> Шифр: Е967532/2017/4 прочее 2017г. № 4 Гудзь, О. Є. Маркетингові аспекти стратегічного управління інноваційним розвитком підприємства / О. Є. Гудзь. - С.5-11 Стецюк, П. А. Теоретичні та практичні аспекти організації планування фінансового потенціалу підприємств / П. А. Стецюк, Г. В. Корнійчук. - С.12-18 Виноградова, О. В. Сутність інструментів гейміфікації в системі мотивації персоналу / О. В. Виноградова, О. В. Литвинова. - С.19-25 Гусєва, О. Ю. Стан та структура машинобудівної галузі України в умовах глобальних економічних трансформацій / О. Ю. Гусєва, А. М. Яковчук. - С.26-33 Лазоренко, Л. В. Методика визначення соціально-економічного ефекту діяльності підприємств зв'язку / Л. В. Лазоренко. - С.34-40 Нестерчук, Ю. В. Концептуальні підходи до визначення ефективності маркетингового комунікаційного забезпечення інноваційних процесів підприємств / Ю. В. Нестерчук, М. В. Аршевська. - С.41-49 Варналій, З. С. Моделювання системи фінансового забезпечення розвитку малих підприємств / З. С. Варналій. - С.50-56 Легомінова, С. В. Визначення довгострокових трендів розвитку високого конкурентного статусу підприємств на основі використання нематеріальних ресурсів / С. В. Легомінова. - С.57-62 Євтушенко, Н. О. Європейський ринок консалтингових послуг: особливості і перспективи розвитку / Н. О. Євтушенко. - С.63-72 Вороненко, І. В. Концептуальні засади щодо регулювання кіберпростору. Міжнародний аспект / І. В. Вороненко, К. Л. Тужик. - С.73-80 Воскобоєва, О. В. Моделювання асортиментної структури товарних запасів торговельного підприємства / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.81-87 Старинець, О. Г. Методи діагностики банкрутства телекомунікаційних підприємств в системі антикризового управління / О. Г. Старинець. - С.88-94 Глушенкова, А. А. Основні тенденції інноваційної діяльності телекомунікаційних підприємств України / А. А. Глушенкова. - С.95-100 Халімон, Т. М. Розвиток потенціалу конкурентоспроможності телекомунікаційних підприємств / Т. М. Халімон. - С.102-110 Сотниченко, В. М. Стан розвитку телекомунікаційних підприємств в Україні / В. М. Сотниченко, Л. В. Шмалій. - С.111-120 Сорока, А. М. Мережевий принцип організації франчайзингової системи для інтернет провайдерів в Україні / А. М. Сорока. - С.121-125 Стєкольщиков, В. В. Тенденції розвитку кон'юнктури у сфері інфокомунікацій / В. В. Стєкольщиков, Р. А. Дименко. - С.126-131 Згурська, О. М. Інформаційно-комунікаційне забезпечення підприємств фармацевтичної галузі / О. М. Згурська. - С.132-139 Шморгун, Ю. В. Регіональні особливості проектного фінансування у підприємствах телекомунікацій / Ю. В. Шморгун. - С.140-145 Гончаренко, С. В. Сутність конвергенції як соціально-економічного феномену процесу розвитку підприємств / С. В. Гончаренко. - С.146-152 Лобань, О. О. Державне регулювання корпоративних відносин в Україні (історичний аспект) / О.О. Лобань. - С.153-159 Мартиненко, М. О. Актуальність впровадження "хмарних" сервісів у навчальному процесі / М. О. Мартиненко. - С.160-166 Якубенко, І. М. Agile-менеджмент, як дієве управління проектами для цілеспрямованих команд / І. М. Якубенко. - С.167-172 Степанюк, З. А. Огляд сучасних методів кількісної оцінки ризиків та впровадження інформаційних технологій в систему ризик-менеджменту / З. А. Степанюк. - С.173-181 Маковій, В. В. Аналіз інформаційних каналів телекомунікаційних підприємств / В. В. Маковій. - С.182-186 