> (Нет сведений об экземплярах) Шифр: Н14/2017/4 Журнал 2017г. № 4 Ваколя, З. Формування громадянської компетентності вчителів та учнів у контексті розбудови нової школи на Закарпатті на початку 20-х років 20 століття / З. Ваколя. - С.3-7 Демченко, В. Функціональна неграмотність - гуманітарна загроза людству? / В. Демченко. - С.7-9 Адамович, І. Інформаційна підтримка навчально-виховного процесу освітнього закладу / І. Адамович. - С.10-13 Вознюк, Л. Експертно-аналітична функція менеджера шкільної освіти / Л. Вознюк. - С.13-17 Лінник, Ю. Імплементація реформи освіти 2017 року : європейський досвід, проблеми та перспективи / Ю. Лінник : 18-21 Ткаченко, Г. Урахування профілю підготовки фахівців у викладанні філософії: з досвіду роботи Рівненського державного базового медичного коледжу / Г. Ткаченко. - С.21-23 Гуріна, А. Медіаграмотність як життєво необхідна навичка в сучасному соціально-політичному та культурному просторі України / А. Гуріна. - С.24-26 Зубик, Л. Технології реалізації спеціалізованих ANDROID- додатків / Л. Зубик. - С.26-29 Лехіцький, Т. Особливості підготовки вчителів до створення і використання електронних підручників / Т. Лехіцький. - С.30-32 Овчарук, О. Сучасні вимоги до цифрової грамотності в системі шкільної освіти: на основі рамки цифрової компетентності / О. Овчарук. - С.32-35 Тимощук, О. Використання сервісів мережі інтернет у контурі ДЕР "Освітньо-інформаційне середовище як фактор цілісного розвитку особистості" / О. Тимощук, Ю. Новак. - С.36-41 Філоненко, К. Метод побудови когнітивних карт із метою визначення параметрів впливу на рівень академічної успішності студентів змішаного навчання / К. Філоненко. - С.41-45 Артемова, О. Креативність як базисна характеристика вчителя сучасної школи / /О. Артемова. - С.46-49 Федорова, Н. Діагностика сформованості гуманістичної педагогічної позиції майбутніх логопедів у процесі професійної підготовки / Н. Федорова. - С.50-53 Цимбалюк, О. Методологічні підходи до вивчення професійно-комунікативної діяльності фахівця соціальної роботи / О. Цимбалюк. - С.54-57 Юрчук, Л. Особливості арт-терапії в соціальній інклюзії / Л. Юрчук. - С.57-60 Криницька, О. Професійна орієнтація навчально-методичних матеріалів у ході викладання української мови як іноземної / О. Криницька, Е. Варениця. - С.60-64 Лавренчук, В. Художньо-естетичне освоєння життя та діяльності гетьмана Івана Мазепи в українській літературі 19 століття / В. Лавренчук. - С.65-69 Паніна, Л. Розвиток римо-католицької церкви в сучасній Україні : особливості партикулярної реорганізації 1990-х - початку 2000-х років / Л. Паніна. - С.70-73 Приймак, О. Розвиток алгоритмічного мислення учнів початкових класів у процесі засвоєння ними математичного матеріалу / О. Приймак. - С.74-78 Онищук, І. Роль культури самовираження в особистісно-професійному становленні майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти / І. Онищук. - С.78-81 Черешнюк, О. Економічне виховання дітей дошкільного віку за кордоном / О. Черешнюк. - С.82-85 Войтович, О. Технологічна компетентність у структурі професійної підготовки фахівців-екологів / О. Войтович. - С.86-88 Побидайло, Н. Особливості реалізації краєзнавчого принципу в процесі екскурсій фізико-географічного спрямування / Н. Побидайло. - С.89-91 Бухальська, С. Розвиток комунікативних умінь студентів медичних навчальних закладів засобами навчального тренінгу / С. Бухальська, С. Бухальська. - С.92-96 Гавлітіна, Т. Системно-ціннісний підхід до виховання учнів у сучасному закладі освіти / Т. Гавлітіна. - С.97-100 Даюк, Ж. Фортепіанна мініатюра як теоретична дефініція / Ж. Даюк, А. Бубало. - С.103-105 Димченко, С. Диригентська спадщина Арнольда Маргуляна в історичному аспекті української музичної культури / С. Димченко. - С.106-109 Левчук, Я. Соціальний вимір музичних субкультур / Я. Левчук. - С.109-112 Нарожна, Н. Педагогічний концепт професійних здібностей майбутніх диригентів хорових колективів / Н. Нарожна, Л. Остапенко. - С.113-115 Радковська, Л. До питання організації вокально-хорової роботи з молодшими школярами в позакласній музичній діяльності / Л. Радковська. - С.116-118 Радковська, Л. Особливості організації роботи музиканта-акомпаніатора / Л. Радковська, Ю. Янкович. - С.119-121 Сверлюк, Я. Професійна рефлексія диригента як психологічний феномен / Я. Сверлюк, Л. Остапенко. - С.121-124 Нет сведений об экземплярах |
