> Шифр: Р6/2018/4 Журнал 2018г. № 4 Савченко, О. Ідеї В. Сухомлинського у просторі української освіти / О. Савченко. - С.1-3 Головко, І. Конспект занять інтегрованого навчального дня у першому класі / І. Головко. - С.4-7 Логачевська, С. Особливості уроку математики Нової української школи / С. Логачевська. - С.8-11 Савченко, О. Ганс Крістіан Андерсен "Гидке каченя" : вивчення великої за обсягом казки з прихованим смислом / О. Савченко. - С.12-16 Базарницька, І. Навчання грамоти, 1 клас : (інтегрований урок) / І. Базарницька. - С.16-18 Костина, Н. Урок української мови, 2 клас / Н. Костина. - С.18-20 Гудзь, С. Інтегрований урок у 3 класі : (Українська мова, читання, образотворче мистецтво, музика) / С. Гудзь. - С.20-22 Кучер, Т. Формування ключових компетентностей на уроці літературного читання в 2 класі / Т. Кучер. - С.22-24 Авраменко, Р. Казка як засіб розвитку у дітей здоров’язбережувальної компетенції молодших школярів / Р. Авраменко, Т. Савчук. - С.24-27 Шаповалова, І. Урок математики у 3 класі / І. Шаповалова. - С.27-29 Піддубко, О. Урок природознавства у 1 класі / О. Піддубко. - С.30-32 Марченко, Л. Нестандартний урок з природознавства у 3 класі / Л. Марченко. - С.32-34 Колотило, Н. Народні традиції у святкуванні Великодня / Н. Колотило. - С.34-35 Яланська, С. Як оцінювати шкільні успіхи дітей / С. Яланська. - С.36-38 Васильєва, О. Реалізація технології діяльнісного методу на уроках у початковій школі / О. Васильєва. - С.38-39 Суховєєва, Н. Роль нестандартних уроків з математики у початкових класах / Н. Суховєєва. - С.39-41 Леміжанська, О. Використання методів ейдетики у початковій школі / О. Леміжанська. - С.42-45 Коряченко, Л. Друг - твоє дзеркало : (Година спілкування у вигляді журналу) / Л. Коряченко. - С.46-49 Попова, Г. Проект "Джерело толерантності" : (4 клас) / Г. Попова. - С.50-52 Заїка, А. Чого навчати і як на уроках шкільної математики / А. Заїка. - С.53 Андрейченко, В. Патріотичні фізкультхвилинки для кожної дитинки / В. Андрейченко, В. Бутенко, Г. Гришаєва. - С.54-56 Свистун, Н. Урок-подорож у казку : (Математика, 1 клас) / Н. Свистун. - С.56-57 Чирва, Н. Сторінки сімейної книжки / Н. Чирва. - С.58-60 Рибак, Л. Доброта - це краса людської душі / Л. Рибак. - С.63-64 Бурлака, С. Дарувати людям радість / С. Бурлака. - С.62-63 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Заїка, А. Чого навчати і як на уроках шкільної математики [Текст] / А. Заїка> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 53 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Математика--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: програмування навчального матеріалу Свободных экз. нет |
> Шифр: Р6/2018/9 Журнал 2018г. № 9 Савченко, О. Модернізація початкової освіти : діалог з В.О.Сухомлинським / О. Савченко. - С.1-6 Ликов, В. Творча екстраполяція народних ідей В.О.Сухомлинського в загальноосвітній школі України 60-х - 90-х рр. ХХ ст. / В. Ликов. - С.6-9 Білохвощенко, С. Реформування початкової школи крізь призму здобутків Василя Сухомлинського / С. Білохвощенко, М. Кальчук, С. Махиня. - С.10-13 Кондратенко, Л. Особливості сприймання сучасними учнями початкової школи навчальної інформації / Л. Кондратенко. - С.14-17 Яковенко, Л. Зразки проведення ранкових зустрічей / Л. Яковенко. - С.18-20 Сідлецький, А. Урок позакласного читання, 4 клас / А. Сідлецький. - С.20-22 Скворцова, С. Система навчальних завдань, зорієнтована на якісний результат : (Методичні аспекти впровадження навчального комплекту "Математика. 1 клас" С. Скворцоваї та О. Онопрієнко) / С. Скворцова, О. Онопрієнко. - С.23-26 Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Н. Кіщук. - С.26-30. - Закінч. Початок : № 7, 2018 Кучер, Т. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках основ здоров’я у 2 класі / Т. Кучер. - С.30-33. - Закінч. Початок : № 7, 20128 Красоткіна, Н. Розвиваємо у дітей спостережливість : (Матеріал для виховних занять у початковій школі) / Н. Красоткіна. - С.34-36 Вашуленко, М. 1 клас : читання, письмо, розвиток мовлення / М. Вашуленко, О. Прищепа, О. Вашуленко. - С.37-42 Лишенко, Г. 1 клас : математика / Г. Лишенко. - С.43-44 Паніна, С. Партнерські стосунки в системі "дитина - батьки - вчитель" як чинник гармонійного розвитку учнів / С. Паніна. - С.45-48 Дзоьба, О. Віршовані правила : [поезія] / О. Дзоьба. - 48. - Зміст : Колообіг води в природі ; Віршована абетка ; Скільки комах ? та ін. Сарієнко, В. Інформативний компонент методики вивчення величин у початковій школі / В. Сарієнко, В. Чайченко, К. Голік. - С.49-54 Заїка, А. Знання чи навички ? ! Або "Знання і навички ! " / А. Заїка. - С.55 Болтромюк, Д. Книга - безмежний шлях у світ знань : (Виховний захід для учнів 1 класу) / Д. Болтромюк. - С.56-57 Неізвідська, Л. Спасибі, Вчителю !. / Л. Неізвідська. - С.58-59 Толосюк, Т. Осінь - радісна пора ! Йде до школи дітвора ! : [поезія] / Т. Толосюк. - 59-60. - Зміст : Правила дружного класу ; Рутини уроку ; Рутини переміщення та ін. Купрата, О. Крок до мети / О. Купрата. - С.61 Серпуховітіна, Т. Конкурс "Маленька панянка" / Т. Серпуховітіна. - С.62-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Заїка, А. Знання чи навички ? ! Або "Знання і навички ! " [Текст] / А. Заїка> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2018. - № 9. - С. 55 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--Процес навчання фывфывфыв: шлях навчання Свободных экз. нет |
> Шифр: Р6/2018/12 Журнал 2018г. № 12 Гекало, Л. Розвиток творчого потенціалу педагога / Л. Гекало. - С.1-3 Степанян, Н. Позаурочна робота в класах, які працюють за проектом "Інтелект України" / Н. Степанян, В. Рожнова. - С.4-6 Болтромюк, Д. Загальнопедагогічні чинники у формуванні особистості під час виховного процесу / Д. Болтромюк. - С.6-8 Каракоз, С. Борис Олійник (1935-2017) / С. Каракоз. - С.9-13 Киян, Л. Інтегрований урок української мови у 1 класі / Л. Киян. - С.14-17 Лісовець, О. Урок літературного читання у 3 класі : (з елементами критичного мислення) / О. Лісовець. - С.17-19 Чайченко, В. Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти / В. Чайченко, В. Сарієнко. - С.19-23 Листопад, Н. Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі / Н. Листопад. - С.24-27 Кіщук, Н. Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні / Н. Кіщук. - С.27-32 Крижанівська, М. Інтегрований відкритий тематичний день / М. Крижанівська. - С.33-35 Сидоренко, Н. Бінарний урок з природознавства й англійської мови у 1 класі / Н. Сидоренко, О. Пікалова. - С.35-37 Чупріна, І. У майстерні Снігової королеви : (урок-казка) / І. Чупріна. - С.38 Єфименко, О. Екологічний підхід до організації освітнього простору в початковій школі / О. Єфименко. - С.39-40 Голибард, Є. Очищуюча сила розуму / Є. Голибард. - С.41-42 Третяк, З. Щаслива родина - щаслива дитина / З. Третяк. - С.43-49 Якубенко, О. З чого розпочати роботу в інклюзивному класі / О. Якубенко. - С.50-51 Заїка, А. Доцільність тематично-змістовних занять з математики / А. Заїка. - С.51 Марченко, Н. Письменник, укорінений у майбутнє : (до 70-ліття від дня народження Анатолія Костецького) / Н. Марченко. - С.52-54 Марченко, Н. Півстоліття Івана, або Осягнення батьківства та гармонійної родинності : (до ювілею Івана Андрусяка) / Н. Марченко. - С.54-55 Красоткіна, Н. Задумайся ; Булінг - зло ; Кожному своє : [поезія] / Н. Красоткіна. - С.55 Кострицька, З. До Дня соборності України : (виховний захід) / З. Кострицька. - С.56-57 Красоткіна, Н. Казка про доброту / Н. Красоткіна. - С.58-59 Красоткіна, Н. Як Олесь став рибкою : (казка про чистоту довкілля) / Н. Красоткіна. - С.59-60 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Заїка, А. Доцільність тематично-змістовних занять з математики [Текст] / А. Заїка> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2018. - № 12. - С. 51 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Математика--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: оновлення початкової освіти Свободных экз. нет |
