Шифр: Е967532/2017/4
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2017г. № 4
Содержание:
Гудзь, О. Є. Маркетингові аспекти стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-11
Стецюк, П. А. Теоретичні та практичні аспекти організації планування фінансового потенціалу підприємств / П. А. Стецюк, Г. В. Корнійчук. - С.12-18
Виноградова, О. В. Сутність інструментів гейміфікації в системі мотивації персоналу / О. В. Виноградова, О. В. Литвинова. - С.19-25
Гусєва, О. Ю. Стан та структура машинобудівної галузі України в умовах глобальних економічних трансформацій / О. Ю. Гусєва, А. М. Яковчук. - С.26-33
Лазоренко, Л. В. Методика визначення соціально-економічного ефекту діяльності підприємств зв'язку / Л. В. Лазоренко. - С.34-40
Нестерчук, Ю. В. Концептуальні підходи до визначення ефективності маркетингового комунікаційного забезпечення інноваційних процесів підприємств / Ю. В. Нестерчук, М. В. Аршевська. - С.41-49
Варналій, З. С. Моделювання системи фінансового забезпечення розвитку малих підприємств / З. С. Варналій. - С.50-56
Легомінова, С. В. Визначення довгострокових трендів розвитку високого конкурентного статусу підприємств на основі використання нематеріальних ресурсів / С. В. Легомінова. - С.57-62
Євтушенко, Н. О. Європейський ринок консалтингових послуг: особливості і перспективи розвитку / Н. О. Євтушенко. - С.63-72
Вороненко, І. В. Концептуальні засади щодо регулювання кіберпростору. Міжнародний аспект / І. В. Вороненко, К. Л. Тужик. - С.73-80
Воскобоєва, О. В. Моделювання асортиментної структури товарних запасів торговельного підприємства / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.81-87
Старинець, О. Г. Методи діагностики банкрутства телекомунікаційних підприємств в системі антикризового управління / О. Г. Старинець. - С.88-94
Глушенкова, А. А. Основні тенденції інноваційної діяльності телекомунікаційних підприємств України / А. А. Глушенкова. - С.95-100
Халімон, Т. М. Розвиток потенціалу конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / Т. М. Халімон. - С.102-110
Сотниченко, В. М. Стан розвитку телекомунікаційних підприємств в Україні / В. М. Сотниченко, Л. В. Шмалій. - С.111-120
Сорока, А. М. Мережевий принцип організації франчайзингової системи для інтернет провайдерів в Україні / А. М. Сорока. - С.121-125
Стєкольщиков, В. В. Тенденції розвитку кон'юнктури у сфері інфокомунікацій / В. В. Стєкольщиков, Р. А. Дименко. - С.126-131
Згурська, О. М. Інформаційно-комунікаційне забезпечення підприємств фармацевтичної галузі / О. М. Згурська. - С.132-139
Шморгун, Ю. В. Регіональні особливості проектного фінансування у підприємствах телекомунікацій / Ю. В. Шморгун. - С.140-145
Гончаренко, С. В. Сутність конвергенції як соціально-економічного феномену процесу розвитку підприємств / С. В. Гончаренко. - С.146-152
Лобань, О. О. Державне регулювання корпоративних відносин в Україні (історичний аспект) / О.О. Лобань. - С.153-159
Мартиненко, М. О. Актуальність впровадження "хмарних" сервісів у навчальному процесі / М. О. Мартиненко. - С.160-166
Якубенко, І. М. Agile-менеджмент, як дієве управління проектами для цілеспрямованих команд / І. М. Якубенко. - С.167-172
Степанюк, З. А. Огляд сучасних методів кількісної оцінки ризиків та впровадження інформаційних технологій в систему ризик-менеджменту / З. А. Степанюк. - С.173-181
Маковій, В. В. Аналіз інформаційних каналів телекомунікаційних підприємств / В. В. Маковій. - С.182-186
Захаренко, Д. С. Клієнтоорієнтованість підприємства: сутнісні характеристики / Д. С. Захаренко. - С.187-194
Сазонова, С. В. Управління стратегічним розвитком телекомунікаційних підприємств у сучасних умовах / С. В. Сазонова. - С.195-201
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Легомінова, С. В.
    Визначення довгострокових трендів розвитку високого конкурентного статусу підприємств на основі використання нематеріальних ресурсів [Текст] / С. В. Легомінова // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 57-62