Даюк, Ж. Фортепіанна мініатюра як теоретична дефініція [Текст] / Ж. Даюк, А. Бубало> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2017. - №4. - С. 103-105 Рубрики: Музика інструментальна--Фортепіано фывфывфыв: форма мала -- миттєвість образу Доп.точки доступа: Бубало, А. Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2018/4 Журнал 2018г. № 4 Осіпчук, Н. Історіографія дослідження проблеми розвитку іншомовної освіти в Україні у другій половині 20- поч. 21 століть / Н. Осіпчук. - С.3-6 Вольянська, С. Професійна рефлексія керівникеа як фактор успішного розвитку закладу освіти в умовах технологізації суспільства / С. Вольянська, А. Остапенко. - С.7-10 Желюк, О. Ресурси інформаційного простору в діяльності закладу освіти / О. Желюк. - С.10-13 Иванов, Ю. Воспитание творческой личности школьника как современная цель управления / Ю. Иванов. - С.13-15 Кочубей, А. Психолого-педагогічні умовипідготовки керівників закладів середньої освіти до управлінського спілкування / А. Кочубей, А. Нагорна. - С.16-18 Кречик, А. Розвиток організаційної культури сучасного керівника закладу освіти / А. Кречик, Ю. Олексін. - С.19-22 Курінна, Т. Розвиток професійної компетентності педагога: освіта впродовж життя / Т. Курінна, Ю. Присяжнюк. - С.22-25 Левицкая, А. Деятельность областного совета заведующих учреждений дошкольного образования Брестской области в системе работы в системе работы с руководящими кадрами / А. Левицкая. - С.25-27 Сущик, Н. Система цінностей корпоративної культури закладів освіти / Н. Сущик, Н. Оксентюк. - С.30-33 Турчик, І. Тренінг "Серфінг управління" та методика його проведення для керівників закладів загальної середньої освіти / І. Турчик. - С.33-37 Ястребова, В. Теоретичні та практичні аспекти запровадження креативного менеджменту в процесі підвищення кваліфікації керівників закладів освіти / В. Ястребова, Т. Бабко. - С.38-41 Андрос, М. Модель управління розвитком інформаційно-комунікаційної компетентності керівника закладу загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання / М. Андрос. - С.42-45 Берека, В. Упровадження інноваційних технологій у систему підготовки майбутніх учителів / В. Берека. - С.46-49 Біферт, Н. Роль сучасних інформаційних технологій у створенні цифрового освітнього контенту / Н. Біферт. - С.49-52 Можливості використання додатка GOOGLECLASSROOM у системі персонального освітнього середовища. - С.52-56 Бухальська, С. Інноваційно-розвивальне освітнє сердовище як педагогічна умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів в умовах магістратури / С. Бухальська. - С.56-59 Ляхоцька, Л. Особливості науково-методичного забезпечення щодо використання цифрового контенту в закладах післядипломної педагогічної освіти / Л. Ляхоцька. - С.60-62 Похильчук, І. Дослідження програмних засобів вивчення дисципліни "Теорія механізмів і машин" / І. Похильчук. - С.63-66 Сорока, В. Комп’ютерна навчально-демонстраційна програма "Інтерактивний тригонометр" / В. Сорока. - С.67-75 Хмеляр, І. Моніторинг освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти із використанням технологій компетентнісно орієнтованого навчання / І. Хмеляр. - С.75-79 Березюк, Т. Психологічна компетентність як складова формування професійної компетентності майбутніх менеджерів / Т. Березюк. - С.80-84 Луцик, Г. Формування готовності майбутніх психологів до роботи з