> Шифр: Н14/2018/2 Журнал 2018г. № 2 Андрощук, І. E-learning як ефективна форма самоуправління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту польських закладів вищої освіти / І. Андрощук. - С.3-6 Загородня, А. Компоненти професійної підготовки фахівців економічної галузі в закладах вищої освіти України та Республіки Польщі / А. Загородня. - С.7-10 Надєждіна, І. Національна складова просвітницько-педагогічної діяльності інтелігенції на півдні України у другій половині 19 - на початку 20 століть / І. Надєждіна. - С.10-13 Лунячек, В. Професійний розвиток керівників освіти в Україні: методологічна складова / В. Лунячек. - С.14-23 Литвиненко, Г. Система менеджменту освіти та сервісного обслуговування закладів освіти в умовах ОТГ / Г. Литвиненко. - С.22-24 Черніговець, Т. Формування креативності майбутніх офісних працівників у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти / Т. Черніговець. - С.25-29 Івашньова, С. Проектування змісту навчання в системі післядипломної освіти: освітні запити і потреби / С. Івашньова. - С.29-34 Фаєвська, А. Організація мультипрофільного навчання учнів на шляху до нової української школи / А. Фаєвська. - С.35-38 Герасименко, Л. Специфічні особливості інноваційних підходів у сучасних форматах освіти / Л. Герасименко. - С.39-42 Кос, М. Досвід імітаційного моделювання тактичних дій у професійній підготовці офіцерів на прикладі військовослужбовців провідних армій світу / М. Кос. - С.42-45 Крутова, Н. Визначення та оцінювання рівня розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів / Н. Крутова. - С.46-50 Стернік, В. Порівняльна характеристика традиційних та інтерактивних методів методів навчання / В. Стернік, О. Бурачик. - С.51-53 Сушик, Н. Сутність, структура, зміст науково-дослідницької компетентності викладачів закладів вищої освіти / Н. Сушик. - С.53-56 Пайкуш, М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійно-практичній підготовці майбутнього лікаря / М. Пайкуш. - С.56-60 Таборовець, Л. Методичні поради щодо використання інтерактивних технологій у роботі зі студентами / Л. Таборовець. - С.61-63 Шидловський, А. Формування інформаційної культури педагогів за допомогою технічних гіпермедійних можливостей / А. Шидловський. - С.63-66 Шмирук, Н. Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання технології розвитку критичного мислення / Н. Шмирук. - С.66-70 Бляшевська, А. Поліфонія трактування проблеми цінностей у наукових студіях / А. Бляшевська. - С.71-74 Васильченко, Л. Особливості організації моніторингових досліджень розбудови інклюзивного освітнього середовища / Л. Васильченко. - С.75-78 Мойсеенко, І. Теоретичні аспекти дослідження проблем сенсорної діяльності дітей дошкільного віку із порушенням аутичного спектра / І. Мойсеенко. - С.79-81 Яценюк, Л. Сучасні підходи щодо організації навчального процесу дітей із особливими освітніми потребами / Л. Яценюк. - С.82-84 Березовська, Л. Специфіка мовленнєво-комунікативної діяльності майбутніх соціальних працівників / Л. Березовська. - С.85-87 Савицька, А. Готовність майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності: порівняльний аналіз / А. Савицька. - С.88-90 Мосійчук, І. Б. Використання ігрової дидактики на уроках зарубіжної літератури з метою формування комунікативної компетентності школярів / І. Б. Мосійчук. - С.94-97 Озарчук, І. Роль мультилінгвізму в становленні іншомовної освіти постсоціалістичних країн Балтії / І. Озарчук. - С.97-100 Шацька, Н. Міжпредметні зв’язки на уроках української літератури як засіб формування ключових компетентностей школярів в умовах упровадження Концепції Нової української школи / Н. Шацька. - С.100-104 Герасименко, О. Ярмарки і торги в системі міської культури Волині 16-17 століть / О. Герасименко. - С.105-109 Гладун, В. Використання ігрових технологій на уроках історії як засіб підвищення ефективності освітнього процесу / В. Гладун. - С.109-114 Белешко, Д. Навчаємо розв’язувати геометричні задачі. Основне