> Шифр: У789537/2017/11 Журнал 2017г. № 11 Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів, 8 клас : наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 . - С.3-8 Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів, 8 клас : наказ Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 . - С.9-15 Михайловська, Н. Віншуємо учасників ІІІ Міжнародного конкурсу "Найкращий учитель української мови за кордоном" / Н. Михайловська ; В. Борисенко; К. Городенська; А. Сенчило; О. Голик; О. Рик; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова. - С.15-17 Хом'як, І. Компетентнісний підхід до навчання правопису української мови / І. Хом'як ; С. Жила; Н. Грицай; С. Омельчук; Т. Гучек; Н. Кашуба; Н. Діденко; І. Карпенко. - С.17-22 Борисенко, В. Пріоритетні вектори магістерської мовознавчої підготовки : частина ІІ / В. Борисенко ; К. Городенська; А. Сенчило; О. Голик; О. Рик; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова; В. Малишко. - С.22-26 Жила, С. Колективна лекція як форма підготовки майбутніх учителів української літератури / С. Жила ; Н. Грицай; С. Омельчук; Т. Гучек; Н. Кашуба; Н. Діденко; І. Карпенко. - С.26-31 Городенська, К. Українське слово у вимірах сьогодення : рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська ; А. Сенчило; О. Голик; О. Рик; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова; В. Малишко. - С.31-33. - Продовж. Початок : № 4 - 12, 2015 ; № 1 - 12, 2016 ; № 1 - 10, 2017. Грицай, Н. Дмитро Чижевський як дослідник літератури українського бароко / Н. Грицай ; С. Омельчук; Т. Гучек; Н. Кашуба; Н. Діденко; І. Карпенко. - С.33-36 Сенчило, А. Готовність майбутнього вчителя початкових класів до розвитку критичного мислення / А. Сенчило ; О. Голик; О. Рик; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова; В. Малишко. - С.36-38 Омельчук, С. Статус порушення норм позиційного чергування : як рахувати такі помилки в учнівських роботах / С. Омельчук ; Т. Гучек; Н. Кашуба; Н. Діденко; І. Карпенко. - С.38-39 Голик, О. Творча особистість Яра Славутича: шляхи осягнення : до 100-річчя від дня народження поета / О. Голик ; О. Рик; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова; В. Малишко. - С.39-44 Гучек, Т. Чи потрібен українцям канонізований образ Тараса Шевченка? / Т. Гучек ; Н. Кашуба; Н. Діденко; І. Карпенко. - С.44-46 Рик, О. Професійна лексика. Терміни. Роль фразеологізмів у професійному мовленні / О. Рик ; Н. Фіщенко-Савицька; К. Груздьова; В. Малишко. - С.46-50 Кашуба, Н. Безсполучникове складне речення : на мовному матеріалі творчості Т. Г. Шевченка / Н. Кашуба ; Н. Діденко; І. Карпенко. - С.50-55 Фіщенко-Савицька, Н. За честь і правду все віддай, коли любиш рідний край!" : урок-сповідь за поемою Миколи Вороного "Євшан-зілля" / Н. Фіщенко-Савицька ; К. Груздьова; В. Малишко. - С.55-58 Діденко, Н. Імітаційне моделювання на уроках української мови : зразки імітаційно-ситуативних вправ з української мови для учнів 10-11 класів / Н. Діденко ; І. Карпенко. - С.58-60 Груздьова, К. Українська мова - це модно! : з нотаток наукового студентського гуртка "Музейна педагогіка" / К. Груздьова ; В. Малишко. - С.60-60 Карпенко, І. Моїй Україні! : [вірш] / І. Карпенко. - С.60-61 Малишко, В. Справа Сухомлинського - в кожному із нас" : педагогічна світлиця В. О. Сухомлинського / В. Малишко. - С.61-64 Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів, 8 клас : наказ Міністерства освіти і науки України № 804 від 07. 06. 