> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: Н14/2017/3 Журнал 2017г. № 3 Задорожна-Княгницька, Л. Самостійна робота як чинник підвищення ефективності деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти / Л. Задорожна-Княгницька. - С.3-7 Захарченко, Ю. Педагогічні умови фрормування дослідницької компетентності майбутніх фахівців із маркетингу / Ю. Захарченко. - С.7-10 Ненько, Ю. Модель системи професійно орієнтованої комунікативної підготовки майбутніх офіцерів служби цивільного захисту / Ю. Ненько. - С.10-14 Толочко, С. Науково-дослідний компонент науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. Толочко. - С.14-17 Удовиченко, І. Принципи та умови розроблення й використання методичного забезпечення вчителями старшої профільної школи / І. Удовиченко. - С.18-21 Шацька, Н. Особливості форм самоосвіти педагога в системі неперервної освіти / Н. Шацька. - С.22-24 Динько, В. Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів як один із чинників їх розвитку та модернізації / В. Динько. - С.25-27 Калінська, О. Упровадження освітніх інновацій як шлях до формування професіоналізму та педагогічної майстерності викладача вищого навчального закладу / О. Калінська. - С.28-30 Юденкова, О. Деякі аспекти формування єдиного освітньо-інформаційного середовища міжрегіонального вищого професійного училища з поліграфії та інформаційних технологій / О. Юденкова. - С.31-34 Нуржинська, А. Критерії та рівні сформованості компетентності майбутніх фахівців зі зв’язків із громадськістю у підготовці матеріалів для PR- діяльності / А. Нуржинська. - С.35-38 Бронзенко, Т. Методика індивідуалізації творчої постаті В. Винниченка в уявленнях учнів старшої школи на уроках української літератури / Т. Бронзенко. - С.39-42 Вовчаста, Н. Методика іншомовної професійної підготовки майбутніх фахівців цивільного захисту / Н. Вовчаста. - С.42-44 Мелешко, Л. Мовна гра як лінгводидактична проблема / Л. Мелешко. - С.45-48 Ковтонюк, Г. До питання формування інформатичної компетентності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін / Г. Ковтонюк. - С.49-51 Драшко, О. Ефективність інноваційних методик у підготовці майбутніх учителів трудового навчання / О. Драшко. - С.52-55 Кудря, О. Науково-методичні аспекти формування національної самосвідомості в учнів у процесі трудового навчання / О. Кудря. - С.55-58 Сліпчишин, Л. До питання художньо-технічної творчості майбутніх робітників технічних професій / Л. Сліпчишин. - С.59-62 Рукопашний бій українських козаків як вид бойового мистецтва та особливості термінології школи козацьких єдиноборств. - С.63-65 Криштанович, С. Процес формування професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту / С. Криштанович ; І. Оксенюк, С. Семенович; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.65-70 Оксенюк, І. Значення факторів психологічної сумісності у взаємовідносинах між тренером та гравцями футбольної команди / І. Оксенюк ; С. Бухальська; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.71-73 Бухальська, С. Значимість професійно зорієнтованого виховання у формуванні професійної компетентності студентів в освітньому процесі вищих медичних навчальних закладів / С. Бухальська ; Н. Халемендик; О. Калустьян. - С.74-78 Халемендик, Н. Необхідність формування громадянської компетенції молоді - виклик сучасності / Н. Халемендик ; О. Калустьян. - С.78-80 Калустьян, О. Методичні особливості організації музичних звукових одиниць у системі нормативних конструктивних положень / О. Калустьян. - С.81-85 Нет сведений об экземплярах |
Калустьян, О. Методичні особливості організації музичних звукових одиниць у системі нормативних конструктивних положень [Текст] / О. Калустьян> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №3. - С. 81-85 Рубрики: Вища освіта--Музична фывфывфыв: співвідношення висотні -- типологізація матеріалу Свободных экз. нет |
> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: Н14/2018/1 Журнал 2018г. № 1 Бхіндер, Н. Вплив глобалізаційних процесів на професійну підготовку прикордонників у республіці Індії / Н. Бхіндер. - С.3-8 Полоцька, О. Засоби запобігання і боротьби з проявами академічної та наукової недоброчесності в університетах Австралії: вивчення позитивного досвіду / О. Полоцька. - С.8-13 Черній, А. Управління освітою в ОТГ Рівненщини: технологічні аспекти / А. Черній. - С.14-18 Лютко, О. Активізація професійного потенціалу педагогів засобами мотиваційного менеджменту / О. Лютко. - С.18-22 Тригубець, Г. Стратегічні орієнтири професійного розвитку педагогічних працівників в умовах закладу освіти / Г. Тригубець. - С.22-26 Гузенко, О. Виробниче навчання студентів вищих педагогічних навчальних закладів в умовах сучасних освітніх реформ / О. Гузенко, С. Марчук. - С.27-30 Черкашина, Т. Діяльність навчально-практичного центру самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення педагогічних працівників у контексті реалізації ідей Концепції Нової української школи / Т. Черкашина. - С.30-33 Шадий, С. Сучасний педагог : шляхи розв’язання проблеми адекватного оцінювання рівня професійної діяльності педагогів / С. Шадий. - С.34-36 Власюк, О. Електронні засоби навчання як