Рубрики: Управління підприємством

фывфывфыв:
КОНКУРЕНТНИЙ СТАТУС -- КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ
Свободных экз. нет


Шифр: Е967532/2018/2
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2018г. № 2
Содержание:
Гудзь, О. Є. Цифрова економіка: зміна цінностей та орієнтирів управління підприємствами / О. Є. Гудзь. - С.4-12
Стецюк, П. А. Методологічний базис управління джерелами формування фінансових ресурсів підприємств / П. А. Стецюк. - С.13-23
Зеліско, І. М. Інноваційна парадигма підвищення конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / І. М. Зеліско. - С.24-29
Лазоренко, Л. В. Модернізація управління соціально-економічним розвитком підприємств в умовах цифрової економіки / Л. В. Лазоренко. - С.30-35
Сьомкіна, Т. В. Адаптація вітчизняного ВНЗ до функціонування умовах сучасного інституціонального середовища / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань. - С.36-41
Легомінова, С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємств: ситуаційний підхід / С. В. Легомінова. - С.43-54
Глушенкова, А. А. Розвиток інноваційного потенціалу телекомунікаційних підприємств на основі 4G / А. А. Глушенкова. - С.55-61
Євтушенко, Н. О. Система показників ефективності функціонування колсантингової взаємодії / Н. О. Євтушенко. - С.62-68
Воскобоєва, О. В. Бюджетування, як засіб антикризового управління підприємством / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.69-75
Сорока, А. М. Інформаційні технології в управлінні бізнес-процесами на підприємствах / А. М. Сорока. - С.76-81
Яковчук, А. М. Перспективи стратегічного розвитку машинобудівних підприємств Рівненської області / А. М. Яковчук. - С.82-90
Якубенко, І. М. Комунікаційна привабливість підприємств, як основа інформаційного управлінського простору / І. М. Якубенко. - С.91-96
Гусєва, О. Ю. Напрями реалізації концепції цифрової економіки України / О. Ю. Гусєва. - С.97-102
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Легомінова, С. В.
    Концепція управління конкурентними перевагами підприємств: ситуаційний підхід [Текст] / С. В. Легомінова // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 2. - С. 43-54

Рубрики: Управління підприємством

фывфывфыв:
технології когнітивні -- розвиток інноваційний
Свободных экз. нет


Шифр: Е967532/2018/3
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2018г. № 3
Содержание:
Гудзь, О. Є. Модернізація інформаційного забезпечення корпоративного управління на основі сучасних цифрових технологій / О. Є. Гудзь. - С.4-13
Стецюк, П. А. Методичний інструментарій оційнки ефективності оборотних активів підприємства / П. А. Стецюк. - С.13-20
Прокопенко, Н. С. Структурно-функціональна діагностика антикризового управління підприємств / Н. С. Прокопенко, О. В. Коваленко. - С.20-27
Дергачова, В. В. Економічна безпека підприємства на засадах антикризового управління / В. В. Дергачова, Я. О. Колешня. - С.27-35
Сьомкіна, Т. В. Концептуальні основи реалізації конкурентних переваг в межах корпоративних структур / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань. - С.35-42
Гусєва, О. Ю. Діагностика пріоритетності ключових факторів впливу на управління поведінкою персоналу підприємств готельно-ресторанного господарства / О. Ю. Гусєва, М. В. Гакова. - С.42-52
Ольхова, І. О. Інформаційне забезпечення процесу управління телекомунікаційного підприємства / І. О. Ольхова. - С.52-58
Гудзь, О. Є. Стратегічні напрями формування конкурентних переваг підприємств / О. Є. Гудзь, В. В. Щербина. - С.58-65
Дименко, Р. А. Роль держави у формуванні конкурентних стратегій / Р. А. Дименко, О. В. Литвинова. - С.65-73
Легомінова, С. В. NBIC - спрямування у формуванні ефектів діяльності підприємства / С. В. Легомінова. - С.73-79
Капелюшина, Т. В. Динаміка розвитку інтернет речей та їх вплив на управління підприємствами / Т. В. Капелюшина, О. М. Згурська. - С.79-87
Воскобоєва, О. В. Антикризове управління - передумова розвитку сучасного підприємства / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.87-93
Вороненко, І. В. Моделювання динаміки соціальних мереж на прикладі Facebook / І. В. Вороненко, А. В. Скрипник, Є. Клименко. - С.93-103
Труш, М. С. Феномен корпоративної культури: генеза, еволюція, термінологічні інтерпретації / М. С. Труш. - С.103-110
Гавриш, О. М. Формування прибутку при антикризовому управлінні підприємством / О. М. Гавриш. - С.110-118
Маковецька, І. М. Важливість глобальних інформаційних тенденцій 2018 року в управлінні підприємством / І. М. Маковецька. - С.118-123
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Легомінова, С. В.
    NBIC - спрямування у формуванні ефектів діяльності підприємства [Текст] / С. В. Легомінова // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 3. - С. 73-79