2017 р. - С.9-14 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Жила, С. Колективна лекція як форма підготовки майбутніх учителів української літератури [Текст] / С. Жила> // Українська мова й література в школах України . - 2017. - N 11. - С. 26-31 Рубрики: Українська література--Методика викладання Вища освіта--Методика викладання дисциплін фывфывфыв: функції колективної лекції -- види лекцій Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: У789537/2018/2 Журнал 2018г. № 2 Вітаємо переможців конкурсу! . - С.3-6 Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. 11 клас. Рівень стандарту : наказ Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407 . - С.6-12 Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів 11 клас. Рівень стандарту : наказ Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407 . - С.12-21 Пентилюк, М. Самостійна робота студентів як засіб лінгводидактичної підготовки майбутніх учителів української мови / М. Пентилюк ; К. Городенська; Н. Скореднова. - С.21-28 Сегін, Л. Тестове оцінювання під час викладання старослов'янської мови / Л. Сегін ; С. Нестеренко; Л. Шаруділова. - С.28-31 Жила, С. Семінарське заняття за романом Василя Шкляра "Троща" у ЗВО / С. Жила ; О. Пасічник; О. Груздьова. - С.31-37 Городенська, К. Українське слово у вимірах сьогодення : рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська ; Н. Скореднова; В. Антофійчук. - С.37-38. - Продовж. Початок : № 4 - 12, 2015 ; № 1 - 12, 2016 ; № 1 - 11, 2017. Нестеренко, С. Метод проектів як оптимальний важіль впливу на актуалізацію етнокультурної компетентності й громадянське виховання учнів під час вивчення творчості Тараса Шевченка у 9 класі / С. Нестеренко ; Л. Шаруділова; І. Диба. - С.38-44 Пасічник, О. Фрагмент із наукової роботи "Реалізація компетентнісного підходу до вивчення української мови" / О. Пасічник ; О. Груздьова; В. Ткаченко. - С.44-46 Скореднова, Н. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках української мови і літератури / Н. Скореднова ; В. Антофійчук; Р. Деснос. - С.46-51 Шаруділова, Л. Узагальнення й систематизація знань з теми "Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія" : українська мова, 5 клас / Л. Шаруділова ; І. Диба. - С.51-54 Груздьова, О. Не бійтесь заглядати у словник..." : сценарій вікторини / О. Груздьова ; В. Ткаченко. - С.54-59 Антофійчук, В. Учитель, колега, науковець / В. Антофійчук ; Р. Деснос. - С.59-62 Диба, І. О мово рідна... : [вірші] / І. Диба. - С.62-63 Ткаченко, В. Улюблений поет французьких дітлахів / В. Ткаченко. - С.62-64 Деснос, Р. [Поезія] / Р. Деснос. - С.63 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Жила, С. Семінарське заняття за романом Василя Шкляра "Троща" у ЗВО [Текст] / С. Жила> // Українська мова й література в школах України . - 2018. - N 2. - С. 31-37 Рубрики: Українська література--Методика викладання Вища освіта--Дидактика фывфывфыв: ЕСТЕТИЧНО-ХУДОЖНЯ МОДЕЛЬ -- ГЕРОЇКА УПА -- УКРАЇНОЦЕНТРИЧНІ КАРТИНИ Доп.точки доступа: Шкляр, В. \о нем\ Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: У789537/2018/4 Журнал 2018г. № 4 Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів, 10 клас. Філологічний напрям. Профіль - українська філологія : наказ Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 № 1407 . - С.3-14 Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів, 10 клас. Профільний рівень : наказ Міністерства освіти і науки України № 1407, 23. 10. 