> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: О688189/2018/11 Газета 2018г. № 11 Шулікін, Д. Уточнення законів, підтримка академій і авторське право / Д. Шулікін. - С.4 Короденко, М. У перший клас - до найближчої школи / М. Короденко. - С.5 Короденко, М. Візія змін / М. Короденко. - С.6 Галата, С. Виші Донбасу: "не опускати планку" / С. Галата. - С.7 Шулікін, Д. Позитивна динаміка / Д. Шулікін. - С.8-10 Курбатов, С. Місток у цифрове майбутнє / С. Курбатов. - С.11 Кулик, Н. Пам’яті вченого / Н. Кулик. - С.12 Кулик, Н. Майбутнє науки: куди йдемо? / Н. Кулик. - С.13 Матат, Д. Відбір підручників - 2018 : що, де, коли / Д. Матат. - С.14 Галата, С. Хто робить сніг? / С. Галата. - С.15 Нет сведений об экземплярах |
Курбатов, С. Місток у цифрове майбутнє [Текст] / С. Курбатов> // Освіта України. - 2018. - №11. - С. 11 Рубрики: Освіта--Нові технології фывфывфыв: грамотність цифрова Свободных экз. нет |
> Шифр: П14/2018/2 Журнал 2018г. № 2 Луговий, В. І. Світовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти / В. І. Луговий. - С.5-24 Пономаренко, В. С. Класифікація методів рейтингування закладів вищої освіти України / В. С. Пономаренко. - С.24-36 Курбатов, С. Сучасні методологічні підходи до розробки університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.37-42 Саух, П. Проблема оптимізаії мережі закладів вищої освіти в контексті національного університетського рейтингу / П. Саух. - С.50-52 Бакіров, В. Універсалізм і партикуляризм у рейтингуванні університетів / В. Бакіров. - С.50-52 Зіньковський, Ю. Психологічні властивості фахівця як умова його професійної успішності / Ю. Зіньковський. - С.53-60 Чекстере, О. Дослідження мотивації навчання в парадигмі когнітивної психології / О. Чекстере. - С.66-71 Дічек, Н. Англомовна макаренізація у 21 столітті : стан і методи інтерпретенції / Н. Дічек. - С.72-82 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Курбатов, С. Сучасні методологічні підходи до розробки університетських рейтингів [Текст] / С. Курбатов> // Педагогіка і психологія . - 2018. - № 2. - С. 37-42 Рубрики: Вища освіта Україна фывфывфыв: методологія Свободных экз. нет |