> Шифр: Н14/2018/2 Журнал 2018г. № 2 Андрощук, І. E-learning як ефективна форма самоуправління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти / І. Андрощук. - С.3-6 Загородня, А. Компоненти професійної підготовки фахівців економічної галузі в закладах вищої освіти України та Республіки Польщі / А. Загородня. - С.7-10 Надєждіна, І. Національна складова просвітницько-педагогічної діяльності інтелігенції на півдні України у другій половині 19 - на початку 20 століть / І. Надєждіна. - С.10-13 Лунячек, В. Професійний розвиток керівників освіти в Україні: методологічна складова / В. Лунячек. - С.14-23 Литвиненко, Г. Система менеджменту освіти та сервісного обслуговування закладів освіти в умовах ОТГ / Г. Литвиненко. - С.22-24 Черніговець, Т. Формування креативності майбутніх офісних працівників у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти / Т. Черніговець. - С.25-29 Івашньова, С. Проектування змісту навчання в системі післядипломної освіти: освітні запити і потреби / С. Івашньова. - С.29-34 Фаєвська, А. Організація мультипрофільного навчання учнів на шляху до нової української школи / А. Фаєвська. - С.35-38 Герасименко, Л. Специфічні особливості інноваційних підходів у сучасних форматах освіти / Л. Герасименко. - С.39-42 Кос, М. Досвід імітаційного моделювання тактичних дій у професійній підготовці офіцерів на прикладі військовослужбовців провідних армій світу / М. Кос. - С.42-45 Крутова, Н. Визначення та оцінювання рівня розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів / Н. Крутова. - С.46-50 Стернік, В. Порівняльна характеристика традиційних та інтерактивних методів методів навчання / В. Стернік, О. Бурачик. - С.51-53 Сушик, Н. Сутність, структура, зміст науково-дослідницької компетентності викладачів закладів вищої освіти / Н. Сушик. - С.53-56 Пайкуш, М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-практичній підготовці майбутнього лікаря / М. Пайкуш. - С.56-60 Таборовець, Л. Методичні поради щодо використання інтерактивних технологій у роботі зі студентами / Л. Таборовець. - С.61-63 Шидловський, А. Формування інформаційної культури педагогів за допомогою технічних гіпермедійних можливостей / А. Шидловський. - С.63-66 Шмирук, Н. Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання технології розвитку критичного мислення / Н. Шмирук. - С.66-70 Бляшевська, А. Поліфонія трактування проблеми цінностей у наукових студіях / А. Бляшевська. - С.71-74 Васильченко, Л. Особливості організації моніторингових досліджень розбудови інклюзивного освітнього середовища / Л. Васильченко. - С.75-78 Мойсеенко, І. Теоретичні аспекти дослідження проблем сенсорної діяльності дітей дошкільного віку із порушенням аутичного спектра / І. Мойсеенко. - С.79-81 Яценюк, Л. Сучасні підходи щодо організації навчального процесу дітей із особливими освітніми потребами / Л. Яценюк. - С.82-84 Березовська, Л. Специфіка мовленнєво-комунікативної діяльності майбутніх соціальних працівників / Л. Березовська. - С.85-87 Савицька, А. Готовність майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності: порівняльний аналіз / А. Савицька. - С.88-90 Мосійчук, І. Б. Використання ігрової дидактики на уроках зарубіжної літератури з метою формування комунікативної компетентності школярів / І. Б. Мосійчук. - С.94-97 Озарчук, І. Роль мультилінгвізму в становленні іншомовної освіти постсоціалістичних країн Балтії / І. Озарчук. - С.97-100 Шацька, Н. Міжпредметні зв’язки на уроках української літератури як засіб формування ключових компетентностей школярів в умовах упровадження Концепції Нової української школи / Н. Шацька. - С.100-104 Герасименко, О. Ярмарки і торги в системі міської культури Волині 16-17 століть / О. Герасименко. - С.105-109 Гладун, В. Використання ігрових технологій на уроках історії як засіб підвищення ефективності освітнього процесу / В. Гладун. - С.109-114 Белешко, Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Основне формулювання теореми косинусів / Д. Белешко. - С.115-118 Кирилецька, Г. Тестова