2017 . - С.14-24 Греб, М. Лексичний аналіз тексту як засіб збагачення словникового запасу майбутніх учителів-філологів / М. Греб ; К. Городенська. - С.24-28 Жила, С. Літературно-мистецька вітальня як форма вивчення літератури в ЗВО / С. Жила ; П. Суворова. - С.28-33 Городенська, К. Українське слово у вимірах сьогодення : рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська ; С. Сальвенчук. - С.33-34. - Продовж. Початок : № 4 - 12, 2015 ; № 1 - 12, 2016 ; № 1 - 11, 2017 ; № 2 - 3, 2018. Суворова, П. А я піду до весняного гаю : [вірш] / П. Суворова ; Г. Шелехова. - С.34-35 Сальвенчук, С. Твори Григорія Квітки-Основ'яненка як основа формування лексичної компетентності учнів / С. Сальвенчук ; Г. Клочек. - С.35-40 Шелехова, Г. Урахування компетентнісного підходу до розвитку мовлення старшокласників на уроках української мови / Г. Шелехова ; М. Поцелуйко. - С.40-46 Клочек, Г. Ліна Костенко. "Старесенька, іде по тій дорозі" : текст та його інтерпретація / Г. Клочек ; О. Ходацька. - С.46-47 Поцелуйко, М. Берізка : [вірш] / М. Поцелуйко ; Н. Михайловська-Вільданова. - С.47-48 Ходацька, О. Тарас Шевченко - геній і людина: нове прочитання творів Кобзаря / О. Ходацька ; С. Петренко. - С.48-52. - Закінч. Початок : № 3, 2018. Власне висловлення на зовнішньому незалежному оцінюванні з української мови і літератури : за матеріалами Українського центру оцінювання якості освіти . - С.52-56. - Закінч. Початок : № 3, 2018. Михайловська-Вільданова, Н. Місто, у якому варто жити : сценарій виховного заходу / Н. Михайловська-Вільданова. - С.56-60 Петренко, С. Літературознавча галактика Володимира Кузьменка / С. Петренко. - С.60-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
Жила, С. Літературно-мистецька вітальня як форма вивчення літератури в ЗВО [Текст] / С. Жила> // Українська мова й література в школах України . - 2018. - N 4. - С. 28-33 Рубрики: Українська література--Методика викладання Середня спеціальна освіта фывфывфыв: функції віталень -- види віталень Экземпляры всего: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) |
> Шифр: У789537/2019/4 Журнал 2019г. № 4 Греб, М. Лінгвокультурознавча компетентність у системі мовної підготовки учнів 10-11 класів профільної школи / М. Греб. - С.3-5 Горохова, Т. Дидактичний потенціал настільних ігор SCRABBLE та ALIAS на заняттях з української мови / Т. Горохова. - С.6-9 Жила, С. Семінарське заняття як форма вивчення літератури в закладах вищої освіти. Світлій пам’яті Валентини Борисенко присвячено / С. Жила. - С.10-15 Пономаренко, О. "До світла", Україно! Суголосність живопису Петра Бевзи з поезією шістдесятників / О. Пономаренко. - С.16-18 Городенська, К. Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська. - С.19-20. - Продовження Нестеренко, Н. Діалектична лексика роману Марії Матіос "Солодка Даруся" як яскравий маркер мови художнього твору / Н. Нестеренко, А. Костенко. - С.21-24 Щербина, С. Кольороназви у баладах збірки Дмитра Іванова "Село в терновому вінку" / С. Щербина. - С.25-30 Ярмолка, К. Англіцизми в сучасній українськомовній художній прозі / К. Ярмолка. - С.31-32 Носенко, В. Єдина Україна : [вірш] / В. Носенко. - С.32 Котула, А. порушення норм сучасної української літературної мови в текстах реклами / А. Котула. - С.33 Котула, А. Порушення норм сучасної українсчької літературної мови в текстах реклами / А. Котула. - С.33 Коробоненко, Т. Джерела української фразеології. Стилістичні засоби фразеології. Ігрові прийоми та практичні завдання до теми "Фразеологія". Українська