Захаренко, Д. С. Клієнтоорієнтованість підприємства: сутнісні характеристики / Д. С. Захаренко. - С.187-194 Сазонова, С. В. Управління стратегічним розвитком телекомунікаційних підприємств у сучасних умовах / С. В. Сазонова. - С.195-201 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Згурська, О. М. Інформаційно-комунікаційне забезпечення підприємств фармацевтичної галузі [Текст] / О. М. Згурська> // Економіка менеджмент бізнес. - 2017. - №4. - С. 132-139 Рубрики: Управління підприємством фывфывфыв: ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ -- ПІДПРИЄМСТВО ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ГАЛУЗІ -- КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ -- УПРАВЛІННЯ -- ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2018/3 прочее 2018г. № 3 Гудзь, О. Є. Модернізація інформаційного забезпечення корпоративного управління на основі сучасних цифрових технологій / О. Є. Гудзь. - С.4-13 Стецюк, П. А. Методичний інструментарій оційнки ефективності оборотних активів підприємства / П. А. Стецюк. - С.13-20 Прокопенко, Н. С. Структурно-функціональна діагностика антикризового управління підприємств / Н. С. Прокопенко, О. В. Коваленко. - С.20-27 Дергачова, В. В. Економічна безпека підприємства на засадах антикризового управління / В. В. Дергачова, Я. О. Колешня. - С.27-35 Сьомкіна, Т. В. Концептуальні основи реалізації конкурентних переваг в межах корпоративних структур / Т. В. Сьомкіна, О. О. Лобань. - С.35-42 Гусєва, О. Ю. Діагностика пріоритетності ключових факторів впливу на управління поведінкою персоналу підприємств готельно-ресторанного господарства / О. Ю. Гусєва, М. В. Гакова. - С.42-52 Ольхова, І. О. Інформаційне забезпечення процесу управління телекомунікаційного підприємства / І. О. Ольхова. - С.52-58 Гудзь, О. Є. Стратегічні напрями формування конкурентних переваг підприємств / О. Є. Гудзь, В. В. Щербина. - С.58-65 Дименко, Р. А. Роль держави у формуванні конкурентних стратегій / Р. А. Дименко, О. В. Литвинова. - С.65-73 Легомінова, С. В. NBIC - спрямування у формуванні ефектів діяльності підприємства / С. В. Легомінова. - С.73-79 Капелюшина, Т. В. Динаміка розвитку інтернет речей та їх вплив на управління підприємствами / Т. В. Капелюшина, О. М. Згурська. - С.79-87 Воскобоєва, О. В. Антикризове управління - передумова розвитку сучасного підприємства / О. В. Воскобоєва, О. С. Ромащенко. - С.87-93 Вороненко, І. В. Моделювання динаміки соціальних мереж на прикладі Facebook / І. В. Вороненко, А. В. Скрипник, Є. Клименко. - С.93-103 Труш, М. С. Феномен корпоративної культури: генеза, еволюція, термінологічні інтерпретації / М. С. Труш. - С.103-110 Гавриш, О. М. Формування прибутку при антикризовому управлінні підприємством / О. М. Гавриш. - С.110-118 Маковецька, І. М. Важливість глобальних інформаційних тенденцій 2018 року в управлінні підприємством / І. М. Маковецька. - С.118-123 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Капелюшина, Т. В. Динаміка розвитку інтернет речей та їх вплив на управління підприємствами [Текст] / Т. В. Капелюшина, О. М. Згурська> // Економіка менеджмент бізнес. - 2018. - № 3. - С. 79-87 Рубрики: Управління підприємством фывфывфыв: ІННОВАЦІЙНИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗВИТОК -- ЦИФРОВИЙ БІЗНЕС -- ПІДПРИЄМСТВО -- МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ Доп.точки доступа: Згурська, О. М. Свободных экз. нет |
