> Шифр: Д212508/2018/10 Журнал 2018г. № 10 Кучеренко, І. Особистісно зорієнтоване навчання - домінантна модель реалізації концепції "Нова українська школа" / І. Кучеренко. - 2-4. - Бібліогр.: С. 4 Бутурлим, Т. Системна підготовка учнів до ЗНО з української літератури / Т. Бутурлим. - С.5-15 Гошовська, О. Відтворення історичних подій з позиції гуманізму у повісті Андрія Чайковського "За сестрою" / О. Гошовська. - С.16-18 Юдіна, О. Остап Вишня - поет полювання" / О. Юдіна. - С.19-21 Печончик, М. Контрольні роботи з української мови / М. Печончик. - С.22-30 Життя як самовідданість і успіх : перед’ювілейний діалог. - С.31-35 Омельчук, С. Новаторство Івана Ющука в українській лінгводидактиці кінця ХХ - початку ХХІ сторвччя / С. Омельчук. - 36-42. - Бібліогр.: С. 42 Ющук, І. Милозвучність української мови / І. Ющук. - С.43-46 Боронь, О. Як Тарас Шевченко познайомився з Іваном Сошенком : повернення до проблеми / О. Боронь. - 47-53. - Бібліогр. С. 53 Косінова, О. Павло Тичина - маестро поетичного слова / О. Косінова. - 54-59. - Бібліогр.: С. 59 Блик, О. Молоді роки Ізмаїла Срезневського: студіювання фольклору й організація українського руху в Харкові / О. Блик. - 60-64. - Бібліогр.: С. 64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Косінова, О. Павло Тичина - маестро поетичного слова [Текстььь] / О. Косінова> // Дивослово (українська мова й література в навчальних закладах) : викладання мови і літератури в середніх школах, ліцеях, ПТУ, ВУЗ-ах. - 2018. - № 10. - 54-59. - Бібліогр.: С. 59 Рубрики: Літературознавство українське--Персоналії фывфывфыв: творчість поета Доп.точки доступа: Тичина, П. \о нем\ Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2020/2 Журнал 2020г. № 2 Зварич, І. Булінг у закладах освіти України і США / І. Зварич. - С.3-7 Савчук, Б. Феномен коучингу в зарубіжному дискурсі / Б. Савчук, Г. Білавич. - С.7-11 Багрій, М. Письменники-педагоги XIX – 30-х років XX ст. – автори навчально-методичного забезпечення освітніх закладів Західної України / М. Багрій. - С.11-14 Бондарець, М. Діяльність педагогічного інституту соціального виховання, нормальної і дефективної дитини при психоневрологічній академії (20-і роки хх ст.) / М. Бондарець. - С.15-19 Шеретюк, Р. Внесок у європейську природничу науку випускників піарських колегіумів Волині (XVIII– початок XIX ст.) / Р. Шеретюк, Н. Стоколос. - С.19-22 Безена, І. Трансформація ролі вчителя гуманітарних дисциплін у сучасній післядипломній освіті / І. Безена. - С.23-28 Бойчук, Н. Управлінський контекст у процесах художньо-естетичного розвитку особистості учня закладу загальної середньої освіти (із досвіду роботи Малої академії народних мистецтв та ремесел Березнівської ЗОШ І – ІІІ ступенів № 2 Рівненської області) / Н. Бойчук. - С.29-33 Завалевський, Ю. Місія вчителя в реалізації ціннісних пріоритетів Нової української школи / Ю. Завалевський. - С.33-37 Лунячек, В. Компетентнісний підхід як методологія професійного розвитку працівника освіти / В. Лунячек. - С.37-45 Мельник, Н. Планування діяльності закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект / Н. Мельник. - С.45-50 Мищишин, І. Чинники професійного самовизначення сучасних старшокласників / І. Мищишин, Ю. Дмитрів. - С.51-54 Бондаренко, Н. Україна під «новою парасолькою грамотності» / Н. Бондаренко. - С.55-59 Майданенко, С. Готовність педагогів до інноваційної методичної роботи в закладах загальної середньої освіти / С. Майданенко. - С.59-63 Сологуб, О. Методична складова розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності педагогічних працівників засобами пролонгованих дистанційних тренінгів / О. Сологуб. - С.63-67 Войтовська, О. Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного й молодшого шкільного віку методами арттерапії / О. Войтовська. - С.68-71 Олефір, Н. Співпраця вчителя та батьків дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Н. Олефір. - С.72-75 Романовська, Д. Сформованість ціннісних орієнтацій здобувачів освіти у процесі розвитку соціальної компетентності / Д. Романовська. - С.75-80 Сидорук, І. Соціальне партнерство у формуванні компетентності майбутніх соціальних працівників / І. Сидорук. - С.80-83 Ступак, О. Діяльнісний етап реалізації системи формування соціальної активності молоді в інститутах громадянського суспільства / О. Ступак. - С.83-87 Вербицька, Х. Професійно орієнтований підхід у розвитку професійної креативності студентів у процесі навчання англійської мови / Х. Вербицька. - С.88-91 Корнієнко, І. Проєктне навчання мови у компетентнісному дискурсі / І. Корнієнко. - С.91-94 Косінова, О. Музичний портрет у літературі : на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини / О. Косінова. - С.95-98 Сокол, М. Ефективність методу «фішбоун» у процесі навчання англійської мови / М. Сокол, О. Царик, Н. Гупка-Макогін. - С.102-106 Донець, В. Модель формування готовності вчителів початкової школи до інноваційної діяльності в умовах інклюзивного навчання / В. Донець. - С.107-112 Цюняк, О. Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності / О. Цюняк. - С.112-116 Рибалко, А. Організація навчального дослідження учнів із використанням міжпредметних зв’язків фізики та фізичної культури / А. Рибалко, О. Рибалко. - С.117-122 Войтович, О. Підготовка майбутніх учителів географії до проведення уроків міжпредметного змісту / О. Войтович, М. Костолович. - С.123-126 Толочко, С. Методика формування професійної компетентності з охорони праці майбутніх фахівців аграрної сфери / С. Толочко, А. Шкодин. - С.127-132 Пугач, В. Формування правової компетентності майбутніх менеджерів охорони здоров’я у професійній підготовці / В. Пугач. - С.132-137 Удовиченко, І. Міжпредметні зв’язки змісту профільного навчання географії учнів закладів загальної середньої освіти / І. Удовиченко. - С.137-140 Гавлітіна, Т. Наскрізне виховання цінностей у новій українській школі / Т. Гавлітіна. - С.141-145 Кіян, О. Морально-духовне виховання особистості молодшого підлітка / О. Кіян. - С.145-150 Кириленко, С. Учитель як носій цінностей виховання в сучасному закладі загальної середньої освіти / С. Кириленко. - С.150-153 Пустовіт, Г. Ціннісні виміри сучасної позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.154-160 Сушик, Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології соціального виховання «особиста гідність. Безпека життя. громадянська позиція» дітей підліткового та юнацького віку / Н. Сушик. - С.161-167 Цимбалюк, І. Гуманістичні ідеї Василя Сухомлинського в системі післядипломної педагогічної освіти / І. Цимбалюк. - С.168-171 Дем’янюк, О. Специфіка роботи над елементами хорової звучності в хоровому колективі / О. Дем’янюк. - С.172-175 Фарина, Н. Студія естрадного співу в сучасній системі мистецької освіти / Н. Фарина, Т. Тимошенко. - С.176-179 Галатюк, М. Сучасний студентський спорт як модус розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк. - С.180-183 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Косінова, О. Музичний портрет у літературі : на прикладі творчості П. Мирного, М. Коцюбинського, П. Тичини [Текст] / О. Косінова> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 2. - С. 95-98 Рубрики: Українська література--Методика викладання фывфывфыв: пісня -- опера -- увертюра -- синтез мистецтв Свободных экз. нет |
> Шифр: Д212508/2021/5/6 Журнал 2021г. № 5/6 Корнійчук, В. Коли кінці з кінцями не сходяться (Про помилки в шкільних підручниках з української) (9) / В. Корнійчук. - С.2-12 Таровита, І. Про добро, любов і мудрість односкладними реченнями. 8 клас / І. Таровита. - С.12-14 Парцей, Н. Де ж того Євшану взяти, щоб у край свій повертав? За поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля" / Н. Парцей. - С.17-19 Масенко, Л. Концепт "простої радянської людини" як інструмент знеособлення суспільства / Л. Масенко. - С.23-26 Калита, О. Структура концепту "Хрест". На матеріалі українських фразеологізмів / О. Калита. - С.37-29 Задорожний, В. До творчості... повз мову / В. Задорожний. - С.30-37 Баган, О. Як вивчати літературу соціалістичного реалізму в школі / О. Баган. - С.38-48 Василенко, В. Роман "Собор" Олеся Гончара у критиці української еміграції 1960-1980-х років / В. Василенко. - С.49-57 Косінова, О. Мистецькі паралелі: Павло Тичина і Клод Дебюссі / О. Косінова. - С.58-62 Герасименко. Діти і війна: як сучасні письменники зображають Революцію Гідності та російську аагресію на Сході України у дитячій літературі / Герасименко. - С.63-68 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Косінова, О. Мистецькі паралелі: Павло Тичина і Клод Дебюссі [Текст] / О. Косінова> // Дивослово : українська мова й література в навчальних закладах . - 2021. - № 5/6. - С. 58-62 Рубрики: Мистецтво українське--Історія фывфывфыв: 19-20 ст. -- модернізм -- символізм -- імпресіонізм Доп.точки доступа: Тичина, П. \о произв.\ Дебюссі, К. \о произв.\ Свободных экз. нет |