мова. 10 клас / Т. Коробоненко. - С.34-36 Остапченко, О. Квести в текстах, або лінгвістичні пригоди на кожному уроці / О. Остапченко. - С.37-39 Яворська, С. Тестування як форма перевірки навчальних досягнень учнів. Складне речення. Типи речень за структурою / С. Яворська. - С.40-41 Гончаренко, К. Фразеологія. Укаїнська мова, 6 клас / К. Гончаренко. - С.42-44 Кузнєцова, О. Розвиток мовлення. Складання тексту рекламного буклета молодіжного вбрання з використанням прислівників та прислівникових сполук / О. Кузнєцова. - С.45-46 Гуйчук, Л. Микола Гоголь і Україна / Л. Гуйчук. - С.47-50 Савчук, Л. "Школа добрих вчинків". За творами В. О. Сухомлинського / Л. Савчук. - С.51-52 Гудована, Н. Її остання осінь / Н. Гудована. - С.53-54 Байло, Л. Книжка Миколи Куделі "Кобзар у моєму житті" - сповідь перед сучасниками. Його життя як подвиг / Л. Байло. - С.55-61 Качак, Т. "16 весна" Василя Теремка. Характери юних / Т. Качак. - С.62-63 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Жила, С. Семінарське заняття як форма вивчення літератури в закладах вищої освіти. Світлій пам’яті Валентини Борисенко присвячено [Текст] / С. Жила> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 10-15 Рубрики: Вища освіта--Методика викладання дисциплін фывфывфыв: мотивація навчання студентів -- проблемна бесіда -- дискусія -- сюжетно-рольові ігри Свободных экз. нет |
> Шифр: У789537/2019/5 Журнал 2019г. № 5 Кучеренко, І. Формусвання мовної особистості учня сучасної школи стилістичними засобами словотвору / І. Кучеренко. - С.3-8 Жила, С. Читацька прес-конференція за романом Ганни Арсенич-Баран "Муська" в закладах вищої освіти / С. Жила. - С.9-15 Городенська, К. Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська. - С.16. - Продовж. Початок: 2015, № 4-12; 2016, № 1-12, 2017, №1-12; 2018, № 2-8; 2019, № 4. Тютюма, Т. Квест-технологіі як педаггічна інновація для формування синтаксичних умінь у вчителів української мови та літератури / Т. Тютюма. - С.17-20 Коваль, М. Метод проектів як інструмекнт упровадження міжпредметної інтеграції на уроках української мови в старших класах / М. Коваль. - С.21-23 Поліщук, Т. Тематичні групи неологізмів у сучсній українській мові. На матеріалі газети "Україна молода" / Т. Поліщук. - С.24-27 Щока, О. Вивчення фразеології в 10 класі на матеріалі творів Бориса Гринченка / О. Щока. - С.28-33 Піскунова, Н. Сучасні підзходи до формування комунікативної компетентності учнів 11 класу філологічного профілю на уроках української мови / Н. Піскунова. - С.34-35 Хоменко, А. Місце інформаційних ресурсів у методичній системі роботи вчителя української мови / А. Хоменко. - С.37-39 Кравченко, О. Мовний квест / О. Кравченко. - С.40-41 Попова, Л. Від слова до тексту: теоретико-практичний аспект використання стилістичних вправ / Л. Попова. - С.42-44 Голик, О. Крик болю волелюбної душі. Осмслення минулого і сучасного у творі Т. Г. Шевченка "Чигирине, Чигирине..." / О. Голик. - С.45-52 Байло, Л. Ірина Жиленко "Жар-Птиця", "Підкова", "Гном у буфеті". Поетичні роздуми про щастя, добробут. Україська література, 6 клас / Л. Байло. - С.53-55 Будугай, О. Вчасно сказане слово : [Поезія] / О. Будугай. - С.55 Гудована, Н. Пробач мені янголе... / Н. Гудована. - С.56-58 Будугай, О. Мрія про світле : [вірш] / О. Будугай. - С.58 Тихолоз, С. Воїнам АТО присвячується : [поезія] / С. Тихолоз. - 59-60. - Пісня про героїв АТО; Я тебе дочекаюсь...; Моя Вкраїна є!; Жадане Кача, Т. "Варвари": постколоніальна тема в сучасній підлітковій прозі / Т. Кача. - С.61-62 Мойсієнко, А. Сонети / А. Мойсієнко. - С.53 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Жила, С. Читацька прес-конференція за романом Ганни Арсенич-Баран "Муська" в закладах вищої освіти [Текст] / С. Жила> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 5. - С. 9-15 Рубрики: Літературознавство українське фывфывфыв: читацька прес-конференція -- авторський задум -- аналіз художнього твору Доп.