> Шифр: Д515370/2018/10 Журнал 2018г. № 10 Мартинчук, О. Інклюзивна освіта: ідея, практика і суспільна цінність / О. Мартинчук. - С.2-5 Скрипник, Т. Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти / Т. Скрипник. - С.6-9 Іванюк, О. Організація єдиного інклюзивного освітнього простору : досвід Святошинського району міста Києва / О. Іванюк, В. Бобир. - С.10-15 Рібцун, Ю. Прудкі пальчики : дидактична гра для дітей старшої групи (з типовим розвитком і з особливими освітніми потребами) / Ю. Рібцун. - С.16-19 Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти : (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 08.06.2018 № 609). - С.1-4. - (Дод. "Офіційний відділ") Либа, О. Лепбук за казками В. Сухомлинського / О. Либа. - С.20 Sky jumping для дошкільнят. - С.21-24 Спритні козаки : комплекс вправ на батутах для дітей середньої групи. - С.25 Базилівська, Т. "Я розмалюю життя" : тренінг з використання арт-терапії для батьків дітей з особливими освітніми потребами / Т. Базилівська, О. Германюк. - С.26-28 Барабаш, О. Ритм, музика і рух плекають тіло й дух : музично-ритмічне виховання за системою Е. Жака-Далькроза / О. Барабаш. - С.29-30 Музично-ритмічні ігри для дітей середньої групи. - С.30-31 Довженко, В. Піжамна вечірка до дня Святого Миколая : розвага для дітей різних вікових груп / В. Довженко, І. Дубровіна. - С.32-36 Осінні барви і дари на святі дітвори : [дизайн святкової зали]. - С.[3] (обкл.) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Довженко, В. Піжамна вечірка до дня Святого Миколая : розвага для дітей різних вікових груп [Текстььь] / В. Довженко, І. Дубровіна> // Дошкільне виховання : науковий-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2018. - № 10. - С. 32-36 Рубрики: Сценарії дитячі Дошкільне виховання Доп.точки доступа: Дубровіна, І. Свободных экз. нет |
> Шифр: Д515370/2019/5 Журнал 2019г. № 5 Половіна, О. Мистецька освіта дошкільнят: свобода, творчість, інтеграція / О. Половіна. - С.3-8 Смольникова, Г. Літні пейзажі Києва : бесіди за творами живопису з дітьми старшої групи / Г. Смольникова. - С.9-11 Тарасенко, Г. Ведемо до природи стежинами поезії / Г. Тарасенко. - С.12-15 Тристан, А. Читаймо разом! : з досвіду популяризації книжки в дитячому садку / А. Тристан. - С.16-17 Щасливе дитинство понад усе : репортаж зі Всеукраїнського науково-методичного семінару. - С.18-19 Стеценко, І. Винахідницьке малювання: монотипія : робота з дітьми середньої та старшої груп / І. Стеценко. - С.20-22 Єфименко, М. Перевіряємо стан м’язів тазового пояса та нижніх кінцівок : моніторинг фізичного розвитку дошкільнят / М. Єфименко. - С.23-25 Світич, С. Пальчикові вправи: і користь, і забава / С. Світич. - С.26-27 Коваль, А. Музей як простір для творчості / А. Коваль, О. Глинка. - С.28-29 Щур, Т. На ставочку : заняття для дітей раннього віку / Т. Щур. - С.30-31 Гнєда, Е. Сонечко в гостях у малят : музичне комплексне заняття для дітей молодшої групи / Е. Гнєда. - С.32-33 Коровіна, Л. "Сад каміння" : інтегроване заняття для дітей старшої групи / Л. Коровіна. - С.34-36 Дерда, С. Зустрічаймо, діти, усмішками літо! : розвага просто неба для усіх дошкільних груп / С. Дерда, І. Дубровіна. - С.37-39 Бондаренко, С. Цікава фізкультура у світі природи / С. Бондаренко. - С. [3] (обкл.) Творчий погляд на пластиковий посуд. - С. [2] (обкл.) Пляцковський, М. Країна дитинства / М. Пляцковський. - С.40 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Дерда, С. Зустрічаймо, діти, усмішками літо! : розвага просто неба для усіх дошкільних груп [Текстььь] / С. Дерда, І. Дубровіна> // Дошкільне виховання : науковий-методичний журнал для педагогів і батьків . - 2019. - № 5. - С. 37-39 Рубрики: Дошкільне виховання фывфывфыв: свята -- рухова активність -- музичне виховання -- ігри Доп.точки доступа: Дубровіна, І. Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2020/3 Журнал 2020г. № 3 Сухомлинська, О. Моральне виховання як константа виховного процесу: характеристика проблематики у часовому вимірі / О. Сухомлинська. - С.3-12 Цісар, О. Світоглядна позиція І. Гізеля у духовній діяльності XVII століття / О. Цісар. - С.13-16 Загородня, А. Реформування середньої освітив добу незалежності: система профільного навчаннястаршої школи / А. Загородня. - С.17-20 Кулаковський, О. Компетентнісна модель скника педагогічного закладу вищої освіти у сфері інтелектуальної власності / О. Кулаковський. - С.21-28 Пастовенський, О. Cистемний підхід у реалізації ідей педагогіки партнерства / О. Пастовенський. - С.29-32 Якимович, Т. Інтегративний підхід до формування професійного мислення майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі навчання в закладі вищої освіти / Т. Якимович, І. Зінчук. - С.32-35 Заячківська, Н. Формування готовності викладачів закладів вищої освіти до використання сучасних освітніх технологій у професійній діяльності / Н. Заячківська. - С.36-40 Іванова, С. Моніторинг використання вебсайтів закладів освіти та наукових установ із мобільних пристроїв засобами Google Analytics / С. Іванова, А. Кільченко. - С.41-48 Іванюк, І. Стан готовності педагогів ззсо до застосування інформаційно-освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання в умовах карантину, спричиненого Covid-19 / І. Іванюк, О. Овчарук. - С.48-54 Литвинова, С. Організація дистанційної форми навчання в закладах загальної середньої освіти у період пандемії Covіd-19 / С. Литвинова. - С.55-61 Марченко, О. Реалізація steam-підходу до формування креативної компетенції здобувачів освіти у процесі вивчення математики / О. Марченко. - С.62-65 Рисинець, Н. Застосування інноваційних технологій з метою формування готовності фахівців із міжнародного права до професійної діяльності / Н. Рисинець. - С.65-69 Сороко, Н. Процедура проєктування steam-орієнтованого освітнього середовища для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школи / Н. Сороко. - С.75-79 Дичківська, І. Гуманістична технологія М. Монтессорі в системі спеціальної освіти України / І. Дичківська. - С.80-84 Ковбасюк, Т. Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей з особливими освітніми потребами в закладах освіти / Т. Ковбасюк. - С.85-88 Кошелева, Н. Розроблення моделі методичної компетентності майбутніх викладачів психології / Н. Кошелева. - С.89-93 Слуцький, Я. Загальні вимоги до освітньої програми соціально-педагогічного супроводу іноземних студентів / Я. Слуцький. - С.93-97 Шаров, С. Структура та зміст соціальної компетентності студентів педагогічного університету / С. Шаров. - С.97-100 Шпичак, І. Мотивація професійного зростання педагогів в умовах Нової української школи / І. Шпичак. - С.100-104 Озарчук, І. Особливості навчання обдарованих учнів у Латвійській республіці / І. Озарчук. - С.105-109 Мельникович, Г. Формування компетентної особистості учня закладу загальної середньої освіти на уроках української літератури / Г. Мельникович. - С.110-113 Онищенко, І. Композити в сучасній англійській мові як складова семантичної конденсації лексики / І. Онищенко, А. Яновець. - С.114-117 Бондар, І. Cистема завдань із формування креативності старшокласників у процесі навчання історії / І. Бондар. - С.118-121 Козлюк, О. Вплив стилів батьківського ставлення на емоційні характеристики дошкільників із порушеннями мовлення / О. Козлюк. - С.122-126 Джаман, Т. Один з аспектів професійної компетентності вчителів початкової школи з організації інклюзивного навчання / Т. Джаман. - С.127-130 Донець, В. Формування готовності до інноваційної діяльності вчителів початкових класів в умовах інклюзії у процесі фахової діяльності / В. Донець. - С.131-135 Попадич, О. Педагогічні умови підготовки вчителів до формування правових знань молодших школярів / О. Попадич. - С.135-139 Лисиця, Д. Упровадження освітньої моделі підготовки асистента лікаря-стоматолога у закладах фахової передвищої освіти / Д. Лисиця, Ю. Лисиця. - С.144-147 Рогоза, В. Педагогічні умови формування екологічних цінностей майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки / В. Рогоза. - С.148-153 Харченко, Н. Правові засади формування компетенцій із домедичної допомоги в педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти / Н. Харченко. - С.153-158 Ворона, Л. Вплив органів місцевого самоврядування Полтавщини на розвиток позашкільної освіти в області: проєктно-програмний підхід / Л. Ворона. - С.163-166 Лавриченко, Н. Соціально обдарована особистість: здібності, якості, розвиток / Н. Лавриченко. - С.172-177 Дубровіна, І. Ідеї поширення вокального виховання І. С. Козловського у мистецькій практиці / І. Дубровіна, А. Кармазін. - С.178-181 Іваник, Н. Феномен регентства в системі координат української православної співацької традиції / Н. Іваник. - С.181-186 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Дубровіна, І. Ідеї поширення вокального виховання І. С. Козловського у мистецькій практиці [Текст] / І. Дубровіна, А. Кармазін> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2020. - № 3. - С. 178-181 Рубрики: Педагогіка музична фывфывфыв: вокальна педагогіка -- педагогічні підходи Доп.