексте формирования временной перспективы личности / Н. Ю. Мельник. - С.27-32 Петровська, О. В. Взаэмодія характеристик особистісного "я" і статусів професійної ідентичності / О. В. Петровська. - С.33-37 Стахова, О. О. Особливості професійного самовизначення старшокласників сільської місцевості / О. О. Стахова, М. М. Ястреб. - С.37-40 Тарасова, Ю. В. Самостійна робота студентів при вивченні біологічних дисциплін / Ю. В. Тарасова. - С.41-45 Димитрова, Л. М. Соціальне управління в Китаї: зустріч двох традицій / Л. М. Димитрова, В. С. Михайлов. - С.46-51 Миценко, Д. В. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій школі / Д. В. Миценко. - С.52-56 Присяжнюк, В. Ю. Психолого-педагогічні детермінанти впровадження відновних практик у діяльность фахівців соціальної сфери / В. Ю. Присяжнюк. - С.56-60 Шамне, А. В. Індивідуальні соціально-психологічні чинники адаптації студентів до умов навчання у закладах вищої освіти / А. В. Шамне. - С.60-64 Коваль, В. М. Аналіз матеріально-фінансового стану вугільної галузі, як бази енергонезалежності України / В. М. Коваль. - С.11-18 Шкребтієнко, Л. П. Психолого-педагогічні особливості взаємодії педагогів та сім’ї у вихованні патріотичних почуттів у дітей старшого дошкільного віку / Л. П. Шкребтієнко. - С.65-68 Шкробут, М. Сепарація від батьківської родини як необхідна умова щасливого подружнього життя / М. Шкробут. - С.69-72 Дубравська, Н. М. "Успіх" і "невдача" як індивідуально-особистісні кореляти підприємницької поведінки / Н. М. Дубравська. - С.82-85 Ігнатенко, О. В. Дослідження ціннісних орієнтацій у майбутніх менеджерів / О. В. Ігнатенко. - С.85-91 Лановенко, Ю. І. Система інтерпретації в тренінговій роботі / Ю. І. Лановенко. - С.91-97 Максимець, С. М. Психологічні детермінанти еммоційного вигорання працівників контактного центру / С. М. Максимець. - С.97-101 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Мельник, Н. Ю. Психологическое сопровождение процесса становления профессиональной идентичности в контексте формирования временной перспективы личности [Текст] / Н. Ю. Мельник> // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2018. - № 3. - С. 27-32 Рубрики: Психологія особистості--Особливий стан психіки фывфывфыв: професійна ідентичність -- вищий навчальний заклад Свободных экз. нет |
> Шифр: Д212508/2019/12 Журнал 2019г. № 12 Шамрай, С. Письмовий твір-опис природи за картиною в художньому стилі : 6 клас / С. Шамрай. - С.2-4 Шваєвська, О. Образ рідної людини та важливість родинних цінностей : за поезіями Станіслава Чернілевського. 6 клас / О. Шваєвська. - С.5-8 Мельник, Н. Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією і дійсністю. Фольклорне тло твору. Образи й символи в ньому : за повістю Михайла Коцюбинського "Тіні забутих предків", 10 клас / Н. Мельник. - С.9-12 Рудницька, О. Мовно-літературні тести / О. Рудницька. - С.13-15 Беценко, Т. Походження жанру і мови народних дум : підсумки досліджень / Т. Беценко. - С.16-21 Задорожний, В. Трохи про чудеса. решта ж - щодо мови / В. Задорожний. - С.22-25 Підопригора, С. Українська експериментальна проза XX - початку XXI століть: художні координати / С. Підопригора. - С.26-32 Івашків, В. Пантелеймон Куліш як визначна постать історико-літературного процесу XIX століття / В. Івашків. - С.33-43 Касьянова, О. Пантелеймон Куліш у культурному та інтелектуальному просторі / О. Касьянова. - С.44 Насмінчук, Г. "Слово, стою у підніжжі твоєму...": творчість Галини Тарасюк у реаліях українського часопростору / Г. Насмінчук. - С.45-52 Тарасюк, Г. Я маю ноги : спомин дитинства / Г. Тарасюк. - С.53 Радчук, В. Америка - світові: читайте Павличка! / В. Радчук. - С.54-57 Уманців, Н. На престолі душі / Н. Уманців. - 61. - Зміст: "Осінній лист паде мені до ніг..." ; "Зіркою, лелекою чи вітром..." ; "Навесні до сонця пнеться сонях..." та ін. Якимчук, Л. Розкладання / Л. Якимчук. - С.8 фывфыв: вірші про російсько-українську війну Татчин, С. Капітан / С. Татчин. - С.12 фывфыв: вірші про російсько-українську війну Александрова, Г. Історії особливих людей із незламним духом / Г. Александрова. - С.60 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Мельник, Н. Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією і дійсністю. Фольклорне тло твору. Образи й символи в ньому : за повістю Михайла Коцюбинського "Тіні забутих предків", 10 клас [Текст] / Н. Мельник> // Дивослово : українська мова й література в навчальних закладах . - 2019. - № 12. - С. 9-12 Рубрики: Українська література--Методика викладання фывфывфыв: план-конспект уроку -- кросворди -- інтерактивні вправи Доп.точки доступа: Коцюбинський, М. \о произв.\ Свободных экз. нет |
