(Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Е045753/2017/12
   Журнал

Економіка та держава [Текстььь] : міжнародний науково-практичний журнал. - Київ, 2005 - . - Выходит ежемесячно
2017г. № 12
Содержание:
Козловський, С. В. Концепція управління стійкістю сучасної економічної системияк основа забезпечення її розвитку / С. В. Козловський, удковський О. В. Р, А. В. Козловський. - С.4-8
Манцевич, Ю. М. Просторове планування як інструмент футурології / Ю. М. Манцевич. - С.9-13
Антонюк, Л. Л. Провідна роль Китаю у глобальних мережах сектору високих технологій: нова реальність та сучасні виклики / Л. Л. Антонюк, Н. І. Черкас. - С.14-22
Омельчук, В. О. Пропозиції щодо розробки нової стратегії житлової політики в Україні / В. О. Омельчук. - С.23-26
Босовська, М. В. Теоретичні засади формування ресторанних мереж / М. В. Босовська, Н. І. Ведмідь, О. В. Косар. - С.27-32
Малий, І. Й. Результативність управління публічним сектором в умовах нестабільності / І. Й. Малий, М. М. Власенко. - С.33-37
Радіонова І. Ф.,. Стабільність публічного сектору національної економіки: зміст та оцінювання / І. Ф., Радіонова І. Ф., Ю. Б. Мальковська. - С.38-47
Тютюник, І. В. Фінансова децентралізація в Україні: можливості та загрозидля забезпечення сталого розвитку територіальних громад / І. В. Тютюник, Я. В. Решетняк. - С.43-47
Тюха, І. В. Світові тенденції ринку безалкогольних напоїв / І. В. Тюха, І. В. Савчук. - С.48-51
Кустріч, Л. О. Моделювання оцінки ресурсного потенціалу сільськогосподарськихпідприємств / Л. О. Кустріч. - С.52-55
Халатур, С. М. Методологія оцінки ліквідності та платоспроможностісільськогосподарських підприємств / С. М. Халатур, Л. І. Бровко, Т. О. Моруга. - С.56-60
Денисов, О. Є. Концептуальні засади науково-методичного базису забезпечення економічної безпеки галузі в умовах глобалізації / Денисов О. Є. ; Денисов О. Є. . - С.61-64
Жукова, Л. М. Інституційне забезпечення системи державного регулюванняекономіки країн Східної Європи в умовах членства в ЄС / Л. М. Жукова. - С.65-68
Механизм влияния инновационного менеджмента промышленных предприятий на финансовую устойчивость в условиях девальвации / Мамед3заде Эмин Эльдар оглы, и др. - С.69-73
Мартиненко, О. М. Напрями забезпечення зайнятості молоді в розвинутих країнах / О. М. Мартиненко. - С.74-76
Эльшан, Зохраб оглы Оруджов. Глобальная волатильность и финансовая стабильность / Зохраб оглы Оруджов Эльшан. - С.77-81
Щербань, О. Д. Методи регулювання та оптимізації структури капіталу підприємства / О. Д. Щербань, О. В. Насібова, Р. В. Сухоруков. - С.82-88
Красовська, О. Ю. Основні наукові підходи до визначення видів маркетинговихактивів підприємства / О. Ю. Красовська. - С.89-92
Карпенко, О. О. Європейський досвід формування та функціонування кластеріву приморських регіонах . / О. О. Карпенко, І. Ф. Переверзєва. - С.93-99
Соболь, І. Б. Порівняльний аналіз ефективності діяльності персоналу в будівництві і промисловості України / І. Б. Соболь. - С.100-103
Куйбіда, С. В. Модернізація фінансово-економічних регуляторів структурних зміну 2008—2017 роках / С. В. Куйбіда. - С.104-111
Крючкова, Ж. В Конкурентоспроможність аграрних підприємств: сутність та чинники впливу / Ж. В Крючкова. - С.117-119
Бублик, Л. Я. Сучасний стан споживчого ринку як передумова реалізації державної політики регулювання споживчого кредитування / Л. Я. Бублик. - С.120-123
Чукіна, І. В. Особливості та значимість механізму управліннявиробничо-господарською діяльністю аграрних підприємств. / І. В. Чукіна. - С.124-128
Нет сведений об экземплярах



    Красовська, О. Ю.
    Основні наукові підходи до визначення видів маркетингових активів підприємства [Текст] / О. Ю. Красовська // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2017. - №12. - С. 89-92