точки доступа: Арсенич-Баран, Г. \о ней\ Свободных экз. нет |
> Шифр: У789537/2019/6 Журнал 2019г. № 6 Шевцова, Л. Електронний підручник на уроках української мови в загальноосвітній школі / Л. Шевцова. - С.3-6 Стишов, О. Семантичні модифікації англіцизмів у текстах українських друкованих видань / О. \Стишов. - С.7-13 Присяжнюк, С. Дитячі оповідання Володимира Винниченка "Федько-Халаминдрик", "Кумедія з Костем": спроба екзистенціального аналізу / С. Присяжнюк. - С.14-18 Жила, С. Читацька прес-конференція за романом Ганни Арсенич-Баран "Муська" в закладах вищої освіти / С. Жила. - С.19-24 Горденська, К. Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Горденська. - С.25-26 Агневщикова, Л. Застосування інтерактивних технологій навчання на уроках української мови в 10 класі філологічного профілю / Л. Агневщикова. - С.27-29 Гусєва, В. Організація проектної діяльності учнів 11 класу філологічного профілю на уроках української мови засобами ІКТ / В. Гусєва. - С.30-32 Хоменко, Ю. Засоби вираження експресивності у текстах публіцистичного стилю / Ю. Хоменко. - С.33-36 Сидоренко, Ю. Аналіз образів-персонажів міфологічного походження в процесі вивчення літературного твору в школі (9-11 класи) / Ю. Сидоренко. - С.37-40 Георгіце, І. Інтерактивне навчання як засіб підвищення ефективності навчального процесу на заняттях з української літератури / І. Георгіце, Н. Бабух. - С.41-43 Доля, Л. Поема про сучасного вчителя. Матеріали для проведення творчої майстерні / Л. Доля. - С.44-46 Дробот, Н. Дидактичні матеріали до теми "Складне речення" за "листами до сина" Василя Сухомлинського / Н. Дробот. - С.47-49 Голик, О. Шлях знаходить той, хто шукає / О. Голик. - С.50-52 Кравченко, О. Психологічна новела "Intermezzo" жанровими ознаками "поезії у прозі". Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги. Символічні образи. Поетика імпресіонізму / О. Кравченко. - С.53-60 Левітас, Ф. Вадим Крищенко. Історичний портрет сучасності / Ф. Левітас. - С.61-63 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Жила, С. Читацька прес-конференція за романом Ганни Арсенич-Баран "Муська" в закладах вищої освіти [Текст] / С. Жила> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 6. - С. 19-24 Рубрики: Літературознавство українське--Жанри фывфывфыв: роман у новелах Доп.точки доступа: Арсенич-Баран, Г. \о ней\ Свободных экз. нет |
> Шифр: У789537/2019/9 Журнал 2019г. № 9 Горошкіна, О. Психологічні засади формування ключових і предметної компетентностей учнів ліцею на уроках української мови / О. Горошкіна. - С.3-5 Семеног, О. Термінологічна культура фахівця в об’єктиві укранського лінгводидактичного дискурсу / О. Семеног. - С.6-11 Жила, С. "Тіні забутих предків" - повістевий шедевр Михайла Коцюбинського / С. Жила. - С.12-17 Стефанович, Т. Серія тестових завдань з теорії літератури для 7класу / Т. Стефанович. - С.18-19 Сокур, А. Поезія художньої прози Василя Симоненка / А. Сокур. - С.20-22 Попова, Л. Текст, як засіб фомування ключових компетентностей учнів 