> Шифр: М222/2020/2 Журнал 2020г. № 2 Іванова, Л. С. Композиція у декоративному мистецтві. Дивосвіт писанки ("Образотворче мистецтво", 7-й клас) / Л. С. Іванова. - С.2-4 Камінська, О. В. Мистецтво античності. Гармонія та досконалість Еллади ("Мистецтво", 8-й клас) / О. В. Камінська. - С.5-11 Андрієвська, О. Б. Історія реквієму та літургії ("Музичне мистецтво", 6-й клас / О. Б. Андрієвська. - С.12-14 Шепель, А. В. "В сім’ї вольній, новій..." (мистецький захід до дня народження Т. Г. Шевченка) / А. В. Шепель. - С.15-18 Семенюк, І. М. Писанкарство - складова українського декоративно-прикладного мистецтва / І. М. Семенюк, Н. В. Чєн. - С.19-25 Мельник, Н. Е. Казкова мелодія (за мотивами п’єси Е. Денисевича "Гуси-лебеді") / Н. Е. Мельник. - С.26-31 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Мельник, Н. Е. Казкова мелодія (за мотивами п’єси Е. Денисевича "Гуси-лебеді") [Текст] / Н. Е. Мельник> // Мистецтво в школі (музика, образотворче мистецтво, художня культура) : науково-методичний. - 2020. - № 2. - С. 26-31 Рубрики: Позашкільна та позакласна робота Сценарії дитячі фывфывфыв: ТЕАТР ШКІЛЬНИЙ -- сценарій Доп.точки доступа: Денисевич, Е. \о нем\ Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2019/3 Журнал 2019г. № 3 Бех, І. Духовно-глибинна методична евристика у творчості В. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-6 Бондаренко, Н. Непроминуще значення доробку Василя Сухомлинського для розбудови Нової української школи / Н. Бондаренко. - С.6-9 Гребінь, С. Соціальна інклюзія: аспект «включення» дітей до суспільства дорослих / С. Гребінь. - С.10-12 Королюк, А. Про міжпредметні зв’язки у творчому доробку В. О. Сухомлинського / А. Королюк. - С.12-15 Міхно, О. Акорди та акценти біографії Василя Сухомлинського (методичні поради для вчителя за книгою Бориса Тартаковського «Повість про вчителя Сухомлинського») / О. Міхно. - С.15-19 Павленко, Ю. Музейно-педагогічна складова в практиці діяльності школи Василя Сухомлинського / Ю. Павленко. - С.20-23 Пустовіт, Г. Методичні засади самовиховання зростаючої особистості в колективі: ретроспектива педагогічних ідей Василя Сухомлинського / Г. Пустовіт. - С.23-27 Черній, А. В. Сухомлинський та Р. Штайнер: порівняльний аналіз педагогічних ідей / А. Черній, В. Долід. - С.27-32 Барадія, Н. Методичне забезпечення компетентнісного підходу в навчальному посібнику із фінансової грамотності / Н. Барадія. - С.33-36 Люшин, М. Система управління сучасним закладом освіти в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / М. Люшин. - С.36-40 Наточій, А. Системний підхід до організації науково-методичної роботи в школі: досвід Василя Сухомлинського та сучасність / А. Наточій. - С.41-45 Петренко, І. Василь Сухомлинський: про класну кімнату як важливу складову освітнього середовища / І. Петренко. - С.45-48 Швидун, В. Управління післядипломною педагогічною освітою як складовою освіти в Україні / В. Швидун. - С.48-51 Хабюк, А. Особливості фахової діяльності та професійної підготовки вчителя предмета «Захист Вітчизни» / А. Хабюк. - С.51-54 Васильченко, Л. Stem-освіта як важлива умова підвищення якості сучасної природничо-математичної освіти / Л. Васильченко. - С.55-57 Марченко, О. Розвиток ідей В.О Сухомлинського про особистісно-соціальне виховання в контексті формування полікультурної компетентності вчителів математики / О. Марченко. - С.58-61 Музичук, К. Розвиток критичного мислення здобувачів вищої освіти в умовах змішаного навчання / К. Музичук. - С.61-65 Паніна, Л. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі реалізації мовно-літературної освіти / Л. Паніна. - С.65-67 Рижковський, В. Застосування інноваційної технології навчання moodle в медичній освіті / В. Рижковський, О. Маркович. - С.68-73 Бричок, С. Методика вивчення дитини: актуалізація ідей В. Сухомлинського у Новій українській школі / С. Бричок. - С.74-77 Давидюк, Н. Психолого-педагогічні умови розумового виховання дітей у працях В. О. Сухомлинського / Н. Давидюк. - С.77-80 Кононко, О. Дитяча агресія: специфіка, причини виникнення, виховання вміння її долати / О. Кононко. - С.80-85 Луцюк, А. Психолого-педагогічні аспекти у спадщинІ В. О. Сухомлинського в контексті Нової української школи / А. Луцюк. - С.86-88 Савчук, Л. Процес формування особистості дитини з особливими освітніми потребами на основі педагогічного дизайну В.