перевірка знань із математики / Г. Кирилецька. - С.119-122 Козяр, М. Графічна підготовка майбутнього фахівця засобами САПР / М. Козяр. - С.122-126 Боровець, О. Діагностична діяльність сучасного вчителя початкової школи / О. Боровець. - С.127-129 Муляр, Н. Проектна технологія як один із методів інтегрування галузей "Суспільствознавство" та "Мистецтво" в освітньому процесі початкової школи / Н. Муляр. - С.130-133 Онищук, І. Експерементальне дослідження особливостей розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / І. Онищук. - С.133-136 Лисиця, Д. Результати експерементальної перевірки педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх зубних гігієністів у медичних коледжах / Д. Лисиця. - С.137-140 Удовиченко, І. Навчання географії учнів старшої профільної школи засобами формування громадянської компетентності / І. Удовиченко. - С.140-143 Кирильчук, Ю. Розвиток технічного мислення старшокласників: проблемні методи навчання / Ю. Кирильчук. - С.144-146 Ковальчук, І. Освітній туризм як різновид неформальної освіти: сутність та основні завдання / І. Ковальчук. - С.147-150 Якухно, І. Духовно-моральне виховання в закладах освіти / І. Якухно. - С.151-154 Шумська, О. Зміст і завдання позакласної виховної діяльності / О. Шумська. - С.154-156 Шинкаренко, В. Критерії та показники патріотичної вихованості старшокласників в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти / В. Шинкаренко. - С.156-159 Крижановська, Т. На урок скрипки - з цікавістю: окремі аспекти проблеми розвитку навчального інтересу учнів-початківців дитячої музичної школи / Т. Крижановська. - С.160-163 Радковська, Л. "Музична казка" в роботі музичного керівника закладу дошкільної освіти: з досвіду роботи / Л. Радковська. - С.164-166 Столярчук, Б. Штрихи до творчого портрета / Б. Столярчук Столярчук, Б. Штрихи до творчого портретаОлександра Гайдабури: піаніста, диригента, аранжувальника, джазового музиканта / Б. Столярчук. - С.167-171 Одробінський, Ю. Сучасні атр-форми в системі організації житлового простору / Ю. Одробінський. - С.171-175 Федорець, В. Хронотоп здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як методологічний контект, спрямований на організацію і гармонізацію професійного буття педагога / В. Федорець. - С.176-190 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лунячек, В. Професійний розвиток керівників освіти в Україні: методологічна складова [Текст] / В. Лунячек> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 14-23 Рубрики: Освіта--Управління фывфывфыв: декомпозиція -- система соціально-педагогічна Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2019/4 Журнал 2019г. № 4 Осіпчук, Н. Розвиток іншомовної освіти в технічних закладах вищої освіти України (1955–1969 роки) / Н. Осіпчук. - С.3-7 Очеретяний, А. Трансформація життєвих цінностей українських та американських студентів у ХХІ столітті / А. Очеретяний. - С.7-10 Поліщук, І. Науково-педагогічний портрет Т. Д. Дем’янюк / І. Поліщук. - С.11-15 Шеретюк, Р. Педагогічні новації Йосифа де Каласанса (1557–1648) як «соціальна реформа» ранньомодерної доби / Р. Шеретюк, Н. Стоколос. - С.15-19 Юзик, М. Розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та Словаччини / М. Юзик. - С.19-24 Лунячек, В. Компетентнісна модель працівника закладу загальної середньої освіти у сфері інтелектуальної власності / В. Лунячек, Н. Рубан. - С.25-33 Саприкіна, Н. Якість освіти в контексті нової педагогічної парадигми / Н. Саприкіна. - С.33-37 Дивак, В. Використання медіаінформаційних технологій у змішаному навчанні системи відкритої освіти / В. Дивак. - С.38-41 Козяр, М. Чотиривимірна графіка як новий етап графічної підготовки здобувачів вищої освіти в технічних закладах вищої освіти / М. Козяр, О. Парфенюк. - С.42-46 Корольчук, В. Хмарні сервіси для виконання колективних проєктів у процесі підготовки майбутніх іт-фахівців: аналіз та критерії добору / В. Корольчук. - С.46-51 Овчарук, О. Цифрова компетентність учителя: міжнародні тенденції та рамки / О. Овчарук. - С.52-55 