підлітками, схильними до девіантної поведінки / Г. Луцик. - С.84-87 Нечипорук, Л. Важковиховуваність як соціально-педагогічна проблема / Л. Нечипорук. - С.87-90 Павелків, К. Експерементальне дослідження рівня іншомовної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери в умовах університету / К. Павелків. - С.91-95 Петрівський, Я. Інноваційні підходи до організації методичної підготовки майбутніх учителів англійської мови / Я. Петрівський. - С.96-99 Тарасюк, Н. Дидактичні принципи формування англомовної лексико-граматичної компетентності у майбутніх інженерів-будівельників / Н. Тарасюк. - С.100-102 Грицик, Т. Міжпредметні зв’язки в процесі вивчення векторів у вищому технічному закладі освіти / Т. Грицик. - С.103-106 Дмитренко, Н. Здоров’язбережувальний аспект у процесі формування навичок виразного читання в початковій школі / Н. Дмитренко. - С.107-111 Тарабасова, Л. Життєва компетентність особистості в контексті дошкільної освіти / Л. Тарабасова. - С.111-114 Корж, Г. Проблема формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фахівців із цивільної безпеки / Г. Корж. - С.115-119 Ковбасюк, Т. Духовно-моральне виховання як чинник становлення зростаючої особистості / Т. Ковбасюк. - С.120-123 Сокаль, В. Гуманістична спрямованість сучасного викладача як компонент педагогічної майстерності / В. Сокаль. - С.123-126 Шинкаренко, В. Сутність та зміст поняття "патріотичне виховання особистості" / В. Шинкаренко. - С.127-129 Якимчук, М. Стан сформованості педагогічної етики як феномену професійної культури викладача медичного коледжу / М. Якимчук. - С.129-135 Безкоровайна, Б. Інноваційні технології як засіб удосконалення процесу розвитку музично-творчих здібностей учнів дитячих музичних шкіл / Б. Безкоровайна. - С.136-139 Безкоровайна, О. Сутність педагогічної концепції музичного виховання Дмитра Кабалевського / О. Безкоровайна. - С.139-141 Цізі, В. Методичні аспекти функціонування дихальної системи музиканта-духовика під час гри на духових інструментах / В. Цізі. - С.142-144 Гурич, І. Тенденції розвитку сучасної вітчизняної музичної індустрії в контексті продюсерської діяльності / І. Гурич. - С.144-146 Даюк, Ж. Історичні етапи виникнення та розвитку звукозапису / Ж. Даюк. - С.147-149 Димченко, С. Яків Степовий в історичному часі української музичної культури / С. Димченко. - С.149-152 Закопець, Л. Історичний аспект розвитку Львівської гобойної школи / Л. Закопець. - С.152-154 Комісарова, О. Особливості становлення рок-музики в Західній Україні / О. Комісарова. - С.154-157 Остапенко, Л. Розспівування як складова вокально-ансамблевого виховання аматорського хорового колективу / Л. Остапенко. - С.157-160 Остасюк, З. Формування інструментально-виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесіколективного музикування / З. Остасюк, В. Рокош. - С.161-163 Пастушок, Т. Метроритміка як основний елемент навчання майбутніх музикантів / Т. Пастушок. - С.163-166 Перловська, А. Вплив епохи свінгу на становлення джазового вокального мистецтва / А. Перловська. - С.166-168 Регуліч, І. Корекція диригентського жесту в реаліях хорового виконання як комунікативний процес / І. Регуліч. - С.169-171 Столярчук, Б. Маловідомі сторінки життя та творчості Василя Павлюка: музиканта, педагога, фольклориста, засновника колективу "Горина" / Б. Столярчук. - С.171-175 Багорка, А. Дослідження стану адаптації студентів факультету фізичного виховання до умов навчальної системи "коледж-університет" / А. Багорка. - С.176-180 Галатюк, М. Ціннісний потенціал розвитку спортивної культури школярів і студентів у процесі спортивно орієнтованого фізичного виховання / М. Галатюк. - С.181-183 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Даюк, Ж. Історичні етапи виникнення та розвитку звукозапису [Текст] / Ж. Даюк> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2018. - № 4. - С. 147-149 