> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: Н14/2017/3 Журнал 2017г. № 3 Задорожна-Княгницька, Л. Самостійна робота як чинник підвищення ефективності деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти / Л. Задорожна-Княгницька. - С.3-7 Захарченко, Ю. Педагогічні умови фрормування дослідницької компетентності майбутніх фахівців із маркетингу / Ю. Захарченко. - С.7-10 Ненько, Ю. Модель системи професійно орієнтованої комунікативної підготовки майбутніх офіцерів служби цивільного захисту / Ю. Ненько. - С.10-14 Толочко, С. Науково-дослідний компонент науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. Толочко. - С.14-17 Удовиченко, І. Принципи та умови розроблення й використання методичного забезпечення вчителями старшої профільної школи / І. Удовиченко. - С.18-21 Шацька, Н. Особливості форм самоосвіти педагога в системі неперервної освіти / Н. Шацька. - С.22-24 Динько, В. Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів як один із чинників їх розвитку та модернізації / В. Динько. - С.25-27 Калінська, О. Упровадження освітніх інновацій як шлях до формування професіоналізму та педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу / О. Калінська. - С.28-30 Юденкова, О. Деякі аспекти формування єдиного освітньо-інформаційного середовища міжрегіонального вищого професійного училища з поліграфії та інформаційних технологій / О. Юденкова. - С.31-34 Нуржинська, А. Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності / А. Нуржинська. - С.35-38 Бронзенко, Т. Методика індивідуалізації творчої постаті В. Винниченка в уявленнях учнів старшої школи на уроках української літератури / Т. Бронзенко. - С.39-42 Вовчаста, Н. Методика іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту / Н. Вовчаста. - С.42-44 Мелешко, Л. Мовна гра як лінгводидактична проблема / Л. Мелешко. - С.45-48 Ковтонюк, Г. До питання формування інформатичної компетентності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін / Г. Ковтонюк. - С.49-51 Драшко, О. Ефективність інноваційних методик у підготовці майбутніх учителів трудового навчання / О. Драшко. - С.52-55 Кудря, О. Науково-методичні аспекти формування національної самосвідомості в учнів у процесі трудового навчання / О. Кудря. - С.55-58 Сліпчишин, Л. До питання художньо-технічної творчості майбутніх робітників технічних професій / Л. Сліпчишин. - С.59-62 Рукопашний бій українських козаків як вид бойового мистецтва та особливості термінології школи козацьких єдиноборств. - С.63-65 Криштанович, С. Процес формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту / С. Криштанович ; І. Оксенюк, С. Семенович; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.65-70 Оксенюк, І. Значення факторів психологічної сумісності у взаємовідносинах між тренером та гравцями футбольної команди / І. Оксенюк ; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.71-73 Бухальська, С. Значимість професійно зорієнтованого виховання у формуванні професійної компетентності студентів в освітньому процесі вищих медичних навчальних закладів / С. Бухальська ; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.74-78 Халемендик, Н. Необхідність формування громадянської компетенції молоді - виклик сучасності / Н. Халемендик ; О. Калустьян. - С.78-80 Калустьян, О. Методичні особливості організації музичних звукових одиниць у системі нормативних конструктивних положень / О. Калустьян. - С.81-85 Нет сведений об экземплярах |
Мелешко, Л. Мовна гра як лінгводидактична проблема [Текст] / Л. Мелешко> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №3. - С. 45-48 Рубрики: Лінгвістика комунікативна Ігри фывфывфыв: діяльність мовленнєво-риторична Свободных экз. нет |
> Шифр: У789537/2021/5 Журнал 2021г. № 5 Артеменко, Л. Математична компетентність учнів у процесі навчання української мови: філософський аспект / Л. Артеменко. - С.36 Мелешко, Л. Особливості корекції мовленнєвого розвитку учнів із особливими освітніми потребами на уроках української мови в інклюзивних умовах / Л. Мелешко, К. Ковалик. - С.7-11 Жила, С. Тема УПА в романі-панорамі Марії Матіос "Букова земля" / С. Жила. - С.12-18 Бондаренко, Ю. Застосування педагогіки успіху в шкільній літературній освіті / Ю. Бондаренко. - С.19-25 Бабійчук, Т. Лесі Українці - 150, або дискусійний клуб в онлайн-режимі / Т. Бабійчук. - С.26-28 Литвинюк, Л. Система вправ з урахуванням індивідуально-типологічних особливостей учнів / Л. Литвинюк. - С.29-33 Календарно-тематичне планування : українська література, 5 клас. - С.33-40 Відмиш, Л. Тестові завдання для встановлення рівня предметної компетентності / Л. Відмиш. - С.41-43 Діденко, Н. Практикум з української мови. Зразки тренувальних вправ / Н. Діденко. - С.44-47 Носенко, Л. Формуємо екологічну компетентність на уроках мовленнєвого розвитку / Л. Носенко. - С.48-50 Ковальська, С. Михайло Коцюбинський у сучасному сприйнятті. Новела "Intermezzo" / С. Ковальська. - С.51-55 Сова, К. Система духовно-моральних цінностей головного персонажа романа Михайла Могилянського "Честь" / К. Сова. - С.56-58 Богданець-Білоскаленко, Н. Творчість сучасної письменниці Марійки Морозенко / Н. Богданець-Білоскаленко. - С.59-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Мелешко, Л. Особливості корекції мовленнєвого розвитку учнів із особливими освітніми потребами на уроках української мови в інклюзивних умовах [Текст] / Л. Мелешко, К. Ковалик> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2021. - № 5. - С. 7-11 Рубрики: Мова українська--Методика викладання Освіта інклюзивна фывфывфыв: мовна освіта -- корекційне навчання -- слухове сприймання Доп.точки доступа: Ковалик, К. Свободных экз. нет |