> Шифр: Р6/2020/10 Журнал 2020г. № 10 Заїка, А. Загальні методичні рекомендації щодо організації та проведення уроків математики в 3 класі НУШ / А. Заїка. - С.3-9 Чабайовська, М. Інтегрований курс "Українська мова та читання" для 3 класу: орієнтовне календарно-тематичне планування уроків / М. Чабайовська. - С.10-14 Разгільдєєва, Л. Урок навчання грамоти в 1 класі / Л. Разгільдєєва. - С.15-16 Плешко, Н. Тарас Шевченко. "Вітер віє-повіє..." : урок літературного читання у 4 класі / Н. Плешко. - С.19-20 Квач, О. Олександр Довженко "Зачарована Десна" : урок літературного читання у 4 класі / О. Квач. - С.20-23 Антонкова, М. Урок-квест з природознавства "Знай, люби, оберігай" у 4 класі / М. Антонкова. - С.26-30 Зарічна, Г. Урок читання в 2 класі / Г. Зарічна. - С.31-32 Ланова, В. Слова вітання та прощання / В. Ланова. - С.42-43 Кухмай, Н. Тематична інтеграція навчальних предметів та виховної роботи в межах проєкту "Стежками України" / Н. Кухмай. - С.47-49 Протас, В. Урок математики в 2 класі НУШ / В. Протас. - С.52-54 Чупріна, І. Урок образотворчого мистецтва для 4-х класів : зображення фантастичних істот на базі української міфології / І. Чупріна. - С.54-55 Чадукова, О. Чарівний вінок осені : театралізоване свято / О. Чадукова. - С.59-60 Борис, О. Свято золотої осені : виховний захід / О. Борис. - С.61-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Заїка, А. Загальні методичні рекомендації щодо організації та проведення уроків математики в 3 класі НУШ [Текстььь] / А. Заїка> // Початкова школа : науково-методичний журнал. - 2020. - № 10. - С. 3-9 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Математика--Методика викладання--Початкова школа фывфывфыв: план-конспект уроку Свободных экз. нет |
> Шифр: У789537/2020/11 Журнал 2020г. № 11 Кулик, О. Навчання української мови здобувачів загальної середньої освіти з використанням технології стимулювання мовленнєвої активності / О. Кулик. - С.3-8 Литвин, Л. Опановуємо найголовніші зміни в сучасній редакції українського правопису / Л. Литвин. - С.9-15 Жила, С. Єврейська історія Буковини за романом-панорамою завдовжки у 225 років Марії Матіос "Букова земля" / С. Жила. - С.16-19 Короїд, І. Мистецькі проєкти як спосіб формування читацької компетентності учнів / І. Короїд. - С.20-22 Дорош, Ю. Сучасна підліткова література як засіб формування аксіологічної ідентичності / Ю. Дорош. - С.23-27 Пешехонова, Н. Фразеологія української й англійської мов: порівняльний аспект / Н. Пешехонова. - С.28-29 Заїка, А. Відображення родинних стосунків в українській та англійській фразеології / А. Заїка. - С.30-32 Бондаренко, Т. Уникайте "покручів" - це шлях до морального здоров’я мови / Т. Бондаренко. - С.33 Комплексні завдання для вивчення. Українська мова, 6 клас. - С.34-37. - Продовж. Початок : № 10, 2020 Сова, К. Розвиток мовлення. Створення допису в соцмережі. Українська мова, 8 клас / К. Сова. - С.38-39 Стрембицька, Л. Показовий мовознавчий урок-гра до дня української писемності та мови "Хто зверху" Українська мова і література, 8 клас / Л. Стрембицька. - С.40-43 Гришина, Р. Моральне виховання учнів засобими художнього слова на основі творів В. О. Сухомлинського. Українська література, 5 клас / Р. Гришина. - С.44-46 Каленіченко, І. "Я - син степів". Українська література, 9 клас / І. Каленіченко. - С.47-54 Котко, Л. Україна понад усе. За мотивами творчості Дмитра Іванова / Л. Котко. - С.55-57 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Заїка, А. Відображення родинних стосунків в українській та англійській фразеології [Текст] / А. Заїка> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2020. - № 11. - С. 30-32 Рубрики: Мовознавство--Фразеологія Мова українська--Фразеологія Мова англійська--Лексикологія--Фразеологія фывфывфыв: фразеологічна одиниця Свободных экз. нет |