Рубрики: Управління підприємством

фывфывфыв:
NBIC-СПРЯМУВАННЯ -- ІЕРАРХІЧНА АРХІТЕКТОНІКА -- ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК -- УПРАВЛІННЯ
Свободных экз. нет


Шифр: Е967532/2018/4
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2018г. № 4
Содержание:
Гудзь, О. Є. Формування і розвиток креативного менеджменту в інноційних підприємствах / О. Є. Гудзь. - С.4-10
Стецюк, П. А. Механізм забезпечення фінансової конкурентоспроможності підприємств / П. А. Стецюк. - С.12-19
Лазоренко, Л. В. Методи управління та оцінки людських ресурсів підприємств зв’язку / Л. В. Лазоренко. - С.20-25
Гудзь, О. Є. Побудова економічної безпеки підприємств / О. Є. Гудзь, Л. В. Шмалій. - С.26-33
Зеліско, І. М. Аналіз сучасних тенденцій розвитку підприємств зв'язку України / І. М. Зеліско, О. О. Сосновська. - С.34-46
Гусєва, О. Ю. Соціальна відповідальність бізнесу в Україні: поточний стан та перспективи розвитку / О. Ю. Гусєва. - С.47-55
Воскобоєва, О. В. Індекс цифровізації як основний фактор розвитку цифрових технологій / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.56-61
Ольховая, І. О. Основні тенденції розвитку телекомунікаційних підприємств України / І. О. Ольховая. - С.62-68
Легомінова, С. В. Управління конкурентними перевагами підприємств / С. В. Легомінова. - С.69-76
Сорока, А. М. Операційна стратегія менеджменту в системі управління підприємством / А. М. Сорока. - С.77-81
Сазонова, С. В. Особливості стратегічного планування на телекомунікаційних підприємствах / С. В. Сазонова. - С.82-86
Пісковець, О. В. До питання вдосконалення економічних відносин в системі "орендар-орендодавець" / О. В. Пісковець. - С.87-92
Хлевицька, Т. Б. Моделювання стратегії логістичного управління грошовими потоками суб’єктів господарювання / Т. Б. Хлевицька. - С.93-100
Труш, М. С. Соціально-економічні параметри корпоративної культури сучасного підприємства / М. С. Труш. - С.101-106
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Легомінова, С. В.
    Управління конкурентними перевагами підприємств [Текст] / С. В. Легомінова // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 4. - С. 69-76

