> Шифр: У789537/2018/12 Журнал 2018г. № 12 Стишов, В. Особливості стилістичного використання фразеологізмів у творах Бориса Грінченка / В. Стишов, О. Щока. - С.3-8 Полінок, О. Типологічна класифікація видів проектів / О. Полінок. - С.9-12 Захарченко, А. Українська комедія кінця XIX - початку XX століття: жанрові, тематичні, образні домінанти / А. Захарченко. - С.13-20 Бабійчук, Т. Сучасна українська література: імена, теми, інтерпретація : матеріали студентської науково-практичної конференції / Т. Бабійчук. - С.21-28 Космідайло, І. Розвивальний потенціал дидактичної гри на уроках української мови в 10 класі з поглибленим вивченням філології / І. Космідайло. - С.29-31 Бабенко, В. Стилістичні вправи як інструмент формування стилістичної компетентності майбутніх учителів-словесників / В. Бабенко. - С.32-35 Олійник, А. Дидактичний матеріал з морфології. Іменник : профільний рівень / А. Олійник. - С.35-41 Яворська, С. Перевірка навчальних досягнень із синтаксису простого речення як засіб розвитку критичного мислення учнів / С. Яворська. - С.42-46 Коробоненко, Т. Ігрові прийоми та практичні завдання до теми "Фразеологія" / Т. Коробоненко. - С.47-51 Голик, О. Рання поезія "Жар-птиця" - поетична візитівка Яра Славутича / О. Голик. - С.52-55 Гудована, Н. Останнє завдання... / Н. Гудована. - С.56-57 Богданець-Білоскаленко, Н. День української мови в Румунії / Н. Богданець-Білоскаленко, С. Караман. - С.58-59 Вдович, В. Тече Ірпінь : [вірш] / В. Вдович. - С.55 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Космідайло, І. Розвивальний потенціал дидактичної гри на уроках української мови в 10 класі з поглибленим вивченням філології [Текст] / І. Космідайло> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2018. - № 12. - С. 29-31 Рубрики: Мова українська--Методика викладання Ігри дидактичні фывфывфыв: мовна освіта -- ігрова діяльність -- форми навчання -- методи навчання Свободных экз. нет |
> Шифр: У789537/2020/9 Журнал 2020г. № 9 Шкавро, В. Формування цифрової грамотності засобами тестових технологій у майбутніх вчителів української мови і літератури / В. Шкавро. - С.15-21 Щербина, С. Дидактичний матеріал з української літератури / С. Щербина. - С.26-32 Резнік, Т. Компаративний аналіз повісті "Хіба ревуть воли, як ясла повні?" Панаса Мирного та п’єси "Гамлет" Вільяма Шекспіра: емоційний складник / Т. Резнік. - С.33-34 Космідайло, І. Уживання великої букви. Дослідження славного і драматичного в інтегрованому навчання української мови, історії й географії України / І. Космідайло. - С.35-37 Богачук, Л. Правила вживання апострофа / Л. Богачук. - С.42-45 Набок-Бабенко, Ю. Узагальнення й систематизація вивченого про числівник / Ю. Набок-Бабенко. - С.49-51 Сова, К. "Сучасне завжди на дорозі з минулого в майбутнє" : життєвий і творчий шлях письменника, кінорежисера, засновника поетичного кіно Олександра Довженка / К. Сова. - С.38-41 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Космідайло, І. Уживання великої букви. Дослідження славного і драматичного в інтегрованому навчання української мови, історії й географії України [Текст] / І. Космідайло> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2020. - № 9. - С. 35-37 Рубрики: Мова українська--Методика викладання Дидактика--Інтегровані уроки фывфывфыв: перебіг уроку -- вправи -- бесіди Свободных экз. нет |