Рубрики: Звук--Запис, відтворення фывфывфыв: процес технологічний -- мистецтво музичне Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2019/1 Журнал 2019г. № 1 Іванов, С. Науково-технічна шкільна освіта як цілеспрямована система діяльності: досвід США / С. Іванов. - С.3-6 Парфенюк, О. Ретроспективний аналіз графічної підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти / О. Парфенюк. - С.7-12 Глінчук, Ю. Стан та проблеми формування фахової працеохоронної компетентності в студентів педагогічних спеціальностей / Ю. Глінчук. - С.13-16 Шегеда, А. Управління закладом освіти на засадах кваліметричних вимірювань / А. Шегеда. - С.16-20 Гладун, В. Формування громадянської компетентності засобами кооперативного навчання / В. Гладун. - С.21-25 Каськів, М. Застосування інформаційних технологій в освітньому процесі Рівненської медичної академії / М. Каськів, Г. Сергеєва. - С.25-28 Ковтун, О. Модель формування світоглядної культури майбутніх медичних сестер на основі реалізації деонтологічного підходу / О. Ковтун. - С.29-33 Крутова, Н. Інтеграція інформаційно-комунікаційних технологій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників / Н. Крутова. - С.34-36 Лукащук, М. Роль веб-сайту Рівненської медичної академії як інформаційного ресурсу у формуванні професійної ідентичності майбутнього медичного працівника / М. Лукащук, В. Лукащук. - С.37-41 Надворняк, Я. SMART-технології в корпоративному навчанні державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування / Я. Надворняк. - С.42-44 Остапчук, Н. Використання можливостей хмарних сервісів у процесі навчання студентів у закладах вищої освіти / Н. Остапчук. - С.4548 Позднякова, Т. Створення та ідеї використання хмарин слів на уроках біології / Т. Позднякова, В. Тимчина. - С.49-54 Четверикова, Т. Активізація пізнавальної діяльності студентів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Т. Четверикова, О. Клехо. - С.55-59 Безкоровайна, О. Формування ціннісного ставлення до створення сім’ї в студентів / О. Безкоровайна. - С.60-63 Кочубей, А. Проблеми психолого-педагогічної інтенції діяльності науково-педагогічного працівника закладу вищої освіти / А. Кочубей. - С.63-65 Пліско, Є. Правові основи пенітенціарної практики соціального виховання неповнолітніх правопорушників в Україні / Є. Пліско. - С.66-70 Прокопчук, В. Модель розвитку особистісної ідентичності студентів медичних коледжів у процесі їх медико-психологічної підготовки / В. Прокопчук. - С.70-75 Шестопал, І. Психологічні особливості професійної самореалізації вихователів закладів дошкільної освіти / І. Шестопал. - С.76-79 Груба, Т. Комунікативно-жанровий підхід до навчання української мови у профільних класах / Т. Груба. - С.80-83 Криницька, О. Вивчення медичної термінології на заняттях української мови як іноземної / О. Криницька. - С.84-89 Мандрик, Н. Київська Русь в історії лінгвославістики / Н. Мандрик. - С.89-92 Мороз, Л. Метод занурення як засіб формування соціокультурної компетенції учнів старших класів / Л. Мороз, В. Ковалюк. - С.92-94 Тарасюк, Н. Зміст англомовної лексико-граматичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у читанні / Н. Тарасюк. - С.95-97 Цуркан, М. Методика викладання української мови як інозеемної на синхронному зрізі 21 століття: тенденції розвитку / М. Цуркан. - С.97-102 Шевчук, Т. Лексико-семантичні та функційні особливості вживання лексеми "Ганьба" в сучасній українській мові / Т. Шевчук. - С.102-106 Корінчук, Н. Особливості формування професійних та життєвих компетентностей студентів на основі позанавчальної роботи з математики / Н. Корінчук. - С.107-110 Крівцов, В. Окремі питання підготовки школярів до навчального процесу у вищих технічних закладах освіти / В. Крівцов. - С.110-114 Сяська, Н. Застосування методів математичного моделювання у поєднанні із засобами новітніх інформаційних технологій у ході