> Шифр: Е967532/2019/4 прочее 2019г. № 4 Гудзь, О. Є. Організаційно-інформаційне забезпечення управління розвитком підприємства в умовах становлення цифрової економіки / О. Є. Гудзь. - С.4-13 Стецюк, П. А. Методичні особливості аналізу альтернативних інвестиційних проектів / П. А. Стецюк. - С.14-20 Гусєва, О. Ю. Оцінка відповідності стратегічного потенціалу телекоммунікаційного підприємства його конкурентній стратегії / О. Ю. Гусєва, Т. Б. Хлевицька. - С.22-28 Виноградов, О. В. Cтратегічне планування на підприємстві: маркетинговий аспект / О. В. Виноградов. - С.29-37 Легомінова, С. В. Ключові проблеми управління конкурентоспроможністю вітчизняних телекомунікаційних підприємств / С. В. Легомінова. - С.38-46 Воскобоєва, О. В. Класифікація інформаційних логістичних потоків процесно-ситемного підходу управління підприємством в умовах цифровізації економічних процесів / О. В. Воскобоєва, А. Ю. Голобородько. - С.47-53 Згурська, О. М. Загальна характеристика стратегій диверсифікації на етапах життєвого циклу підприємства / О. М. Згурська. - С.54-63 Глушенкова, А. А. Використання інформаційно-комунікаційних технологій як інструмента розвитку інноваційного потенціалу підприємства / А. А. Глушенкова. - С.64-69 Сорока, А. М. Вплив державного регулювання щодо якості телекомунікаційних послуг / А. М. Сорока. - С.70-74 Ващенок, О. П. Cтратегічний аналіз діяльності ПрАТ «Київстар» / О. П. Ващенок. - С.75-79 Сухачова, О. О. Cуть та основні вимоги до управлінських рішень / О. О. Сухачова. - С.80-84 Гужавіна, І. В. Фінансова стратегія та її роль в системі управління підприємством / І. В. Гужавіна. - С.85-91 Шинькович, А. Технології оцінювання результативності організаційно-інформаційного забезпечення антикризового управління агроформувань / А. Шинькович. - С.92-102 Цунцзе, Х. Економічний механізм інноваційного розвитку телекомунікаційних підприємств в парадигмі діджиталізації економіки / Х. Цунцзе. - С.103-110 Пісковець, О. В. Теоретичні аспекти управління інвестиційною діяльністю на підприємстві в сучасних умовах / О. В. Пісковець. - С.111-115 Алиев, Кянан Фархад огли. Вплив інвестицій на розвиток телекомунікаційної галузі / Кянан Фархад огли Алиев. - С.116-121 Петькун, С. М. Інформаційні комунікації як філософія бізнесу / С. М. Петькун. - С.123-128 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Згурська, О. М. Загальна характеристика стратегій диверсифікації на етапах життєвого циклу підприємства [Текст] / О. М. Згурська> // Економіка менеджмент бізнес. - 2019. - № 4. - С. 54-63 Рубрики: Економіка підприємств--Платоспроможність фывфывфыв: ресурсно-компетенційний потенціал -- життєвий цикл підприємства Свободных экз. нет |
> Шифр: Е5/2020/9 Журнал 2020г. № 9 Калетнік, Г. Економічні розрахунки потенціалу виробництва відновлювальної біоенергії у формуванні енергетичної незалежності агропромислового комплексу / Г. Калетнік, І. Гончарук. - С.6-16 Россоха, В. Потенціал ринку вина в Україні / В. Россоха, О. Петриченко. - С.17-29 Малік, М. Й. Соціально-економічна орієнтація сімейних фермерських господарств у підприємницькій діяльності / М. Й. Малік, В. А. Мамчур. - С.30-41 Патика, Н. І. Стан і шляхи забезпечення зайнятості сільського населення в Україні / Н. І. Патика, О. В. Нартюк. - С.42-52 Захарчук, О. В. Інноваційно-інвестиційне забезпечення розвитку сільського господарства України / О. В. Захарчук, Ю. Іоніцой. - С.53-59 Згурська, О. М. Стан інноваційно-інформаційного розвитку агропромислових підприємств / О. М. Згурська, Т. В. Сьомкіна. - С.59-71 Бакун, Ю. О. Аналіз особливостей ринкового попиту сільськогосподарських товаровиробників на дорадчі послуги в Україні / Ю. О. Бакун, Р. Я. Корінець. - С.72-85 Кернасюк, Ю. В. Кластери як інноваційна організаційно-економічна форма ефективного аграрного виробництва в системі сталого розвитку / Ю. В. Кернасюк. - С.86-94 Духницький, Б. Ефективність зовнішньої торгівлі України плодово-ягідною продукцією / Б. Духницький. - С.95-102 Шпикуляк, О. Г. Формування індексів та індикаторів сталого розвитку підприємництва в сільському господарстві: теоретико-методичні підходи / О. Г. Шпикуляк, В. О. Іванченко. - С.114-122 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Згурська, О. М. Стан інноваційно-інформаційного розвитку агропромислових підприємств [Текст] / О. М. Згурська, Т. В. Сьомкіна> // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2020. - № 9. - С. 59-71 Рубрики: Інформаційні технології Сільське господарство--Інновації фывфывфыв: інформаційно-комунікативне зебезпечення -- стратегічний розвиток Доп.точки доступа: Сьомкіна, Т. В. Свободных экз. нет |
> Шифр: Е5/2020/10 Журнал 2020г. № 10 Нечипоренко, О. М. Об’єднання виробників як інструмент стратегічного розвитку лікарського рослинництва в Україні / О. М. Нечипоренко. - С.6-13 Кернасюк, Ю. В. Застосування методу DEA для оцінки розвитку аграрного сектору економіки / Ю. В. Кернасюк. - С.14-21 Долгіх, Я. Оцінка та аналіз ефективності виробництва продукції рослинництва в Україні методом DEA / Я. Долгіх. - С.22-28 Захарчук, О. В. Ринок нафти та нафтопродуктів в Україні / О. В. Захарчук, О. В. Вишневецька. - С.29-37 Беженар, І. М. Інтеграційний аспект розвитку суб’єктів господарювання в сільському господарстві України / І. М. Беженар, Л. М. Малік. - С.38-48 Ходаківська, О. В. Еволюція економічних теорій сталого сільського розвитку / О. В. Ходаківська. - С.49-61 Сіренко, Н. М. Стратегічний підхід до формування соціальної відповідальності суб’єктів аграрного сектору економіки України / Н. М. Сіренко, А. В. Бурковська. - С.62-70 Згурська, О. М. Структура управління агропромисловими підприємствами в умовах розвитку інформаційних технологій / О. М. Згурська, Т. В. Сьомкіна. - С.71-86 Грицаєнко, М. І. Соціальний капітал аграрної сфери: теоретичний концепт оцінки засад формування і функціонування / М. І. Грицаєнко. - С.87-98 Мельник, К. П. Застосування рамкового методу трансформації методології аудиту для забезпечення сталого розвитку сільських територій / К. П. Мельник. - С.98-108 Іванченко, В. О. Посилення державного впливу на забезпечення сталого розвитку підприємництва в сільському господарстві / В. О. Іванченко. - С.108-117 Хіоні, Г. О. Методичні підходи до оцінки потреби інвестицій сільськогосподарського підприємства у нову технологію / Г. О. Хіоні. - С.118-124 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Згурська, О. М. Структура управління агропромисловими підприємствами в умовах розвитку інформаційних технологій [Текст] / О. М. Згурська, Т. В. Сьомкіна> // Економіка АПК : міжнародний науково - виробничий. - 2020. - № 10. - С. 71-86 Рубрики: Управління підприємством Агропромисловий комплекс фывфывфыв: агрохолдинги -- інноваційне забезпечення Доп.точки доступа: Сьомкіна, Т. В. Свободных экз. нет |