10-11 класів на уроках української мови / Л. Попова. - С.23-25 Відмиш, Л. Комплексні завдання для вивчення української мови. 5 клас / Л. Відмиш. - С.26-30 Захарченко, О. Приниципи суб’єктивно-об’єктивних стосунків у формуванні особистісної обдарованості / О. Захарченко. - С.31-32 Голик, О. "Коли б усі одурені прозріли...". В. Симоненко. "Казка про дурила" - оригінальний твір про долю українського народу в умовах тоталітарного режиму / О. Голик. - С.33-36 Буряк, Т. Людина красна не словами, а добрими ділами. Пряма мова. Діалог / Т. Буряк. - С.37-38 Савка, О. Богдан-Ігор Антонович. Життєвий і творчий шлях / О. Савка. - С.39-42 Сухомлинська, Л. Гортаючи сторінки творів В. О. Сухомлинського. Як любити дітей / Л. Сухомлинська. - С.43-50 Дідук, М. Відвриваємо нові сторінки історії української літератури. Павло Маляр / М. Дідук. - С.51-54 Качак, Т. "Дівчина з міста" Олени Рижко: про що не розкаже Гугл / Т. Качак. - С.55-57 Колісник, Л. Обпалений добротою В. О. Сухомлинський - поборник гуманістичних ідей у вихованні / Л. Колісник. - С.58-59 Бібікова, О. Творчість Любові Баранової. Слова в нашому житті. Українська літкратура, 5 клас / О. Бібікова. - С.60-61 Мойсієнко, А. Сонети : [поезія] / А. Мойсієнко. - С.62 Гревцева, Т. Професійний розвиток учителя - неперервний / Т. Гревцева. - С.53 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Жила, С. "Тіні забутих предків" - повістевий шедевр Михайла Коцюбинського [Текст] / С. Жила> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 9. - С. 12-17 Рубрики: Літературознавство українське Українська література--Методика викладання фывфывфыв: модернізм -- імпресіонізм -- неонатуралізм Доп.точки доступа: Коцюбинська, М. \о нем\ Свободных экз. нет |
> Шифр: У789537/2019/10 Журнал 2019г. № 10 Хом’як, І. Компетентнісний підхід до навчання синтаксису в умовах нової української школи / І. Хом’як. - С.3-6 Жила, С. Рецепція "Енеїди" Івана Котляревського: інтерпретація Валерія Шевчука / С. Жила. - С.7-10 Даценко, М. Хмари в небі не танцюють : [сучасна поезія] / М. Даценко. - С.10 Бондаренко, Ю. Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: вищий рівень застосування / Ю. Бондаренко. - С.11-15 Грицай, Я. Змістова наповненість особових займенників у збірці "Річка Геракліда" Л. Костенко / Я. Грицай. - С.16-17 Стефанович, Т. Серія тестових завдань з теорії літератури для 7 класу / Т. Стефанович. - С.18-22 Відмиш, В. В. Комплексні завдання для вивчення української мови. Українська мова, 5 клас / В. В. Відмиш, В. Батечко, Н. Пазій. - С.23-24 Ярошенко, Т. Євген Гуцало. Про письменника. Турбота про світ природи - неодмінна риса гумманої, гідної поведінки особистості (за оповіданням "Лось"). Українська література, 5 клас / Т. Ярошенко, О. Сліденко. - С.25-27 Іванцова, Т. Г. Тютюнник "Климко". Морально-етичні уроки доброти, чуйності, милосердя, турботи про рідних. Українська література, 7 клас / Т. Іванцова. - С.28-30 Голик, О. Фрески про любов, або Велика драма війни. О. Гончар. "Модри Камень" / О. Голик. - С.31-34 Нешкреба, А. Дидактичний матеріал за творами В. О. Сухомлинського / А. Нешкреба. - С.35-36 Яценко, Л. Дидактичний матеріал з теми "Повторення, узагальнення й поглиблення вивченого. Звертання, вставні слова, однорідні члени речення в простому реченні" (за творами Василя Сухомлинського). Українська мова, 6 клас / Л. Яценко. - С.37-40 Ярошенко, Т. Анатолій Бортняк. Життєвий і творчий шлях. Українська література, 9 клас / Т. Ярошенко, Л. Зонік. - С.41-45 