вивчення стереометрії майбутніми вчителями математики / Н. Сяська, О. Ярова. - С.114-117 Іванова, Л. Особливості роботи з дитячою книгою в процесі реалізації ідей Нової української школи / Л. Іванова. - С.118-122 Ткачук, О. Розвиток художньої компетентності учнів початкових класів на основі ситуативних завдань / О. Ткачук. - С.122-126 Козловський, Ю. Формування педагогічної компетентності студентів закладів вищої технічної освіти на засадах метапредметного підходу / Ю. Козловський. - С.127-131 Павлова, Н. Упровадження міждисциплінарної інтеграції у процесі підготовки компетентних учителів інформатики / Н. Павлова, Н. Гнедко. - С.131-135 Пустовіт, Г. Історико-педагогічний вимір розвитку екологічної освіти учнів у закладах позашкільної освіти / Г. Пустовіт, О. Петренко. - С.136-145 Шинкаренко, В. Формування готовності вчителів закладів загальної середньої освіти до патріотичноговиховання старшокласників / В. Шинкаренко. - С.148-150 Шупарська, А. Організація родинного виховання в закладі загальної середньої освіти як один із пріоритетних впливів на розвиток духовних цінностей / А. Шупарська. - С.151-154 Цізі, В. Методологічні концепції музично-виконавської діяльності керівника духового колективу в закладі спеціалізованої позашкільної освіти / В. Цізі. - С.155-157 Даюк, Ж. Підготовка майбутніх співаків до вокально-сценічної професійної діяльності / Ж. Даюк. - С.161-163 Дзвінка, Р. Історія та сьогодення сопілкарства Рівненщини / Р. Дзвінка. - С.164-167 Димченко, С. Виховання творчої самостійності студентів класу ударних інструментів у процесі виконавської діяльності / С. Димченко. - С.168-171 Заходякін, О. Педагогічні умови розвитку творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку в процесі піаністичної виконавської діяльності / О. Заходякін, Н. Цюлюпа. - С.179-181 Карпук, Т. Сакральна творчість галицьких і буковинських композиторів 19 століття в контексті українського національно-культурного відродження / Т. Карпук. - С.182-185 Рокіщук, І. Специфічні процесори обробки звукового тракту в роботі звукорежисера / І. Рокіщук. - С.185-188 Сокаль, В. Особливості фітнес-програм, спрямованих на оздоровлення дітей шкільного віку / В. Сокаль. - С.189-192 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Даюк, Ж. Підготовка майбутніх співаків до вокально-сценічної професійної діяльності [Текст] / Ж. Даюк> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 1. - С. 161-163 Рубрики: Вища освіта--Музична фывфывфыв: вокаліст -- співак -- сценічний образ Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2019/4 Журнал 2019г. № 4 Осіпчук, Н. Розвиток іншомовної освіти в технічних закладах вищої освіти України (1955–1969 роки) / Н. Осіпчук. - С.3-7 Очеретяний, А. Трансформація життєвих цінностей українських та американських студентів у ХХІ столітті / А. Очеретяний. - С.7-10 Поліщук, І. Науково-педагогічний портрет Т. Д. Дем’янюк / І. Поліщук. - С.11-15 Шеретюк, Р. Педагогічні новації Йосифа де Каласанса (1557–1648) як «соціальна реформа» ранньомодерної доби / Р. Шеретюк, Н. Стоколос. - С.15-19 Юзик, М. Розвиток педагогічної майстерності майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та Словаччини / М. Юзик. - С.19-24 Лунячек, В. Компетентнісна модель працівника закладу загальної середньої освіти у сфері інтелектуальної власності / В. Лунячек, Н. Рубан. - С.25-33 Саприкіна, Н. Якість освіти в контексті нової педагогічної парадигми / Н. Саприкіна. - С.33-37 Дивак, В. Використання медіаінформаційних технологій у змішаному навчанні системи відкритої освіти / В. Дивак. - С.38-41 Козяр, М. Чотиривимірна графіка як новий етап графічної підготовки здобувачів вищої освіти в технічних закладах вищої освіти / М. Козяр, О. Парфенюк. - С.42-46 Корольчук, В. Хмарні сервіси для виконання колективних проєктів у процесі підготовки майбутніх іт-фахівців: аналіз та критерії добору / В. Корольчук. - С.46-51 Овчарук, О. Цифрова компетентність учителя: міжнародні тенденції та рамки / О. Овчарук. - С.52-55 Сороко, Н. Функції та роль steam-орієнтованого освітнього середовища основної школи для розвитку steam-освіти / Н. Сороко. - С.55-60 Тимчина, Н. Підсилення мотивації учасників освітнього процесу засобами інформаційно-комунікаційних технологій / Н. Тимчина. - С.60-64 Штрімайтіс, О. Використання інтеграційних технологій як запорука продуктивного освітнього процесу / О. Штрімайтіс. - С.65-68 Якимчук, І. Формування медіаосвітніх компетентностей у викладачів коледжу: теоретичний аспект / І. Якимчук. - С.69-73 Яцишин, А. Хмарні технології та перспективи їх використання в підготовці майбутніх докторів філософії / А. Яцишин. - С.74-79 Коврігіна, Л. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності педагога інклюзивного класу / Л. Коврігіна. - С.80-84 Нелін, Є. Розвиток ідей психоаналітичної педагогіки в науково-практичній діяльності Анни Фрейд / Є. Нелін. - С.85-88 Співак, Я. Акмеологічні аспекти професійної підготовки соціальних працівників в умовах неперервної освіти / Я. Співак. - С.88-91 Сушик, Н. Компетентнісний підхід у реалізації технології формування здорового способу життя дітей підліткового та юнацького віку з використанням методу «рівний – рівному» / Н. Сушик. - С.91-95 Заводна, Л. Неологізми, виникнення яких зумовлено сучасними модернізаційними процесами у вітчизняній освіті / Л. Заводна. - С.96-100 Озарчук, І. Особливості здобуття іншомовної освіти в закладах вищої освіти країн Балтії / І. Озарчук. - С.100-103 Сердюк, Т. Формування системного мислення здобувачів освіти на заняттях з історії україни за допомогою наочних засобів навчання / Т. Сердюк. - С.104-107 Михасюк, Т. Вплив родинних цінностей на формування духовності та мовленнєвий розвиток молодшого школяра / Т. Михасюк. - С.108-111 Онищук, І. Чинники розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти в художній діяльності / І. Онищук. - С.112-115 Гребінь, С. Вивчення глобальних проблем людства у формуванні екологічної компетентності учнів / С. Гребінь, І. Варламова. - С.116-118 Клочко, О. Концептуалізація дискурсивно-комунікативної моделі розвитку здоров’язбережувальної компетентності майбутнього вчителя інформатики / О. Клочко. - С.119-124 Лейбик, Л. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в контексті розвитку творчих здібностей студентів на заняттях з фізики та астрономії / Л. Лейбик. - С.125-129 Березівська, Л. В. О. Сухомлинський про роль бібліотеки в організації методичної роботи школи / Л. Березівська. - С.130-133 Бухальська, С. Формування толерантності студентів у виховному просторі медичних закладів вищої освіти / С. Бухальська. - С.134-137 Ворон, О. педaгoгікa пapтнеpcтвa в cпaдщині В. O. Cухoмлинcькoгo / О. Ворон. - С.138-141 Галатюк, Т. Творча пізнавальна ситуація як чинник формування методологічної культури учня / Т. Галатюк, Ю. Галатюк. - С.142-145 Гладун, В. Партисипація учнівської молоді як складова формування громадянської компетентності / В. Гладун. - С.145-149 Ковбасюк, Т. Моральні цінності сучасного виховання / Т. Ковбасюк. - С.149-153 Кропочева, Н. Бібліографічна складова системи інформаційного супроводу наукових досліджень із національно патріотичного виховання / Н. Кропочева. - С.153-158 Лавренчук, В. Ціннісні концепти Василя Сухомлинського в контексті Нової української школи / В. Лавренчук. - С.158-161 Павлова, О. Аспекти партнерського підходу в педагогічній системі В. О. Сухомлинського / О. Павлова. - С.161-163 Харченко, Н. Василь Сухомлинський про педагогічну майстерність учителя / Н. Харченко. - С.164-166 Гнепа, О. Музикотерапія в освітньому процесі педагогічного коледжу / О. Гнепа. - С.167-170 Даюк, Ж. Дитяча фортепіанна музика на теренах України / Ж. Даюк. - С.170-173 Димченко, С. Музична орнаментика та її роль у формуванні