> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: М3/2017/5/6 Журнал 2017г. № 5/6 Лилик, І. Першочергові завдання ГО "Українська асоціація маркетингу": пріоритети 2018 року / І. Лилик. - С.4-15 Об'єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018 : експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції. - С.16-21 Штепа, А. От слайда к слову или как выступить єффективно / А. Штепа ; Рітсон Марк; Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.22-25 Відео-маркетинг: путівник для початківця. - С.26-29 Марк, Рітсон. RITSON: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років / Рітсон Марк ; Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.30-32 Шинкаренко, Н. Віртуальні виставки - нові можливості маркетингових комунікацій / Н. Шинкаренко ; Т. Решетилова. - С.33-37 В борьбе за Украину без сексизма. - С.38-41 5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году. - С.42-44 Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3. - С.45-46 Дадо, Я. Маркетинг управління - конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі / Я. Дадо, В. Віктор Ян. - С.47-55 Решетилова, Т. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара / Т. Решетилова. - С.56-63 Зозульов, О. Формування концепції ведення бізнесу на маркетингових засадах: сьогодення та майбутнє / О. Зозульов. - С.64-72 Перевозова, І. Мотиватори праці менеджмерів / І. Перевозова, І. Попадинець. - С.73-78 Нет сведений об экземплярах |
Лилик, І. Першочергові завдання ГО "Українська асоціація маркетингу": пріоритети 2018 року [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2017. - №5/6. - С. 4-15 Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: розвиток -- пропозиції -- обговорення -- засідання Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: М3/2018/1 Журнал 2018г. № 1 Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-26 Зозульов, О. Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок / О. Зозульов, О. Москаленко. - С.29-36 Факти про веб сайти в 2018 році (і чому токенізація є гарною ідеєю для цієї галузі). - С.37-41 Что год грядущий нам готовит? Итог 2017 года, прогноз мами развития рынка маркетинговых сервисов на 2018. - С.42-44 Папашев, О. Маркетинговая стратегия развития автомобилеразвития в Украине / О. Папашев, М. Сокол. - С.45-55 Максименко, О. Аналіз сутності управління багатоквартирним будинком та необхідності підготовки менеджмерів (управителів) / О. Максименко, В. Кулакова. - С.56-64 Сфера интернет маркетинг: динамика изменений и современное состояние. - С.65-67 Нет сведений об экземплярах |
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2018. - №1. - С. 4-26 Рубрики: Маркетингові дослідження фывфывфыв: ринок інформації -- обсяг ринку -- компанії дослідницькі Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2018/2 Журнал 2018г. № 2 Сколько стоит фронт лайн в промоушен: шестая волна исследований ставок полевого персонала. - С.4-7 Мельник, Т. Креативні тенденції відеореклами у соціальних мережах / Т. Мельник. - С.8-25 Ангелова, С. Сексуальність та сексизм в рекламі: чи продає секс та як впливає сексизм на суспільство / С. Ангелова. - С.26-31 Лилик, І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави / І. Лилик. - С.32-35 Романовская, А. Как протолкнуть покупателя аптеки в воронку продаж? / А. Романовская. - С.36-45 Зозульов, О. Визначення стратегії збуту в кіберсередовищі на промисловому ринку / О. Зозульов. - С.46-54 Яцишина, Л. Маркетингові стратегії для малого підприємства на ринку пивоваріння / Л. Яцишина. - С.55-62 Зубковський, Ю. Конкурентний маркетинг ринку легкових автомобілів України / Ю. Зубковський. - С.63-68 Лук'янихін, В. Формування ефективних комунікацій у системі "університет студент роботодавець" через призму дуальної освіти / В. Лук'янихін. - С.69-71 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лилик, І. Кейс: Стратегія просування нового продукту на ринку кави [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 2. - С. 32-35 Рубрики: Маркетинг фывфывфыв: технології -- ринок -- кава -- закупівля -- продаж Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2018/4 Журнал 2018г. № 4 Міжнародний форум "Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами". - С.4-5 Лилик, І. Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування / І. Лилик. - С.6-14 Сміллі, Е. Гендерні стереотипи в рекламі: зображення, сприйняття та шкода / Е. Сміллі, О. Давліканова. - С.15-36 Бучинська, О. Гендерні образи сучасної реклами / О. Бучинська. - С.37-41 Хобта, С. Гендерні стереотипи та уявлення про гендерну дискримінацію онлайн-користувачів України / С. Хобта. - С.42-46 Які іграшки ви даєте своїм дітям?. - С.47-49 Машина, Ю. Крос-девайся комерція: стан та перспективи розвитку в Україні / Ю. Машина, В. Кривещенко. - С.50-57 Кулакова, В. Механізми формування корпоративної культури / В. Кулакова. - С.58-63 Чайка, Є. Ринок куберспорту: стан та структура / Є. Чайка. - С.64-71 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лилик, І. Гендерний діалог в рекламній галузі: від відображення до формування [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2018. - № 4. - С. 6-14 Рубрики: Комунікація--Масова комунікація фывфывфыв: реклама -- PR Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2019/2 Журнал 2019г. № 2 Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-23 Гладунов, О. Методика визначення вартості бренду сировинних компаній на прикладі рейтенгування брендів вапняної галузі України / О. Гладунов. - С.24-27 Перевозова, І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця / І. Перевозова. - С.40-44 Сєвонькаєва, О. Сучасні технології маркетигових комунікацій / О. Сєвонькаєва. - С.45-50 Попригіна, Л. Особливості мерчандайзингу ХХІ століття та його роль в управлінні продажами / Л. Попригіна. - С.55-58 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2018 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 2. - С. 4-23 Рубрики: Маркетингові дослідження фывфывфыв: ринок інформації -- методи і типи досліджень Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2019/6 Журнал 2019г. № 6 Лазебник, М. Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2019 і прогноз об’ємів ринку 2020 / М. Лазебник. - С.12-18 Ринок маркетингових сервісів - 2019-2020: прогноз 2020. - С.19-25 Новикова, І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах / І. Новикова. - С.26-35 Субот, О. Якість українського молока - шанс для експорту чи загроза для внутрішнього ринку? / О. Субот, О. Гладунов. - С.36-41 Танасійчук, А. Вивчення попиту на мінеральну воду / А. Танасійчук, А. Габрид. - С.42-49 Лилик, І. 2019: звіт про діяльність індустріального гендерного комітету з реклами / І. Лилик, О. Бучинська. - С.52-58 Савицька, Н. Звіт про діяльність Харківського регіонального представництва індустріального гендерного комітету з реклами / Н. Савицька, М. Михайлова. - С.59-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лилик, І. 2019: звіт про діяльність індустріального гендерного комітету з реклами [Текст] / І. Лилик, О. Бучинська> // Маркетинг в Україні. - 2019. - № 6. - С. 52-58 Рубрики: Реклама--Маркетинг фывфывфыв: дискримінаційні рекламні кампанії -- тема сексизму -- аналіз скарг на рекламу Доп.точки доступа: Бучинська, О. Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2020/1 Журнал 2020г. № 1 Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-29 Танасійчук, А. Маркетингові дослідження ринку приладдя для малювання / А. Танасійчук, О. Гуцало. - С.30-44 Бучинська, О. Як маркетинг заробляє на коронавірусі / О. Бучинська. - С.45-54 Решетілова, Т. Особливості просування інноваційних товарів на промисловому ринку / Т. Решетілова. - С.55-57 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2019 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2020. - № 1. - С. 4-29 Рубрики: Маркетингові дослідження фывфывфыв: методи -- прогнози Свободных экз. нет |
> Шифр: М3/2022/1 Журнал 2022г. № 1 Лилик, І. Українська асоціація маркетингу під час війни / І. Лилик. - С.5-7 Ильчук, А. Безопастность сотрудников - основные задачи компании во время войны / А. Ильчук. - С.17-19 Харченко, Н. Досвід Київського міжнародного інституту соціології / Н. Харченко. - С.20-21 Швець, В. Роби, що можеш, там, де ти є / В. Швець. - С.22-23 Досвід ГфК. - С.24-25 Мариненко, І. Growth Hacking, він же маркетинг зростання, тренд у 2021-2022 роках / І. Мариненко. - С.26-28 Овчар, О. Дослідження психічного стану українців, що звертаються під час війни за психологічною допомогою / О. Овчар, С. Больман. - С.29-31 Світ наклав санкції на півтори тисячі осіб з РФ. А що Україна? : [Центр R&D YouControl] . - С.32-34 Свиноус, І. Малі молочарі Білоцерківщини та війна / І. Свиноус. - С.36-39 Горда, О. Молочарство на Сумщині - перспективи розвитку під час війни : [точка зору аграріїв] / О. Горда. - С.40-45 Нетворкінг "Працюємо заради миру!". - С.46-53 V Всеукраїнська наукова-практична конференція студентів і молодих вчених "Маркетинг очима молоді". - С.54-55 Підтримка асоціації національних рекламістів (USA). ANA (Association of National Advertisers https://www.ana.net/. - С.62-63 Меморандум та коаліція бізнес-спільнот за модернізацію України. - С.67-72 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Лилик, І. Українська асоціація маркетингу під час війни [Текст] / І. Лилик> // Маркетинг в Україні. - 2022. - № 1. - С. 5-7 Рубрики: Маркетингові дослідження фывфывфыв: РОБОТА ПІД ЧАС ВІЙНИ -- українська асоціація маркетингу Свободных экз. нет |