> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: П14/2018/1 Журнал 2018г. № 1 Луговий, В. І. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна складова кваліфікацій / В. І. Луговий. - С.5-19 Тименко, В. П. Методологічні засади розвитку практичного інтелекту студентів у закладах вищої мистецької і технічної освіти / В. П. Тименко. - С.20-30 Овчарук, О. В. Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій / О. В. Овчарук. - С.31-37 Іванюк, І. В. Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу / І. В. Іванюк. - С.38-44 Приходько, Ю. І. Теорія трансформації систем як засіб дослідження військової освіти / Ю. І. Приходько. - С.53-61 Горбань, Л. В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення / Л. В. Горбань. - С.62-70 Чепелєва, Н. В. Психологічна характеристика особистості, здатної до самопроектування / Н. В. Чепелєва, С. Ю. Рудницька. - С.71-77 Селецький, А. В. Наукова діяльність педагогічної бібліотеки з інформаційно-аналітичного супроводу освітянської галузі / А. В. Селецький. - С.78-87 Нет сведений об экземплярах |
Луговий, В. І. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна складова кваліфікацій [Текст] / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія . - 2018. - №1. - С. 5-19 Рубрики: Освіта--Реформування фывфывфыв: ціннісні орієнтації -- закон про освіту -- стандарти освіти Свободных экз. нет |
> Шифр: П14/2018/2 Журнал 2018г. № 2 Луговий, В. І. Світовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти / В. І. Луговий. - С.5-24 Пономаренко, В. С. Класифікація методів рейтингування закладів вищої освіти України / В. С. Пономаренко. - С.24-36 Курбатов, С. Сучасні методологічні підходи до розробки університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.37-42 Саух, П. Проблема оптимізаії мережі закладів вищої освіти в контексті національного університетського рейтингу / П. Саух. - С.50-52 Бакіров, В. Універсалізм і партикуляризм у рейтингуванні університетів / В. Бакіров. - С.50-52 Зіньковський, Ю. Психологічні властивості фахівця як умова його професійної успішності / Ю. Зіньковський. - С.53-60 Чекстере, О. Дослідження мотивації навчання в парадигмі когнітивної психології / О. Чекстере. - С.66-71 Дічек, Н. Англомовна макаренізація у 21 столітті : стан і методи інтерпретенції / Н. Дічек. - С.72-82 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Луговий, В. І. Світовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти [Текст] / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія . - 2018. - № 2. - С. 5-24 Рубрики: Вища освіта фывфывфыв: класифікація рейтингів Свободных экз. нет |
> Шифр: П14/2018/3 Журнал 2018г. № 3 Луговий, В. І. Нові уроки лідерства для України від Шанхайського рейтингу 2018 року / В. І. Луговий. - С.5-22 Товканець, О. С. Менеджмент освіти в умовах глобалізації: завдання і перспективи розвитку / О. С. Товканець. - С.23-32 Петрочко, Ж. В. Передумови та стратегічні завдання деінституалізації в Україні / Ж. В. Петрочко. - С.33-41 Сиско, Н. М. Стажування як одна зі складових системи професійного розвитку викладачів закладів професійної освіти / Н. М. Сиско. - С.60-67 Алексєєнко, Т. Ф. Проблема цінновтей в інтерпретації конфлікту батьків і дітей у теорії поколінь / Т. Ф. Алексєєнко. - С.68-76 Опалюк, Т. Л. Дидактико-методичні матеріали для написання соціально-педагогічного есе / Т. Л. Опалюк. - С.77-84 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Луговий, В. І. Нові уроки лідерства для України від Шанхайського рейтингу 2018 року [Текст] / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія . - 2018. - № 3. - С. 5-22 Рубрики: Вища освіта окремих країн фывфывфыв: рейтинг вузів Свободных экз. нет |