виконавської майстерності студентів класу баяна / С. Димченко. - С.173-177 Муайяд, А. Особливості формування естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва / А. Муайяд. - С.178-181 Прокопчук, В. Законодавче забезпечення розвитку мистецького краєзнавства в Україні / В. Прокопчук. - С.181-185 Фіськов, Г. Особливості формування морально-естетичних якостей студентів кафедри народних інструментів у процесі занять в оркестровому колективі / Г. Фіськов. - С.189-191 Галатюк, М. Соціально-педагогічний аспект розвитку спортивної культури майбутніх фахівців фізичного виховання / М. Галатюк. - С.192-195 Федорець, В. Концептуалізація інтелектуально-ціннісного компонента здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури / В. Федорець. - С.195-199 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Даюк, Ж. Дитяча фортепіанна музика на теренах України [Текст] / Ж. Даюк> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2019. - № 4. - С. 170-173 Рубрики: Музика інструментальна--Фортепіано фывфывфыв: фортепіанні збірки -- любов до культури Свободных экз. нет |
> Шифр: Н14/2022/1 Журнал 2022г. № 1 Ворон, О. Організаційна автономія закладу загальної середньої освіти в ефективному впровадженні внутрішньої системи забезпечення якості освіти / О. Ворон. - С.3-8 Назаренко, Л. Адаптивна організаційна структура управління як чинник ефективного менеджменту організації / Л. Назаренко. - С.8-14 Крутова, Н. Професійний саморозвиток учителя сучасної школи / Н. Крутова, Н. Тимчина, В. Тимчина. - С.15-22 Морквян, І. Методичні аспекти використання інтерактивного освітнього програмного комплексу Mozabook у процесі застосування компетентнісного підходу на уроці математики / І. Морквян, Н. Хміль. - С.22-30 Позднякова, Т. Використання інтерактивних плакатів genial.ly на уроках біології в закладах загальної середньої освіти / Т. Позднякова, Н. Харченко. - С.31-39 Шаров, С. Використання масових відкритих онлайн-курсів для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання / С. Шаров, Т. Шарова. - С.39-43 Шліхта, Г. Ціннісно-деонтологічні аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців ІТ-галузі / Г. Шліхта. - С.44-49 Олійник, І. Технологія розвивального навчання та Нова українська школа: аналіз і паралелі / І. Олійник, Л. Тищенко. - С.50-54 Савчук, Б. Формування когнітивної гнучкості як базової компетентності майбутнього педагога: педагогічний експеримент / Б. Савчук, Л. Височан, З. Височан. - С.55-60 Шевчук, Т. Мовностилістичні особливості оповідання Остапа Вишні «Веселі артисти» / Т. Шевчук, О. Ткачук. - С.65-72 Черній, А. Формування ключових компетентностей учнів на уроках правознавства в закладі загальної середньої освіти / А. Черній, О. Пишко. - С.73-81 Марченко, О. Модель полікультурної компетентності вчителя математики в освітньому середовищі Нової української школи / О. Марченко. - С.82-86 Гавлітіна, Т. Комплексна система виховання в українській школі / Т. Гавлітіна. - С.87-92 Гумінська, О. Удосконалення фахової компетентності вчителя музичного мистецтва завдяки участі в діяльності науково-дослідного колективу / О. Гумінська, О. Моторна. - С.93-98 Даюк, Ж. Характерні особливості формування харківської професійно-академічної бандурної школи / Ж. Даюк, М. Ковлева. - С.98-102 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Даюк, Ж. Характерні особливості формування харківської професійно-академічної бандурної школи [Текст] / Ж. Даюк, М. Ковлева> // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. - 2022. - № 1. - С. 98-102 Рубрики: Освіта середня--Типи шкіл--Спеціальні Виховання музичне Харків, місто фывфывфыв: бандура -- бандурне виконавство -- академічні бандурні школи -- кобзарство -- репертуар -- композиторська творчість -- розвиток народно-інструментального мистецтва Доп.точки доступа: Ковлева, М. Хоткевич, Г. \о нем\ Свободных экз. нет |