Сороко, Н. Функції та роль steam-орієнтованого освітнього середовища основної школи для розвитку steam-освіти / Н. Сороко. - С.55-60 Тимчина, Н. Підсилення мотивації учасників освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Н. Тимчина. - С.60-64 Штрімайтіс, О. Використання інтеграційних технологій як запорука продуктивного освітнього процесу / О. Штрімайтіс. - С.65-68 Якимчук, І. Формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу: теоретичний аспект / І. Якимчук. - С.69-73 Яцишин, А. Хмарні технології та перспективи їх використання в підготовці майбутніх докторів філософії / А. Яцишин. - С.74-79 Коврігіна, Л. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності педагога інклюзивного класу / Л. Коврігіна. - С.80-84 Нелін, Є. Розвиток ідей психоаналітичної педагогіки в науково-практичній діяльності Анни Фрейд / Є. Нелін. - С.85-88 Співак, Я. Акмеологічні аспекти професійної підготовки соціальних працівників в умовах неперервної освіти / Я. Співак. - С.88-91 Сушик, Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології формування здорового способу життя дітей підліткового та юнацького віку з використанням методу «рівний – рівному» / Н. Сушик. - С.91-95 Заводна, Л. Неологізми, виникнення яких зумовлено сучасними модернізаційними процесами у вітчизняній освіті / Л. Заводна. - С.96-100 Озарчук, І. Особливості здобуття іншомовної освіти в закладах вищої освіти країн Балтії / І. Озарчук. - С.100-103 Сердюк, Т. Формування системного мислення здобувачів освіти на заняттях з історії україни за допомогою наочних засобів навчання / Т. Сердюк. - С.104-107 Михасюк, Т. Вплив родинних цінностей на формування духовності та мовленнєвий розвиток молодшого школяра / Т. Михасюк. - С.108-111 Онищук, І. Чинники розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в художній діяльності / І. Онищук. - С.112-115 Гребінь, С. Вивчення глобальних проблем людства у формуванні екологічної компетентності учнів / С. Гребінь, І. Варламова. - С.116-118 Клочко, О. Концептуалізація дискурсивно-комунікативної моделі розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя інформатики / О. Клочко. - С.119-124 Лейбик, Л. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті розвитку творчих здібностей студентів на заняттях з фізики та астрономії / Л. Лейбик. - С.125-129 Березівська, Л. В. О. Сухомлинський про роль бібліотеки в організації методичної роботи школи / Л. Березівська. - С.130-133 Бухальська, С. Формування толерантності студентів у виховному просторі медичних закладів вищої освіти / С. Бухальська. - С.134-137 Ворон, О. педaгoгікa пapтнеpcтвa в cпaдщині В. O. Cухoмлинcькoгo / О. Ворон. - С.138-141 Галатюк, Т. Творча пізнавальна ситуація як чинник формування методологічної культури учня / Т. Галатюк, Ю. Галатюк. - С.142-145 Гладун, В. Партисипація учнівської молоді як складова формування громадянської компетентності / В. Гладун. - С.145-149 Ковбасюк, Т. Моральні цінності сучасного виховання / Т. Ковбасюк. - С.149-153 Кропочева, Н. Бібліографічна складова системи інформаційного супроводу наукових досліджень із національно патріотичного виховання / Н. Кропочева. - С.153-158 Лавренчук, В. Ціннісні концепти Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / В. Лавренчук. - С.158-161 Павлова, О. Аспекти партнерського підходу в педагогічній системі В. О. Сухомлинського / О. Павлова. - С.161-163 Харченко, Н. Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя / Н. Харченко. - С.164-166 Гнепа, О. Музикотерапія в освітньому процесі педагогічного коледжу / О. Гнепа. - С.167-170 Даюк, Ж. Дитяча фортепіанна музика на теренах України / Ж. Даюк. - С.170-173 Димченко, С. Музична орнаментика та її роль у формуванні виконавської майстерності студентів класу баяна / С. Димченко. - С.173-177 Муайяд, А. Особливості формування естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва / А. Муайяд. - С.178-181 Прокопчук, В. Законодавче забезпечення розвитку мистецького краєзнавства в Україні / В. Прокопчук. - С.181-185 