Рубрики: Управління підприємством

фывфывфыв:
тенденції інклюзивні -- конкурентоспроможність
Свободных экз. нет


Шифр: Е967532/2019/2
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2019г. № 2
Содержание:
Гудзь, О. Є. Формування стратегії антикризового управління підприємств / О. Є. Гудзь. - С.4-10
Стецюк, П. А. Методичні аспекти формування інвестиційного портфеля підприємств / П. А. Стецюк. - С.11-20
Комеліна, О. В. Системно-інформаційний підхід у забезпеченні енергетичної ефективності житлового сектору економіки / О. В. Комеліна. - С.21-31
Плахотнкова, Л. О. Аналіз діяльності ІТ компаній на ринку освітніх послуг України / Л. О. Плахотнкова, О. В. Литвинова. - С.32-36
Сазонова, С. В. Роль збалансованої системи показників в системі стратегічного планування на підприємствах в сучасних умовах / С. В. Сазонова. - С.37-41
Гавриш, О. М. Вплив інноваційної діяльності на підвищення прибутковості телекомунікаційних підприємств / О. М. Гавриш. - С.42-49
Легомінова, С. В. Концепція управління конкурентними перевагами підприємства / С. В. Легомінова. - С.50-57
Гніденко, М. П. Трансформація традиційних форм і методів навчання в університетській освіті / М. П. Гніденко. - С.66-71
Дименко, Р. А. Ризики впровадження та проблеми правового регулювання цифрової валюти в Україні / Р. А. Дименко. - С.72-79
Воскобоєва, О. В. Збалансована система показників – ефективний інструмент управління підприємством / О. В. Воскобоєва. - С.80-87
Сьомкіна, Т. В. Концептуальні чинники застосування методів оцінки ефективності диверсифікації діяльності підприємства / Т. В. Сьомкіна. - С.88-96
Шмалій, Л. В. Інформаційно-комунікаційне забезпечення економічної безпеки телекомунікаційного підприємства: організаційно-методичні підходи / Л. В. Шмалій. - С.97-103
Ващенок, О. П. Сутність та класифікація ресурсів підприємств / О. П. Ващенок. - С.104-108
Труш, М. С. Класифікаційні критерії корпоративної культури / М. С. Труш. - С.109-114
Сунцзе, Х. Сучасні тенденції та перспективи розвитку телекомунікаційних підприємств України / Х. Сунцзе. - С.115-120
Мартиненко, М. О. Сутність стратегічного розвитку підприємства / М. О. Мартиненко. - С.121-125
Гусєва, О. Теоретичні та практичні підходи до обґрунтування інструментарію стратегічного управління сталим розвитком телекомунікаційного підприємства / О. Гусєва. - С.126-135
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Легомінова, С. В.
    Концепція управління конкурентними перевагами підприємства [Текст] / С. В. Легомінова // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 2. - С. 50-57

Рубрики: Управління підприємством

фывфывфыв:
рекурсія переваг -- експертні оцінки
Свободных экз. нет


Шифр: Е967532/2019/4
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2019г. № 4
Содержание:
Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційне забезпечення управління розвитком підприємства в умовах становлення цифрової економіки / О. Є. Гудзь. - С.4-13
Стецюк, П. А. Методичні особливості аналізу альтернативних інвестиційних проектів / П. А. Стецюк. - С.14-20
Гусєва, О. Ю. Оцінка відповідності стратегічного потенціалу телекоммунікаційного підприємства його конкурентній стратегії / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.22-28
Виноградов, О. В. Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградов. - С.29-37
Легомінова, С. В. Ключові проблеми управління конкурентоспроможністю вітчизняних телекомунікаційних підприємств / С. В. Легомінова. - С.38-46
Воскобоєва, О. В. Класифікація інформаційних логістичних потоків процесно-ситемного підходу управління підприємством в умовах цифровізації економічних процесів / О. В. Воскобоєва, А. Ю. Голобородько. - С.47-53
Згурська, О. М. Загальна характеристика стратегій диверсифікації на етапах життєвого циклу підприємства / О. М. Згурська. - С.54-63
Глушенкова, А. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як інструмента розвитку інноваційного потенціалу підприємства / А. А. Глушенкова. - С.64-69
Сорока, А. М. Вплив державного регулювання щодо якості телекомунікаційних послуг / А. М. Сорока. - С.70-74
Ващенок, О. П. Cтратегічний аналіз діяльності ПрАТ «Київстар» / О. П. Ващенок. - С.75-79
Сухачова, О. О. Cуть та основні вимоги до управлінських рішень / О. О. Сухачова. - С.80-84
Гужавіна, І. В. Фінансова стратегія та її роль в системі управління підприємством / І. В. Гужавіна. - С.85-91
Шинькович, А. Технології оцінювання результативності організаційно-інформаційного забезпечення антикризового управління агроформувань / А. Шинькович. - С.92-102
Цунцзе, Х. Економічний механізм інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств в парадигмі діджиталізації економіки / Х. Цунцзе. - С.103-110
Пісковець, О. В. Теоретичні аспекти управління інвестиційною діяльністю на підприємстві в сучасних умовах / О. В. Пісковець. - С.111-115
Алиев, Кянан Фархад огли. Вплив інвестицій на розвиток телекомунікаційної галузі / Кянан Фархад огли Алиев. - С.116-121
Петькун, С. М. Інформаційні комунікації як філософія бізнесу / С. М. Петькун. - С.123-128
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Легомінова, С. В.
    Ключові проблеми управління конкурентоспроможністю вітчизняних телекомунікаційних підприємств [Текст] / С. В. Легомінова // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 4. - С. 38-46