Рубрики: Управління підприємством

фывфывфыв:
бренд -- марочний капітал -- види
Свободных экз. нет


Шифр: Е045753/2018/12
   Журнал

Економіка та держава [Текстььь] : міжнародний науково-практичний журнал. - Київ, 2005 - . - Выходит ежемесячно
2018г. № 12
Содержание:
Дука, А. П. Технологічні детермінанти сучасних процесів економічного розвитку України / А. П. Дука. - С.4-7
Касперович, Ю. В. Методичні підходи до оцінки фіскальних втрат України внаслідок гібридної війни РФ / Ю. В. Касперович. - С.8-15
Мащенко, М. А. Екологічний варіант визначення інвайронментальної безпеки / М. А. Мащенко. - С.16-20
Красовська, О. Ю. Споживче сприйняття маркетингових активів підприємства / О. Ю. Красовська. - С.21-24
Мадяр, Р. О. Контроль логістичної діяльності на підприємствах в умовах глобалізації / Р. О. Мадяр. - С.31-34
Марчук, Ю. М. Фінансово-економічний механізм природокористування: інституціональні засади інвестиційної діяльності / Ю. М. Марчук. - С.35-40
Бєлозерцев, В. С. Використання інструментів електронної комерції в сучасних умовах / В. С. Бєлозерцев, О. С. Худякова. - С.41-43
Пуліна, Т. В. Розвиток кадрового потенціалу органу публічної служби / Т. В. Пуліна, О. Ю. Ткачук, А. О. Вафіна. - С.44-49
Назаренко, О. В. Аутсорсинг бухгалтерського обліку: переваги, недоліки та особливості запровадження / О. В. Назаренко, А. В. Суровицька. - С.50-54
Євсейцева, О. С. Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інновації / О. С. Євсейцева, Б. О. Колесник, П. С. Волковинська. - С.55-58
Денисенко, М. П. Механізм забезпечення економічної безпеки суб'єктів господарювання / М. П. Денисенко, Є. В. Третяк. - С.59-63
Пандас, А. В. Редевелопмент як перспективний механізм розвитку промислової зони / А. В. Пандас, С. О. Крижановський. - С.64-67
Крисак, А. О. Проблеми та перспективи розвитку малого бізнесу в Україні / А. О. Крисак, О. С. Мусятовська. - С.68-73
Циток, Р. П. Заощадження домогосподарств як незалучений інвестиційний ресурс / Р. П. Циток. - С.74-80
Фурсіна, Н. А. Теорія виникнення військових конфліктів, воєн / Н. А. Фурсіна. - С.81-88
Кваша, Т. К. Інструменти зменшення тиску на бюджет процесів старіння населення / Т. К. Кваша. - С.89-93
Цімошинська, О. В. Методика розрахунку концесійних платежів за brown field- та green field-проектами концесії автодоріг за ціннісно-орієнтованим підходом / О. В. Цімошинська. - С.94-98
Лощина, Л. В. Теоретичні аспекти публічного адміністрування в контексті українських реформ / Л. В. Лощина, Г. І. Ковтун. - С.99-104
Середюк, Т. Б. Сучасні модифікації теорії дифузії інновацій та шляхи їх реалізації на ринках високих технологій / Т. Б. Середюк. - С.105-111
Мовсесян, А. С. Структурна динаміка розвитку ринку медичних виробів в ЄС / А. С. Мовсесян. - С.112-118
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Красовська, О. Ю.
    Споживче сприйняття маркетингових активів підприємства [Текст] / О. Ю. Красовська // Економіка та держава : міжнародний науково-практичний журнал. - 2018. - № 12. - С. 21-24

Рубрики: Маркетинг--Економіка підприємства

фывфывфыв:
взаємовідносини -- клієнт -- CRM-система
Свободных экз. нет


Шифр: А10/2021/18
   Журнал

АгроСвіт [Текстььь] : інформаційно-аналітичний. - Київ, 2000 - . - Выходит дважды в месяц
2021г. № 18
Содержание:
Могильний, О. М. Земельні проблеми козацької доби в руслі українського державотворення: проєкція на сьогодення / О. М. Могильний. - С.3-11
Третяк, А. М. Основні методи та інструменти управління земельними ресурсами і землекористуванням в Україні / А. М. Третяк. - С.12-21
Вініченко, І. І. Бізнес-процеси в теорії інвестиційної діяльності підприємств / І. І. Вініченко. - С.22-27
Заруцька, О. П. Фінансова самостійність місцевих бюджетів як підгрунтя їх стійкості в умовах бюджетної децентралізації / О. П. Заруцька. - С.28-35
Орлова-Курилова, О. В. Моделювання життєвого циклу інноваційного проєкту в умовах трансформації національної економіки: управління маркетинговим потенціалом / О. В. Орлова-Курилова. - С.36-43
Неустроєв, Ю. Г. Модернізація економічної системи регіону / Ю. Г. Неустроєв. - С.44-49
Красовська, О. Ю. Структурно-функціональна схема моделювання маркетингової діяльності у сфері цифровізації / О. Ю. Красовська. - С.50-55
Паша, Л. Г. Оцінювання ефективності регулятивної функції основних податкових інструментів на регіональному ринку / Л. Г. Паша. - С.56-61
Кватирко, О. М. Еколого-економічні засади формування механізмів використання конкурентних переваг лісового сектору регіону / О. М. Кватирко. - С.62-72
Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Красовська, О. Ю.
    Структурно-функціональна схема моделювання маркетингової діяльності у сфері цифровізації [Текст] / О. Ю. Красовська // АгроСвіт : інформаційно-аналітичний. - 2021. - № 18. - С. 50-55

Рубрики: Ринок інформації

фывфывфыв:
інформаційно-пізнавальні продукти -- маркетинг інформаційних продуктів
Свободных экз. нет