О. Сухомлинського / Л. Савчук. - С.88-91 Смольська, Л. Психологізація освіти як необхідна умова підвищення професіоналізму педагогів НовоЇ української школи / Л. Смольська. - С.92-94 Цимбал-Слатвінська, С. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх логопедів в інформаційно-освітньому середовищі університету / С. Цимбал-Слатвінська. - С.95-98 Яценюк, Л. Упровадження інклюзивної освіти: досвід зарубіжжя / Л. Яценюк, Р. Козак. - С.99-101 Квасецька, Н. Навчання старшокласників автентичного розмовного мовлення на основі художніх текстів / Н. Квасецька, І. Рудь. - С.102-104 Козіцька, Т. Особливості функціонування сурядних сполучників у приєднувальних структурах / Т. Козіцька. - С.105-107 Шульжук, Н. Проблема формування мовної особистості школяра: комунікативно-прагматичний аспект / Н. Шульжук. - С.108-110 Шевчук, Т. Синергетична модель виконання робіт із фізики в Малій академії наук / Т. Шевчук. - С.111-113 Бессараб, Н. Педагогічні умови виховання міжкультурної толерантності молодших школярів / Н. Бессараб. - С.114-118 Жорова, І. Професійна компетентність учителя нової української школи у вимірі концептів педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / І. Жорова. - С.119-122 Міщеня, О. Сутність професійно-педагогічної відповідальності майбутнього вчителя початкової школи / О. Міщеня, О. Третяк. - С.122-127 Мельник, Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / Н. Мельник. - С.127-133 Олешко, П. Спадщина В. О. Сухомлинського у післядипломній освіті вчителя нової української школи на Волині / П. Олешко. - С.133-135 Соколовська, О. Нова українська школа – «школа радості» на засадах педагогічних ідей Василя Сухомлинського / О. Соколовська. - С.136-140 Тарабасова, Л. Гуманістичні тенденції в дошкільній освіті: теоретико-методологічне дослідження / Л. Тарабасова, Н. Олефір. - С.140-144 Буденкова, Н. Екологічне виховання інженерів як частина контенту формування довершеної особистості / Н. Буденкова, О. Мисіна. - С.145-148 Калініченко, Н. Упровадження ідей Василя Сухомлинського в освітній простір нової української школи / Н. Калініченко. - С.148-152 Хмеляр, І. Формування дослідницької компетентності студентів-лаборантів / І. Хмеляр, О. Мялок. - С.152-156 Коляда, Н. гендерне виховання в педагогічній спадщині василя Сухомлинського / Н. Коляда. - С.157-160 Малецька, Т. Мейнстрім «педагогіки серця» в контексті ідей гуманізму В. Сухомлинського в діалозі з актуальними проблемами нової української школи / Т. Малецька. - С.160-163 Глінчук, Ю. Концептуальні ідеї В. О. Сухомлинського щодо здоров’язбереження учнів та їх актуальність в умовах сьогодення / Ю. Глінчук. - С.164-166 Мазур, Д. Проблема розвитку професійної рефлексії керівників інструментальних колективів у процесі фахової підготовки / Д. Мазур. - С.167-170 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Мельник, Н. Методичні ідеї педагогічної системи Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи [Текст] / Н. Мельник> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 3. - С. 127-133 Рубрики: Школознавство--Методична робота Освіта України--Нова українська школа фывфывфыв: педагогіка партнерства -- дитиноцентризм -- особистісна орієнтація освіти Доп.точки доступа: Сухомлинський, В. О. \о нем\ Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2020/2 Журнал 2020г. № 2 Зварич, І. Булінг у закладах освіти України і США / І. Зварич. - С.3-7 Савчук, Б. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі / Б. Савчук, Г. Білавич. - С.7-11 Багрій, М. Письменники-педагоги XIX – 30-х років XX ст. – автори навчально-методичного забезпечення освітніх закладів Західної України / М. Багрій. - С.11-14 Бондарець, М. Діяльність педагогічного інституту соціального виховання, нормальної і дефективної дитини при психоневрологічній академії (20-і роки хх ст.) / М. Бондарець. - С.15-19 Шеретюк, Р. Внесок у європейську природничу науку випускників піарських колегіумів Волині (XVIII– початок XIX ст.) / Р. Шеретюк, Н. Стоколос. - С.19-22 Безена, І. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломній освіті / І. Безена. - С.23-28 Бойчук, Н. Управлінський контекст у процесах художньо-естетичного розвитку особистості учня закладу загальної середньої освіти (із досвіду роботи Малої академії народних мистецтв та ремесел Березнівської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 Рівненської області) / Н. Бойчук. - С.29-33 Завалевський, Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи / Ю. Завалевський. - С.33-37 Лунячек, В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти / В. Лунячек. - С.37-45 Мельник, Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект / Н. Мельник. - С.45-50 Мищишин, І. Чинники професійного самовизначення сучасних старшокласників / І. Мищишин, Ю. Дмитрів. - С.51-54 Бондаренко, Н. Україна під «новою парасолькою грамотності» / Н. Бондаренко. - С.55-59 Майданенко, С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти / С. Майданенко. - С.59-63 Сологуб, О. Методична складова розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників засобами пролонгованих дистанційних тренінгів / О. Сологуб. - С.63-67 Войтовська, О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного й молодшого шкільного віку методами арттерапії / О. Войтовська. - С.68-71 Олефір, Н. Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Н. Олефір. - С.72-75 Романовська, Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності / Д. Романовська. - С.75-80 Сидорук, І. Соціальне партнерство у формуванні компетентності майбутніх соціальних працівників / І. Сидорук. - С.80-83 Ступак, О. Діяльнісний етап реалізації системи формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства / О. Ступак. - С.83-87 Вербицька, Х. Професійно орієнтований підхід у розвитку професійної креативності студентів у процесі навчання англійської мови / Х. Вербицька. - С.88-91 Корнієнко, І. Проєктне навчання мови у компетентнісному дискурсі / І. Корнієнко. - С.91-94 Косінова, О. Музичний портрет у літературі : на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини / О. Косінова. - С.95-98 Сокол, М. Ефективність методу «фішбоун» у процесі навчання англійської мови / М. Сокол, О. Царик, Н. Гупка-Макогін. - С.102-106 Донець, В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання / В. Донець. - С.107-112 Цюняк, О. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності / О. Цюняк. - С.112-116 Рибалко, А. Організація навчального дослідження учнів із використанням міжпредметних зв’язків фізики та фізичної культури / А. Рибалко, О. Рибалко. - С.117-122 Войтович, О. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту / О. Войтович, М. Костолович. - С.123-126 Толочко, С. Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери / С. Толочко, А. Шкодин. - С.127-132 Пугач, В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці / В. Пугач. - С.132-137 Удовиченко, І. Міжпредметні зв’язки змісту профільного навчання географії учнів закладів загальної середньої освіти / І. Удовиченко. - С.137-140 Гавлітіна, Т. Наскрізне виховання цінностей у новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.141-145 Кіян, О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка / О. Кіян. - С.145-150 Кириленко, С. Учитель як носій цінностей виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти / С. Кириленко. - С.150-153 Пустовіт, Г. Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.154-160 Сушик, Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології соціального виховання «особиста гідність. Безпека життя. громадянська позиція» дітей підліткового та юнацького віку / Н. Сушик. - С.161-167 Цимбалюк, І. Гуманістичні ідеї Василя Сухомлинського в системі післядипломної педагогічної освіти / І. Цимбалюк. - С.168-171 Дем’янюк, О. Специфіка роботи над елементами хорової звучності в хоровому колективі / О. Дем’янюк. - С.172-175 Фарина, Н. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти / Н. Фарина, Т. Тимошенко. - С.176-179 Галатюк, М. Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк. - С.180-183 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Мельник, Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект [Текст] / Н. Мельник> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 45-50 Рубрики: Освіта середня фывфывфыв: стратегія розвитку -- компетентнісний підхід Свободных экз. нет |