Фіськов, Г. Особливості формування морально-естетичних якостей студентів кафедри народних інструментів у процесі занять в оркестровому колективі / Г. Фіськов. - С.189-191 Галатюк, М. Соціально-педагогічний аспект розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк. - С.192-195 Федорець, В. Концептуалізація інтелектуально-ціннісного компонента здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури / В. Федорець. - С.195-199 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лунячек, В. Компетентнісна модель працівника закладу загальної середньої освіти у сфері інтелектуальної власності [Текст] / В. Лунячек, Н. Рубан> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 25-33 Рубрики: Педагогічні кадри Освіта середня фывфывфыв: метод моделювання -- професійна підготовка -- підвищення кваліфікації Доп.точки доступа: Рубан, Н. Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2020/2 Журнал 2020г. № 2 Зварич, І. Булінг у закладах освіти України і США / І. Зварич. - С.3-7 Савчук, Б. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі / Б. Савчук, Г. Білавич. - С.7-11 Багрій, М. Письменники-педагоги XIX – 30-х років XX ст. – автори навчально-методичного забезпечення освітніх закладів Західної України / М. Багрій. - С.11-14 Бондарець, М. Діяльність педагогічного інституту соціального виховання, нормальної і дефективної дитини при психоневрологічній академії (20-і роки хх ст.) / М. Бондарець. - С.15-19 Шеретюк, Р. Внесок у європейську природничу науку випускників піарських колегіумів Волині (XVIII– початок XIX ст.) / Р. Шеретюк, Н. Стоколос. - С.19-22 Безена, І. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломній освіті / І. Безена. - С.23-28 Бойчук, Н. Управлінський контекст у процесах художньо-естетичного розвитку особистості учня закладу загальної середньої освіти (із досвіду роботи Малої академії народних мистецтв та ремесел Березнівської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 Рівненської області) / Н. Бойчук. - С.29-33 Завалевський, Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи / Ю. Завалевський. - С.33-37 Лунячек, В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти / В. Лунячек. - С.37-45 Мельник, Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект / Н. Мельник. - С.45-50 Мищишин, І. Чинники професійного самовизначення сучасних старшокласників / І. Мищишин, Ю. Дмитрів. - С.51-54 Бондаренко, Н. Україна під «новою парасолькою грамотності» / Н. Бондаренко. - С.55-59 Майданенко, С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти / С. Майданенко. - С.59-63 Сологуб, О. Методична складова розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників засобами пролонгованих дистанційних тренінгів / О. Сологуб. - С.63-67 Войтовська, О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного й молодшого шкільного віку методами арттерапії / О. Войтовська. - С.68-71 Олефір, Н. Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Н. Олефір. - С.72-75 Романовська, Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності / Д. Романовська. - С.75-80 Сидорук, І. Соціальне партнерство у формуванні компетентності майбутніх соціальних працівників / І. Сидорук. - С.80-83 Ступак, О. Діяльнісний етап реалізації системи формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства / О. Ступак. - С.83-87 Вербицька, Х. Професійно орієнтований підхід у розвитку професійної креативності студентів у процесі навчання англійської мови / Х. Вербицька. - С.88-91 Корнієнко, І. Проєктне навчання мови у компетентнісному дискурсі / І. Корнієнко. - С.91-94 Косінова, О. Музичний портрет у літературі : на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини / О. Косінова. - С.95-98 Сокол, М. Ефективність методу «фішбоун» у процесі навчання англійської мови / М. Сокол, О. Царик, Н. Гупка-Макогін. - С.102-106 Донець, В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання / В. Донець. - С.107-112 Цюняк, О. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності / О. Цюняк. - С.112-116 Рибалко, А. Організація навчального дослідження учнів із використанням міжпредметних зв’язків фізики та фізичної культури / А. Рибалко, О. Рибалко. - С.117-122 Войтович, О. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту / О. Войтович, М. Костолович. - С.123-126 Толочко, С. Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери / С. Толочко, А. Шкодин. - С.127-132 Пугач, В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці / В. Пугач. - С.132-137 Удовиченко, І. Міжпредметні зв’язки змісту профільного навчання географії учнів закладів загальної середньої освіти / І. Удовиченко. - С.137-140 Гавлітіна, Т. Наскрізне виховання цінностей у новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.141-145 Кіян, О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка / О. Кіян. - С.145-150 Кириленко, С. Учитель як носій цінностей виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти / С. Кириленко. - С.150-153 Пустовіт, Г. Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.154-160 Сушик, Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології соціального виховання «особиста гідність. Безпека життя. громадянська позиція» дітей підліткового та юнацького віку / Н. Сушик. - С.161-167 Цимбалюк, І. Гуманістичні ідеї Василя Сухомлинського в системі післядипломної педагогічної освіти / І. Цимбалюк. - С.168-171 Дем’янюк, О. Специфіка роботи над елементами хорової звучності в хоровому колективі / О. Дем’янюк. - С.172-175 Фарина, Н. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти / Н. Фарина, Т. Тимошенко. - С.176-179 Галатюк, М. Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк. - С.180-183 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лунячек, В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти [Текст] / В. Лунячек> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 37-45 Рубрики: Педагогічні кадри Освіта післядипломна фывфывфыв: професійна компетентність -- освітні вимірювання -- підвищення кваліфікації Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2022/2 Журнал 2022г. № 2 Cавчук, Б. Використання коучингових технік подолання опору та налагодження зворотного зв’язку у підготовці майбутнього менеджера / Б. Cавчук, Р. Котенко, Л. Прокопів. - С.3-7 Лютко, О. Розвиток оцінювально-аналітичної компетентності педагога як умова дотримання професійного стандарту / О. Лютко, В. Зиль. - С.8-13 Наумчук, Т. Сучасні підходи щодо підготовки керівників закладів дошкільної освіти до інноваційної діяльності в Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти / Т. Наумчук. - С.13-19 Пугач, В. Закордонний досвід професійної підготовки майбутніх фахівців засобами дистанційного навчання / В. Пугач. - С.20-27 Філіпчук, В. Використання онлайн-сервісу Google forms в освітньому процесі закладу загальної середньої освіти / В. Філіпчук, Н. Харченко. - С.27-37 Абрамович, Т. Конститутивні аспекти підвищення фахового рівня педагогів у закладах післядипломної педагогічної освіти щодо створення інклюзивного освітнього середовища / Т. Абрамович. - С.38-42 Голубюк, Ю. Розвиток емоційного інтелекту осіб з особливими освітніми потребами / Ю. Голубюк. - С.43-47 Демченко, В. Діагностика творчих можливостей дітей молодшого шкільного віку / В. Демченко. - С.47-51 Папуша, В. Генеза уявлень про ігрову терапію емоційно-вольової та комунікативної сфер дитини / В. Папуша. - С.52-56 Заводна, Л. Новітні фемінітиви як відображення суспільних викликів сьогодення / Л. Заводна, М. Мазурок. - С.57-62 Кралюк, П. Шлях королеви: реконструкція маршруту Анни руської з Києва до Франції / П. Кралюк, В. Лавренчук, Ф. Баландін. - С.62-67 Лелюх, С. Персоніфікація як основа біографічного методу в історико-педагогічній регіоналістиці: дихотомія проблеми / С. Лелюх. - С.68-73 Андрійчук, В. Особливості застосування технології кооперативного навчання в освітньому процесі сучасної початкової школи / В. Андрійчук. - С.74-78 Лунячек, В. Трансформація географічної освіти у процесі реалізації концепції Нової української школи / В. Лунячек, К. Борисенко, Ю. Ієвлєва. - С.79-87 Пустовіт, Г. Аксіологічні засади професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі культури в закладах вищої освіти: від теорії до практики / Г. Пустовіт. - С.88-95 Білавич, Г. Концепція духовно-морального виховання особистості у вимірі творчої спадщини Василя Сухомлинського крізь погляд сьогодення / Г. Білавич, Н. Салига, М. Копчук-Кашецька. - С.96-100 Ситченко, А. Проблема патріотичного виховання в науковому дискурсі / А. Ситченко, І. Корнієнко. - С.101-104 Журба, К. Війна як чинник впливу на смисложиттєву сферу сучасних підлітків / К. Журба. - С.105-109 Христенко, О. Виховний потенціал історичних джерел у формуванні громадянських цінностей майбутніх лікарів / О. Христенко. - С.110-114 Яремович, М. Ціннісні орієнтири й змістове наповнення категорій громадянської солідарності та солідаризму у професійному становленні майбутніх учителів / М. Яремович. - С.114-118 Шетеля, Н. Засоби практичної реалізації аксіологічного підходу у сфері професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі культури і мистецтв / Н. Шетеля. - С.119-123 Сверлюк, Я. Актуалізація художніх цінностей музичного мистецтва / Я. Сверлюк. - С.124-128 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лунячек, В. Трансформація географічної освіти у процесі реалізації концепції Нової української школи [Текст] / В. Лунячек, К. Борисенко, Ю. Ієвлєва> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 2. - С. 79-87 Рубрики: Географія--Методика викладання фывфывфыв: географічна компетентність -- індивідуальна траєкторія розвитку учня -- особистісно орієнтоване навчання Доп.точки доступа: Борисенко, К. Ієвлєва, Ю. Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2022/4 Журнал 2022г. № 4 Любченко, Н. Метод «360 градусів» у менеджменті загальної середньої освіти у контексті професійних стандартів України / Н. Любченко, О. Онищук, Г. Марчук. - С.3-12 Марченко, О. Дидактичні особливості професійних компетентностей учителів математики у Франції / О. Марченко. - С.12-16 Ворон, О. Фoрмування інфoрмаційнo-цифрoвoї кoмпeтeнтнoсті кeрівника закладу загальнoї сeрeдньoї oсвіти: тeoрeтичний аспeкт / О. Ворон. - С.17-22 Лунячек, В. Підвищення кваліфікації новопризначених керівників освіти: трансформації на сучасному етапі розвитку освіти в Україні / В. Лунячек. - С.23-33 Мельник, Н. Основні тенденції професійного розвитку педагогічних працівників Нової української школи / Н. Мельник. - С.33-37 Мосякова, І. Освітній менеджмент: тенденції ефективного використання технологій управління багатопрофільним закладом позашкільної освіти / І. Мосякова. - С.38-42 Пастовенський, О. Особливості реалізації методів мотивації в умовах розвитку освітніх систем / О. Пастовенський. - С.43-49 Паніна, Л. Інтегроване навчання як засіб формування цілісного образу світу здобувачів освіти Нової української школи / Л. Паніна. - С.50-55 Бурко, О. Актуалізація проблеми диктантів як особливого виду навчальних та діагностувальних вправ у початковій школі / О. Бурко. - С.56-61 Корнієнко, М. Тенденції розвитку програмового забезпечення іншомовної підготовки магістрів-філологів у закладах вищої освіти України на сучасному етапі / М. Корнієнко. - С.61-65 Бордюк, М. Упровадження результатів сучасних наукових досліджень у курси медичної та біологічної фізики / М. Бордюк. - С.66-71 Капран, Ю. Основи тестування як засобу контролю навчальних досягнень учнів з математики та його реалізація у процесі дистанційного навчання в закладі загальної середньої / Ю. Капран. - С.72-78 Сяська, Н. Формування інформаційних компетентностей у процесі підготовки майбутніх учителів математики засобами пакетів прикладних програм / Н. Сяська. - С.79-83 Здіховський, А. Ігрова діяльність дитини старшого дошкільного віку як детермінанта її соціорольової поведінки / А. Здіховський. - С.84-88 Драгомерецька, О. Екологічна освіта дітей та учнівської молоді у практиці сьогодення / О. Драгомерецька. - С.89-93 Пустовіт, Г. Творче освітнє середовище закладу вищої освіти у