точки доступа: Кармазін, А. Козловський, І. \о нем\ Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2021/4 Журнал 2021г. № 4 Пустовіт, Г. Володимир Вернадський і сучасність / Г. Пустовіт. - С.3-10 Мельник, Н. Підготовка педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти до реалізації нових державних освітніх стандартів / Н. Мельник. - С.11-15 Ілійчук, Л. Моніторинг якості освіти: концептуальні підходи та проблеми класифікації / Л. Ілійчук. - С.16-19 Віролайнен, О. Проблеми та перспективи впровадження змішаної форми навчання в закладах загальної середньої освіти / О. Віролайнен. - С.20-23 Іванюк, І. Використання інструментів і ресурсів цифрового освітнього середовища для здійснення дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти: результати досліджень / І. Іванюк. - С.24-30 Кінах, Н. Підвищення фахового рівня вчителів початкової школи у контексті цифрового підприємництва / Н. Кінах. - С.30-36 Рисинець, Н. Формування готовності фахівців з міжнародного права до професійної діяльності / Н. Рисинець. - С.37-43 Сологуб, О. Результати науково-дослідної роботи з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності методистів регіональних служб / О. Сологуб. - С.44-49 Вернидуб, О. Особливості роботи з обдарованими учнями в сучасних умовах на прикладі проведення учнівських онлайн-олімпіад / О. Вернидуб. - С.50-54 Дубровіна, І. Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика / І. Дубровіна. - С.55-62 Ковбасюк, Т. Психолого-педагогічні особливості мотивації педагогів до професійної діяльності / Т. Ковбасюк. - С.62-68 Ковригіна, Л. Особливості реалізації інклюзивного підходу в системі забезпечення якості освіти / Л. Ковригіна. - С.69-74 Третяк, О. Особливості виховання толерантності в учнів молодшого шкільного віку в інклюзивному середовищі / О. Третяк. - С.75-80 Барабаш, С. Використання текстових написів пам’яток університетів для навчання інокомунікантів української мов / С. Барабаш. - С.81-86 Лавренчук, В. Емоційно-ціннісна складова компетентнісного уроку літератури в Новій українській школі / В. Лавренчук. - С.87-91 Мушировська, Н. Українознавчі засади викладання української мови за професійним спрямуванням студентам спеціальності «Культурологія» / Н. Мушировська. - С.91-98 Гон, М. Полпотівське «Взірцеве суспільство» у дискурсі історії повсякдення / М. Гон. - С.99-104 Давидюк, Р. Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення теми «Голодомор 1932–1933 років в Україні» / Р. Давидюк, В. Данильчук. - С.105-109 Генсіцька-Антонюк, Н. Формування умінь старшокласників розв’язувати тригонометричні рівняння / Н. Генсіцька-Антонюк. - С.110-113 Гнепа, О. Особливості професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів в умовах Нової української школи / О. Гнепа. - С.114-118 Демченко, В. Емоційний інтелект як засіб підвищення когнітивних та креативних можливостей молодших школярів / В. Демченко. - С.119-123 Гребінь, С. Трансдисциплінарність у змісті природничо-математичної освіти / С. Гребінь. - С.124-128 Черній, А. Педагогічна система В. О. Сухомлинського в Новій українській школі / А. Черній. - С.129-134 Кіян, О. Теоретико-практичні аспекти формування ціннісних орієнтацій та ставлень особистості підлітка в закладах загальної середньої освіти / О. Кіян. - С.134-140 Мосякова, І. Менеджмент у багатопрофільних закладах позашкільної освіти: питання системності управлінської діяльності керівника / І. Мосякова. - С.141-145 Щербина, В. Формування емоційного світу дитини в педагогічній творчості Василя Сухомлинського / В. Щербина, О. Чабан. - С.146-151 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Дубровіна, І. Формування комунікативної взаємодії у педагогічному колективі: теорія та практика [Текст] / І. Дубровіна> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2021. - № 4. - С. 55-62 Рубрики: Педагогічні кадри фывфывфыв: групова співпраця -- освітній простір Свободных экз. нет |