чинник підвищення ефективності дизайн-освіти / О. Власюк. - С.37-39 Гузій, І. Інтерактивний підхід до формування змісту професійної підготовки майбутніх фахівців інформаційної, бібліотечної та архівної справи / І. Гузій. - С.40-42 Живюк, І. Вікіпедія як засіб формування інформаційно-цифрової компетентності учня в умовах української школи / І. Живюк. - С.43-45 Козловський, Ю. Формування фахових знань майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю: інтерактивний підхід / Ю. Козловський. - С.46-49 Кристопчук, Т. Медіаосвітні технології як засіб підвищення якості освітньої діяльності коледжу / Т. Кристопчук, І. Якимчук. - С.50-53 Остапчук, Н. Електронні навчальні видання як засіб освітньої діяльності студентів / Н. Остапчук, Л. Матвійчук. - С.59-62 Петренко, О. Педагогічний коучинг у діяльності вчителя в контексті реалізації Концепції "Нова українська школа" / О. Петренко. - С.62-66 Позднякова, Т. Використання сервісу Learningapps для створення інтерактивних дидактичних вправ до уроків біології / Т. Позднякова, В. Тимчина. - С.67-75 Поплавська, Г. Web 2.0 У формуванні досвіду застосування інформаційно-комунікаційних технологій студентами педагогічних спеціальностей / Г. Поплавська. - С.76-78 Сидорчук, Н. Теоретичний аналіз феномена "рефлексія" / Н. Сидорчук, І. Огорнійчук. - С.79-82 Сушик, Н. Соціальна профілактика девіантної поведінки підлітків / Н. Сушик. - С.83-86 Тарадюк, Д. Професійна підготовка тьюторів до роботи в інклюзивному освітньому середовищі як педагогічна проблема / Д. Тарадюк. - С.87-89 Антончук, О. Комунікативна компетентність у структурі соціального інтелекту вчителя-словесника / О. Антончук. - С.90-92 Вєтрова, І. Методична підготовка майбутнього вчителя англійської мови / І. Вєтрова. - С.92-95 Костолович, Т. Експерементальна методика формування професійної комунікативної компетентності студентів-філологів у процесі вивчення фонетики й орфоепії української мови / Т. Костолович. - С.95-99 Лавренчук, В. Реалізація ціннісних концептів мовно-літературної освіти в аспекті Нової української школи / В. Лавренчук. - С.100-105 Магрламова, К. Іншомовна освіта майбутнього лікаря у Великій Британії / К. Магрламова. - С.106-109 Мандрик, Н. Передумови виникнення слов’янської писемності / Н. Мандрик. - С.110-113 Мушировська, Н. Побудова моделі фахівця в галузі іноземної філології в межах курсу української мови за професійним спрямуванням / Н. Мушировська. - С.113-118 Крівцов, В. Деякі аспекти алгоритмізації навчального процесу / В. Крівцов, В. Крівцов, Г. Приймачук. - С.119-123 Бессараб, Н. Виховання толерантності та міжкультурної комунікації в учнів початкової школи на уроках іноземної мови / Н. Бессараб. - С.124-126 Шутяк, В. Ознайомлення молодших школярів зі згинанням і складанням паперу, технікою орігамі / В. Шутяк. - С.127-129 Лисиця, Д. Методичні рекомендації щодо організації підготовки майбутніх зубних гігієністів до професійної діяльності / Д. Лисиця. - С.130-133 Пайкуш, М. Формування інтегрованої системи природничо-наукової та професійно-практичної підготовки майбутнього лікаря / М. Пайкуш. - С.133-136 Шегеда, А. Кваліметричний підхід до оцінювання якості процесів в освітніх системах / А. Шегеда, О. Стефанович. - С.136-141 Пустовіт, Г. Формування компетентностей міжкультурної комунікації дітей та учнівської молоді у закладах позашкільної освіти / Г. Пустовіт. - С.142-146 Жулковський, Б. Ігор Стравінський і православна церква / Б. Жулковський. - С.147-150 Калустьян, О. Деякі аспекти комплексної систематизації навчального процесу в ході підготовки фахівців спеціальності "Музичне мистецтво" / О. Калустьян, М. Ковлева. - С.151-153 Крижановська, Т. Емоційний розвиток підлітків у процесі сприймання творів барокової музики / Т. Крижановська, М. Данилюк. - С.153-157 Музиченко, Л. Володимир Музиченко: викладач, композитор, письменник, громадський діяч / Л. Музиченко. - С.157-161 Нарожна, Н. Основні напрями фахового навчання в хоровій педагогіці / Н. Нарожна. - С.162-166 Радковська, Л. Роль викладача-інструменталіста у подоланні сценічного хвилювання учнів-піаністів дитячої музичної школи / Л. Радковська, О. Єсіпова. - С.166-168 Столярчук, Б. Петро Степанюк: збирач і виконавець народних пісень / Б. Столярчук. - С.169-170 Ганжа, М. Мистецтво дизайну в освітньому середовищі як засфб виховання особистості / М. Ганжа. - С.171-174 Гатеж, Н. Емпіричне дослідження готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів / Н. Гатеж. - С.175-177 Денисенко, Н. Крос-функціональна мобільність як складова формування професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури / Н. Денисенко. - С.178-180 Северіна, Л. Формування компетентностей здоров’язбереження в студентів педагогічного коледжу / Л. Северіна. - С.180-183 Нет сведений об экземплярах |
Калустьян, О. Деякі аспекти комплексної систематизації навчального процесу в ході підготовки фахівців спеціальності "Музичне мистецтво" [Текст] / О. Калустьян, М. Ковлева> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - №1. - С. 151-153 Рубрики: Вища освіта--Музична фывфывфыв: оптимізація процесу викладання -- концепції методичні Доп.точки доступа: Ковлева, М. Свободных экз. нет |