> Шифр: Р7/2019/2 Журнал 2019г. N 2 Семенюк, О. Освітні традиції у розвитку педагогічного університету / О. Семенюк. - С.3-5 Радул, В. Екзистенційний розвиток та соціальна зрілість особистості / В. Радул. - С.11-16 Гейко, М. Полісистемна цілісність особистості / М. Гейко. - С.17-21 Савченко, Н. Особливості компетентнісно орієнтованого навчання у вищій школі / Н. Савченко. - С.22-28 Краснощок, І. Педагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівців / І. Краснощок. - С.34-38 Довга, Т. Педагогічна толерантність як інструмент протидії булінгу в освітньому середовищі початкової школи / Т. Довга. - С.39-44 Демченко, Ю. Інноваційні технології особистісно орієнтованого навчання учнів початкової школи / Ю. Демченко. - С.45-49 Кіндей, Л. Підготовка вчителя початкових класів з методики навчання української мови та літературного читання / Л. Кіндей. - С.50-55 Горська, Г. Розвиток творчого мовлення студентів під час професійної педагогічної підготовки / Г. Горська, О. Горська. - С.56-61 Озерна, Н. Школи раннього розвитку в Україні у контексті модернізації дошкільної освіти / Н. Озерна. - С.62-66 Радул, О. Корпоративна культура європейських університетів Середньовіччя / О. Радул. - С.67-72 Філоненко, О. Соціокультурні умови розвитку освіти Єлисаветградщини / О. Філоненко. - С.73-78 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Довга, Т. Педагогічна толерантність як інструмент протидії булінгу в освітньому середовищі початкової школи [Текст] / Т. Довга> // Рідна школа : науково-педагогічний журнал. - 2019. - N 2. - С. 39-44 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Деонтологія--Педагогічна Початкова школа фывфывфыв: поведінка агресивна -- мобінг Свободных экз. нет |