> Шифр: Н14/2021/2 Журнал 2021г. № 2 Сухомлинська, О. Праці сучасних українських науковців у вимірі сухомлиністики / О. Сухомлинська. - С.3-11 Сорочинська, Т. Ідеал учителя: порівняння освітніх ідей радянського періоду та сучасності / Т. Сорочинська. - С.12-15 Пустовіт, Г. Теоретичні концепти формування професійної компетентності викладачів закладів вищої освіти / Г. Пустовіт. - С.12-15 Ткачук, Н. Професійний стандарт як вектор модернізації післядипломної педагогічної освіти / Н. Ткачук, Н. Кінах. - С.21-28 Удовиченко, І. Актуальність процесу інтеграції філологічних і природничих знань у суб'єктів профільних закладів освіти (на прикладі України) / І. Удовиченко. - С.29-32 Бурак, В. Специфіка формування компетентності майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти / В. Бурак. - С.32-38 Шурин, О. Актуальні питання професійної підготовки майбутніх учителів технологічного профілю в умовах дистанційного навчання / О. Шурин. - С.43-47 Остапчук, Н. Структура сучасного компетентнісного уроку «Я досліджую світ» інформатичної освітньої галузі / Н. Остапчук, Л. Мельничук. - С.48-54 Зварич, І. Недоліки дистанційної системи навчання у закладах вищої освіти України / І. Зварич. - С.55-58 Марченко, О. Профорієнтаційний потенціал STEM-проєкту «Геометрія духовності української вишивки» як складова нової філософії природничо-математичної освіти / О. Марченко. - С.59-63 Тимчина, Н. Колективна робота учнів закладів загальної середньої освіти із застосуванням віртуальної дошки в умовах дистанційного навчання / Н. Тимчина, В. Тимчина, Н. Крутова. - С.64-70 Черній, А. Комунікативно-орієнтоване вивчення іноземних мов дітьми із затримкою психічного розвитку / А. Черній, О. Колодич. - С.72-76 Пелех, Ю. Ціннісний інтелект людини в осмисленні і вирішенні сучасних соціальних проблем / Ю. Пелех, А. Матвійчук, Т. Білоус. - С.77-83 Абрамович, Т. Психологічна компетентність у професійному розвитку педагога Нової української школи / Т. Абрамович. - С.83-88 Коваль, К. Становлення дитячого будинку сімейного типу як освітнього феномену / К. Коваль. - С.88-93 Ситченко, А. Про формальну мовно-літературну освіту учнів закладів загальної середньої освіти в умовах компетентнісного навчання / А. Ситченко, І. Корнієнко, М. Грищеня. - С.94-99 Кралюк, П. Анна Київська та Реймське Євангеліє / П. Кралюк, В. Лавренчук, Ф. Баландін. - С.100-105 Вакалюк, І. Вивчення теми «Наш будинок. Наша квартира. Наша кімната» на заняттях з української мови як іноземної: методична розробка для викладачів закладів вищої освіти / І. Вакалюк. - С.105-112 Долід, В. Демократичні цінності й толерантність: методологія антидискримінаційної експертизи підручників з історії / В. Долід, П. Долганов. - С.113-119 Кононко, О. Чуйність та її виховання в дошкільному дитинстві / О. Кононко. - С.120-126 Омельчук, В. Психолого-дидактичні особливості уроку в сучасній початковій школі в контексті педагогічних ідей Василя Сухомлинського / В. Омельчук. - С.127-131 Корицька, Г. Використання можливостей технології змішаного навчання на уроках предмета «Захист України» / Г. Корицька, В. Корицький. - С.132-136 Білавич, Г. Розвиток патріотичних почуттів дітей та юнацтва засобами життєтворчості педагога і письменника, громадського діяча Івана Филипчака / Г. Білавич, М. Багрій, Я. Мазур. - С.137-142 Гавлітіна, Т. Виховання компетентної особистості в Новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.143-147 Гринчук, І. Інструментальна музика українських композиторів: стильовий та репертуарний аспекти / І. Гринчук, А. Баньковський. - С.148-152 Власюк, О. Специфіка використання комп’ютерних технологій у професійній підготовці фахівців мистецького напряму / О. Власюк. - С.153-159 Никон, О. Педагогічні аспекти формування фахових компетентностей здобувачів вищої освіти у концертмейстерському класі / О. Никон, М. Остапчук. - С.160-164 Крет, М. Музикотерапія як чинник впливу на психоемоційний стан особистості / М. Крет, Н. Левчук. - С.164-168 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Ткачук, Н. Професійний стандарт як вектор модернізації післядипломної педагогічної освіти [Текст] / Н. Ткачук, Н. Кінах> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 2. - С. 21-28 Рубрики: Освіта післядипломна фывфывфыв: компетентність -- підвищення кваліфікації -- професійний розвиток Доп.точки доступа: Кінах, Н. Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2021/4 Журнал 2021г. № 4 Пустовіт, Г. Володимир Вернадський і сучасність / Г. Пустовіт. - С.3-10 Мельник, Н. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів / Н. Мельник. - С.11-15 Ілійчук, Л. Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації / Л. Ілійчук. - С.16-19 Віролайнен, О. Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-23 Іванюк, І. Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень / І. Іванюк. - С.24-30 Кінах, Н. Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва / Н. Кінах. - С.30-36 Рисинець, Н. Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності / Н. Рисинець. - С.37-43 Сологуб, О. Результати науково-дослідної роботи з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності методистів регіональних служб / О. Сологуб. - С.44-49 Вернидуб, О. Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад / О. Вернидуб. - С.50-54 Дубровіна, І. Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика / І. Дубровіна. - С.55-62 Ковбасюк, Т. Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності / Т. Ковбасюк. - С.62-68 Ковригіна, Л. Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти / Л. Ковригіна. - С.69-74 Третяк, О. Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / О. Третяк. - С.75-80 Барабаш, С. Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов / С. Барабаш. - С.81-86 Лавренчук, В. Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі / В. Лавренчук. - С.87-91 Мушировська, Н. Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія» / Н. Мушировська. - С.91-98 Гон, М. Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення / М. Гон. - С.99-104 Давидюк, Р. Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні» / Р. Давидюк, В. Данильчук. - С.105-109 Генсіцька-Антонюк, Н. Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння / Н. Генсіцька-Антонюк. - С.110-113 Гнепа, О. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах Нової української школи / О. Гнепа. - С.114-118 Демченко, В. Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів / В. Демченко. - С.119-123 Гребінь, С. Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти / С. Гребінь. - С.124-128 Черній, А. Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі / А. Черній. - С.129-134 Кіян, О. Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти / О. Кіян. - С.134-140 Мосякова, І. Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника / І. Мосякова. - С.141-145 Щербина, В. Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського / В. Щербина, О. Чабан. - С.146-151 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Кінах, Н. Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва [Текст] / Н. Кінах> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 4. - С. 30-36 Рубрики: Підвищення кваліфікації фывфывфыв: цифрова компетентність -- цифрова освіта Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2023/2 Журнал 2023г. № 2 Черній, А. Ціннісний потенціал компетентнісної освіти Нової української школи / А. Черній, Т. Гавлітіна. - С.3-8 Білавич, Г. Розвиток соціальних та громадянських компетентностей дитини в педагогічній теорії і практиці Польщі / Г. Білавич, І. Розман, М. Копчук-Кашецька. - С.9-14 Ворон, О. Прoфeсійний рoзвитoк кeрівникa (дирeктoрa) зaклaду зaгaльнoї сeрeдньoї oсвіти / О. Ворон, В. Філіпчук. - С.15-21 Кінах, Н. Формування креативності менеджера освіти у процесі професійної підготовки / Н. Кінах, І. Радецька. - С.21-27 Мельник, Н. Розбудова системи оцінювання результатів навчання учнів у закладах загальної середньої освіти Нової української школи / Н. Мельник. - С.27-31 Назаренко, Л. Управління інноваційним розвитком закладу загальної середньої освіти на основі організованої синергії / Л. Назаренко. - С.32-37 Проєктна діяльність у процесі підготовки фахівців у закладах вищої освіти. - С.49-55 Позднякова, Т. Використання онлайн-дошки padlet на уроках біології в закладах загальної середньої освіти / Т. Позднякова, Н. Харченко. - С.55-63 Пустовіт, Г. Парадигмально-методичний конструкт організації самостійної практичної роботи учнів: практико-орієнтований урок / Г. Пустовіт. - С.64-70 Голубюк, Ю. Вплив кінезіологічних вправ на розвиток дитини дошкільного віку / Ю. Голубюк. - С.71-75 Златів, Л. Шляхи модернізації лінгводидактичного інструментарію викладача-мовника закладу вищої освіти в умовах сучасних викликів / Л. Златів. - С.76-83 Корнієнко, М. Проблеми розвитку методичного забезпечення сучасної іншомовної підготовки магістрів філології у вищій освіті України / М. Корнієнко. - С.83-88 Бордюк, М. Ультразвукові дослідження в лабораторному практикумі медичної та біологічної фізики / М. Бордюк, Т. Шевчук. - С.89-96 Інтегративний підхід до викладання спеціальних і фундаментальних дисциплін: сутність та напрями реалізації професійної адаптації студентів першого курсу машинобудівних спеціальностей. - С.97-111 Казанішева, Н. Нестандартні методи навчання у підготовці майбутніх учителів біології / Н. Казанішева. - С.111-115 Олійник, І. Мовленнєва діяльність як основа формування комунікативної компетентності молодших школярів / І. Олійник. - С.118-120 Люшин, М. Інструменти формування основ безпеки життєдіяльності в закладах загальної середньої освіти / М. Люшин. - С.121-126 Ужинський, М. Сценофонія як звукотехнічна концепція вистави / М. Ужинський. - С.127-131 Цюлюпа, Н. Музикотерапія в системі корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти / Н. Цюлюпа. - С.133-136 Бровченко, А. Вплив віденської сецесії на розвиток художньо-промислової освіти на західноукраїнських землях (кінець ХІХ – початок ХХ століть) / А. Бровченко. - С.137-141 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Кінах, Н. Формування креативності менеджера освіти у процесі професійної підготовки [Текст] / Н. Кінах, І. Радецька> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2023. - № 2. - С. 21-27 Рубрики: Менеджмент освіти фывфывфыв: професійні якості -- заклад освіти Доп.точки доступа: Радецька, І. Свободных экз. нет |