Тихолоз, С. Роздуми вчителя / С. Тихолоз. - С.46-51 Качак, Т. "Самійло" Ярослава Яріша: репрезентація традиції історичної прози для юних читачів / Т. Качак. - С.52-54 Брацкі, А. Українська мова в українській школі на початку ХХІ століття: соціолінгвістичні нариси / А. Брацкі. - С.55-56 Нежива, Л. Літературно-мистецьке свято "Енеїда". Фест як інтегрована форма позакласної роботи в школі / Л. Нежива. - С.57-61 Диба, І. Мова - спадок віків : [поезія] / І. Диба. - С.62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Жила, С. Рецепція "Енеїди" Івана Котляревського: інтерпретація Валерія Шевчука [Текст] / С. Жила> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 10. - С. 7-10 Рубрики: Літературознавство українське--Літературознавці фывфывфыв: інтерпретація твору -- модель рецепції -- шифри "Енеїди" Доп.точки доступа: Шевчук, В. \о нем\ Котляревський, І. \о нем\ Свободных экз. нет |
> Шифр: У789537/2019/11 Журнал 2019г. № 11 Горошкіна, О. Соціокультурний вимір навчання української мови як іноземної / О. Горошкіна. - С.3-7 Бондаренко, Ю. Словесно-образний аналіз літературного твору в закладі загальної середньої освіти: вищий рівень застосування / Ю. Бондаренко. - С.8-12 Жила, С. Любовні маски Пантелеймона Куліша за твором В. Домонтовича "Романи Куліша" / С. Жила. - С.13-18 Стефанович, Т. Серія тестових завдань з теорії літератури для 7 класу / Т. Стефанович. - С.19-20 Комплексні завдання для вивчення української мови. Українська література, 5 клас. - С.21-22 Золотухіна, А. Боротьба до останнього / А. Золотухіна. - С.22 Александова, В. Пишемо все про осінь / В. Александова. - С.23-25 Грицай, Л. Числівник як один із засобів інтимізації поетичної мови Ліни Костенко / Л. Грицай. - С.26-27 Маринчук, І. Формування в сучасних учнів рис високоморальної особистості під час вивчення Роману Багряного "Тигролови" / І. Маринчук. - С.28-29 Фещак, В. Форми дієслова (загальне ознайомлення) / В. Фещак. - С.30-33 Артеменко, Л. Дієприслівники доконаного і недоконаного виду, їх творення / Л. Артеменко. - С.34-37 Голик, О. Світле вітання життю. Творчість Євгена Плужника. Українська література, 11 клас / О. Голик. - С.38-41 Вовченко, О. Узагальнення творчого досвіду та методичні рекомендації щодо впровадження технологій особистісно зорієнтованого навчання. Підсумковий урок з теми: "Пряма мова. Діалог". Українська мова, 5 клас / О. Вовченко. - С.42-44 Яценко, Л. Дидактичний матеріал з теми "Повторення вивченого в початкових класах. Текст. Речення. Слово" : за творами Василя Сухомлинського. Українська мова, 5 клас. / Л. Яценко. - С.45-48 Дідик, С. Дидактичні матеріали з теми "Морфологія" за творчою спадщиною Василя Сухомлинського. Українська мова, 6 клас / С. Дідик. - С.49-51 Зіноватна, С. Шкільна літературна кав’ярня або ж: деякі секрети "Літературної кухні" / С. Зіноватна. - С.52-53 Сухіна, Н. Література рідного краю як засіб формування критичного мислення учнів. На матеріалі творчого доробку Анатолія Греса / Н. Сухіна. - С.54-58 Качак, Т. Відверто про почуття у повісті Марії Морозенко "Я закохалася" / Т. Качак. - С.59-50 Дворецька, В. Говорімо українською! : [поезія] / В. Дворецька. - С.63 Світ хдожнього слова Тетяни Череп-Пероганич. - С.61-62 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Жила, С. Любовні маски Пантелеймона Куліша за твором В. Домонтовича "Романи Куліша" [Текст] / С. Жила> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2019. - № 11. - С. 13-18 Рубрики: Літературознавство українське--Персоналії фывфывфыв: екзистенційна сутність -- формула кохання -- творчість Доп.точки доступа: Домонтович, В. \о нем\ Куліш, П. \о нем\ Свободных экз. нет |