формулювання теореми косинусів / Д. Белешко. - С.115-118 Кирилецька, Г. Тестова перевірка знань із математики / Г. Кирилецька. - С.119-122 Козяр, М. Графічна підготовка майбутнього фахівця засобами САПР / М. Козяр. - С.122-126 Боровець, О. Діагностична діяльність сучасного вчителя початкової школи / О. Боровець. - С.127-129 Муляр, Н. Проектна технологія як один із методів інтегрування галузей "Суспільствознавство" та "Мистецтво" в освітньому процесі початкової школи / Н. Муляр. - С.130-133 Онищук, І. Експерементальне дослідження особливостей розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / І. Онищук. - С.133-136 Лисиця, Д. Результати експерементальної перевірки педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх зубних гігієністів у медичних коледжах / Д. Лисиця. - С.137-140 Удовиченко, І. Навчання географії учнів старшої профільної школи засобами формування громадянської компетентності / І. Удовиченко. - С.140-143 Кирильчук, Ю. Розвиток технічного мислення старшокласників: проблемні методи навчання / Ю. Кирильчук. - С.144-146 Ковальчук, І. Освітній туризм як різновид неформальної освіти: сутність та основні завдання / І. Ковальчук. - С.147-150 Якухно, І. Духовно-моральне виховання в закладах освіти / І. Якухно. - С.151-154 Шумська, О. Зміст і завдання позакласної виховної діяльності / О. Шумська. - С.154-156 Шинкаренко, В. Критерії та показники патріотичної вихованості старшокласників в освітньому процесі закладів загальної середньої освіти / В. Шинкаренко. - С.156-159 Крижановська, Т. На урок скрипки - з цікавістю: окремі аспекти проблеми розвитку навчального інтересу учнів-початківців дитячої музичної школи / Т. Крижановська. - С.160-163 Радковська, Л. "Музична казка" в роботі музичного керівника закладу дошкільної освіти: з досвіду роботи / Л. Радковська. - С.164-166 Столярчук, Б. Штрихи до творчого портрета / Б. Столярчук Столярчук, Б. Штрихи до творчого портретаОлександра Гайдабури: піаніста, диригента, аранжувальника, джазового музиканта / Б. Столярчук. - С.167-171 Одробінський, Ю. Сучасні атр-форми в системі організації житлового простору / Ю. Одробінський. - С.171-175 Федорець, В. Хронотоп здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як методологічний контект, спрямований на організацію і гармонізацію професійного буття педагога / В. Федорець. - С.176-190 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Загородня, А. Компоненти професійної підготовки фахівців економічної галузі в закладах вищої освіти України та Республіки Польщі [Текст] / А. Загородня> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 7-10 Рубрики: Вища освіта окремих країн--Польща Вища освіта--Економічна фывфывфыв: аналіз порівняльний -- інтеграція європейська Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2020/3 Журнал 2020г. № 3 Сухомлинська, О. Моральне виховання як константа виховного процесу: характеристика проблематики у часовому вимірі / О. Сухомлинська. - С.3-12 Цісар, О. Світоглядна позиція І. Гізеля у духовній діяльності XVII століття / О. Цісар. - С.13-16 Загородня, А. Реформування середньої освітив добу незалежності: система профільного навчаннястаршої школи / А. Загородня. - С.17-20 Кулаковський, О. Компетентнісна модель скника педагогічного закладу вищої освіти у сфері інтелектуальної власності / О. Кулаковський. - С.21-28 Пастовенський, О. Cистемний підхід у реалізації ідей педагогіки партнерства / О. Пастовенський. - С.29-32 Якимович, Т. Інтегративний підхід до формування професійного мислення майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі навчання в закладі вищої освіти / Т. Якимович, І. Зінчук. - С.32-35 Заячківська, Н. Формування готовності викладачів закладів вищої освіти до використання сучасних освітніх технологій у професійній діяльності / Н. Заячківська. - С.36-40 Іванова, С. Моніторинг використання вебсайтів закладів освіти та наукових установ із мобільних пристроїв засобами Google Analytics / С. Іванова, А. Кільченко. - С.41-48 Іванюк, І. Стан готовності педагогів ззсо до застосування інформаційно-освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання в умовах карантину, спричиненого Covid-19 / І. Іванюк, О. Овчарук. - С.48-54 Литвинова, С. Організація дистанційної форми навчання в закладах загальної середньої освіти у період пандемії Covіd-19 / С. Литвинова. - С.55-61 Марченко, О. Реалізація steam-підходу до формування креативної компетенції здобувачів освіти у процесі вивчення математики / О. Марченко. - С.62-65 Рисинець, Н. Застосування інноваційних технологій з метою формування готовності фахівців із міжнародного права до професійної діяльності / Н. Рисинець. - С.65-69 Сороко, Н. Процедура проєктування steam-орієнтованого освітнього середовища для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школи / Н. Сороко. - С.75-79 Дичківська, І. Гуманістична технологія М. Монтессорі в системі спеціальної освіти України / І. Дичківська. - С.80-84 Ковбасюк, Т. Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти / Т. Ковбасюк. - С.85-88 Кошелева, Н. Розроблення моделі методичної компетентності майбутніх викладачів психології / Н. Кошелева. - С.89-93 Слуцький, Я. Загальні вимоги до освітньої програми соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів / Я. Слуцький. - С.93-97 Шаров, С. Структура та зміст соціальної компетентності студентів педагогічного університету / С. Шаров. - С.97-100 Шпичак, І. Мотивація професійного зростання педагогів в умовах Нової української школи / І. Шпичак. - С.100-104 Озарчук, І. Особливості навчання обдарованих учнів у Латвійській республіці / І. Озарчук. - С.105-109 Мельникович, Г. Формування компетентної особистості учня закладу загальної середньої освіти на уроках української літератури / Г. Мельникович. - С.110-113 Онищенко, І. Композити в сучасній англійській мові як складова семантичної конденсації лексики / І. Онищенко, А. Яновець. - С.114-117 Бондар, І. Cистема завдань із формування креативності старшокласників у процесі навчання історії / І. Бондар. - С.118-121 Козлюк, О. Вплив стилів батьківського ставлення на емоційні характеристики дошкільників із порушеннями мовлення / О. Козлюк. - С.122-126 Джаман, Т. Один з аспектів професійної компетентності вчителів початкової школи з організації інклюзивного навчання / Т. Джаман. - С.127-130 Донець, В. Формування готовності до інноваційної діяльності вчителів початкових класів в умовах інклюзії у процесі фахової діяльності / В. Донець. - С.131-135 Попадич, О. Педагогічні умови підготовки вчителів до формування правових знань молодших школярів / О. Попадич. - С.135-139 Лисиця, Д. Упровадження освітньої моделі підготовки асистента лікаря-стоматолога у закладах фахової передвищої освіти / Д. Лисиця, Ю. Лисиця. - С.144-147 Рогоза, В. Педагогічні умови формування екологічних цінностей майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки / В. Рогоза. - С.148-153 Харченко, Н. Правові засади формування компетенцій із домедичної допомоги в педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти / Н. Харченко. - С.153-158 Ворона, Л. Вплив органів місцевого самоврядування Полтавщини на розвиток позашкільної освіти в області: проєктно-програмний підхід / Л. Ворона. - С.163-166 Лавриченко, Н. Соціально обдарована особистість: здібності, якості, розвиток / Н. Лавриченко. - С.172-177 Дубровіна, І. Ідеї поширення вокального виховання І. С. Козловського у мистецькій практиці / І. Дубровіна, А. Кармазін. - С.178-181 Іваник, Н. Феномен регентства в системі координат української православної співацької традиції / Н. Іваник. - С.181-186 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Загородня, А. Реформування середньої освіти в добу незалежності: система профільного навчання старшої школи [Текст] / А. Загородня> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 3. - С. 17-20 Рубрики: Навчання профільне фывфывфыв: профілізація -- професійне спрямування Свободных экз. нет |