формуванні здоров’язбережувальної компетентності майбутніх бакалаврів фізичної терапії / Г. Пустовіт. - С.93-98 Гавлітіна, Т. Технологічність забезпечення виховання дітей та учнівської молоді в закладах загальної середньої освіти / Т. Гавлітіна. - С.99-104 Геревич, О. Сучасна модель методиста закладу позашкільної освіти: від теорії до практики / О. Геревич. - С.105-109 Цюлюпа, Н. Методичні засади роботи над поліфонією в дитячих музичних школах / Н. Цюлюпа. - С.110-114 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лунячек, В. Підвищення кваліфікації новопризначених керівників освіти: трансформації на сучасному етапі розвитку освіти в Україні [Текст] / В. Лунячек> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 4. - С. 23-33 Рубрики: Освіта--Управління фывфывфыв: методологія управліннЯ -- підвищення кваліфікації Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2023/1 Журнал 2023г. № 1 Іваницька, О. Науково-освітня співпраця Європейського союзу та України / О. Іваницька. - С.3-8 Лунячек, В. Оцінювання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах диверсифікації освітніх послуг / В. Лунячек. - С.9-17 Креативна особистість як педагогічна проблема у фаховій передвищій освіті. - С.19-22 Крутова, Н. Технологія Case-study у продуктивному навчанні математики в Новій українській школі / Н. Крутова. - С.27-32 Семеній, Н. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому просторі інклюзивного класу / Н. Семеній, В. Овсієнко. - С.33-38 Герасименко, Л. Психологічні особливості комунікативної компетентності у структурі навчальної діяльності студентів-медиків / Л. Герасименко, Д. Музиченко. - С.39-43 Лемак, О. Внесок Василя Пачовського у розвиток літературної казки на Закарпатті (20-30 роки ХХ століття) / О. Лемак. - С.44-48 Хмеляр, І. Особливості викладання хімічних дисциплін в умовах дистанційного навчання / І. Хмеляр, Л. Кушнір, Г. Нестерук. - С.49-55 Маліновська, Н. Розвиток зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку у просторі дитячої книги / Н. Маліновська. - С.56-60 Білавич, Г. Благодійність як ключова християнська цінність у професійній діяльності українських юристів / Г. Білавич, Н. Мукан. - С.61-67 Гавлітіна, Т. Програма національного виховання у закладах освіти Рівненщини на 2020–2025 роки: виховні орієнтири / Т. Гавлітіна, Н. Мінакова. - С.68-76 Давидюк, Н. Вивчення освітніх потреб і запитів педагогічних працівників із питань виховання учнів та організації позашкільної освіти в умовах воєнного стану / Н. Давидюк. - С.77-81 Дзюбишина, Н. Сучасні підходи щодо вивчення музейної педагогіки у закладах вищої освіти / Н. Дзюбишина. - С.81-86 Кіян, О. Формування національної ідентичності учнівської молоді як умови консолідації українського суспільства в реаліях сьогодення / О. Кіян. - С.86-92 Буцяк, В. Змістовно-функціональні аспекти аналізу поліфонічних творів у фортепіанному класі мистецького закладу вищої освіти / В. Буцяк, Н. Турко. - С.93-97 Столярчук, Б. Історія кафедри музичного фольклору Рівненського державного гуманітарного університету та її роль у відродженні української культури / Б. Столярчук. - С.97-101 Мазур, Д. Діагностичний інструментарій розвитку професійної рефлексії майбутніх керівників інструментальних колективів / Д. Мазур. - С.102-106 Филипчук, М. Навчально-виховна та творча робота в аматорському естрадному оркестрі / М. Филипчук. - С.107-110 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лунячек, В. Оцінювання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах диверсифікації освітніх послуг [Текст] / В. Лунячек> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2023. - № 1. - С. 9-17 Рубрики: Підвищення кваліфікації фывфывфыв: компетентнісний підхід -- самооцінювання -- сертифікація Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2023/4 Журнал 2023г. № 4 Ворон, О. Науково-методичні засади управлінської діяльності керівника Нoвoї українськoї шкoли в умовах воєнного стану / О. Ворон. - С.3-8 Лунячек, В. Підвищення кваліфікації вчителя в умовах