> Шифр: У789537/2020/1/2 Журнал 2020г. № 1/2 Кучеренко, І. Формування дискурсивного мовлення особистості засобами технології розвитку критичного мислення / І. Кучеренко. - С.4-12 Жила, С. Семінарське заняття в ЗВО за романом Володимира Яворівського "У мене вечеряв Ісус" / С. Жила. - С.13-21 Анікалова, В. Функціонування лексико-симантичних полів у романі Володимира Винниченка "Записки кирпатого Мефістотеля" / В. Анікалова. - С.22-27 Шекетера, О. Методичні рекомендації щодо впровадження комунікативно-прагматичного підходу на уроках української мови у 8 класі / О. Шекетера. - С.28-30 Живолуп, Р. Дискурс і текст: термінологічна проблема чи взаємодоповнювальні лігвістичні категорії? / Р. Живолуп. - С.31-35 Набок-Бабенко, Ю. Розвиток емоційного інтелекту на мовному матеріалі сучасних українських пісень / Ю. Набок-Бабенко. - С.36-40 Городенська, К. Українське слово у вимірах сьогодення. Рекомендації з наскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська. - С.41-42 Деркач, О. Розвиток творчого мислення крізь призму написання вільного есе / О. Деркач. - С.43-44 Коробенко, Т. Марина Павленко "Русалонька із 7-В, або прокляття роду Кулаківських" / Т. Коробенко. - С.45-48 Слоньовська, О. Цикл уроків за творчістю Василя Симоненка. Урок 1. Василь Андрійович Симоненко: шлях метеора / О. Слоньовська. - С.49-56 Голик, О. Почуття, навіяні музикою : до 125-річчя від дня народження М. Т. Рильського / О. Голик, Т. Голик. - С.57-59 Білотіл, А. Використання прислів’їв та приказок на уроках математики при вивчені функцій, величин та дробів / А. Білотіл. - С.80-81 Родічкіна, М. Просте ускладнене речення. Українська мова, 11 клас / М. Родічкіна. - С.63-64 Тушинська, М. Звертання. Розділові знаки при звертанні. Використання звертань у мовленні. Українська мова, 8 клас / М. Тушинська. - С.65-67 Грицай, Л. І. франко. Багатогранність громадської і творчої діяльності. Вплив І. Франка на культурне й політичне життя в Україні / Л. Грицай. - С.68-73 Голик, О. О. Кобилянська "Фантазія-експромт". Становлення особистості, цілеспрямованої й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму / О. Голик. - С.74-76 Галамай, О. Народжені "Відлигою": корінь і крона шістдесятництва. Бінарний урок: українська література та історія, 11 клас / О. Галамай ; 77-81 Кашуба, Є. Методичні родзинки у праці В. О. Схомлинського "Як любити дітей" / Є. Кашуба. - С.82-83 Кравченко, О. "Це край, де я родилась і живу..." (Історія міста Сновська) / О. Кравченко. - С.84-89 Караман, С. ХІІ Грінченські читання / С. Караман. - С.90-91 Зборовський, А. Учителька-пенсіонерка видала спогади мами про родину письменника Михайла Коцюбинського / А. Зборовський. - С.92-93 Дворецька, В. Україна і я; Любімо рідну мову; Слава Слову; Моєї творчості основа : [сучасна поезія] / В. Дворецька. - С.95 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Жила, С. Семінарське заняття в ЗВО за романом Володимира Яворівського "У мене вечеряв Ісус" [Текст] / С. Жила> // Українська мова і література в школах України : науково-методичний журнал. - 2020. - № 1/2. - С. 13-21 Рубрики: Літературознавство українське Вища освіта--Методика викладання дисциплін фывфывфыв: українськоцентричний роман -- концепція образу -- семінарське заняття Доп.точки доступа: Яворівський, В. Свободных экз. нет |