Рубрики: Управління підприємством

фывфывфыв:
інформаційне суспільство -- інноваційна конкуренція
Свободных экз. нет


Шифр: Е967532/2020/1
   прочее

Економіка менеджмент бізнес [Текстььь]. - Київ, 2015 - . - Периодичность неизвестна
2020г. № 1
Содержание:
Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційні аспекти управління розвитком сучасного підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-10
Виноградова, О. В. Можливості месенджер-маркетингу для просування товарів та послуг в інтернеті / О. В. Виноградова. - С.11-20
Крейдич, І. М. Сучасний стан та тенденції організаційного розвитку телекомунікаційних підприємств / І. М. Крейдич, М. В. Ноняк. - С.21-28
Легомінова, С. В. Інноваційний потенціал сучасного підприємства / С. В. Легомінова. - С.29-37
Глушенкова, А. А. Основні напрями розвитку інноваційного потенціалу телекомунікаційного підприємства за об’єктами інноваційної діяльності / А. А. Глушенкова. - С.38-43
Мордас, І. В. Забезпечення економічної безпеки україни в контексті глобалізаційних процесів / І. В. Мордас. - С.44-48
Парій, Л. В. Ситуаційний аналіз в антикризовому управлінні підприємством / Л. В. Парій. - С.49-53
Трусова, Н. В. Формування потенціалу фінансової безпеки суб’єктів аграрного бізнесу / Н. В. Трусова. - С.54-63
Якименко, Ю. М. Формування потенціалу фінансової безпеки суб’єктів аграрного бізнесу / Ю. М. Якименко, Т. М. Мужанова. - С.64-69
Філіна, О. В. Роль та види контенту при просуванні в соціальних мережах / О. В. Філіна. - С.75-81
Шмалій, Л. В. Пріоритетні напрями розвитку інформаційно-комунікаційного забезпечення економічної безпеки підприємств зв?язку / Л. В. Шмалій. - С.90-96
Балановська, Т. І. Формування та розвиток цифрової компетентності працівників як складова антикризового управління організацією / Т. І. Балановська. - С.97-106
Сьомкіна, Т. В. Методологічні засади управління прибутком торгівельного підприємства / Т. В. Сьомкіна. - С.107-113
Сазонова, С. В. Обґрунтування стратегії інноваційного розвитку для сучасних телекомунікаційних підприємств України / С. В. Сазонова. - С.114-121
Пильнова, В. П. Інтернет-торгівля: особливості реалізації товару за допомогою інтернету / В. П. Пильнова. - С.122-129
Виноградова, О. В. Шляхи підвищення конкурентоспроможності на ринку телекомунікаційних послуг України / О. В. Виноградова. - С.130-140
Крижко, О. В. Особливості стимулювання збуту на підприємстві залежно від суб'єктів стимулювання / О. В. Крижко. - С.141-148
Крижко, О. В. Ейдос маркетингової стратегії підприємства / О. В. Крижко. - С.149-155
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Легомінова, С. В.
    Інноваційний потенціал сучасного підприємства [Текст] / С. В. Легомінова // Економіка менеджмент бізнес. - 2020. - № 1. - С. 29-37

Рубрики: Економіка підприємств--Інновації

фывфывфыв:
конкурентні переваги -- новітні технології
Свободных экз. нет