війни: виклики та перспективи / В. Лунячек. - С.9-14 Мосякова, І. Організація профільного навчання: симбіоз загальної середньої та позашкільної освіти / І. Мосякова. - С.15-20 Участь стейкхолдерів у процесі підготовки фахових молодших бакалаврів за спеціальністю 192 «Будівництво та цивільна інженерія» (на прикладі ВСП «Рівненський технічний фаховий коледж Національного університету водного господарства та природокористування) / М. Яцков, Л. Осадча, Н. Мінаєва, Л. Ткачук. - С.21-28 Давидюк, Н. Використання цифрових технологій в освітньому процесі закладу післядипломної педагогічної освіти / Н. Давидюк. - С.29-32 Лунячек, С. Створення персонального вебсайту педагогічного працівника: потреби та можливості / С. Лунячек. - С.33-38 Каграманян, К. Платформи дистанційного навчання у закладах вищої та професійної (професійно-технічної) освіти / К. Каграманян, О. Парфенюк. - С.38-42 Іваницька, О. Тьюторська діяльність студентів у закладах вищої освіти України / О. Іваницька. - С.43-46 Шкабаріна, М. Психологічні аспекти емоційного вигорання педагогів в умовах сучасних викликів / М. Шкабаріна, Т. Ковбасюк. - С.47-51 Бухальська, С. Розвиток емоційного інтелекту здобувачів медичної та фармацевтичної освіти: зміст, структура, рівні розвитку / С. Бухальська, О. Куклевська. - С.52-57 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лунячек, В. Підвищення кваліфікації вчителя в умовах війни: виклики та перспективи [Текст] / В. Лунячек> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2023. - № 4. - С. 9-14 Рубрики: Підвищення кваліфікації Педагогічні кадри фывфывфыв: заклад загальної середньої освіти -- програма підвищення кваліфікації -- провайдер надання освітніх послуг -- професійний розвиток Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2024/1 Журнал 2024г. № 1 Лунячек, В. Оцінювання навчальних досягнень учнів у закладах загальної середньої освіти США і Канади / В. Лунячек, Л. Ігнатенко. - С.3-11 Бондар, В. Підприємницька компетентність керівника закладу загальної середньої освіти: аспекти змістової характеристики / В. Бондар. - С.12-17 Мельник, Н. Сучасне навчальне заняття у контексті нової української школи / Н. Мельник, Н. Любченко. - С.17-22 Радкевич, М. Використання національної онлайн-платформи «Дія.Освіта» у процесі підготовки здобувачів освіти фахових педагогічних коледжів / М. Радкевич, Л. Константкевич, Л. Боремчук. - С.23-28 Стрільчик, Г. Нова українська школа у вимірі інноваційних освітніх практик / Г. Стрільчик. - С.28-33 Бухальська, С. Компетентнісно зорієнтовані завдання у процесі вивчення дисциплін природничо-наукового циклу в закладах медичної (фармацевтичної) освіти / С. Бухальська. - С.34-40 Бровченко, А. Неперервна дизайн-освіта як наукова та навчально-методична проблема / А. Бровченко. - С.40-44 Новицька, М. Реалізація міжпредметних зв’язків під час навчання біології у фармацевтичному коледжі / М. Новицька, І. Стельмах. - С.45-50 Духовно-моральне виховання учнівської молоді як умова сталого розвитку особистості. - С.51-55 Галатюк, М. Педагогічна культура вчителя в контексті новітньої парадигми освіти / М. Галатюк, Ю. Галатюк. - С.55-60 Пріма, Р. Виховання соціальної зрілості особистості у науковому дискурсі / Р. Пріма, Д. Пріма. - С.60-64 Щедріна, М. Духовність та професійне становлення майбутнього педагога-організатора закладу загальної середньої освіти: інтеграція цінностей в освітній процес / М. Щедріна. - С.64-69 Столярчук, Б. Документування фольклорної інформації: мережеві ресурси для збереження культурної спадщини / Б. Столярчук, М. Остапчук-Будз. - С.70-76 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лунячек, В. Оцінювання навчальних досягнень учнів у закладах загальної середньої освіти США і Канади [Текст] / В. Лунячек, Л. Ігнатенко> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2024. - № 1. - С. 3-11 Рубрики: Освіта окремих країн фывфывфыв: індивідуальна освітня траєкторія -- формувальне оцінювання -- якість освіти Доп.точки доступа: Ігнатенко, Л. Свободных экз. нет |